abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115157911
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:46 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wie? :@
- verwijderd door admin -
pi_115157919
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef edcetera het volgende:
Kiplegat is blijkbaar een bekende naam ik Kenia, vanochtend al 2 in de Marathon en nu weer bij de 400m :)
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:48:28 #128
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115157923
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Niet iedereen volgt dit no-life hé
Als je Michael Johnson niet kent, dan ligt dat toch echt aan je zelf hoor :') En dat jij het over no-life hebt, als iemand het niet heeft :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:48:29 #129
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115157924
een belg *O*
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:48:32 #130
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_115157926
Ik hoop dat ze medailles kunnen pakken voor België
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:48:32 #131
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_115157927
:%
pi_115157929
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef TheArt het volgende:
Nou Jonathan, nu weer eens niet elke ronde trager gaan lopen en uiteindelijk in de finale naast de medailles komen.
Is dat zijn gewoonte dan ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_115157931
Coolle jongen die Brit.
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 21:48:39 #134
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115157935
Chris Brown mag niet winnen, die heeft Rihanna mishandeld :(

Oh wacht dan moet ie juist winnen :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115157937
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Ik zag jou daar net ook een buitengewoon scherpzinnige opmerking plaatsen, waarom voel je je zo thuis bij paupers?
Pas me gauw aan, zeker op dat niveau. Hier gaat het toch al een stuk lastiger.

*HAP* *HAP*
pi_115157944
goed gevoel overgehouden, martina gaat goud pakken :) doe maar als TT alvast zo
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:48:51 #137
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_115157950
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik denk eerder de West Indische Compagnie
Ohja :@
Geschiedenis is ook al zo lang geleden :P
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:48:52 #138
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115157951
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef groenen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter zondag 5 augustus 2012 @ 21:48:55 #139
87554 Cee
Welluk?
pi_115157955
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef Sheepcidus het volgende:
een belg *O*
Je zou er haast van schrikken!

*O* Belg *O*
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:49:00 #140
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:49:03 #141
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115157964
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Niet iedereen volgt dit no-life hé
kijk op de bbc daar zit hij ;)
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_115157966
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef BlaZ het volgende:
Ik hoop dat ze medailles kunnen pakken voor België
:Y
pi_115157969
Er wordt hier effe geschiedenis gegeven.
pi_115157971
Michael Johnson, met de coolste renstijl van allemaal!
  ESF Reporter zondag 5 augustus 2012 @ 21:49:09 #145
87554 Cee
Welluk?
pi_115157973
Chris Brown, hihi. :')
pi_115157977
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Is dat zijn gewoonte dan ?
Ja, i.i.t. zijn broer, die altijd zijn beste race in de finale loopt.
pi_115157984
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Doe niet zo moeilijk, je kunt het als TS gewoon ff veranderen. Onderaan in de TT bij mannen, gewoon ff toevoegen '200 m'. Moet lukken toch?
Serieus weet echt niet hoe het moet.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115157985
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
goed gevoel overgehouden, martina gaat goud pakken :) doe maar als TT alvast zo
Zal ik doen.

groetjes
pi_115157986
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Keauning het volgende:
Er wordt hier effe geschiedenis gegeven.
of geschreven?
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:49:30 #150
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115157991
chris brown?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')