abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:46:28 #101
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115157810
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
Al die donkere atleten. Mede mogelijk gemaakt door:
[ afbeelding ]

:')
Toen hadden nederlanders nog winnaars mentaliteit
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:46:39 #102
123170 alors
zlata1234
pi_115157824
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben trouwens serieus, als martina in de top 3 eindig ga ik mezelf zwart verven, zo bijzonder vind ik het.
Als niemand anders het quote dan doe ik het maar :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115157826
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:46 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wie? :@
Johnson.
sig verwijderd door FA
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:46:44 #104
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_115157827
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef Smoofie het volgende:
Als martina in de top 3 eindig ga ik mezelf zwart verven
doe sowieso maar want er wint sowieso een zwarte :P
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_115157833
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef groenen het volgende:

[..]

Het wereldrecord is dan ook gelopen door een baas.
Meritt?
pi_115157835
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:46 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wie? :@
Ene M. Johnson.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:07 #107
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115157851
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:46 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wie? :@
:{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:15 #108
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_115157856
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:46 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Toen hadden nederlanders nog winnaars mentaliteit
En scouts met kennis van zaken :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:20 #109
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_115157860
trouwens, die Gordon met z'n maniertjes en z'n handkusjes. AUB zeg :')
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:20 #110
366803 AthCom
Overigens ...
pi_115157861
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
Al die donkere atleten. Mede mogelijk gemaakt door:
[ afbeelding ]

:')
Ik denk eerder WIC dan VOC.
Moira. is tof. :7
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:23 #111
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115157864
quote:
17s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:46 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Meritt?
:{w
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115157865
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
Al die donkere atleten. Mede mogelijk gemaakt door:
[ afbeelding ]

:')
Ik denk eerder de West Indische Compagnie
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:29 #113
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_115157870
Komop J.Borlee.
Trotse Belg.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:32 #114
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115157872
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een paupers in het VBL-gedeelte!
Ik zag jou daar net ook een buitengewoon scherpzinnige opmerking plaatsen, waarom voel je je zo thuis bij paupers?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115157873
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Redefine het volgende:

[..]

:{
Niet iedereen volgt dit no-life hé
pi_115157874
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Redefine het volgende:

[..]

:{
Dit is pas eerste spelen die ik serieus kijk. Kan er toch niets aan doen dat ik het niet weet.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115157875
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
Al die donkere atleten. Mede mogelijk gemaakt door:
[ afbeelding ]

:')
Eerder deze toch?
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:40 #118
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_115157881
Kiplegat is blijkbaar een bekende naam ik Kenia, vanochtend al 2 in de Marathon en nu weer bij de 400m :)
The best firms advertise the least...
pi_115157886
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Redefine het volgende:

[..]

:{w
Heb niet heel veel kennis :P
pi_115157891
Hup Jonathan.
Citius, Altius, Fortius.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:54 #121
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_115157895
naast die op zijn springplanken
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:55 #122
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115157896
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Wacht, ik geef je gewoon de letterlijke tekst:
"Mannen:
Churandy Martina (100m, 200m)
Eelco Sintnicolaas (tienkamp)"

Je kunt het! *O*
Bedoel je niet de OP? :') Wel duidelijk zijn :P
吴 曼 迪
pi_115157902
lekker wijf
pi_115157904
Nou Jonathan, nu weer eens niet elke ronde trager gaan lopen en uiteindelijk in de finale naast de medailles komen.
pi_115157907
Lekkere Venezolaan :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_115157911
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:46 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wie? :@
- verwijderd door admin -
pi_115157919
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef edcetera het volgende:
Kiplegat is blijkbaar een bekende naam ik Kenia, vanochtend al 2 in de Marathon en nu weer bij de 400m :)
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:48:28 #128
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115157923
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Niet iedereen volgt dit no-life hé
Als je Michael Johnson niet kent, dan ligt dat toch echt aan je zelf hoor :') En dat jij het over no-life hebt, als iemand het niet heeft :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:48:29 #129
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115157924
een belg *O*
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:48:32 #130
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_115157926
Ik hoop dat ze medailles kunnen pakken voor België
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:48:32 #131
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_115157927
:%
pi_115157929
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef TheArt het volgende:
Nou Jonathan, nu weer eens niet elke ronde trager gaan lopen en uiteindelijk in de finale naast de medailles komen.
Is dat zijn gewoonte dan ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_115157931
Coolle jongen die Brit.
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 21:48:39 #134
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115157935
Chris Brown mag niet winnen, die heeft Rihanna mishandeld :(

Oh wacht dan moet ie juist winnen :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115157937
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Ik zag jou daar net ook een buitengewoon scherpzinnige opmerking plaatsen, waarom voel je je zo thuis bij paupers?
Pas me gauw aan, zeker op dat niveau. Hier gaat het toch al een stuk lastiger.

*HAP* *HAP*
pi_115157944
goed gevoel overgehouden, martina gaat goud pakken :) doe maar als TT alvast zo
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:48:51 #137
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_115157950
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik denk eerder de West Indische Compagnie
Ohja :@
Geschiedenis is ook al zo lang geleden :P
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:48:52 #138
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115157951
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef groenen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter zondag 5 augustus 2012 @ 21:48:55 #139
87554 Cee
Welluk?
pi_115157955
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef Sheepcidus het volgende:
een belg *O*
Je zou er haast van schrikken!

*O* Belg *O*
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:49:00 #140
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:49:03 #141
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115157964
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Niet iedereen volgt dit no-life hé
kijk op de bbc daar zit hij ;)
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_115157966
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef BlaZ het volgende:
Ik hoop dat ze medailles kunnen pakken voor België
:Y
pi_115157969
Er wordt hier effe geschiedenis gegeven.
pi_115157971
Michael Johnson, met de coolste renstijl van allemaal!
  ESF Reporter zondag 5 augustus 2012 @ 21:49:09 #145
87554 Cee
Welluk?
pi_115157973
Chris Brown, hihi. :')
pi_115157977
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Is dat zijn gewoonte dan ?
Ja, i.i.t. zijn broer, die altijd zijn beste race in de finale loopt.
pi_115157984
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Doe niet zo moeilijk, je kunt het als TS gewoon ff veranderen. Onderaan in de TT bij mannen, gewoon ff toevoegen '200 m'. Moet lukken toch?
Serieus weet echt niet hoe het moet.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115157985
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
goed gevoel overgehouden, martina gaat goud pakken :) doe maar als TT alvast zo
Zal ik doen.

groetjes
pi_115157986
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Keauning het volgende:
Er wordt hier effe geschiedenis gegeven.
of geschreven?
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:49:30 #150
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115157991
chris brown?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')