abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115157604
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef Smoofie het volgende:
Als martina in de top 3 eindig ga ik mezelf zwart verven
Of we boeken samen een reisje naar Bonaire en vieren het daar? Ik heb er nog wel een vriend wonen.
pi_115157606
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:41 schreef Szura het volgende:
Maslak, wat een homo
Lijkt wel die kale van zo'n James Bond film :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:43:00 #63
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115157610
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zonde! Is ie geblesseerd?
Merrit? Ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:43:06 #64
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_115157615
3 halve finales sinds ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_115157620
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:41 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik kan niet veranderen (ben geen mod).
Doe niet zo moeilijk, je kunt het als TS gewoon ff veranderen. Onderaan in de TT bij mannen, gewoon ff toevoegen '200 m'. Moet lukken toch?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 21:43:13 #66
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115157624
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef Cee het volgende:

[..]

Nee, hij rent. :P
Ohja, hij is geen snelwandelaar. Dom van me.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115157628
2 Thompson
3 Powell
4 Gay
5 Blake
6 Gatlin
7 Bolt
8 Bailey
9 Martina.
pi_115157631
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Zal wel voor een groot deel door de VS komen, die betalen enorm veel om dit uit te mogen zenden.
En het is om 21.50 local time, niet laat dus.
sig verwijderd door FA
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:43:17 #69
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_115157633
nu al nerveus voor de volgende 2 halve finales :X
pi_115157640
Wat een paupers in het VBL-gedeelte!
pi_115157646
Wanneer loopt die cheater?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:43:30 #72
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115157651
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Of we boeken samen een reisje naar Bonaire en vieren het daar? Ik heb er nog wel een vriend wonen.
Deal, geef me eerst je gegevens dan.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115157667
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Beregd het volgende:
nu al nerveus voor de volgende 2 halve finales :X
Gaan easy door joh.
- verwijderd door admin -
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:43:51 #74
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_115157672
Gordon
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_115157674
Maslak valt tegen.
sig verwijderd door FA
pi_115157676
Poe Pinder maar net zeg.

Dik PR voor Solomon.
pi_115157681
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

En het is om 21.50 local time, niet laat dus.
en daarna gelijk Mart: ''Sjurrendie Martiena, die kent u niet''.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:44:05 #78
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115157683
mooie tijd
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:44:05 #79
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115157684
Ik ben trouwens serieus, als martina in de top 3 eindig ga ik mezelf zwart verven, zo bijzonder vind ik het.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:44:14 #80
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115157688
Zo even je PR verbeteren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115157693
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Deal, geef me eerst je gegevens dan.
Vraag maar aan pauper Steven.

quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een paupers in het VBL-gedeelte!
Niet voor niks is voetbal het lelijke eendje van de spelen.
pi_115157698
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef Sasman het volgende:
Coole ketting ség.
Lijkt mij niet handig lopen, en dat bleek ook wel.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:44:26 #83
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_115157700
Ruim een seconde boven het wereldrecord. :{ Wat was het traag aan het eind zeg. ;( Ook al was het pas de SF.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:44:30 #84
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_115157706
T&T
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  ESF Reporter zondag 5 augustus 2012 @ 21:44:33 #85
87554 Cee
Welluk?
pi_115157711
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Beregd het volgende:
nu al nerveus voor de volgende 2 halve finales :X
Komt goed jongen, jullie gaan de competitie verpulveren als mammoeten over de woeste vlaktes bezaaid met jonge naaldboompjes. *O* *O*
pi_115157719
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Doe niet zo moeilijk, je kunt het als TS gewoon ff veranderen. Onderaan in de TT bij mannen, gewoon ff toevoegen '200 m'. Moet lukken toch?
Wacht, ik geef je gewoon de letterlijke tekst:
"Mannen:
Churandy Martina (100m, 200m)
Eelco Sintnicolaas (tienkamp)"

Je kunt het! *O*
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_115157722
Al die donkere atleten. Mede mogelijk gemaakt door:


:')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_115157726
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Szura het volgende:
Gordon
Gay
pi_115157740
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Marcoss het volgende:
2 Thompson
3 Powell
4 Gay
5 Blake
6 Gatlin
7 Bolt
8 Bailey
9 Martina.
Waar baseren ze dat op eigenlijk? Martina had de vijfde tijd geloof ik, 9 lijkt me nou niet echt een gunstige baan ofwat.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:45:08 #90
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115157743
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Vraag maar aan pauper Steven.

[..]

Niet voor niks is voetbal het lelijke eendje van de spelen.
Wat ? :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')