abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:46:28 #101
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115157810
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
Al die donkere atleten. Mede mogelijk gemaakt door:
[ afbeelding ]

:')
Toen hadden nederlanders nog winnaars mentaliteit
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:46:39 #102
123170 alors
zlata1234
pi_115157824
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben trouwens serieus, als martina in de top 3 eindig ga ik mezelf zwart verven, zo bijzonder vind ik het.
Als niemand anders het quote dan doe ik het maar :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115157826
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:46 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wie? :@
Johnson.
sig verwijderd door FA
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:46:44 #104
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_115157827
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef Smoofie het volgende:
Als martina in de top 3 eindig ga ik mezelf zwart verven
doe sowieso maar want er wint sowieso een zwarte :P
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_115157833
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef groenen het volgende:

[..]

Het wereldrecord is dan ook gelopen door een baas.
Meritt?
pi_115157835
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:46 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wie? :@
Ene M. Johnson.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:07 #107
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115157851
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:46 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wie? :@
:{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:15 #108
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_115157856
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:46 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Toen hadden nederlanders nog winnaars mentaliteit
En scouts met kennis van zaken :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:20 #109
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_115157860
trouwens, die Gordon met z'n maniertjes en z'n handkusjes. AUB zeg :')
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:20 #110
366803 AthCom
Overigens ...
pi_115157861
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
Al die donkere atleten. Mede mogelijk gemaakt door:
[ afbeelding ]

:')
Ik denk eerder WIC dan VOC.
Moira. is tof. :7
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:23 #111
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115157864
quote:
17s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:46 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Meritt?
:{w
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115157865
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
Al die donkere atleten. Mede mogelijk gemaakt door:
[ afbeelding ]

:')
Ik denk eerder de West Indische Compagnie
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:29 #113
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_115157870
Komop J.Borlee.
Trotse Belg.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:32 #114
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115157872
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een paupers in het VBL-gedeelte!
Ik zag jou daar net ook een buitengewoon scherpzinnige opmerking plaatsen, waarom voel je je zo thuis bij paupers?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115157873
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Redefine het volgende:

[..]

:{
Niet iedereen volgt dit no-life hé
pi_115157874
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Redefine het volgende:

[..]

:{
Dit is pas eerste spelen die ik serieus kijk. Kan er toch niets aan doen dat ik het niet weet.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115157875
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
Al die donkere atleten. Mede mogelijk gemaakt door:
[ afbeelding ]

:')
Eerder deze toch?
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:40 #118
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_115157881
Kiplegat is blijkbaar een bekende naam ik Kenia, vanochtend al 2 in de Marathon en nu weer bij de 400m :)
The best firms advertise the least...
pi_115157886
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Redefine het volgende:

[..]

:{w
Heb niet heel veel kennis :P
pi_115157891
Hup Jonathan.
Citius, Altius, Fortius.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:54 #121
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_115157895
naast die op zijn springplanken
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:55 #122
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115157896
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Wacht, ik geef je gewoon de letterlijke tekst:
"Mannen:
Churandy Martina (100m, 200m)
Eelco Sintnicolaas (tienkamp)"

Je kunt het! *O*
Bedoel je niet de OP? :') Wel duidelijk zijn :P
吴 曼 迪
pi_115157902
lekker wijf
pi_115157904
Nou Jonathan, nu weer eens niet elke ronde trager gaan lopen en uiteindelijk in de finale naast de medailles komen.
pi_115157907
Lekkere Venezolaan :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')