Toen hadden nederlanders nog winnaars mentaliteitquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
Al die donkere atleten. Mede mogelijk gemaakt door:
[ afbeelding ]
Als niemand anders het quote dan doe ik het maarquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben trouwens serieus, als martina in de top 3 eindig ga ik mezelf zwart verven, zo bijzonder vind ik het.
doe sowieso maar want er wint sowieso een zwartequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef Smoofie het volgende:
Als martina in de top 3 eindig ga ik mezelf zwart verven
Meritt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef groenen het volgende:
[..]
Het wereldrecord is dan ook gelopen door een baas.
quote:
En scouts met kennis van zakenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:46 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Toen hadden nederlanders nog winnaars mentaliteit
Ik denk eerder WIC dan VOC.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
Al die donkere atleten. Mede mogelijk gemaakt door:
[ afbeelding ]
quote:
Ik denk eerder de West Indische Compagniequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
Al die donkere atleten. Mede mogelijk gemaakt door:
[ afbeelding ]
Ik zag jou daar net ook een buitengewoon scherpzinnige opmerking plaatsen, waarom voel je je zo thuis bij paupers?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een paupers in het VBL-gedeelte!
Dit is pas eerste spelen die ik serieus kijk. Kan er toch niets aan doen dat ik het niet weet.quote:
Eerder deze toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
Al die donkere atleten. Mede mogelijk gemaakt door:
[ afbeelding ]
Bedoel je niet de OP?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wacht, ik geef je gewoon de letterlijke tekst:
"Mannen:
Churandy Martina (100m, 200m)
Eelco Sintnicolaas (tienkamp)"
Je kunt het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |