quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef JohnDDD het volgende:
De winnaar uit Grenada legt bij BBC uit dat hij trots is om in een race met Pistorius te mogen lopen
Voor de supporters van de Kaaimaneilanden en Sint Kitts and Nevis viel het niet meerquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, je support Grenada of je doet het niet hè.
Ben benieuwd. Er zijn er meer tegengevallen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, Kevin Borlee en Santos automatisch door, Rooney en Hyatt als tijdsnelste.
De derde. James is ook nog 19quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef TheArt het volgende:
Gaat Solomon dan gewoon de finale halen?Tweede teenager in de finale naast Santos zo.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hollandse omstandigheden zijn in het voordeel van Martina
IK OOK. 5 SECONDEN MINSTENSquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan me niet schelen ,
ik eis een WR vanavond !
Die laatste waren zo stom om hun grote held uit de ploeg te zettenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor de supporters van de Kaaimaneilanden en Sint Kitts and Nevis viel het niet meer
dont worry hij wint toch nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef marcodej het volgende:
Als Gatlin wint is het echt een winnaar zonder uitstraling.
Ik weet dat jij dit niet serieus bedoelt maar... Zit Martina niet veel meer op de ABC-eilanden dan in Nederland?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hollandse omstandigheden zijn in het voordeel van Martina
net als green gisterenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Borlee doet nog maar een poging?
Wat is gebeurd met Hymen dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die laatste waren zo stom om hun grote held uit de ploeg te zetten
Volgens mij zit hij veel meer in Amerika dan op de ABC-eilanden of in Nederlandquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dit niet serieus bedoelt maar... Zit Martina niet veel meer op de ABC-eilanden dan in Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |