Hoe wouden ze dat doen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef henkde_j het volgende:
Dacht even dat ze benen wilden uitwisselen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef henkde_j het volgende:
Dacht even dat ze benen wilden uitwisselen
quote:
Inderdaad, zijn er maar 2 in de laatste halve finale die die tijd nog NIET gelopen hebben dit jaarquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef TheArt het volgende:
44.99. Tweede verliezer nu. Die gaat het niet halen.
Hij liep de tweede tijd van dit seizoen, snelste is niet aanwezig, dus hij zou gewoon voor goud moeten kunnen gaan.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef henkde_j het volgende:
Dacht even dat ze benen wilden uitwisselen
Ja, je support Grenada of je doet het niet hè.quote:
Nederlands weerquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef Maver24 het volgende:
Oh jee regen, niet goed niet goed, geen WR dan
Nee, Kevin Borlee en Santos automatisch door, Rooney en Hyatt als tijdsnelste.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef TheArt het volgende:
Gaat Solomon dan gewoon de finale halen?Tweede teenager in de finale naast Santos zo.
Ja ik vond het wel leuk. Ik zou met Bolt ruilenquote:
Zekerquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel een mooi gebaar, gewoon knap hoe iemand met zijn beperking zo ver is gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |