abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115158185
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef henkde_j het volgende:
Dacht even dat ze benen wilden uitwisselen
Hoe wouden ze dat doen?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_115158187
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef henkde_j het volgende:
Dacht even dat ze benen wilden uitwisselen
_O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_115158189
quote:
99s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Startnummers ruilen :D
Gaaf toch? :)
pi_115158190
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Rihanna :')
Rompompompommmm man down.
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:52:42 #205
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115158194
Hebben ze het over jeugdige overmoed bij Borleé, terwijl James nog jonger is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115158198
quote:
99s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Startnummers ruilen :D
:Y

Wel een mooi gebaar, gewoon knap hoe iemand met zijn beperking zo ver is gekomen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_115158199
Gaat Solomon dan gewoon de finale halen? :D Tweede teenager in de finale naast Santos zo.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 augustus 2012 @ 21:52:50 #208
284411 crew  heywoodu
pi_115158202
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef TheArt het volgende:
44.99. Tweede verliezer nu. Die gaat het niet halen.
Inderdaad, zijn er maar 2 in de laatste halve finale die die tijd nog NIET gelopen hebben dit jaar ;(

Jammer hoor.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:52:55 #209
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_115158210
Neuh geen regen!
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_115158212
Oh jee regen, niet goed niet goed, geen WR dan
pi_115158213
:') Papiertje wisselen ...
pi_115158219
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef Sasman het volgende:

[..]

Voor wat? een 7de plek?
Hij liep de tweede tijd van dit seizoen, snelste is niet aanwezig, dus hij zou gewoon voor goud moeten kunnen gaan.
sig verwijderd door FA
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:53:06 #213
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_115158224
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Anonymousz het volgende:
chris brown?
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_115158228
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef henkde_j het volgende:
Dacht even dat ze benen wilden uitwisselen
:D
pi_115158233
GEEN REGEN PLZ!!! ;(
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:53:16 #216
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115158236
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

_O_
Ja, je support Grenada of je doet het niet hè.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115158240
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef Maver24 het volgende:
Oh jee regen, niet goed niet goed, geen WR dan
Nederlands weer O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_115158247
De winnaar uit Grenada legt bij BBC uit dat hij trots is om in een race met Pistorius te mogen lopen
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 21:53:32 #219
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115158251
In sf3 dus Green, Greene, Green, Joling, Rihanna en Borlee?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 augustus 2012 @ 21:53:38 #220
284411 crew  heywoodu
pi_115158256
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef TheArt het volgende:
Gaat Solomon dan gewoon de finale halen? :D Tweede teenager in de finale naast Santos zo.
Nee, Kevin Borlee en Santos automatisch door, Rooney en Hyatt als tijdsnelste.
pi_115158259
BOLT
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:53:48 #222
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_115158265
Hopen dat Kevin Borlee maar presteert.
Trotse Belg.
pi_115158266
wie is deze nobody
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 21:53:52 #224
9859 crew  Karina
Woman
pi_115158267
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Gaaf toch? :)
Ja ik vond het wel leuk. Ik zou met Bolt ruilen ;)
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef Bos81 het volgende:

[..]

:Y

Wel een mooi gebaar, gewoon knap hoe iemand met zijn beperking zo ver is gekomen
Zeker :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_115158269
hij weet ook gewoon dat die camera er staat :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')