Als niemand anders het quote dan doe ik het maarquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben trouwens serieus, als martina in de top 3 eindig ga ik mezelf zwart verven, zo bijzonder vind ik het.
doe sowieso maar want er wint sowieso een zwartequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef Smoofie het volgende:
Als martina in de top 3 eindig ga ik mezelf zwart verven
Meritt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef groenen het volgende:
[..]
Het wereldrecord is dan ook gelopen door een baas.
quote:
En scouts met kennis van zakenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:46 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Toen hadden nederlanders nog winnaars mentaliteit
Ik denk eerder WIC dan VOC.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
Al die donkere atleten. Mede mogelijk gemaakt door:
[ afbeelding ]
quote:
Ik denk eerder de West Indische Compagniequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag jou daar net ook een buitengewoon scherpzinnige opmerking plaatsen, waarom voel je je zo thuis bij paupers?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een paupers in het VBL-gedeelte!
Dit is pas eerste spelen die ik serieus kijk. Kan er toch niets aan doen dat ik het niet weet.quote:
Eerder deze toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoel je niet de OP?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wacht, ik geef je gewoon de letterlijke tekst:
"Mannen:
Churandy Martina (100m, 200m)
Eelco Sintnicolaas (tienkamp)"
Je kunt het!
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef edcetera het volgende:
Kiplegat is blijkbaar een bekende naam ik Kenia, vanochtend al 2 in de Marathon en nu weer bij de 400m
Als je Michael Johnson niet kent, dan ligt dat toch echt aan je zelf hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet iedereen volgt dit no-life hé
Is dat zijn gewoonte dan ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef TheArt het volgende:
Nou Jonathan, nu weer eens niet elke ronde trager gaan lopen en uiteindelijk in de finale naast de medailles komen.
Pas me gauw aan, zeker op dat niveau. Hier gaat het toch al een stuk lastiger.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag jou daar net ook een buitengewoon scherpzinnige opmerking plaatsen, waarom voel je je zo thuis bij paupers?
Ohjaquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk eerder de West Indische Compagnie
quote:
kijk op de bbc daar zit hijquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet iedereen volgt dit no-life hé
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef BlaZ het volgende:
Ik hoop dat ze medailles kunnen pakken voor België
Serieus weet echt niet hoe het moet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk, je kunt het als TS gewoon ff veranderen. Onderaan in de TT bij mannen, gewoon ff toevoegen '200 m'. Moet lukken toch?
Zal ik doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
goed gevoel overgehouden, martina gaat goud pakkendoe maar als TT alvast zo
of geschreven?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Keauning het volgende:
Er wordt hier effe geschiedenis gegeven.
Daar gaat weer een bankstelquote:
Volgens mij bedoelt hij de OP ipv de TTquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus weet echt niet hoe het moet.
Inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Cee het volgende:
Een belg vs Chris Brown vs een amputee. Nu al historisch.
Klinkt als een flauw mopje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Cee het volgende:
Dacht dat hij bij boksen uit zo komenquote:
Heeft Rihanna mishandeld dus sowieso een baasquote:
Hoe gaat de rest van de mop?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Cee het volgende:
Hopen dan dat Kevin Borlee het andersom doet. Groeien in het tornooi.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef TheArt het volgende:
Ja hoor, weer eens veel trager dan in de series.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Rihanna mishandeld dus sowieso een baas![]()
Jammer, hopelijk gaat hij toch door naar de finale.quote:
Rihannaquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef henkde_j het volgende:
Dacht even dat ze benen wilden uitwisselen
Voor wat? een 7de plek?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer, hopelijk gaat hij toch door naar de finale.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef Redefine het volgende:
Kirani naar de finale. Komt die eerste medaille er dan toch echt
Hoe wouden ze dat doen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef henkde_j het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef henkde_j het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |