Hmmm, dat heb ik daar nog nooit meegemaakt en ben er toch al een aantal keren geweest... Misschien moet je bij de zoekopdracht de a en de e eens omdraaienquote:Op maandag 2 juli 2012 15:30 schreef Perruche het volgende:
Thanks metalfreak
Dat was inderdaad mijn idee, hotel boeken voor 2 nachten in Maastricht en dan 1 dag naar de sauna.
Maar thermea2000 is dus wel ok? Badkleding maakt mij niet super veel uit, ga met iemand die nog niet zo vaak is geweest. Vind het wel belangrijk dat er een goed aanbod is, je lekker kan lunchen enzo en dat het schoon is. En dat er nette mensen komen, als ik google op Thermea2000 krijg ik allemaal seks-gerelateerde dingen te zien
Ik ben ook erg benieuwd naar deze sauna. Binnenkort eens langsquote:Op maandag 2 juli 2012 19:46 schreef Jurk het volgende:
Mijn aanstaande vaste sauna is openwww.fortresortbeemster.nl
Ein-de-lijk een fijne sauna in de buurt. Ik ben er een ruime week geleden geweest en nog niet alles was operationeel, maar het zag er allemaal veelbelovend uit.
De infraroodsauna was erg fijn. Hokje was een beetje krap, maar dat had ook wel iets knus.
je kan zelf de temperatuur regelen en hij warmt heel fijn in een paar minuten op. Ook is het "houten rekje" ervoor gevormd naar je lichaam zodat je er lekker tegen aan kan hangen.
De kelo sauna is buiten en heel ruim, net als de rest van de sauna's trouwens (muv de infrarood dus) en ik vermoed dat er opgietingen gehouden gaan worden. Er naast was nog een sauna maar die was nog niet open. Verder is er buiten een dompelbad, een zwembad, een zonneterras en een bubbelbad. Het was nogal fris, dus behalve het bubbelbad zijn we verder niet buiten geweest. Ik ben in nog 2 sauna's geweest maar omdat er nog nergens bordjes hingen, weet ik niet welke het zijn.
Eentje keek uit over het zwembad en was prettig warm, heel licht omdat hij glazen wanden heeft en lekker ruim. De ander was heter en keek uit over het terrein en een landweggetje. Deze is helemaal in oude fort stijl en was erg fijn. Het binnenzwembad is ruim, maar was wel wat frisjes. Ook was er een kruidenbad in een soort van nis. Hopelijk trekt deze sauna geen sauna sexers want dit was er een uitgelezen hoekje voor. Het stoombad was goed heet, ruim en voorzien van een douche. Alleen de wissers lagen er niet, maar die zouden ze meteen regelen.
We hebben ook wat gegeten. Het resort heeft 2 restaurants, eentje voor de sauna en een bij het hotel. Ze hebben ook een fijne kaart. Ik had een salade met zalm, die was echt heerlijk.
Ook nog even geborreld met huisgemaakte garnalen kroketjes diewaren.
Het complex is echt prachtig. Een honderd jaar oud fort dat van binnen prachtig is vormgegeven maar wel met behoud van oude details. Fijne, ruime sauna's, genoeg doucheruimte en een ruime kleedkamer (waar alleen bankjes ontbreken). Goed restaurant en op een steenworp afstand. Ik ben er blij mee. Het is alleen jammer dat de entree nogal aan de prijs is. Het gaat rond de dertig euro kosten voor een hele dag. Prijzig voor een kleinere sauna, vind ik. Hopelijk gaat daar nog wat aan gedaan worden.
Ipv 20 minuten naar Valkenburg rijden kun je ook 20 minuten naar Thermen Born rijden. Vind ik zelf een erg prettige sauna.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:20 schreef Perruche het volgende:
Hai
Sorry voor le kick maar ik ben op zoek naar een leuke sauna! Wil graag een weekendje boeken (inclusief hotel dus)maar zie door de bomen het bos niet meer. Wil het liefst een leuke stad waar we ook naar de sauna kunnen. Dacht aan bijvoorbeeld Maastricht (Thermae 2000), heeft iemand daar ervaring mee? Liefst enigszins goed te bereiken met OV wegen gebrek aan auto ...![]()
Iemand nog andere tips?
of even doorrijden naar Maaseik -> Aquadroomquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ipv 20 minuten naar Valkenburg rijden kun je ook 20 minuten naar Thermen Born rijden. Vind ik zelf een erg prettige sauna.
edit: lol, laatste zin niet gelezen. Met OV kun je vergeten vermoed ik en om nou een hotel in Born te nemen
Sauna + Hotel kan bij veel Sauna's, dus als je er eentje vindt die met het OV bereikbaar is, moet het toch haast wel lukken? Wat is het budget zo'n beetje? En wil je graag een grote sauna of maakt niet uit? Sommige hotels hebben een middelgrote sauna in het hotel, dat zou ook nog kunnen.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:30 schreef Perruche het volgende:
Thanks metalfreak
Dat was inderdaad mijn idee, hotel boeken voor 2 nachten in Maastricht en dan 1 dag naar de sauna.
met de busvanaf maastricht cs ben je zo bij thermae, stopt voor de deurquote:Op maandag 2 juli 2012 15:30 schreef Perruche het volgende:
Thanks metalfreak
Maar thermea2000 is dus wel ok? Badkleding maakt mij niet super veel uit, ga met iemand die nog niet zo vaak is geweest. Vind het wel belangrijk dat er een goed aanbod is, je lekker kan lunchen enzo en dat het schoon is. En dat er nette mensen komen, als ik google op Thermea2000 krijg ik allemaal seks-gerelateerde dingen te zien
Laat even weten hoe het was. Ik ben er vorig jaar 2x geweest (zie reviews). Wat wij zagen is dat er echt problemen kwamen met het onderhoud. Ik hoop dat dat misschien verbeterd is aangezien ze toch meer geld aan het vragen zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:48 schreef MaLo het volgende:
Via vakantieveilingen een goedkoop dagje Hölterhof 'gewonnen'. 19 euro voor twee personen. Binnenkort maar eens een bezoekje brengen. De sauna is voor ons een klein halfuurtje rijden, dus lekker dichtbij. Lees er op diverse websites nogal verschillende recensies over, dus ik ben heel benieuwd. Voor het bedrag kunnen we ons in ieder geval geen buil vallen.
je bent ook zo met het ov in akenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:20 schreef Perruche het volgende:
Hai
Sorry voor le kick maar ik ben op zoek naar een leuke sauna! Wil graag een weekendje boeken (inclusief hotel dus)maar zie door de bomen het bos niet meer. Wil het liefst een leuke stad waar we ook naar de sauna kunnen. Dacht aan bijvoorbeeld Maastricht (Thermae 2000), heeft iemand daar ervaring mee? Liefst enigszins goed te bereiken met OV wegen gebrek aan auto ...![]()
Iemand nog andere tips?
Ach ik ga wekelijks naar de sauna en meestal doe ik het idd wat relaxter. En het is natuurlijk ook niet verplicht om alle sessies mee te maken. Sterker nog, ik heb niemand anders gezien die dat deed. Normale mensen slaan idd een paar opgietingen over. Maar ik vond het wel leuk om het een keertje mee te doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:03 schreef Metalfreak het volgende:
Hmm, als ik het zo lees, komt het op mij niet echt over als een ontspannen dag in de sauna zoals ik ze het liefst heb... Als je al strak moet gaan timen om te gaan eten, heb ik er al geen zin meer in. Maar ieder zijn ding natuurlijk
We moeten nog een datum plannen, maar als we geweest zijn laat ik het zeker hier wetenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:58 schreef kahlie het volgende:
[..]
Laat even weten hoe het was. Ik ben er vorig jaar 2x geweest (zie reviews). Wat wij zagen is dat er echt problemen kwamen met het onderhoud. Ik hoop dat dat misschien verbeterd is aangezien ze toch meer geld aan het vragen zijn.
voor zo'n bedrag is het wel aardig ja. en als het in de buurt is helemaal.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:48 schreef MaLo het volgende:
Via vakantieveilingen een goedkoop dagje Hölterhof 'gewonnen'. 19 euro voor twee personen. Binnenkort maar eens een bezoekje brengen. De sauna is voor ons een klein halfuurtje rijden, dus lekker dichtbij. Lees er op diverse websites nogal verschillende recensies over, dus ik ben heel benieuwd. Voor het bedrag kunnen we ons in ieder geval geen buil vallen.
tot wanneer istie geldig dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:17 schreef Fiorellino het volgende:
Ik had via vakantieveilingen een waardebon voor thermen bussloo gekocht, kan ik helaas niet meer gaan. Wat zouden jullie in zo'n geval doen? Hij staat op MP maar ben bang dat dat niet zo veel opschiet.
26 aug. Ik zou met iemand gaan die alleen op badkledingdagen wil maar dan ben je al zo beperkt. Mijn vakantie komt er ook nog eens tussen en m'n vriend gaat onverwachts volgende week op vakantie (anders gingen wij, en deze week lukt ook niet meer). Verder is het ook niet gelukt om iemand anders mee te krijgenquote:
Daar ben ik ook geweest, die eerste. Echt supermooi! Vooral het rookhok buiten, de verwarmde stoelen binnen en de zoutsauna.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:55 schreef Fiorellino het volgende:
Vrijdag weer naar sauna De Heuvelrug in Veenendaal! En dan 10 juli naar Thermen Bussloo. Ik heb er zo'n zin in!
Jaaa daar wil ik weer heenquote:Op zondag 15 juli 2012 18:28 schreef Tamashii het volgende:
Ik kijk net even in de OP, maar ik zie dat de Oase er niet bij staat?
Ik had daar wel een review over geschreven en het is ook echt een hele fijne sauna!
http://www.sauna-oase.nl/
Mijn huissauna werkt met een lockersysteem met daarin geen sleutels of armbandjes. Je mag zelf een code verzinnen en krijgt dan een locker toegewezen. Harstikke handig, nergens last van en super veilig. (Hoe groot is de kans dat ze A) raden welke locker je hebt en B) je 4 cijferige code?!)quote:Op maandag 16 juli 2012 09:25 schreef bigfoot1972 het volgende:
Waarom zijn de armbandjes een minpunt? Ik vind dat zelf veel prettiger dan dat je een sleutel krijgt die je vervolgens weer moet afgeven.
Alle moderne sauna's werken trouwens met zulke systemen.
Tja, niet zo warme sauna's ligt natuurlijk ook aan wat je gewend bent. Ik vind het jammer dat de warmste sauna 95 Graden is en het niet hoger gaat. Voor sommige mensen is dit al ruim warm genoeg.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:25 schreef bigfoot1972 het volgende:
Jammer van de slechte opgieting op de wellnessboot, en de lauwe sauna's. Voor mij zou dat al een reden zijn om nooit meer te komen, maar gelukkig heb je je verder wel vermaakt daar.
De echt moderne sauna's werken niet meer met bandjes, maar werken met een pincode, wel zo handigquote:Op maandag 16 juli 2012 09:25 schreef bigfoot1972 het volgende:
Waarom zijn de armbandjes een minpunt? Ik vind dat zelf veel prettiger dan dat je een sleutel krijgt die je vervolgens weer moet afgeven.
Alle moderne sauna's werken trouwens met zulke systemen.
Jammer van de slechte opgieting op de wellnessboot, en de lauwe sauna's. Voor mij zou dat al een reden zijn om nooit meer te komen, maar gelukkig heb je je verder wel vermaakt daar.
Dat heb ik nog nooit ergens gezien, ook niet bij een behoorlijk nieuwe sauna... Hoe doe je dat dan bij het eten?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:33 schreef Grumpey het volgende:
[..]
De echt moderne sauna's werken niet meer met bandjes, maar werken met een pincode, wel zo handig
Centre du lac werkt dus zo (zoals ik al eerder schreef). Bij het eten werken ze met je achternaam die in het systeem staat (opgeven bij inchecken). Als je vaker komt herkennen ze je ook, dus dan hoef ik helemaal niets meer te zeggenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit ergens gezien, ook niet bij een behoorlijk nieuwe sauna... Hoe doe je dat dan bij het eten?
Dus als je de naam van je voorganger hebt meegekregen kun je gratis eten?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:59 schreef kahlie het volgende:
[..]
Centre du lac werkt dus zo (zoals ik al eerder schreef). Bij het eten werken ze met je achternaam die in het systeem staat (opgeven bij inchecken). Als je vaker komt herkennen ze je ook, dus dan hoef ik helemaal niets meer te zeggen
Het is gewoon je eigen naam, hoezo zou je je een naam van je voorganger meekrijgen?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus als je de naam van je voorganger hebt meegekregen kun je gratis eten?
Als je op zo'n manier wil gaan stelen hoef je nooit je gezicht meer te laten zien bij desbetreffende sauna. Bovendien moet je er dan ook zeker van zijn dat jij eerder weggaat, anders merkt de ander bij het uitchecken dat de bon niet klopt. En het moet geen bekende zijn, want dan ben je bij het noemen van een verkeerde naam al de sjaak.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus als je de naam van je voorganger hebt meegekregen kun je gratis eten?
Wat dacht je van achter iemand in de rij staan, je hoort hoe zij heten en vervolgens geef je die naam op bij het eten. Zij komen er pas achter bij het naar buiten gaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Het is gewoon je eigen naam, hoezo zou je je een naam van je voorganger meekrijgen?
Kijk, ik zou het zelf ook nooit doen, maar het werkt wel fraude in de hand. Een waterdicht systeem is het in elk geval zeker niet. Je moet ze de kost geven die het wel zouden proberen... Mensen die zoiets doen zullen het echt aan hun reet roesten of ze er bij het betrapt worden er niet meer hoeven te komen.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:50 schreef kahlie het volgende:
[..]
Als je op zo'n manier wil gaan stelen hoef je nooit je gezicht meer te laten zien bij desbetreffende sauna. Bovendien moet je er dan ook zeker van zijn dat jij eerder weggaat, anders merkt de ander bij het uitchecken dat de bon niet klopt. En het moet geen bekende zijn, want dan ben je bij het noemen van een verkeerde naam al de sjaak.
Mijn bonnen zijn al een jaar of 5 correct. Ik heb ooit weleens een gast een grapje horen maken tegen de nieuwe restaurantmedewerkster (wij zijn jansen en jansen), maar dat snapte ze niet. Beetje flauw vond ik het.
Dat soort mensen gaan echt niet naakt naar een sauna toe, dat filtert zichzelf wel uit.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat dacht je van achter iemand in de rij staan, je hoort hoe zij heten en vervolgens geef je die naam op bij het eten. Zij komen er pas achter bij het naar buiten gaan.
[..]
Kijk, ik zou het zelf ook nooit doen, maar het werkt wel fraude in de hand. Een waterdicht systeem is het in elk geval zeker niet. Je moet ze de kost geven die het wel zouden proberen... Mensen die zoiets doen zullen het echt aan hun reet roesten of ze er bij het betrapt worden er niet meer hoeven te komen.
Ja, dat is waar. Enkel dinsdag en donderdag en eind Augustus en begin September alleen op donderdag. Ik weet niet of er op andere dagen wel opgietingen zijn of niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:30 schreef stbabylon het volgende:
Let op, die opgieters (Don en Jolanda) zijn er niet elke dag! Je kunt je inschrijven op hun nieuwsbrief voor wanneer zij opgieten.
Dank voor de review. Klinkt als een fijne stadssauna.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:14 schreef Phantomesse het volgende:
Ola, gisteren in Sauna van Egmond geweest en bij deze een review.
Er is/was een leuke actie met een overnachting, maar zoiets zoek je misschien nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:07 schreef heaven7 het volgende:
Nope het was vreselijk irritant! Heb zeker 4 keer mn bikini aan en uit moeten trekken en dan daar op een haakje moeten hangen
In december komen we weer naar NL dus nu weer op zoek naar bonnen voor Elysium
Ik ga even zoeken, momentje!quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:13 schreef heaven7 het volgende:
Oh heerlijk hoor! Als het tot in december geldig is?Heb je een link of iets?
linkje?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er is/was een leuke actie met een overnachting, maar zoiets zoek je misschien niet
Elysium, 1x, noooooooooooooit weer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:07 schreef heaven7 het volgende:
Nope het was vreselijk irritant! Heb zeker 4 keer mn bikini aan en uit moeten trekken en dan daar op een haakje moeten hangen
In december komen we weer naar NL dus nu weer op zoek naar bonnen voor Elysium
Ik vond het geweldig!quote:Op maandag 3 september 2012 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Elysium, 1x, noooooooooooooit weer.
Ik vond de mensen veel te vrijpostig, het personeel te laks in het optreden daartegen, en de accenten/het gedrag van de bezoekers om van te gruwelen. Goed die laatste is persoonlijk, maar toch.quote:
Ben er zelf onlangs voor het eerst geweest en vond het een leuke sauna.quote:
Vrijpostig? Waar moet ik dan aan denken?quote:Op maandag 3 september 2012 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond de mensen veel te vrijpostig, het personeel te laks in het optreden daartegen, en de accenten/het gedrag van de bezoekers om van te gruwelen. Goed die laatste is persoonlijk, maar toch.
Vond het wel jammer dat het niet stil was in de stiltesauna (of stiltebad was het meer). Maar om dan als een schooljuf te vragen of iedereen zijn mond wilde houden leek me ook niet echt watquote:Op maandag 3 september 2012 16:05 schreef heaven7 het volgende:
Ik snap het eerlijk gezegd ook niet. Ik ben er 1 keer geweest en kan me überhaupt geen andere mensen herinnerenAlleen de heerlijke relaxte sauna's, mooi weer, ontspannend gevoel hmmmmmmmmmz
Ik heb in 2 sauna's 'last' gehad van vrijpostige mannen, maar nooit in Elysium. Als je elke sauna waar iemand ongewenst gedrag heeft vertoond afdoet als een 'nare sauna' dan vrees ik dat elke sauna wel eens zo'n kerel binnen haar muren heeft gehad.quote:Op maandag 3 september 2012 16:02 schreef Maraca het volgende:
Vrijpostig? Waar moet ik dan aan denken?
En bij elkaar op schoot zitten rijden ja. Meerdere.quote:Op maandag 3 september 2012 16:28 schreef bigfoot1972 het volgende:
Er zal wel gedoeld worden op stelletjes die te close met elkaar zijn, innige omhelzingen en tongzoenen enzo
Fijn dat je het naar je zin hebt gehadquote:Op zondag 9 september 2012 20:23 schreef bigfoot1972 het volgende:
Gisteren ben ik naar de Ryokan geweest, met dank aan Kahlie voor die kortingsbonnen!
Het was de eerste keer dat ik in deze sauna was en het beviel ons erg goed.
Vaak genoeg gehoord van mensen die heel lang op hun eten moesten wachten in Elysium, dat het niet mogelijk was om de sauna van hun keuze te betreden omdat deze vol zat, dat de opgieting vol zat en/of dat men in de rij moest staan voor de opgieting.quote:
je moet toch overal in de rij staan voordat een opgieting begint?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:03 schreef kahlie het volgende:
[..]
Vaak genoeg gehoord van mensen die heel lang op hun eten moesten wachten in Elysium, dat het niet mogelijk was om de sauna van hun keuze te betreden omdat deze vol zat, dat de opgieting vol zat en/of dat men in de rij moest staan voor de opgieting.
Zaterdagen schijnt het ook behoorlijk wat drukker te zijn dan doordeweeks. Over doordeweeks hoor ik betere verhalen.
Ik zal het wat duidelijker omschrijven.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je moet toch overal in de rij staan voordat een opgieting begint?
Bij Elysium moet je er op sommige dagen ruim (!) van te voren gaan staan anders is het gewoon vol en pas je niet meer bij de opgieting.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Wat ik bij opgietingen al vaak heb gezien is dat de mensen al 10 minuten voor de opgieting in de sauna gaan zittenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dan hadden wij mazzel denk ik want heb nooit in een rij hoeven staan daarquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:03 schreef kahlie het volgende:
[..]
Vaak genoeg gehoord van mensen die heel lang op hun eten moesten wachten in Elysium, dat het niet mogelijk was om de sauna van hun keuze te betreden omdat deze vol zat, dat de opgieting vol zat en/of dat men in de rij moest staan voor de opgieting.
Zaterdagen schijnt het ook behoorlijk wat drukker te zijn dan doordeweeks. Over doordeweeks hoor ik betere verhalen.
het zal wel gewoon aan de dag liggen lijkt me, dat is overal wel zoquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:28 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dan hadden wij mazzel denk ik want heb nooit in een rij hoeven staan daar
Die ene keer dat ik er was ben ik ook niet bij een opgieting geweest ivm de lange wachttijd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:28 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dan hadden wij mazzel denk ik want heb nooit in een rij hoeven staan daar
Veluwse Bron wordt hij leeggemaakt ruim voor een opgieting begint.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het zal wel gewoon aan de dag liggen lijkt me, dat is overal wel zoals je op zaterdag of zondagmiddag gaat is het overal wel drukker ( althans in de complexen waar ik ben geweest) doordeweeks zit je overal wel beter denk ik qua drukte.
maar dat je ruim voor de opgieting al IN de sauna moet zitten is niet lekker, dan wil je er al zowat weer uit voor het hele circus begonnen is
Yikes. Dat lijkt me echt niet tof.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat ik bij opgietingen al vaak heb gezien is dat de mensen al 10 minuten voor de opgieting in de sauna gaan zittenMaar als je wacht tot de opgieter er is, zit alles al vol...
bij thermen holliday in schiedam ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veluwse Bron wordt hij leeggemaakt ruim voor een opgieting begint.
Ja, maar ik vind het een verschil of het 'wel wat drukker is' of dat er een rij staat voor de ingang, de parkeerplaats vol is of dat er zelfs reviews online staan dat het 'zo overvol was dat mensen maar weer weg zijn gegaan'.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:
het zal wel gewoon aan de dag liggen lijkt me, dat is overal wel zoals je op zaterdag of zondagmiddag gaat is het overal wel drukker ( althans in de complexen waar ik ben geweest) doordeweeks zit je overal wel beter denk ik qua drukte.
je zou van tevoren kunnen bellen om te vragen hoeveel drukte ze verwachten op de dag dat je wilt? dat is denk ik de enige manier om er van te voren achter te komen of t overvol gaat zijn of niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:43 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het een verschil of het 'wel wat drukker is' of dat er een rij staat voor de ingang, de parkeerplaats vol is of dat er zelfs reviews online staan dat het 'zo overvol was dat mensen maar weer weg zijn gegaan'.
Aangezien ik vaak van de zaterdag afhankelijk ben, vind ik het wel belangrijk om te weten hoe druk het kan zijn. Sommige complexen hebben een maximum aantal mensen dat ze binnen laten of zijn gewoon rustiger vanwege de hoeveelheid faciliteiten.
Bij Thermae2000 is het meer regel dan uitzondering...quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:39 schreef kahlie het volgende:
[..]
Yikes. Dat lijkt me echt niet tof.
In Centre Du Lac wordt je (net zoals kennelijk bij Veluwe Bron) vriendelijk verzocht uit de sauna te komen. Het is niet de bedoeling dat je er al in zit, dan wordt het veel te lang.
Ik ga nu gewoon naar een sauna waarvan ik weet dat het nooit overvol is. Alles is daar topquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je zou van tevoren kunnen bellen om te vragen hoeveel drukte ze verwachten op de dag dat je wilt? dat is denk ik de enige manier om er van te voren achter te komen of t overvol gaat zijn of niet.
Indeling is erg belangrijk. Als er meerdere rustplekken zijn of de sauna's verspreid over het complex zitten, dan lopen mensen meer en is het meer verspreid. Ook helpt het als er meer dan 1 horeca gelegenheid is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:50 schreef littledrummergirl het volgende:
ik was laatst bij de zwaluwhoevedaar was de helft van de ligbedjes maar vol maar het voelde al zo vreselijk druk dat het helemaal niet ontspannen was. Terwijl ik die ervaring met een ander groot complex, de veluwse bron, helemaal niet had. Daar was het ook druk toen ik er was maar lang niet zo storend. Gek eigenlijk...
Het is inderdaad niet de meest moderne sauna.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef oLexie het volgende:
Okay dan ga ik maar bellen naar Elysium wanneer het een beetje rustig is, ik kan sowieso alleen in de avond na school. Ik kijk wel even als het niet bevalt ga ik lekker weer naar Egmond toe, die beviel mij prima.
Centre du Lac lijkt me ook erg goed, nog nooit een slechte review over gelezen eigenlijk maar op de foto's lijkt het een beetje verouderd klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |