quote:Op donderdag 5 april 2007 19:41 schreef Joene het volgende:
Koop je bijvoorbeeld een bon voor 5 euro, en dan is de entree voor de 2e persoon gratis en dergelijke acties.
Jaquote:Op donderdag 5 april 2007 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]Je kan voor sommige sauna's ook zo'n bon kopen en dan is de sauna voor 1 persoon + lunch gratis...dat kost je dan in totaal dus 5 euro
![]()
Voor mij zijn de acties ook minimaal een uur rijden en de sauna waar ik normaal heen ga is ook 1 uur rijden. Neem ik wel op de koop toequote:Op vrijdag 6 april 2007 11:10 schreef ParanoidEv het volgende:
He, die acties gelden nooit eens voor hier in de buurt.En lekker ontspannen een uurtje autorijden na de sauna is ook niet alles.
Bij Elysium ben ik nooit geweest, in Scheveningen wel. Ik denk dat Elysium meer verschillende faciliteiten heeft, maar ik vond Scheveningen ook erg mooi, doet niet zo massaal aan.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:02 schreef steve2003 het volgende:
Ik ga zeer binnenkort ook eens een keer een dagje naar de sauna!![]()
Ik ga samen met m'n vriendin, waarschijnlijk naar Elysium of die ene in scheveningen. Welke zouden jullie aanraden als je voor het eerst gaat?
Ook had ik nog een vraag. Mijn vriendin is namelijk nogal preuts en zenuwachtig om daar uit de kleren te gaan, ze is een keer aangerand/verkracht toen ze klein was en daardoor nogal gevoellig voor dingen. Ze ziet er heel goed uit (zeg ik niet omdat het mijn vriendin is, is gewoon zo, en al helemaal als ik eht vergelijk met andere vrouwen), vooral als ze naakt is. Zijn er in een sauna nou veel mannen die je hinderlijk aankijken of lastig vallen? En is het druk als je op een doordeweekse dag, overdag, gaat?
Alast bedankten als iemand nog adviezen heeft, of nuttige opmerkingen, dan wordt dat erg op prijs gesteld
![]()
Top! Mijn vriendin twijfelt nog wel een beetje, en daarom hoop ik maar dat het allemaal goed zal gaan, is meteen weer een stapje in de goede richting om echt over zo'n ervaring heen te komen mischien. Ik hoop echt dat we gaan, anders ga ik een keer met iemand anders, maar ze wou het zelf.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij Elysium ben ik nooit geweest, in Scheveningen wel. Ik denk dat Elysium meer verschillende faciliteiten heeft, maar ik vond Scheveningen ook erg mooi, doet niet zo massaal aan.
Erg voor je vriendin wat ze vroeger heeft meegemaakt... Ik maak het eigenlijk niet mee dat mannen heel hinderlijk zijn. Lastig vallen heb ik nog nooit meegemaakt, dat ze kijken gebeurt wel eens. Maar zeker als ik met mijn vriend ben, heb ik weinig last van Blikken. (Of ik ben gewoon lelijk, dat ze daarom niet zoveel kijken)
Meestal is het op doordeweekse dagen lang niet zo druk als in het weekend.
Heel veel plezier, en als je nog vragen hebt geef maar een gil
Daar tusseninquote:Op maandag 21 mei 2007 19:17 schreef steve2003 het volgende:
[..]
Top! Mijn vriendin twijfelt nog wel een beetje, en daarom hoop ik maar dat het allemaal goed zal gaan, is meteen weer een stapje in de goede richting om echt over zo'n ervaring heen te komen mischien. Ik hoop echt dat we gaan, anders ga ik een keer met iemand anders, maar ze wou het zelf.
Maar wat moet ik me voorstellen bij druk in een sauna btw? druk als druk zoals het in een zwembad als tropicana bijvoorbeeld is. Of druk dat je met zijn 6en in een sauna voor 12 personen zit?
nouja, mijn nieuwsgierigheid is wel gewekt eigenlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:36 schreef Twoflower het volgende:
Nou ben ik gisteren voor het eerst naar een gay-sauna geweest, maar ik geloof niet dat er veel mensen op een verslag daarvan zitten te wachten he?
Nou, ik ben naar Steamworks in Arnhem geweest. 't Was er erg rustig, maar dat schijnt heel normaal te zijn voor de donderdagavond. 't Was er erg schoon, heel modern aangekleed, waarbij veel met gekleurde verlichting wordt gewerkt. (Ik ben niet naar de bovenste verdieping geweest trouwens, waar de beruchte 'rustcabines' te vinden zijn, dus hoe het daar is weet ik niet.)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nouja, mijn nieuwsgierigheid is wel gewekt eigenlijk![]()
wat is er dan zo anders aan een homosauna?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:42 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nou, ik ben naar Steamworks in Arnhem geweest. 't Was er erg rustig, maar dat schijnt heel normaal te zijn voor de donderdagavond. 't Was er erg schoon, heel modern aangekleed, waarbij veel met gekleurde verlichting wordt gewerkt. (Ik ben niet naar de bovenste verdieping geweest trouwens, waar de beruchte 'rustcabines' te vinden zijn, dus hoe het daar is weet ik niet.)
Qua eten hebben ze een best uitgebreide kaart, maar ik ben voor het buffet gegaan. Voor de prijs (4,50) was het goed te eten. Ik ga zeker weer, al was het alleen maar voor de sauna. (Prijs van 15 euro is duidelijk lager dan een 'normale' sauna.)
In Nederland hebben ze geen van allen (voor zover ik weet) een buiten-gedeelte. Alles is binnenshuis.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat is er dan zo anders aan een homosauna?
komen daar ook wel eens hetero(stellen) dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
In Nederland hebben ze geen van allen (voor zover ik weet) een buiten-gedeelte. Alles is binnenshuis.
Daarnaast is seks er vaker toegestaan, al verschilt het per sauna waar precies. In Steamworks mag het dus alleen op de bovenste verdieping, in aparte cabines.
Nee, gaysauna's zijn alleen toegankelijk voor mannen. (Voor zover ik weet.)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
komen daar ook wel eens hetero(stellen) dan?
misschien wil ik ook wel eens sexen in een sauna
in reguliere sauna's is dat inderdaad nooit zo.
Dan kom je denk ik in een parenclub terecht.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
komen daar ook wel eens hetero(stellen) dan?
misschien wil ik ook wel eens sexen in een sauna
in reguliere sauna's is dat inderdaad nooit zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |