abonnement Unibet Coolblue
pi_211223566
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 07:34 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
ik vergat nog te vertellen over het absolute hoogtepunt van deze dag, de opgieting, ik heb nog nooit zo hard mn lach moeten inhouden tijdens een opgieting _O- de wapperaarster zei " ik heb wat zuid amerikaanse muziek omdat ik tropische geurtjes heb" en wat knalt er keihard uit die speakers? de macarena _O- en daarna nog wat van die toppers. ook zag ik tot drie keer toe dat ze iemand in het gezicht mepte met dr handdoek/waaiier. Het was een beetje alsof Truus de huisvrouw ook eens ging proberen of dit wat voor haar was :D
Ik kom daar ook weleens 😂😂😂 het hangt er zo van af bij wie je een opgieting hebt daar _O- _O- _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_211223670
De sauna waar ik heel vroeger kwam staat te koop *O* https://www.funda.nl/koop/zuidwolde-dr/huis-42381927-ommerweg-47/

Eigenlijk geen geld, voor die panden en de sauna's en je mag er nog wonen ook :o Er vlak bij staat een heel klein boerderijtje te koop voor 875.000. Dit klinkt als een veel betere deal :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 november 2023 @ 17:01:07 #253
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_211235385
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 15:13 schreef Isabeau het volgende:
De sauna waar ik heel vroeger kwam staat te koop *O* https://www.funda.nl/koop/zuidwolde-dr/huis-42381927-ommerweg-47/

Eigenlijk geen geld, voor die panden en de sauna's en je mag er nog wonen ook :o Er vlak bij staat een heel klein boerderijtje te koop voor 875.000. Dit klinkt als een veel betere deal :+
Dit lijkt veel te goed koop :o ziet er toch top uit zo.
Voor een ondernemer moet dit toch walhalla zijn lijkt me? En anders voor iemand die er iets mee kan om zalig te wonen helemal fantastisch.. alhoewel.. als je alles weg moet slopen.. (zou er dan toch wat mee doen)
Maargoed, wat is de reden dat het te koop staat.. loopt niet? Mag er wat anders mee.. zoveel vragen :')

Ik hoop nog eind dit jaar naar de sauna te gaan een keer *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_211235432
quote:
11s.gif Op woensdag 8 november 2023 17:01 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Dit lijkt veel te goed koop :o ziet er toch top uit zo.
Voor een ondernemer moet dit toch walhalla zijn lijkt me? En anders voor iemand die er iets mee kan om zalig te wonen helemal fantastisch.. alhoewel.. als je alles weg moet slopen.. (zou er dan toch wat mee doen)
Maargoed, wat is de reden dat het te koop staat.. loopt niet? Mag er wat anders mee.. zoveel vragen :')

Ik hoop nog eind dit jaar naar de sauna te gaan een keer *O*
Met de huidige energiekosten (+inflatie, denk ook aan de horeca in zo'n complex) is al menig saunacomplex over de kop gegaan.

Zou me niets verbazen als dat hier ook het geval is.
  woensdag 8 november 2023 @ 17:35:04 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211235626
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2023 17:07 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Met de huidige energiekosten (+inflatie, denk ook aan de horeca in zo'n complex) is al menig saunacomplex over de kop gegaan.

Zou me niets verbazen als dat hier ook het geval is.
Dat was ook mijn eerste gedachte, nou hebben ze hier behalve een CV ook een pelletkachel, maar van de prijzen van pellets word je ook niet blij.

Dus tenzij die hele hut op een paar warmtepompen kan draaien wordt het een duur geintje om in gebruik te hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 8 november 2023 @ 17:45:54 #256
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_211235703
Volgens mij stond er op internet ook een artikel dat er door personeelstekort niet genoeg omzet gedraaid kon worden.
BAM dit is 3KB
pi_211236314
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 17:45 schreef Loll het volgende:
Volgens mij stond er op internet ook een artikel dat er door personeelstekort niet genoeg omzet gedraaid kon worden.
uh huh, 3 fulltimers tegelijk weg.

Maar ze zijn idd failliet gegaan. Het leek me ook echt een hel voor saunabedrijven de afgelopen jaren. Eerst moet je steeds dicht vanwege corona, dan moeten mensen afstand houden (hoe dan?) en daarna schoten de energieprijzen omhoog tot duizelingwekkende bedragen. Ga er maar aanstaan. Gooi daar een schepje personeelstekort boven op en mja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211423432
Review van een niet om de hoek liggende sauna… https://www.bollants.de/ ligt namelijk op zo’n 4 uur rijden van Utrecht.

Dus we hebben er een wellness weekje (5 nachten) van gemaakt. En o wat is het fijn O+ Vandaag laatste nacht, afsluiten met etentje in hun sterren restaurant (maar die review zet ik ergens anders neer).

BollAntz is een wellnesshotel in Moesel. Mooie omgeving, diverse thermaalbaden in de buurt. Dat heeft deze spa dan weer niet, al schermen ze wel met hun osmose water (Wasser is Leben!).

Wij hebben de elite kamer geboekt. En vinden dat best ideaal. Ruime slaapkamer, ruime badkamer en een apart toilet. Beter nog: we slapen recht ONDER de wellness (voel je niks van, alleen hoor je af en toe de gong) en slenteren dus in een halve minuut naar de spa omgeving. Of, als we in het verwarmde buitenbad willen zwemmen, glippen we door onze tuindeur buitenlangs, want ook dat ligt om de hoek.

Verder inbegrepen: ontbijt (van alles voorzien, drie keer lopen voor je je broodjes, beleg, eitjes in diverse soorten, sapje en kannetje thee bij elkaar hebt verzameld), diner (a la carte, elke avond keuze uit twee voorgerechten, drie hoofdgerechten, twee nagerechten). Altijd divers, altijd heerlijk. En, in de middag Kaffee und Kuchen. Dus de lunch sloegen we over :Y)

Personeel: super attent, vriendelijk, men begint ons te herkennen (we zijn waarschijnlijk de enige Holländische Mädel in het hotel) en is in voor een grapje.

Maar het gaat hier over de wellness natuurlijk!
Sauna complex is netjes, goed afgewerkt. En binnen vertaalt zich wat je buiten ziet: een serie van authentieke gebouwen die, met wat tussenbouw tot een divers geheel aan elkaar is gesmeed. Ieder stukje zijn eigen sfeer. Drie verdiepingen, diverse hoekjes en gangetjes.
Een panoramasauna bovenop de heuvel (veel trappen lopen!) waarbij de lokale herten je goededag kunnen komen zeggen. Een sauna bovenop het dakterras, stoomcabine, whirlpool, infinity pool op een ander dakterras etc.
Ik miste een 40/45 graden sauna, het begint bij 60 graden. Persoonlijke voorkeur.
En er is weinig buitenruimte om op zomerse dagen lekker te liggen. Het hotel ligt in een park en rondom het buiten zwembad (textiel verplicht) kun je liggen, maar vanuit de sauna is dat onhandig en moet je het doen met de twee dakterrassen. Maar in de winter heb je die buitenruimte toch niet nodig en afkoelen op dakterras met uitzicht op de heuvels is zeker niet vervelend.
Wat positief opviel: rustruimtes! Als ik het goed geteld heb zijn het er zeven. Met bedjes, stoelen, chaise lounges, ligbanken… wat je maar wil. En een thee station waar je de hele dag thee kunt nemen. Of een handje nootjes. Of een stuk fruit. Niet dat wij de rustruimte nodig hadden, wij legden die minuut naar onze kamer wel af :+

Er was ook nog apart gedeelte waar je tegen toeslag terecht kon. Voor ons de 20 euro per dag niet waard ook al kreeg je een ochtendritueel, een extra sauna en een rustruimte erbij.
Zeker omdat het door de week hartstikke rustig was. Zelden dat je de sauna moest delen. Vandaag merk je dat er meer daggasten zijn en het wat drukker is.

Ze doen ook opgietingen. Op zijn Duits :+ Snel en HEET.
Tien minuten vooraf gaat de gong (kunnen wij mooi vanuit onze kamer nog aanschuiven), vijf minuten later weer en dan als het start. Hoef je geen klok te kijken.
De sauna deur gaat tien minuten vooraf open en men gaat vast naar binnen.
Saunameester begint een minuut voor aanvang koude lucht naar binnen te wapperen.
Daarna hebben we twee variaties meegemaakt.
Een saunameester knalt er in twee minuten heel veel water op, wappert dat rond (heet). Knalt er nog meer water op, wappert dat rond (heter!). En het derde rondje is het crematorium waarbij er nog meer water op komt en je een persoonlijke wapper (HEEEEET!!!) krijgt. Menigeen vlucht voor deze tijd de sauna uit of daalt een bankje af (ondergetekende). Al in al: zes munten nadat de deur dicht is gegaan is het klaar.
Tweede variatie is iets rustiger, duurt een minuut of tien. Waarbij er wat minder snel water wordt opgegooid en je meer persoonlijke wappers krijgt. Evengoed gaat de temperatuur snel en hard heel erg omhoog en is het HEET.
Aan muziek doet men niet. En de twee geuren per ronde worden tegelijkertijd gebruikt.
Leuke ervaring, zelf vind ik de rustigere opbouw, de muziek en de afwisseling van geurtjes in Nederland fijner.

We hebben beiden een massage geboekt. Ik had een lichaamsmassage, heerlijk O+ En een rhassul gedaan. 20 minuten in onze eigen stoomcabine met heel veel klei en daarna een olietje om je in te smeren.

Al in al: aanrader. Eventueel als je op weg bent naar Oostenrijk of die buurten. Mooie break voor een nacht (of meer) tijdens de vakantie. Het is aan de prijs (5 nachten halfpension was 750 euro pp, ex consumpties) maar is het geld wel waard. Je kunt er ook detoxen, darmspoelingen, acupunctuur etc doen… neuh.. Laat ons maar eten en zweten :+

Ook al omdat het een soort van cruiseschip lijkt qua activiteiten.
Elke dag een krantje met opties. De mooiste optie vonden wij het Sitzbad. Elke ochtend hoorden we vanaf het dakterras ijselijke kreten. Dan gingen weer een paar vrijwilligers in een badje met ijskoud water zitten :X Schijnt goed te zijn voor het imuunsysteem. Wij vinden kopje thee op bed een betere optie :+
Daarnaast wandelingen, gratis wijnproeverij (ik ga met twee flessen Sekt naar huis), yoga etc.

Al in al: prima vakantie, we zijn er nog en willen nu alweer terug.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211775931
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 19:45 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
je kunt bij sommige sauna's "drijfsessies" doen, dat is dan niet in zo'n pod. maar in een klein zwembadje, meestal beetje gedimd licht, muziekje, en dan drijf je met een aantal van die poolnoodles. Ondanks dat het wat gek klinkt vond ik dat echt heerlijk!

ik weet dat dat sowieso kan bij centre du lac, maar die hebben geloof ik geen overnachtingsfaciliteiten.
Dankjewel voor de tip :) Mijn man float regelmatig en komt dan echt in zo'n meditatieve staat. Volgens mij gaat dat makkelijker als je echt in je eentje in een pod ligt.

quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 20:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Gratis floaten kan bij de wellness boot in Mill https://www.bluewellnessboot.nl/
Hotel zit op hetzelfde terrein, je moet wel buiten langs naar de sauna.
Kamers (paar jaar geleden gelogeerd) waren prima.
Floaten (2 dagen geleden gedaan)… matig. Niet voor niks gratis. Je krijgt een neksteun en een noodle voor je benen en daarmee ga je drijven. In een badje. Met diverse andere mensen.

Het was niet heel druk maar ik vond het echt niet ontspannen, want je botst continue tegen anderen aan.
Je mag zo lang floaten als je wil, wij waren er na een kwartier klaar mee. En moesten ons toen door een muur aan lichamen werken naar het trapje, wat onmogelijk bleek. Je wil anderen ook niet storen dus toen zijn we maar over het randje van het bad naar buiten geschuifeld :')

Net zo goedkoop is dan zelf twee noodles kopen, een rustige avond in een regulier zwembad te zoeken en daar te drijven.

Jaren geleden heb ik in Rijswijk een betaalde floatsessie gedaan en die was geweldig. Omdat er dan weinig deelnemers zijn en twee begeleiders die zorgen dat niemand botst. En iedere deelnemer ook een stukje persoonlijke aandacht geven door het water naast/onder hen in beweging te brengen.

Andere optie die misschien ook aanspreekt: zoutwaterbad. Drijf je ook, is vaak rustiger. Onder andere Devarana en Beerendonck hebben dat. Hun hotel situatie weet ik niet.
Jee, dat klinkt niet echt als floaten als je steeds tegen anderen kan botsen :D Lijkt mij niet echt ontspannend! Zoutwaterbad klinkt wel relaxed, ik onthoud dit voor de volgende keer.

We waren nu uiteindelijk naar Spa Sereen gegaan en in de avond zijn we naar huis gereden. We hebben echt een zalige dag daar gehad, echt een heerlijke sauna O+
pi_211789334
De afgelopen jaren veel sauna's bezocht en ook veel van ons favorieten lijstjes gehaald door het succes.

Vaak zijn we bij de Veluwse bron geweest, maar de laatste keer lieten ze veel te veel gasten binnen, zonder de horeca aan te passen. Veel is gewoon wat stuk, zoals tafels die wiebelen of kapot fineer. We konden om 14.30 alleen nog om 21.00 reserveren om te eten, en nee tussendoor een frietje kon ook niet want alles was gereserveerd. Voor etenstijd dus naar huis.

Bussloo, blijft welliswaar schitterend, maar sinds we halve glazen wijn kregen voor 4 of 5 euro. En het veel te druk werd hield die ook voor ons op.

Putten ben ik eens na 1,5 uur weggaan, de sfeer stond mij totaal niet aan. Overal rokende, schreeuwende mensen. De stank en herrie waren in de sauna's te horen Seksend koppel in het warme binnen bad, de sfeer in het restaurant deed me erg aan een fout camping restaurant denken. Helemaal mijn buik vol van. Kreeg nog kaarten om eens terug te komen van de vriendelijke balie juffrouw. Dit 10 jaar later eens gedaan. Was veel beter, maar nog niet onze sfeer.

We gaan nog steeds wel graag naar Veenendaal, maar dat moet je liggen. De sfeer is precies zoals Veenendaal is, doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg. Veel vaste gasten. De sauna's zijn top, het restaurant prima, en voor ieder wat wils, in de loop der jaren zijn de prijzen wat omhoog gegaan en de porties wat kleiner. Maar je kunt nog steeds voor ik meen 12 euro een dagschotel bestellen, simpel maar altijd lekker. Een glas wijn is ook gewoon een glas goede wijn. Helaas zijn er nog nog maar weinig opgietingen in de Finse loyale, die waren beter dan in de grote sauna. En nu met een kaartjes systeem, erg jammer.
  vrijdag 22 maart 2024 @ 09:35:22 #261
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_212911697
Ik reserveer meer dan een week van tevoren online bij Fort Beemster voor een doordeweekse dag. Ze gaan open om 09:45, maar de vroegst mogelijke tijd die ik als aankomsttijd kon kiezen is 11:45 !! Wat is dat voor belachelijks? Ik heb gereserveerd om dat tijdstip, maar ik ben van plan om er ''gewoon'' tussen 10:00 en 10:30 te zijn. Slaat toch nergens op dat je pas vanaf 12:00 kan komen als je ruim van tevoren voor een doordeweekse dag reserveert?
pi_212912277
Meer dan een week van tevoren vind ik niet “ruim van tevoren” eerlijk gezegd. Waarom bel je niet even om te vragen of je toch eerder naar binnen mag, of ze het voor je aan kunnen passen.

Ik moet nog even wachten met een sauna bezoek en verheug me er zo op maar helaas heeft SpaSereen zich aangesloten bij de Thermen groep ;( ;( ;( :{
  Moderator vrijdag 22 maart 2024 @ 10:39:19 #263
5428 crew  miss_sly
pi_212912464
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 10:22 schreef Serinde het volgende:
Meer dan een week van tevoren vind ik niet “ruim van tevoren” eerlijk gezegd. Waarom bel je niet even om te vragen of je toch eerder naar binnen mag, of ze het voor je aan kunnen passen.

Ik moet nog even wachten met een sauna bezoek en verheug me er zo op maar helaas heeft SpaSereen zich aangesloten bij de Thermen groep ;( ;( ;( :{
Dat is toch de Thermen groep met Berendonck, Soesterberg en Bussloo? Want die vind ik alle drie wel goed, dus ik vond dit niet echt een vreselijke move. Die andere groep met Veluwebron enzo vind ik wel afschuwelijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 22 maart 2024 @ 11:07:58 #264
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_212912730
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 10:22 schreef Serinde het volgende:
Meer dan een week van tevoren vind ik niet “ruim van tevoren” eerlijk gezegd. Waarom bel je niet even om te vragen of je toch eerder naar binnen mag, of ze het voor je aan kunnen passen.

Ik moet nog even wachten met een sauna bezoek en verheug me er zo op maar helaas heeft SpaSereen zich aangesloten bij de Thermen groep ;( ;( ;( :{
Oh... :P

Voor mij is het wel ruim van tevoren. Ik besluit doorgaans redelijk last minute (dag van tevoren) dat ik wel zin heb om naar de sauna te gaan :D. Ach, het komt ook wel goed. Heb het wel eens vaker gehad, en als ik dan aankom hoor ik er nooit iets over dat ik te vroeg ben.

Waarom moet jij wachten met een sauna bezoek? En wat jammer inderdaad, nu heet het Thermen Maarssen! Prachtige sauna. Hoop niet dat ze nu een hoop gaan veranderen.
  vrijdag 22 maart 2024 @ 11:11:51 #265
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_212912764
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 10:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is toch de Thermen groep met Berendonck, Soesterberg en Bussloo? Want die vind ik alle drie wel goed, dus ik vond dit niet echt een vreselijke move. Die andere groep met Veluwebron enzo vind ik wel afschuwelijk.
O ja, Soesterberg is echt top in ieder geval :). Dus dan zou het geen slechte move zijn inderdaad.
pi_212914304
Helaas bij mij door gezondheidsproblemen even geen sauna (risico op infectie, warmte en mensen bij elkaar blijft een risico). Ik hoop over een week of 3 weer een keertje, op een zo rustig mogelijk moment :s)

Ik vind Soesterberg erg mooi maar ik heb er 2x geweest en het was veel te druk in het restaurant, er werd in vele sauna’s gekletst en ik vond het er gewoon niet relaxed genoeg.
Plus met sommige kortingscodes wordt ook publiek aangetrokken dat geen 35 euro over heeft voor een dag relaxen en die kijken soms toch anders naar zo’n dag.

Ben bang dat ze de limieten bij SpaSereen gaan veranderen. Als ze daar zeiden dat het vol was, was het nog steeds super relaxed.
pi_212914312
Ik weet dus helemaal niet of het slechter wordt, maar mijn gevoel zegt: nog beter wordt het in ieder geval niet
pi_212914551
Als ze dezelfde prijzen hanteren als bij Thermen Bussloo, dan begint het bij 47 euro voor een dag (35 voor een avond) dus dan heb je al wat minder last van ‘vakantieveilinggangers’ , ook met korting tikt het flink aan ;)

Afgelopen dinsdag bij Bussloo geweest. Was qua drukte heel prima, maar natuurlijk een doordeweekse dag en groot opgezet complex. Zoutwatergrot was fijn om in rond te dobberen (ook al ben ik er wat te bewust van dat alles wel heel prominent boven het wateroppervlak drijft…. :D :@ . ) Ook fijn dat medewerkers actief in de gaten hielden of mensen niet zaten te kletsen :)
pi_212914645
Ik had dinsdag een heerlijke dag sauna in een redelijk rustig klein saunacomplex voor 50 euro totaal incl dagentree, mocktail, 2x chai latte, 1x koffie, lunch (heerlijk broodje zalm) en een derde van een gezonde borrelplank en grote schaal loaded nacho's. Geen vakantieveilingen. Geen koopjes-publiek. Maar ik neem aan dat Drenthe voor de meesten te ver weg is voor een dagje sauna en dat scheelt al veel publiek O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212914686
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 14:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik had dinsdag een heerlijke dag sauna in een redelijk rustig klein saunacomplex voor 50 euro totaal incl dagentree, mocktail, 2x chai latte, 1x koffie, lunch (heerlijk broodje zalm) en een derde van een gezonde borrelplank en grote schaal loaded nacho's. Geen vakantieveilingen. Geen koopjes-publiek. Maar ik neem aan dat Drenthe voor de meesten te ver weg is voor een dagje sauna en dat scheelt al veel publiek O+
Mijn eerste keer sauna was in Friesland! In een heel klein complex. Een vriend nam ons mee.
Was echt heel prima. Alleen het nadeel is dat C en ik er vaak wat hongerig vandaan komen :D de grotere complexen hebben toch vaak wat meer opties.
pi_212914701
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 14:55 schreef Candaasje het volgende:

Mijn eerste keer sauna was in Friesland! In een heel klein complex. Een vriend nam ons mee.
Was echt heel prima. Alleen het nadeel is dat C en ik er vaak wat hongerig vandaan komen :D de grotere complexen hebben toch vaak wat meer opties.
Nou, als je de menukaart ziet dan weet je niet wat te kiezen _O- Er is zoveel lekkers en ook veel gezond lekkers.

edit: hm, er zijn wel heel veel vegetarische opties, maar eigenlijk allemaal met kaas. Bij een paar zou je de kaas weg kunnen laten. En er is 1 vegan hoofdgerecht, dus niet veel opties idd.

[ Bericht 9% gewijzigd door Isabeau op 22-03-2024 15:06:37 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 22 maart 2024 @ 15:02:16 #272
5428 crew  miss_sly
pi_212914769
Ik eet helemaal nooit zoveel in de sauna. Ik vind het heel onprettig in de sauna met een te volle maag. Maar ene lekkere salade of broodje gaat er altijd wel in.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_212915264
Wij zijn er wel echt vanaf eind ochtend tot ‘s avonds 21 uur geweest, dan moet ik wel iets eten. Anders val ik flauw, met al die hitte waar ik sowieso al niet heel erg goed tegen bestand ben.

Maar bij de Thermen (en Spa Sereen) zijn er altijd wel wat mogelijkheden. (Hoewel mijn eerste gedachte dinsdagavond was ‘jottum, wéér een curry, kunnen ze nou echt nooit iets anders bedenken…’. :D gelukkig was de curry wel heel lekker, en we hadden ‘s middags ook een lekker broodje met gefrituurde oesterzwammen. Dus vooruit.)
  Moderator vrijdag 22 maart 2024 @ 16:20:22 #274
5428 crew  miss_sly
pi_212915644
Ik ben er ook altijd de hele dag O+
Maar ik neem zo'n yoghurt met jus d'orange, een kleine salade of wat kleine hapjes. Maar geen echt hoofdgerecht, doorgaans. Een stuk appeltaart of een bittergarnituur is dan voor mij wel voldoende.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_212915826
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 16:20 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben er ook altijd de hele dag O+
Maar ik neem zo'n yoghurt met jus d'orange, een kleine salade of wat kleine hapjes. Maar geen echt hoofdgerecht, doorgaans. Een stuk appeltaart of een bittergarnituur is dan voor mij wel voldoende.
Daar staan meestal geen plantaardige varianten van op de kaart. (Hoewel, drie jaar geleden bij Spa Sereen wel, daar hadden ze echt heel lekkere vegan bitterballen en ook wel groente met humus. )

Maar het hoeft ook allemaal niet veel te zijn hoor, maar wel ‘iets’, want zelf iets te eten meebrengen mag meestal ook niet. (Logisch, maar dan ga ik wel naar een sauna toe waar ik niet omval :P )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')