abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215918585
Woensdag in Silvretta Therme Ischgl geweest.

Door een botsing op de piste zat mijn wintersport er helaas na een dag al op dus dan maar op een andere manier vermaken.

Hier hebben ze twee gedeeltes. Een zwembad gedeelte met badkleding en een sauna gedeelte zonder. Je kan kaartjes voor het zwembad of sauna gedeelte kopen of zoals wij hebben gedaan een combi ticket.

Het complex is volgens mij pas sinds 2023 open en dat is ook wel te zien. Alles is nog prachtig. Genoeg relax ruimtes, fijne verschillende sauna’s, en genoeg plekken om te dobberen.

Wij hadden wel geluk dat het lekker weer was dus de meeste mensen op de piste waren want ik denk dat het hier met goed weer heel erg druk kan zijn.

Het restaurant was ook prima. Het heil restaurant mag je met een badjas in. De andere niet daar zijn we dan ook niet in geweest.

Wel jammer dat ze niet voor in de middag wat bites hadden maar dat je meteen aan een heel gerecht moet. Ik vind het niet heel fijn om redelijk vol te zitten in de sauna’s.

Al met al prima voor herhaling vatbaar.

En het uitzicht is natuurlijk fantastisch O+
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 16 februari 2026 @ 14:40:35 #27
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220116530
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:29 schreef miss_sly het volgende:
Is er iemand toevallig redelijk recent naar Sauna Den Ilp geweest?

Ik ben daar echt 15 jaar geleden ofzo geweest. Toen was het wel aardig, maar niet bijzonders. Alles wat oud en sleets. Het schijnt dat hij in de tussentijd is gerenoveerd, en ik ben benieuwd hoe hij nu is. Het is ook wat dichterbij.

Idem voor Sauna Ridderode en Sauna van Egmond.
Dit topic maar weer eens bumpen. Ben je inmiddels al naar Sauna Den Ilp geweest? Ik moet ook echt weer eens gaan! Laatst wel weer bij Spa Zuiver Amsterdam geweest. Prima sauna, maar wil wel weer eens naar een ander :D. Sauna Beemster is ook mooi!
pi_220116583
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:40 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Dit topic maar weer eens bumpen. Ben je inmiddels al naar Sauna Den Ilp geweest? Ik moet ook echt weer eens gaan! Laatst wel weer bij Spa Zuiver Amsterdam geweest. Prima sauna, maar wil wel weer eens naar een ander :D. Sauna Beemster is ook mooi!
Ik ben daar inderdaad nog geweest en ik vond het erg tegenvallen. Het is wat oud en ik vond het niet heel schoon. Veel ons-kent-ons mensen, en erg druk wat betreft lawaai. Restaurant vond ik ook niet heel fijn.

Ik kwam er niet echt met een hee relaxt gevoel vandaan. Dan vind ik Fort Resort Beemster fijner.
Zuiver ga ik niet heen, want daar komen kennelijk ook best wat lui uit de vastgoedwereld en die kom ik liever niet in mijn blootje tegen :P

Ken je Santpoort? Ben ik ook al heel lang niet geweest, maar die was vroegah ook best aardig.

En anders ietsje verder, maar Maarssen is wel goed.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 3 maart 2026 @ 15:27:32 #29
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220247531
Iemand hier (recent) ervaring met Spa Gouda of Centre du Lac? Binnenkort een weekend weg in de omgeving van Gouda en bij Elysium is de dag dat we willen gaan, de voorronde van de Aufguss Challenge. Leuk, maar ik ben tegen die tijd behoorlijk zwanger dus heb daar weinig aan :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')