abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 28 juni 2024 @ 19:29:19 #1
5428 crew  miss_sly
pi_214082856

http://forum.fok.nl/topicchain/860

Brabant
dethermen.nl

verslag van Joene
verslag van SunChaser
verslag van Cat22

saunadevarana.nl
verslag van zesje
verslag van creno
verslag van MartjinBrabant
verslag van z80
verslag van tinny

thermaeson.nl
verslag van kluivie
thermengeldrop.nl
verslag van bigfoot1972
verslag van PiperMaru

thermenprinsejagt.nl
verslag van miss_sly
verslag van Ikook
verslag van MartjinBrabant

thermentilburg.nl
verslag van creno
xfakt.nl
verslag van kluivie
Drenthe
beautysaunapeize.nl

verslag van Isabeau
hofvansaksen.nl
verslag van Locusta
verslag van Tamashii

hunzebergen.nl
verslag van kahlie
sauna-hesselerbrug.nl
verslag van Isabeau
thermenholiday.nl
verslag van Sinkwanee
verslag van Sylvana
verslag van Sylvana

Friesland
thermendewaterlelie.nl

verslag van simmu
dewoudfennen.nl
verslag van homage
verslag van Joene

saunastate.nl
verslag van homage
leeuwerikhoeve.nl
verslag van homage
verslag van nielsgeode

fryskesauna.nl
verslag van homage
fontananieuweschans.nl
verslag van _Floddertje_
Molline

saunabeautyfarmmidwolda.nl
verslag van VGA4xZoom
saunahetfriesewoud.nl
verslag van AnnekeM
Gelderland
ryokan.nl

verslag van Sylvana
saunadeveluwe.nl
verslag van Tamashii
verslag van Tamashii
verslag van Tamashii

saunadrome.nl
verslag van Freecell
verslag van Isabeau

thermenbussloo.nl
verslag van Sylvana
verslag van 3st
verslag van MaLo
verslag van Sylvana
verslag van kaputwiehund

thermennijmegen.nl
verslag van Sylvana
verslag van Ikook

veluwsebron.nl
verslag van Sylvana
verslag van Coalho
verslag van Sylvana
verslag van stbabylon
verslag van Jurk
verslag van Little_Acorn
verslag van harley
verslag van kaputwiehund
verslag van Jurk
verslag van Sylvana
verslag van Sylvana

zwaluwhoeve.nl
verslag van Merisse
verslag van Malo
verslag van Zana
verslag van nielsgeode
verslag van AnnekeM
verslag van hetismijrobbert
verslag van bigfoot1972
verslag van Malo
verslag van Ferdii

Limburg
saunapark.nl

verslag van kaputwiehund
saunadennenmarken.nl
verslag van doctor.starbucks
thermae.nl
verslag van Barb
thermenborn.nl
verslag van tjoptjop
Noord Holland
allsports.nl

verslag van T_R_I_P
saunaridderrode.nl
verslag van tessie
verslag van Chell

spawellness-weesp.nl
verslag van Lempicka
verslag van Chell
verslag van kahlie
spazuiver.nl
verslag van Ooi86
saunacentre.nl
verslag van zweety
Zuid Holland
centredulac.nl

verslag van Tamashii
verslag van Eelco-tjuh

elysium.nl
verslag van Jessie
verslag van Mirjam
verslag van agter
verslag van Jurk
verslag van Jurk

thermenholiday.nl
verslag van As_33
verslag van DarkElf
verslag van lady-wrb

thermenridderkerk.nl
verslag van Suuz_
verslag van octopussy
verslag van Isabeau

termenromana.nl
verslag van Mixende_match
saunathermen5mei.nl
verslag van piepkuiken21
Overijssel
huizeholterhof.nl

verslag van kahlie
sare.nl
verslag van Sylvana
sauna-keizer.nl
verslag van DrMarten
saunathermenswoll.nl
verslag van Sylvana
Utrecht
houtensauna.nl

verslag van Merisse
saunadeheuvelrug.nl
verslag van Merisse
verslag van Nieners
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 28 juni 2024 @ 19:29:40 #2
5428 crew  miss_sly
pi_214082859
Is er iemand toevallig redelijk recent naar Sauna Den Ilp geweest?

Ik ben daar echt 15 jaar geleden ofzo geweest. Toen was het wel aardig, maar niet bijzonders. Alles wat oud en sleets. Het schijnt dat hij in de tussentijd is gerenoveerd, en ik ben benieuwd hoe hij nu is. Het is ook wat dichterbij.

Idem voor Sauna Ridderode en Sauna van Egmond.
  Moderator vrijdag 28 juni 2024 @ 19:54:29 #3
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_214083068
Binnenkort eens naar sauna Soesterberg, al een hele tijd geleden dat ik daar geweest ben.. :)
pi_214114567
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:29 schreef miss_sly het volgende:
Is er iemand toevallig redelijk recent naar Sauna Den Ilp geweest?

Ik ben daar echt 15 jaar geleden ofzo geweest. Toen was het wel aardig, maar niet bijzonders. Alles wat oud en sleets. Het schijnt dat hij in de tussentijd is gerenoveerd, en ik ben benieuwd hoe hij nu is. Het is ook wat dichterbij.

Idem voor Sauna Ridderode en Sauna van Egmond.
Ja, ik ook zeker 12 jaar geleden voor het laatst. Toch schijnt het een hele fijne sauna te zijn. Ik woon er ook heel erg dichtbij, dus ik ga er binnenkort weer eens heen!
  Moderator maandag 1 juli 2024 @ 10:52:44 #5
5428 crew  miss_sly
pi_214114587
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 10:51 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Ja, ik ook zeker 12 jaar geleden voor het laatst. Toch schijnt het een hele fijne sauna te zijn. Ik woon er ook heel erg dichtbij, dus ik ga er binnenkort weer eens heen!
Ik wil binnenkort weer een dagje naar de sauna, maar dat roep ik al maaaaaaanden. Dus ik ga een stuk minder vaak dan ik zou willen, dus dan wil ik wel zeker weten dat het een goede is. Als ik niet op tijd goede recensies van deze krijg, ga ik toch naar Maarssen, denk ik. Maar ik ben wel erg benieuwd wat jij ervan vindt als je hier weer eens heengaat.
  maandag 1 juli 2024 @ 11:13:08 #6
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_214114752
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2024 10:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik wil binnenkort weer een dagje naar de sauna, maar dat roep ik al maaaaaaanden. Dus ik ga een stuk minder vaak dan ik zou willen, dus dan wil ik wel zeker weten dat het een goede is. Als ik niet op tijd goede recensies van deze krijg, ga ik toch naar Maarssen, denk ik. Maar ik ben wel erg benieuwd wat jij ervan vindt als je hier weer eens heengaat.
Ik ben benieuwd hoe Maarrssen is onder de naam thermen :)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator maandag 1 juli 2024 @ 11:16:31 #7
5428 crew  miss_sly
pi_214114782
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:13 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik vind Soesterberg, Bussloo en Berendocnk altijd meer dan prima, dus ik verwacht dat deze ook prima is.
pi_214132167
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:13 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Tot nu toe gelukkig niet anders dan voor de overname.
pi_214352746
Weer een nieuwe voor op mijn lijstje https://www.elaisawellness.com/
Net over de grens.
Zoals het plaatje in de link laat zien: fantastische ligging, prachtig gebouw. Zoals de tekst laat zien… met een visie.

We gingen er gisteren heen, beetje heet (30 graden) buiten voor een sauna dag maar alla. We merkten zowel bij onszelf als bij de anderen dat de saunas minder (lang) gebruikt werden en de bubbelbaden vaak leeg waren.

Zoals gezegd: sauna met een visie en qua entree echt in het hogere segment.
De visie: holistisch, chakras, zingeving, bij jezelf komen. Genoeg mensen die zich daar heel fijn bij voelen, sauna maatje en ik delen hem niet.
Maar de PR is er duidelijk over, en eens een keer daar binnen kijken is altijd interessant.

Het gebouw: nog nooit een sauna gezien die zo AF was. Ik heb lang moeten zoeken naar een technisch mankement/slecht onderhoud en vond het toen we naar huis gingen.. een kledinghaakje wat ontbrak.
Maar eerst terug naar de entree. Je parkeert een eindje verderop en wordt dan met een zelfrijdend busje naar de ingang vervoerd. Er reed een medewerker mee (volgens mij verplicht) en busje reed op een speciale baan en hoefde vooral rechtdoor, maar het was een lollige gadget.

Dan rijst het gebouw voor je op. Ik weet niet of iemand de kathedraal in Reykjavik kent?
Zoiets. Hoog. Strak. Haast intimiderend.

En eigenlijk is dat een beetje het sfeertje van het hele complex. Alles zo strak, zo recht, zo… zen (?) dat het haast ongemakkelijk wordt. Zeker als je quasi nonchalant, maar vast heel doordacht links en rechts blokken versteend hout ziet staan en kristallen van zeker een meter hoog. Niet goedkoop!

Wat dan wel weer raar is: in de buurt van de kleedruimte zijn bijna geen douches. Alleen een rij individuele hokjes met ieder een afsluitbare deur. Waarom? Daarna gaat iedereen toch ook naakt.
Daarbinnen geen plankjes of kleerhangers voor shampoo en handdoek, de scrub hangt aan het einde van het gangetje van de cabines (dus hoe doe je dan die deur op slot met handen vol scrub en wie scrubt je rug?). Gelukkig was er wel een spiegel. Kon je je jezelf je haren zien inzepen. Of zo. We snapten het niet.

Maar verder dus een prachtig afgewerkte sauna met vele saunacabines in een fantastische groene omgeving. Op je bedje onder de bomen liggen met uitzicht op het meer is fantastisch. Op een bankje, weg van iedereen, aan de rand van dat meer op een bankje met je voeten in een voetenbadje zitten wat gemaakt is van één uitgeholde steen… pure luxe.

Iedere verdieping had een thema wat dan weer te maken had met hun visie.
Alle saunas deden dan ook ‘iets’ voor je. Hart chakra, oog chakra, wortel chakra zijn wat termen die zijn blijven hangen. En ook in de sauna dus gigantische kristallen die dat chakra ondersteunen. Wij vonden het vooral heet en dat lag meer aan de temperatuur buiten dan aan de kristallen.
Beetje jammer dat je bij de helft van de saunas moest raden naar de temperatuur. Heel A4tje op de muur over het bijbehorende chakra, geen vermelding over de temperatuur.
Ander nadeeltje: veel trappen. Het is een complex over vijf verdiepingen en er zijn saunas en bijgebouwen naast het hoofdgebouw. Goed voor de conditie zullen we maar zeggen en het maakt de keuze reuze.

Twee lekkere zwembaden (28 en 32 graden) met water wat is verrijkt met zilver en nog wat. Ik herinner me alleen dat mijn huid wat olie achtig ging aanvoelen, mijn vingers niet rimpelden maar wel squeaky aanvoelden. Niet vervelend, wel apart.

Verder diverse opgietingen, waar ik ik het irritant vond dat er geen specifieke opgietsauna was. Dus als je dat wilde moest je zowel tijd als locatie in de gaten houden. Niet relaxt. Wij vonden het gisteren te heet voor een opgieting. We kwamen wel langs een sauna waarin er eentje aan de gang was. Geen idee of die gratis of betaald was (verschil was slecht te vinden op de borden) maar met vier opgieters, waarvan twee in een kostuum werd er geen half werk verricht.
Er waren diverse andere gratis en betaalde activiteiten. Er liepen regelmatig medewerkers langs met trommels, gitaren en andere instrumenten, op weg naar een sessie. We hoorden geschreeuw en trommelslagen uit een van de hutjes komen, je kon ergens anders gratis mee mediteren en er was een muziek sessie. Allemaal aan ons voorbij laten gaan.

Kortom, zat te zien en te doen, maar niet echt ons ding. Voor dat geld ken ik saunas die beter bij me passen.
De aanwezigheid van mannelijke medewerkers in flodderbroeken en lange haren in knotjes was hoog _O-

Van weeromstuit (omdat de kaart best duur was en sauna maatje die er al eerder was het eten matig vond)… zijn we na afloop bij de Mac gaan eten :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Cat-astrophe op 20-07-2024 18:27:08 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 20 juli 2024 @ 18:46:25 #10
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_214353008
Ik zie dat er vrij veel badkledingdagen zijn bij deze sauna. Vandaar wellicht de kleedhokjes, haha! Kan mij voorstellen dat het allemaal iets "te" perfect is. Dat zou voor mij dan ook weer niet hoeven.
pi_214355219
Iemand ervaring hoe mix dagen werken bij thermea 2000 in Valkenburg? Zoals ik lees zijn de baden dan met badkleding en de sauna’s zonder? Betekend dit dan elke keer aan/uitkleden in een aparte ruimte of voor de saun? Of hebben ze een soort van overgangsplek? Wel/niet badjas meenemen?
hardcoholic
pi_214357688
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 18:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weer een nieuwe voor op mijn lijstje https://www.elaisawellness.com/

Die staat hier ook op het lijstje. Vond de massages ook wel redelijk aan de prijs maar misschien tegen het eind van de zomer daar maar eens een poging wagen.
  Moderator zondag 21 juli 2024 @ 10:17:59 #13
5428 crew  miss_sly
pi_214358085
Ik was vorige week naar Thermen Maarssen. Ik was er op een doordeweekse dag, en dan is het vaak wat minder druk dan in het weekend. Het is sowieso een ruime sauna, dus het zal niet snel druk voelen, maar ook bij de opgietingen was het niet overvol en er waren ruim voldoende ligbedjes in de heel ruime tuin. Ik had graag een hama-ritueel willen boeken, maar die waren helaas al vol. Ik bedacht ook pas drie dagen van tevoren dat ik die donderdag echt zou gaan, dus dat was wat aan de late kant.

Het restaurant is ook lekker ruim en vanwege het mooie weer waren ook buiten tafels beschikbaar, dus het was binnen lekker rustig. De kaart is prima. Ik eet nooit uitgebreid, ik vind het onprettig om met een volle maag in een saunacabine te zitten, maar er waren ook kleinere hapjes en een aantal varianten met vers fruit (gewoon vers fruit, met ypghurt, met ijs, etc.). Ze hebben er ook een heerlijke saunatic op de kaart, licht kruidig, beetje zoetig, maar geen suikerbom.

Het allerfijnste vond ik het dompelen in het koude natuurwater. Je kon er fijn een paar meter in zwemmen en dat voelt zo fijn bij afkoelen. Er zwom nog een meerkoet met een jonkie, onaangedaan door de zwemmende mensen.

Ik heb ook nog even in een rustruimte gelegen. Prima bedjes, goede temperatuur. Geen dekentjes. Helaas lag daar ook iemand te pitten die behoorlijk snurkte. Niet de eerste keer dat ik dat tegenkwam. Van rust is dan ook geen sprake meer, helaas, dus ben redelijk snel weer vertrokken.

Kortom, al met al een heel prima dag gehad. Het is nog steeds een mooie, fijne sauna en de ligging is top. Ik zag wel dat ze aan de andere kant van het water een festival aan het opbouwen waren. Ik geloof dat ik er bepaald ongelukkig van zou worden als ik er zou zijn als dit festival op volle toeren lawaai zou maken.

Volgende keer ga ik voor een avond in Den Ilp heb ik me voorgenomen. En sneller dan dat ik nu gewacht heb. Voor een avond is het ook gemakkelijker tijd te maken dan een hele dag.
pi_214358264
quote:
7s.gif Op zondag 21 juli 2024 10:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik was vorige week naar Thermen Maarssen. Ik was er op een doordeweekse dag, en dan is het vaak wat minder druk dan in het weekend. Het is sowieso een ruime sauna, dus het zal niet snel druk voelen, maar ook bij de opgietingen was het niet overvol en er waren ruim voldoende ligbedjes in de heel ruime tuin. Ik had graag een hama-ritueel willen boeken, maar die waren helaas al vol. Ik bedacht ook pas drie dagen van tevoren dat ik die donderdag echt zou gaan, dus dat was wat aan de late kant.

Het restaurant is ook lekker ruim en vanwege het mooie weer waren ook buiten tafels beschikbaar, dus het was binnen lekker rustig. De kaart is prima. Ik eet nooit uitgebreid, ik vind het onprettig om met een volle maag in een saunacabine te zitten, maar er waren ook kleinere hapjes en een aantal varianten met vers fruit (gewoon vers fruit, met ypghurt, met ijs, etc.). Ze hebben er ook een heerlijke saunatic op de kaart, licht kruidig, beetje zoetig, maar geen suikerbom.

Het allerfijnste vond ik het dompelen in het koude natuurwater. Je kon er fijn een paar meter in zwemmen en dat voelt zo fijn bij afkoelen. Er zwom nog een meerkoet met een jonkie, onaangedaan door de zwemmende mensen.

Ik heb ook nog even in een rustruimte gelegen. Prima bedjes, goede temperatuur. Geen dekentjes. Helaas lag daar ook iemand te pitten die behoorlijk snurkte. Niet de eerste keer dat ik dat tegenkwam. Van rust is dan ook geen sprake meer, helaas, dus ben redelijk snel weer vertrokken.

Kortom, al met al een heel prima dag gehad. Het is nog steeds een mooie, fijne sauna en de ligging is top. Ik zag wel dat ze aan de andere kant van het water een festival aan het opbouwen waren. Ik geloof dat ik er bepaald ongelukkig van zou worden als ik er zou zijn als dit festival op volle toeren lawaai zou maken.

Volgende keer ga ik voor een avond in Den Ilp heb ik me voorgenomen. En sneller dan dat ik nu gewacht heb. Voor een avond is het ook gemakkelijker tijd te maken dan een hele dag.
Het was vorige week Ultrasonic, naast het Harley weekend in september is het het enige festival aan de Plassen. Je moet het net weten inderdaad. Wij hebben dan al een week omleidingsbordjes in de omgeving.

Ik ga deze vakantie een sauna boot uitproberen in Zweden. Met het gezin, benieuwd hoe dat gaat bevallen. Heel andere beleving maar heb er zin in.
  Moderator zondag 21 juli 2024 @ 12:11:45 #15
5428 crew  miss_sly
pi_214359055
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 10:39 schreef exode het volgende:

[..]
Het was vorige week Ultrasonic, naast het Harley weekend in september is het het enige festival aan de Plassen. Je moet het net weten inderdaad. Wij hebben dan al een week omleidingsbordjes in de omgeving.

Ik ga deze vakantie een sauna boot uitproberen in Zweden. Met het gezin, benieuwd hoe dat gaat bevallen. Heel andere beleving maar heb er zin in.
Ultrasonic, inderdaad. De borden hingen ook al overal. Het lijkt mij echt ontzettend a-relaxt als je in de sauna bent en dat tegenover je bezig is.

Wat moet ik me voorstellen bij een saunaboot?
  zondag 21 juli 2024 @ 12:34:33 #16
545 dop
:copyright: dop
pi_214359211
quote:
7s.gif Op zondag 21 juli 2024 12:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ultrasonic, inderdaad. De borden hingen ook al overal. Het lijkt mij echt ontzettend a-relaxt als je in de sauna bent en dat tegenover je bezig is.

Wat moet ik me voorstellen bij een saunaboot?
in Sweden is dat vaak een varend ponton met een huisje er op waar in zich de sauna bevindt.(voor kleine groep/gezin)
Vaak op een meer in een mooie omgeving.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_214359389
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2024 12:34 schreef dop het volgende:

[..]
in Sweden is dat vaak een varend ponton met een huisje er op waar in zich de sauna bevindt.(voor kleine groep/gezin)
Vaak op een meer in een mooie omgeving.
Ja, precies, nog nooit gedaan dus hopelijk leent het weer zich ervoor :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 21 juli 2024 @ 13:07:01 #18
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214359402
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 21:47 schreef Ferdii het volgende:
Iemand ervaring hoe mix dagen werken bij thermea 2000 in Valkenburg? Zoals ik lees zijn de baden dan met badkleding en de sauna’s zonder? Betekend dit dan elke keer aan/uitkleden in een aparte ruimte of voor de saun? Of hebben ze een soort van overgangsplek? Wel/niet badjas meenemen?
Ja, sauna is naakt en zwembad is met badkleding, dus iedere keer omkleden hoewel er wel kleine koude baden zijn in het sauna gedeelte. Omkleden in open ruimte tussen bad en sauna. Badjas meenemen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 21 juli 2024 @ 13:07:35 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214359406
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Die staat hier ook op het lijstje. Vond de massages ook wel redelijk aan de prijs maar misschien tegen het eind van de zomer daar maar eens een poging wagen.
Elaisa is aan prijs maar echt een heerlijke plek
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 21 juli 2024 @ 13:48:22 #20
545 dop
:copyright: dop
pi_214359666
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 13:03 schreef exode het volgende:

[..]
Ja, precies, nog nooit gedaan dus hopelijk leent het weer zich ervoor :)
Ik heb ze zelf ook nooit gebruikt, maar ben ze vaak tegen gekomen met de kayak in Zweden.
Als het een mooie plek is en je hebt eten en drinken voor lunch mee is het vast leuk met dompelen zwemmen en relaxen in de sauna en op/in het water.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zondag 21 juli 2024 @ 16:59:58 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214363012
Mooiste wat er is ter wereld, is in een meer springen na een saunaronde. Period _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 juli 2024 @ 10:58:45 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214371729
Enkele vrouwen die vorig jaar in wellnesscentrum Zwaluwhoeve mogelijk slachtoffer werden van verkrachting of aanranding door een mannelijke masseur, kregen toen ze destijds een klacht bij het bedrijf indienden als compensatie een gratis cosmeticaproduct naar keuze of tegoedbon aangeboden. Dit zorgde bij de vermeende slachtoffers voor nog meer verdriet en onbegrip.

https://www.ad.nl/binnenl(...)PUtU3aBjrNg&sfnsn=mo
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 22 juli 2024 @ 11:47:22 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214372061
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 10:58 schreef Ynske het volgende:
Enkele vrouwen die vorig jaar in wellnesscentrum Zwaluwhoeve mogelijk slachtoffer werden van verkrachting of aanranding door een mannelijke masseur, kregen toen ze destijds een klacht bij het bedrijf indienden als compensatie een gratis cosmeticaproduct naar keuze of tegoedbon aangeboden. Dit zorgde bij de vermeende slachtoffers voor nog meer verdriet en onbegrip.

https://www.ad.nl/binnenl(...)PUtU3aBjrNg&sfnsn=mo
Verdriet en onbegrip. Wat een downplayende woorden in deze context zeg, gadverdamme
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 1 augustus 2024 @ 19:59:58 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_214512222
Thermen Bussloo was weer eens geweldig. Vorige keer was het wat minder met doorgezakte ligbedden, een mager buffet en een anabolen fuckboy die mij aan de kant duwde.

Deze keer had ik maar één puntje van kritiek en dat is het verschrikkelijk asociale reserveren van ligbedden met handdoeken. Op een gegeven moment was iets van 60% van de bedden bezet door mensen en 35% van de bedden bezet door handdoeken. Maar daar werd ook wel door medewerkers op ingegrepen door het opvouwen van handdoeken en weghalen van spulletjes.

Buffet was weer heerlijk. Hammam was geweldig. Het was wel druk de hele dag en dus ook bij de opgietingen, maar uiteindelijk nog 3 opgietingen gedaan en elke keer direct kunnen koelen etc.
Resistance is futile.
pi_215904496
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 19:59 schreef Seven. het volgende:
Thermen Bussloo was weer eens geweldig. Vorige keer was het wat minder met doorgezakte ligbedden, een mager buffet en een anabolen fuckboy die mij aan de kant duwde.

Deze keer had ik maar één puntje van kritiek en dat is het verschrikkelijk asociale reserveren van ligbedden met handdoeken. Op een gegeven moment was iets van 60% van de bedden bezet door mensen en 35% van de bedden bezet door handdoeken. Maar daar werd ook wel door medewerkers op ingegrepen door het opvouwen van handdoeken en weghalen van spulletjes.

Buffet was weer heerlijk. Hammam was geweldig. Het was wel druk de hele dag en dus ook bij de opgietingen, maar uiteindelijk nog 3 opgietingen gedaan en elke keer direct kunnen koelen etc.
Dat was zeker het lunchbuffet of hadden ze toen nog wel een dinerbuffet?

Gisteren weer eens in Bussloo geweest en ik dacht het dinerbuffet gekozen te hebben (10 euro extra boven op de prijs van het lunchbuffet arrangement), bleek een 3 gangen diner te zijn, nee voor mij nooit meer, een kaart voor je neus waar alles het allemaal net niet is, de keuze is beperkt.

Doe mij maar een buffet en dan kies ik zelf wat kleine dingetjes uit die ik lekker vind, ik zit daar niet om me vol te vreten ala all-you-can-eat ik wil gewoon lekkere dingetjes eten, niet te veel en gewoon ruime keuze ipv kiezen uit een biefstuk of een kip-sate

heel erg jammer, als ik dit van te voren had geweten was ik niet gegaan en ergens anders heen gegaan, laatste keer zolang ze dit concept voeren.
pi_215918585
Woensdag in Silvretta Therme Ischgl geweest.

Door een botsing op de piste zat mijn wintersport er helaas na een dag al op dus dan maar op een andere manier vermaken.

Hier hebben ze twee gedeeltes. Een zwembad gedeelte met badkleding en een sauna gedeelte zonder. Je kan kaartjes voor het zwembad of sauna gedeelte kopen of zoals wij hebben gedaan een combi ticket.

Het complex is volgens mij pas sinds 2023 open en dat is ook wel te zien. Alles is nog prachtig. Genoeg relax ruimtes, fijne verschillende sauna’s, en genoeg plekken om te dobberen.

Wij hadden wel geluk dat het lekker weer was dus de meeste mensen op de piste waren want ik denk dat het hier met goed weer heel erg druk kan zijn.

Het restaurant was ook prima. Het heil restaurant mag je met een badjas in. De andere niet daar zijn we dan ook niet in geweest.

Wel jammer dat ze niet voor in de middag wat bites hadden maar dat je meteen aan een heel gerecht moet. Ik vind het niet heel fijn om redelijk vol te zitten in de sauna’s.

Al met al prima voor herhaling vatbaar.

En het uitzicht is natuurlijk fantastisch O+
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')