abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87017068
Ik ben het gelukkig niet tegengekomen, wel een keer gezien dat een man wat intieme handelingen bij zijn eigen vrouw/vriendin verrichtte, die heb ik even boos aangestaard en toen stopte hij ermee.
Ik zou wel schrikken als ik het zou meemaken, het lijkt me erg naar.

Een actie van Veronicamagazine gevonden: http://www.veronicamagazine.nl/Tientje-Houten-Sauna.html
pi_87018443
Die Houten aktie is alleen voor abonee's begrijp ik, ben jij dat?

Van saunadrome heb ik nu nog een 5x voor 49,50 euro kaart, die is geldig tot 15 oktober. Daarna komen ze met 3x voor 37,50 euro kaarten, da's ook wel gunstig.
pi_87019961
Gisteren in de thermen 5 mei geweest in Leiden, wat een verademing die sauna. Behalve dat de receptioniste een beetje stoffig (oud en traag) was. We hadden via de Optimel een actie met avondeten. De voorwaarde was wel dat je pas vanaf 5 uur de sauna in kon, maar dat was niet heel erg want meestal met 5 saunarondes ben je het toch zat, het arrangement kostte 36 euro en dan was de 2e persoon gratis en de dagschotel dan.
Sauna lijkt van de buitenkant heel erg klein maar wanneer je eenmaal binnen bent is het super groot. De klusjes zijn voorzien van een codesysteem, wel zo makkelijk want je hoeft niets bij je te dragen omdat je je sleutel in je kastje laat hangen. De warme douches in de kelder hebben wel weinig waterdruk en het ziet er allemaal een beetje cheapy uit (douchekoppen zijn van die bruine douchekopjes uit van die camping units) maar je kan gebruik maken van douchegel en shampoo. In de kelder heb je meerder sauna's zoals een kleuren sauna, een stiltesauna (80 graden), finse sauna met 3x per dag opgietingen, een infrarood sauna en een natte sauna (geen idee hoe het heet het is er erg vochtig en er vallen geregeld hete druppels van het dak).
Ook bevind zich er een dompelbad, een nevelgrot een ijsgrot en diverse douchekoppen om je af te koelen, evenals een bak met scrubzout met een goede douchestraal.

De 1e verdieping (straatniveau) hier zit het restaurant maar ook een romeinsbad, heel erge fijne luchtvochtigheid, een stoomkabine een natuursauna (75 graden), een dompelbad een zwembad en 3 wirlpools in diverse temperaturen. Ook is er een mogelijkheid om je af te koelen door diverse douches en zelfs een emmer met ijskoud water.

2e etage het fijne aan de 2e etage is dat er een schuifdak is, dus met de zomer kan het open en met de winter is het heerlijk warm, ook is er een zwembad een droge sauna (95 graden) een infraroodcabine een rustruimte een tv ruimte en een trap de 3e etage op, dit is een dakterras met zicht over de stad heen.

Al met al een hele fijne sauna met wat vriendelijke stamgasten, ik ben er nu 4x geweest en het is altijd tamelijk rustig, meestal een man of 30 a 50, je hebt geen last van elkaar omdat het complex zo groot is. Ook buiten de optimelactie betaalbaar (21,50).
pi_87046391
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:27 schreef bigfoot1972 het volgende:
Die Houten aktie is alleen voor abonee's begrijp ik, ben jij dat?

Nope. Heb ook nog geen gelegenheid gehad om gewoon aan te vinken dat ik abonnee zou zijn en of het bestellen dan zou lukken zonder abonneenummer. Ga het nog wel een keer testen, meestal zitten er geen controles in dat soort systemen.
  donderdag 30 september 2010 @ 23:59:01 #255
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_87046392
Gereserveerd voor de 'speciale' Ladies Night in Schiedam. Is inclusief smoothie bij binnenkomst, diner (buffet) en diverse workshops en informatiestands die je kunt bezoeken op deze avond. Ben benieuwd, review volgt! ;)
Smell the flowers while you can....
pi_87048733
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:15 schreef bigfoot1972 het volgende:
Beetje vreemde reacties van Kees22 en Leipo666.....

Ik heb ook nog nooit een vrouw geswaffeld zien worden, of een rukker in de sauna gezien. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat mannen dat proberen als ze alleen met de vrouw (hun prooi) in kwestie zijn. Dus om nou te suggereren dat dit overdreven reacties of fantasieen zijn vind ik erg fout, en storend voor degenen die dit is overkomen.

Verder heb ik wel het idee dat bij sauna's op de Veluwe (waar ik voornamelijk kom) dit minder voorkomt dan bij grote sauna's dichtbij grote steden (zoals Elyssium), misschien toch een wat ander publiek.
Ik suggereer helemaal niet dat het overdreven reacties zijn en nog veel minder dat het fantasieën zijn!

Wel dat het nu even lijkt of het veel voorkomt. En ik heb er mijn saunamaatje nooit over horen klagen en heb het zelf ook nooit gezien. Ook van anderen die naar de sauna gaan, heb ik er nooit verhalen over gehoord.

Ooit van een saunaeigenaar gehoord dat er af en toe mensen aan elkaar zaten in een hoekje, maar dat waren stellen.
Ook afkeurenswaardig, maar heel wat anders dan vreemden swaffelen.

Wel hoorde ik uit de saunavereniging, dat dit soort misdragingen langzaam toe schijnt te nemen naarmate meer mensen naar de sauna gaan.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 02:35:59 #257
318052 ChickenTonight
are you experienced?
pi_87048753
Bestaan er sauna's waar je in je eentje kunt zitten?
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 02:38:41 #258
236264 crew  capricia
pi_87048773
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 02:35 schreef ChickenTonight het volgende:
Bestaan er sauna's waar je in je eentje kunt zitten?
Wat bedoel je daarmee?
Op een maandag of dinsdagochtend ben ik wel vaker alleen geweest in een specifieke sauna.
Maar ik weet niet of je dat bedoelt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 02:45:07 #259
318052 ChickenTonight
are you experienced?
pi_87048831
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 02:38 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
Op een maandag of dinsdagochtend ben ik wel vaker alleen geweest in een specifieke sauna.
Maar ik weet niet of je dat bedoelt.
Dat je in je eentje in een hokje zit.
pi_87048882
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:30 schreef Jurk het volgende:

[..]

Dus dat het jou nooit overkomt, betekend het dat het mij ook niet kan overkomen?

Het is zeker geen schering en inslag, anders zou ik helemaal niet meer naar de sauna gaan. Maar het gebeurt wel steeds vaker. Ik ga al een jaar of 10 naar de sauna en de afgelopen 2 of 3 jaar komt vervelend gedrag steeds vaker voor. En dit is toch een topic waar we onze sauna ervaringen delen? Of was het alleen de bedoeling dat ik mijn positieve ervaringen deelde? En schijnbaar ben ik dus niet de enige die dit dwarszit.
Maar volgens jou ligt dat aan mijn normen, waar dus niemand aan voldoet :? En ben ik degene die moeilijk doet? Als jij het normaal vindt om je geslachtsdeel tegen een naakte vrouw aan te wrijven of als je het prima vindt om jezelf af te trekken (tip! let eens op mannen alleen in het hoekje van het zwembad, als je zo graag zelf eens wil zien of het echt gebeurt :r ) in de sauna, laat dan de volgende keer een berichtje achter in mn pm box. Dan blijf ik namelijk thuis.
Kan dat wat minder? :(
Je schuift me meningen in de schoenen, die ik helemaal niet heb en ook niet gezegd heb.

Dat dit probleem je dwarszit, ligt inderdaad aan jouw normen: die zijn immers dat alle mensen zich netjes gedragen.
Welnu: dat doen ze niet. Hoe eerder je dat accepteert, des te minder ergernis je beleeft. En als iemand zich dan gedraagt op een manier die jou niet zint, dan laat je hem of haar dat weten. Gewoon: "Hiervan ben ik niet gediend!" Mondeling en desnoods lichamelijk of juridisch.

Ik vind het inderdaad normaal om mijn geslachtsdeel tegen een naakte vrouw aan te wrijven, maar dan wel alleen als zij het er mee eens is. Andersom geldt hetzelfde!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 02:55:54 #261
236264 crew  capricia
pi_87048917
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 02:51 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Kan dat wat minder? :(
Je schuift me meningen in de schoenen, die ik helemaal niet heb en ook niet gezegd heb.

Dat dit probleem je dwarszit, ligt inderdaad aan jouw normen: die zijn immers dat alle mensen zich netjes gedragen.
Welnu: dat doen ze niet. Hoe eerder je dat accepteert, des te minder ergernis je beleeft. En als iemand zich dan gedraagt op een manier die jou niet zint, dan laat je hem of haar dat weten. Gewoon: "Hiervan ben ik niet gediend!" Mondeling en desnoods lichamelijk of juridisch.
Ik vind het inderdaad normaal om mijn geslachtsdeel tegen een naakte vrouw aan te wrijven, maar dan wel alleen als zij het er mee eens is. Andersom geldt hetzelfde!
Die laatste zin...
Bizar... Jij vindt het normaal om je geslachtsdeel tegen een naakte vrouw aan te wrijven in een sauna?
Ik denk dat jij eerder onderdeel van het probleem bent dan van de oplossing.
Ik waardeer je eerlijkheid, maar dit kan echt niet Kees!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87048924
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 02:45 schreef ChickenTonight het volgende:

[..]

Dat je in je eentje in een hokje zit.
Die zijn er wel, dacht ik.
Volgens mij heb ik er op www.saunagids.nl wel een paar gezien.
In Rosmalen kun je volgens mij ook delen afhuren voor kleine groepen.
pi_87048990
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 02:55 schreef capricia het volgende:

[..]

Bizar... Jij vindt het normaal om je geslachtsdeel tegen een naakte vrouw aan te wrijven in een sauna?
Ik denk dat jij eerder onderdeel van het probleem bent dan van de oplossing.
Ik waardeer je eerlijkheid, maar dit kan echt niet Kees!
Lezen is echt een kunst, soms. Ik herhaal:
Ik vind het normaal om mijn geslachtsdeel tegen een blote vrouw aan te wrijven als zij het daar mee eens is. Zal ik referenties geven?

Ik had het niet over de sauna, en de mevrouw waar ik op reageerde trok haar argument zo algemeen, dat ik ook niet eens meer aan de sauna dacht.

Ik geloof dat dit een soort non-discussie wordt. Dus laat maar.
pi_87050942
@kees22: het probleem is dat je als vrouw doorgaans vrij machteloos staat tegen zulke (ongewenste) acties van zo'n kerel (alhoewel vrouwen ook heus wel ongewenst gedrag kunnen vertonen hoor!). ik zie heus wel dat jij dergelijk gedrag niet goedkeurt, maar je post toch wel op een manier waarbij een vrouw dan toch wel het gevoel krijgt dat ze zich aanstelt of verbeelt.

gevoelens kunnen hoog oplopen bij zulke dingen en dan is het naar als mensen ertegenin gaan en fijn om erkent te worden en praktische tips te krijgen :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87051197
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 02:33 schreef Kees22 het volgende:

Ik suggereer helemaal niet dat het overdreven reacties zijn en nog veel minder dat het fantasieën zijn!

Wel dat het nu even lijkt of het veel voorkomt. En ik heb er mijn saunamaatje nooit over horen klagen en heb het zelf ook nooit gezien. Ook van anderen die naar de sauna gaan, heb ik er nooit verhalen over gehoord.

Ooit van een saunaeigenaar gehoord dat er af en toe mensen aan elkaar zaten in een hoekje, maar dat waren stellen.
Ook afkeurenswaardig, maar heel wat anders dan vreemden swaffelen.

Wel hoorde ik uit de saunavereniging, dat dit soort misdragingen langzaam toe schijnt te nemen naarmate meer mensen naar de sauna gaan.
Misschien ligt het aan mijn uiterlijk en figuur, maar ik werd 20 jaar geleden al lastig gevallen door vieze mannen in de sauna _O- Wat nu 'tegenwoordig'. Misschien nu meer ok, maar het probleem is van alle tijd lijkt mij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87088607
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:23 schreef simmu het volgende:
@kees22: het probleem is dat je als vrouw doorgaans vrij machteloos staat tegen zulke (ongewenste) acties van zo'n kerel (alhoewel vrouwen ook heus wel ongewenst gedrag kunnen vertonen hoor!). ik zie heus wel dat jij dergelijk gedrag niet goedkeurt, maar je post toch wel op een manier waarbij een vrouw dan toch wel het gevoel krijgt dat ze zich aanstelt of verbeelt.

gevoelens kunnen hoog oplopen bij zulke dingen en dan is het naar als mensen ertegenin gaan en fijn om erkent te worden en praktische tips te krijgen :*
Ja, dat is een probleem, daarom stel ik ook de handtas met de baksteen voor. Maar in de sauna heb je daar niet zo veel aan.

Lastig vallen van mensen is niet goed te praten, niet in de sauna en nergens, niet door mannen of vrouwen. Maar je eigen actie en reactie maken deel uit van dat lastig vallen.
Het is hoe dan ook van belang om een antwoord te vinden op zaken die niet goed voor je zijn. Zo is het leven nou eenmaal: vol gevaren en problemen.

De klagende vrouw stelt zich niet aan als ze het gedrag van een swaffelende man vervelend vindt, want dat is natuurlijk ook gewoon aanranding en strafbaar volgens de wet.
Ze stelt zich aan voorzover ze vindt dat anderen haar probleem moeten oplossen. En dat hij zich moet gedragen. Dŕt is het gezeur. Want dat gebeurt nooit.

Zij moet gewoon haar eigen probleem oplossen:ik voel me bedreigd.

Het mooiste verhaal over een aanranding dat ik ooit gehoord heb: een mevrouw van pakweg 80 wordt aangerand (of overvallen) door een man en zij ramt hem zonder bedenken haar paraplu tussen zijn benen.
Probleem opgelost.
pi_87092614
ik garandeer je (vanuit mijn eigen ervaring) dat als je een kerel die jou als vrouw lastigvalt een hengst geeft, je 9 van de 10 keer dan zelf ook in de problemen komt.

wat overigens wel een goede tip is (zeker in grote commerciele zaken als het elysium) is gewoon naar de balie lopen en zeggen dat ze de politie maar moeten bellen omdat je aangifte wenst te doen. moet je zien hoe snel het *dan* opgelost is!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87106530
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 02:05 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ze stelt zich aan voorzover ze vindt dat anderen haar probleem moeten oplossen. En dat hij zich moet gedragen. Dŕt is het gezeur. Want dat gebeurt nooit.

Zij moet gewoon haar eigen probleem oplossen:ik voel me bedreigd.

Het mooiste verhaal over een aanranding dat ik ooit gehoord heb: een mevrouw van pakweg 80 wordt aangerand (of overvallen) door een man en zij ramt hem zonder bedenken haar paraplu tussen zijn benen.
Probleem opgelost.
Waar lees je dan dat ik vind dat een ander mijn probleem moet oplossen? Ik zou het alleen prettig vinden als er uberhaupt personeel aanwezig zou zijn in het saunacomlex (muv de receptie) om dit soort dingen te voorkomen. Een beetje overzicht kan toch geen kwaad? En ik voel me niet bedreigd. Ik ga nog altijd met veel plezier naar de sauna. Ik zie alleen het nut niet in van het aanspreken van deze heren omdat dat toch geen zin heeft. Mag ik daarom niet zeggen dat het me dwarszit? Bovendien voorkomt het aanspreken niet dat het een volgende keer weer gebeurt.

Je mag me dan een zeur vinden ( :') ), daar kan ik wel mee leven.

En ik vind je verhaal van de oma met een paraplu heel leuk, maar dat is een totaal andere situatie. Dat is een heel directe aanval en dan reageer je heel anders. Bovendien heb ik geen plu mee in de sauna. En ook geen baksteen.
Zullen we het nu weer over sauna's gaan hebben?
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_87109588
iemand ervaringen met gezinsdagen in sauná's? We willen graag een keer onze dreumes meenemen naar een sauna met daarbij een zwemparadijs. Uiteraalrd zullen we dan een substantieel deel van de dag in het zwembad doorbrengen, maar wat vind t een dreumes/peuter van een sauna?

note: ik zou er niet over denken om mijn kind op een normale dag mee te nemen naar de (als dat uberhaupt is toegestaan). Als ik zonder koter naar de sauna ga heb ik ook geen behoefte aan jengelende kinderen, maar gezinsdagen zijn er niet voor niets.
Zu hause ist alles besser
pi_87121811
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:39 schreef Jurk het volgende:

[..]
En ik vind je verhaal van de oma met een paraplu heel leuk, maar dat is een totaal andere situatie. Dat is een heel directe aanval en dan reageer je heel anders. Bovendien heb ik geen plu mee in de sauna. En ook geen baksteen.
Het ging mij niet over de plu, het hinmg mij over de alertheid en directheid.
quote:
Zullen we het nu weer over sauna's gaan hebben?
ook goed.
pi_87122017
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:37 schreef simmu het volgende:
ik garandeer je (vanuit mijn eigen ervaring) dat als je een kerel die jou als vrouw lastigvalt een hengst geeft, je 9 van de 10 keer dan zelf ook in de problemen komt.

wat overigens wel een goede tip is (zeker in grote commerciele zaken als het elysium) is gewoon naar de balie lopen en zeggen dat ze de politie maar moeten bellen omdat je aangifte wenst te doen. moet je zien hoe snel het *dan* opgelost is!
Ik begrijp dat je zo aantrekkelijk bent dat je wel 10 keer een hengst hebt moeten geven? :9
Sorry, maar je maakt het ook wel makkelijk om voor open doel te scoren.

Hihi, dat vind ik wel een mooi middel om het probleem door het bedrijf te laten oplossen.
Uiteraard heb je natuurlijk de mogelijkheid om bij de politie aangfite te doen van sexuele intimidatie (afrukken) of aanranding (swaffelen). Verkrachting zal niet gauw voorkomen.
Omdat je zelf geen telefoon bij je hebt, moet je het bedrijf vragen om te bellen. Maar dat zal, om verdere problemen te voorkomen, meteen zelf maatregelen treffen.
En anders los je het zelf op via justitie.
pi_87280583
Vraagje van een niet zo vaak gaande saunaganger. :{
Samen met mijn vrouw vinden we het lekker om eens in de zoveel tijd eens een dagje naar de sauna te gaan.
Nu beginnen de optimel aanbiedingen weer en de vorige keer zijn we bij Dennemarken geweest.

We wonen in de buurt van Den bosch en zijn eigenlijk op zoek naar een leuke, rustige, moderne sauna.
Deverana, Thermen Rosmalen, Thermen Geldrop, nijmegen.

Wat zijn goede en schone sauna's?
Ik kom nl. weinig recente reviews tegen van Rosmalen.
Misschien dat iemand mij hier kan helpen?

Vast bedankt...
pi_87280787
Deverana schijnt een hele goede sauna te zijn, staat ook een review van in dit topic. Van de buitenkant is hij al zeer statig, maar van de binnenkant zeer luxe. Alles is bijna van RVS en je hebt genoeg haakjes/douches/bankjes/plekjes. Er zijn ook zeer specifieke dingen, zoals een neveldouche met echt onweer en later liters regen. Maar dit is dan ook een relatief dure sauna. Als je in de buurt van nijmegen nog iets omhoog wilt is sauna de Veluwe wel wat voor je. Niet heel groot, wel rustig en leuk en af en toe ook nog modern. Het fijne van die sauna vind ik de grote sauna binnen en de tempelruimte met kruiden en warm water. Ook is het zwembad erg fijn en vind ik de prijzen van de horeca relatief laag.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_87280872
De Veluwe in Lunteren is nou niete cht een aanrader vind ik. Erg klein en gedateerd. Kun je beter naar Saunadrome Putten (ook in de buurt) of zelfs nog naar Veenendaal gaan, al vind ik die laatste ook wat klein.
pi_87281221
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:31 schreef Tamashii het volgende:
Deverana schijnt een hele goede sauna te zijn, staat ook een review van in dit topic. Van de buitenkant is hij al zeer statig, maar van de binnenkant zeer luxe. Alles is bijna van RVS en je hebt genoeg haakjes/douches/bankjes/plekjes. Er zijn ook zeer specifieke dingen, zoals een neveldouche met echt onweer en later liters regen. Maar dit is dan ook een relatief dure sauna. Als je in de buurt van nijmegen nog iets omhoog wilt is sauna de Veluwe wel wat voor je. Niet heel groot, wel rustig en leuk en af en toe ook nog modern. Het fijne van die sauna vind ik de grote sauna binnen en de tempelruimte met kruiden en warm water. Ook is het zwembad erg fijn en vind ik de prijzen van de horeca relatief laag.
Die neveldouche vonden wij niet zo erg prettig, maar ieder zijn ding natuurlijk ;)
Deverana is ons als sauna erg goed bevallen verder! Zoals al gezegd, zeer statig en van binnen alles mooi afgewerkt.
Alleen wel een dure sauna, ook de horeca. Maar als je er echt een dagje uit van maakt, valt dat nog wel mee.
..non est vivere sed valere vita est ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')