Oja? Daar ben ik een paar jaar geleden geweest toen we een weekendje Scheveningen deden. Ik vond het best een aardige sauna.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:45 schreef simmu het volgende:
*kuch*
vitalizee is failliet & dicht.....
Gisteren was ik in Centre Du Lac/Pijnacker, en daar zeiden ze dat ze denken dat Vitalizee binnenkort toch weer open gaat. Doorstart. M'n partners reactie: 'Ja, wat wil je anders met zo'n pand doen?!!'. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:45 schreef simmu het volgende:
*kuch*
vitalizee is failliet & dicht.....
Nee, ken ik niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:23 schreef kahlie het volgende:
[..]
Gisteren was ik in Centre Du Lac/Pijnacker, en daar zeiden ze dat ze denken dat Vitalizee binnenkort toch weer open gaat. Doorstart. M'n partners reactie: 'Ja, wat wil je anders met zo'n pand doen?!!'. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen.
Heeft er trouwens nog iemand behoefte aan een review over Pijnacker? Ik wil er op zich best wel eentje schrijven, geen probleem, maar ik dacht dat de meeste hier die sauna al kenden?
Vreemdquote:foto Op maandag 17 augustus 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:
Sylvana, ik heb wel interesse in die korting op arrangement spice van elysium denk ik, maar kan dat arrangement niet terug vinden op de site?
da's niet bepaald een aanbeveling voor de zwaluwhoeve......quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:31 schreef hetismijrobbert het volgende:
offtopic: Terror jaap al een paar keer gespot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop