2 jaar terug zijn wij er geweest en toen vonden we het een erg fijne sauna. deed erg jaren 70 aan met veel bruin en hout enzo, maar alles was wel goed verzorgd, personeel was aardig en we hebben gewoon een fijne dag gehad.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:28 schreef Tamashii het volgende:
Is er trouwens nergens een review over de thermen 5 mei?
Nog even over die camera's: ik weet zelf maar van 1 sauna, die in Nijmegen, en daar hangen ze alleen in de kleedruimtes, ter opsporing van dieven. Met de bijbehorende waarschuwing. En met een zeker succes, zoals de baas wist te vertellen.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:55 schreef simmu het volgende:
[..]
2 jaar terug zijn wij er geweest en toen vonden we het een erg fijne sauna. deed erg jaren 70 aan met veel bruin en hout enzo, maar alles was wel goed verzorgd, personeel was aardig en we hebben gewoon een fijne dag gehad.
ik zou zeggen probeer Devarana, ik vind dit nog steeds een sauna die de rit en het geld echt waard is !quote:Op donderdag 10 december 2009 12:27 schreef z80 het volgende:
Aangezien ik een week zonder internet zit thuis,
ga ik zondag ook weer eens naar de sauna.
weet alleen nog niet of ik de moeite neem om naar denbosch te rijden of dat het toch weer Nijmegen wordt.
Hoe minder kleding, hoe beter. Vandaar dat de echte sauna gangers naakt gaanquote:foto Op donderdag 10 december 2009 18:37 schreef morgane het volgende:
Ik lees weer even mee. In de kerstvakantie ga ik naar de Veluwse Bron, op badkledingdag om even rustig te beginnenik neem aan dat het beter is om een bikini aan te trekken dan een badpak, i.v.m. warmte-afvoer?
Bij deze nogmaal mn verslagje van bezoek aan devarana afgelopen dinsdag:quote:Op donderdag 10 december 2009 21:52 schreef creno het volgende:
[..]
ik zou zeggen probeer Devarana, ik vind dit nog steeds een sauna die de rit en het geld echt waard is !
Je betaald voor alle keuzevrijheid die je hebt... zelf ben ik meer van de kleinere sauna's. Ik ga soms nog niet eens 5 rondjes en hoe groter, hoe meer lawaai en drukte.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:56 schreef Kees22 het volgende:
Dat klopt wel ja.
Toen ik een paar jaar gelden door mijn maatje uitgenodigd werd, lag de prijs rond de € 17,50. Nu ligt de toegang vaak al tegen de € 30, zeker bij de grotere sauna's. Maar ja, een bedrijf kan wel 20 verschillende sauna's hebben, maar je kunt toch maar pakweg 5 rondjes doen. Dus wat heb ik aan de 15 andere sauna's? En waarom zou ik daarvoor betalen?
Ik heb al drie prints liggen voor arrangementen en saunadagjes want moest voor 31 december je kan ze wel besteden natuurlijk tot eind meiquote:Op donderdag 10 december 2009 20:13 schreef Sylvana het volgende:
Van het weekend eens bekijken waar we de optimelpunten gaan besteden
@Morgane: ja een bikini lijkt me fijner dan een badpak dan.
Ja, maar om een badenkaart goed te gebruiken moet je vaak gaan en dan moet je weer dicht bij een sauna wonen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:22 schreef kahlie het volgende:
[..]
Je betaald voor alle keuzevrijheid die je hebt... zelf ben ik meer van de kleinere sauna's. Ik ga soms nog niet eens 5 rondjes en hoe groter, hoe meer lawaai en drukte.
Centre Du Lac is helaas wel al naar 28 euro gegaan, maar met een badenkaart betaal je vaak 23 euro of zelfs minder.
Ze hebben een 3 badenkaart voor 69 euro. Dus als je met z'n tweetjes komt, heb je d'r nog 1 openstaan die je binnen 1 jaar moet gebruiken? Nou moet ik zeggen, ik woon niet op de hoek, maar veel zit het er niet van afquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:28 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, maar om een badenkaart goed te gebruiken moet je vaak gaan en dan moet je weer dicht bij een sauna wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop