Het leek me wel leuk om een soort "Sauna-revieuws" te maken. Om zo aan anderen sauna's aan te bevelen of juist af te raden
Centre du Lac in Pijnacker
Een 'knusse' sauna, niet bijzonder groot dus. Maar ook niet heel erg klein. Het geweldigste onderdeel van deze sauna vond ik zelf de neveltuin (met scrubzout ).
Erg vriendelijke mensen daar, we moesten met het openbaar vervoer naar huis en de mevrouw achter de balie ging helemaal het OV-info nummer voor ons bellen om te kijken wanneer de bus ging. En ze hebben een hele relaxte ontspanningsruimte.
Thermen Barendrecht
Grote sauna, wel wat onpersoonlijker in mijn opinie. We vroegen of we heel even mochten bellen zodat we opgehaald konden worden, maar werder doorverwezen naar de munttelefoon...
Een bijzonder geliefde sauna want je moet in vakanties zeker reseveren (veel mensen werden naar huis gestuurd, vol = vol).
De grote 'stilte sauna' vond ik erg mooi en bijzonder ruim. Verder staat overal duidelijk uitleg (ook altijd handig he )
De ontspanningsruimte anex restaurant vond ik niet echt geweldig. En het was allemaal bijzonder duur (maarja dat konden we verwachten)
Sauna en thermen Ridderkerk
Van de buitenkant gezien denk je: "Tssssk wat is dit voor lelijk klein iets... dat kan toch nooit iets wezen".
Maar schijn bedriegt. Aan de binnenkant zit een zeer groot sauna complex (en de bijbehorende beautysalons, zonnenbanken).
Leuk was de binnenplaats met zwembad en het caldarium met anijsgeur ( ). Het restaurant vond ik erg slecht. Niet qua kwaliteit (de salades zijn HUGE) maar de bediening liet te wensen over.
Na 10 minuten kwamen ze eens vragen of we wat wilde drinken en toen duurde het nog 20 minuten voor we het eten kregen...
wat leren ze die kinderen nou eigenlijk op school? Alleen de nieuwste glim en glitter trends ofzo?
Ontzettend groot saunacomplex. Buiten is er zelfs een strandje aangelegd. De tuin buiten is erg groot.
Binnenzwembad, buitenzwembad, whirpools. Gewone sauna's infrarood sauna, kleurensauna, buitensauna's. Turks stoombad met zwembadje. Kruidenbad. Bij de douches staat douchegel scrubzout shampoo, bodylotion en olie.
Je kan er ook verschillende beautybehandelingen laten doen. Ik heb er een aantal keer een dagje doorgebracht met behandelingen en bijbehorende lunch. Erg aan te bevelen.
Krijg gelijk weer zin
quote:Erg mooie sauna ja. Mijn favo eigenlijk, ik kom er graag.
Op maandag 04 maart 2002 18:51 schreef jessie het volgende:
Elysium in Bleiswijk.Ontzettend groot saunacomplex. Buiten is er zelfs een strandje aangelegd. De tuin buiten is erg groot.
Binnenzwembad, buitenzwembad, whirpools. Gewone sauna's infrarood sauna, kleurensauna, buitensauna's. Turks stoombad met zwembadje. Kruidenbad. Bij de douches staat douchegel scrubzout shampoo, bodylotion en olie.
Je kan er ook verschillende beautybehandelingen laten doen. Ik heb er een aantal keer een dagje doorgebracht met behandelingen en bijbehorende lunch. Erg aan te bevelen.
Krijg gelijk weer zin
wanneer starten we de fok!sauna meeting?
[Dit bericht is gewijzigd door dethoom op 04-03-2002 19:22]
quote:Zodra we van 200 centraal gelegen saunas een review hebben en een mooie deal hebben weten te sluiten voor de toegangsprijs in groepsverband
Op maandag 04 maart 2002 19:20 schreef dethoom het volgende:
sauna de thermen in rosmalen, in een woord :wanneer starten we de fok!sauna meeting?
[Dit bericht is gewijzigd door EvilPlatypus op 05-03-2002 01:23]
quote:De enige waar ik in Nederland tot nu toe naar toen ben geweest.
Elysium in Bleiswijk.Ontzettend groot saunacomplex. Buiten is er zelfs een strandje aangelegd. De tuin buiten is erg groot.
Krijg gelijk weer zin
Gisteren daar geweest. Ik heb (nog!) geen vergelijkingsmaterial, want het was de eerste keer dat ik naar de sauna ging, maar ik vond hem mooi en ruim en compleet. Verschillende sauna's natuurlijk, zembad en bubbelbad binnen en buiten, hele mooie tuin om in af te koelen met diverse zitjes enzo. Ik vond de neveltuin ook wel fijn, fijner dan een gewone koude douche of een dompelbad Ik vond de prijzen ook wel ok en het restaurant was niet al te duur en redelijk van kwaliteit.
Ik ga beslist nog vaker en we willen dan ook wat andere sauna's gaan proberen, dus ik zal dit topic goed in de gaten houden!
quote:Moet je zeker doen, want die Deshima is echt niet de beste... (vind ik). Te groot, te druk, te weinig kleerhaken dus de hele tijd je handdoekje opgefrot tegen die van anderen YEK, te fris (in de zin van niet echt warm), niet echt heel schoon, restaurant niet geweldig, personeel mwaoh... Kortom, ik ben er niet enthousiast over
Op zondag 24 maart 2002 10:47 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga beslist nog vaker en we willen dan ook wat andere sauna's gaan proberen, dus ik zal dit topic goed in de gaten houden!
Leuk alternatief vind ik de sauna in Veghel. Klein, niet druk, niet veel kinderen, gezellig, mooi verzorgd (niet zo kitsch), heel licht, mooie tuin, oke keuken, 3 sauna's, grote tuin, fijn stoombad, aanrader dus.
In Eindhoven heb je nog Kastelenplein. Vond ik niet zo veel aan. Groot, kitscherige aankleding, niet zo schoon, weinig privacy, wel fruit en snoep, enorm buitenterras waar een flat op uitkijkt , ligbedden met schimmel in de matjes.
Ook in Eindhoven: Sauna Tristar. Klein, "knus", wel oke. Wat ik niet prettig vind is dat de sauna's daar geen raam hebben, echt een dicht "hok" (vooral vervelend als je er alleen ligt, of met alleen een man).
Sauna in Geldrop. Leuk, wel druk. Oke keuken, leuke barman .
Ik kijk er naar uit dat Lucaya in Oss weer open gaat, dat was (voordat hij afbrandde) absoluut mijn favoriete sauna.
quote:Dat zinnen met een hoofdletter beginnen
Op maandag 04 maart 2002 18:34 schreef Herald het volgende:
wat leren ze die kinderen nou eigenlijk op school? Alleen de nieuwste glim en glitter trends ofzo?
quote:Is zo'n kleinere, knusse sauna wel geschikt om echt bijvoorbeeld een zaterdagmiddag + avond door te brengen? of is dat meer geschikt voor een doordeweeks avondje sauna tussendoor?
Op dinsdag 26 maart 2002 19:22 schreef Moonah het volgende:[..]
Moet je zeker doen, want die Deshima is echt niet de beste... (vind ik). Te groot, te druk, te weinig kleerhaken dus de hele tijd je handdoekje opgefrot tegen die van anderen YEK, te fris (in de zin van niet echt warm), niet echt heel schoon, restaurant niet geweldig, personeel mwaoh... Kortom, ik ben er niet enthousiast over
.
Leuk alternatief vind ik de sauna in Veghel. Klein, niet druk, niet veel kinderen, gezellig, mooi verzorgd (niet zo kitsch), heel licht, mooie tuin, oke keuken, 3 sauna's, grote tuin, fijn stoombad, aanrader dus.
In Eindhoven heb je nog Kastelenplein. Vond ik niet zo veel aan. Groot, kitscherige aankleding, niet zo schoon, weinig privacy, wel fruit en snoep, enorm buitenterras waar een flat op uitkijkt
, ligbedden met schimmel in de matjes.
Ook in Eindhoven: Sauna Tristar. Klein, "knus", wel oke. Wat ik niet prettig vind is dat de sauna's daar geen raam hebben, echt een dicht "hok" (vooral vervelend als je er alleen ligt, of met alleen een man).
Sauna in Geldrop. Leuk, wel druk. Oke keuken, leuke barman
.
Ik kijk er naar uit dat Lucaya in Oss weer open gaat, dat was (voordat hij afbrandde) absoluut mijn favoriete sauna.
Ik wil ook wel wat verder weg gana kijken hoor, hoewel het ook prettig is om wat dichterbij goede opties te hebben.
Die in Oss, dat is die ene die afgebrand was? ik heb begrepen dat die binnenkort weer opengaat of zelfs alweer pas geopend is...darover heb ik inderdaad hele goede dingen gehoord.
Houtensauna in............Houten ( natuurlijk) Een vrij nieuw complex met verschrikkelijk veel faciliteiten. 3 sauna's ( waarvan een kleurensauna) 1 turksbad, binnen/buiten zwembad, 2 kruidenbaden ( lavendel en eucalyptus), kruidentempel, lanconium en 2 bubbelbaden ( een binnen en een buiten)
Verder een goed restaurant met erg lekkere salades en een beautycentrum
Vandaag nog geweest en ik heb het weer heerlijk gehad.
Nr 2:
Saunadrome in Putten.
Groot gezellig complex met een hele grote tuin midden in de bossen. Prachtig gelegen en veel faciliteiten. Enige nadeel is dat het er altijd erg druk is. Verder een topper.
Nr 3:
Therme la mere in Almere
Klein, heel erg mooi en een prettige sfeer. Het eten is er erg goed. Niet echt heel veel bijzondere faciliteiten maar hebben wel alles wat een sauna compleet maakt.
Meer sauna's ken ik ( nog) niet.
Opties: modderbaden, massages, zonnebaden en andere verzorgende activiteiten.
Oja, ook niet echt goedkoop.
quote:Daar heb ik aan meehelpen bouwen
Op zaterdag 30 maart 2002 03:34 schreef Mrbeenieman het volgende:
Mijn nr 1:Houtensauna in............Houten ( natuurlijk) Een vrij nieuw complex met verschrikkelijk veel faciliteiten. 3 sauna's ( waarvan een kleurensauna) 1 turksbad, binnen/buiten zwembad, 2 kruidenbaden ( lavendel en eucalyptus), kruidentempel, lanconium en 2 bubbelbaden ( een binnen en een buiten)
Persoonlijk vind ik de Sauna in Leeuwarden (aan de grote kerkstraat) heel erg fijn, maar nog beter is de Saunastate in Goredijk (allebij in friesland).
Maar dat zal wel komen omdat het de bedrijven zijn van me neef Eerst van me oom en die heeft ze dus overgedragen aan zijn zoon en mijn oom die bouwd nu sauna's door het hele land
Voor mij dus lekker gratis drinken en eten
Maar die 2e sauna is echt een heel erg lekkere.
Okay hier verder over de sauna..... enzo.... De laatste keer en ook de meest aparte keer dat ik in de sauna ben geweest was oevrigens in het EXPO hotel in Asmara. Ik zat daar te rillen van de kou, want ze konden hem niet o ptemeratuur krijgen....
edit: uit de policy "Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum". Isabeau
[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 03-04-2002 11:30]
In deze sauna vind je drie saunacabine's binnen, een errug gezellige blokhutsauna buiten (met een beetje mazzel zit je daar alleen), erg mooie plekes om af te koelen (buiten onder de bomen en binnen 1), groot buitenzwembad (lekker warm), heeeeeeerlijke zelfgebouwde rotswhirlpool en ook erg lekker is het romeinse badhuis met een caldarium, frigidarium, tepidarium, laconium en odarium.
Er zijn drie rustruimtes, waarvan 1 met open haard in het midden. Je kan er van alles eten, lunch, hapjes of diner. Het eten is uitstekend, maar ik vond het wel wat prijzig. Je kan ook diverse massages krijgen of even onder een zonnebank.
Prima sauna dus. Minpuntje is dan ook dat het een prima sauna is en dus erg druk. Publiek lijkt veelal te bestaan uit unisex trainingspak gezinnen. In veel saunacabine's heerst iets teveel joligheid naar mijn smaak en zoektocht naar rust. Bedienend personeel lijkt door drukte iets overwerkt en is dan ook allesbehalve vriendelijk. Vorige keer voelde ik me bijna schuldig dat ik zowaar iets durfde te bestellen. Bestellingen duren dan ook vrij lang.
Aan te raden is niet in het weekend te gaan en niet in vakanties. Zelf ben ik een keer tijdens een belangrijke voetbalwedstrijd geweest en had het gangbare publiek hier goed ingeschat: er was bijna niemand.
Concl: uitstekende sauna, jammer dat meer mensen dit vinden.
quote:Ik vind zo'n kleine sauna prima geschikt om uuuuuuuren in rond te hangen en te relaxen
Op vrijdag 29 maart 2002 16:38 schreef miss_sly het volgende:
Is zo'n kleinere, knusse sauna wel geschikt om echt bijvoorbeeld een zaterdagmiddag + avond door te brengen? of is dat meer geschikt voor een doordeweeks avondje sauna tussendoor?
quote:Whoeoeoeoehooeoeoeoee!!! Blote geile dames in de sauna
Op dinsdag 02 april 2002 23:48 postte BloodhoundFromHell het volgende:
Foto met blote dames
quote:Dat ga ik dan zeker ook eens proberen.
Op woensdag 03 april 2002 11:24 schreef Moonah het volgende:[..]
Ik vind zo'n kleine sauna prima geschikt om uuuuuuuren in rond te hangen en te relaxen
. Er zijn ook andere faciliteiten hoor, niet alleen sauna en dompelbad. Het is gewoon wat minder 'massaal', dus prettiger (vind ik).
Na twee bezoekjes weet ik in ieder geval dat ik de infraroodcabine echt geweldig vind...die warmte die helemaal door je hele lichaam trekt, dat voelt zo goed!
Geldrop en Veghel zijn voor mij ook heel goed te doen, dus die zal ik zeker eens gaan testen dan
All Sports is een groot sportcentrum www.allsports.nl in Amstelveen. Groot, ruim, modern en gezellig. Ik kwam er regelmatig met een vriend die daar in de buurt woont. Eerst even een uurtje uitsloven in de fitnesszaal en daarna lekker de rest van de avond de sauna in.
Die sauna was niet echt super groot, maar is ondertussen verbouwd dus hij zou zomaar iets groter kunnen zijn tegenwoordig. Er waren binnen twee sauna's en buiten in een soort van klein binnentuintje ook nog eentje. Vevolgens een heel goed stoombad, jacuzzi, uiteraard dompelbad en zo'n relaxbadje waar je met je voeten in kan zitten.
Het restaurant vind ik persoonlijk erg goed en niet superduur. Vooral de salades en de kipsaté zijn de bediening is prima; aardig en vlot en ook
(voor de heren die van dames houden dan
)
Het publiek is redelijk divers, weinig lila trainingspakken, wel hier en daar een gouden schakelarmband. Maar het leukste vind ik dat je er af en toe ook bekende Nederlanders tegenkomt. Heb zelf een keer met Irene van der Laar in de sauna gezeten . En niet dat het daarom ineens een wereld-sauna is, maar ik vind dat gewoon wel grappig. Overigens komen die BN'ers 10 keer meer in de sportschool dan in de sauna, dus wie wil gaan BN-kijken moet er wel wat voor over hebben.
Ik ga waarschijnlijk dit weekend weer eens een keertje, dus als er dingen niet kloppen die ik hier heb neergezet pas ik dat wel ff aan!
Verder een ruime keus aan soorten sauna en een groot zwembad.
quote:Ik sluit me helemaal hierbij aan, maar lieverd de sauna ligt nog in nijmegen hoor, aan de panovenlaan.
Op woensdag 17 april 2002 14:42 schreef ButcherBird het volgende:
Saune de Thermen in Heiligeland Stichting is een toppertje.
Goede service, lekker eten en niet al te duur.Verder een ruime keus aan soorten sauna en een groot zwembad.
Je kunt er heerlijk vertoeven. Het personeel is er altijd vriendelijk. Het is er schoon, netjes en verzorgd. je kunt je d'r echt thuis voelen.
Wat mij betreft een toppertje.
quote:*noteert*
Op woensdag 17 april 2002 21:26 schreef alisbutterfly het volgende:[..]
Ik sluit me helemaal hierbij aan, maar lieverd de sauna ligt nog in nijmegen hoor, aan de panovenlaan.
Je kunt er heerlijk vertoeven. Het personeel is er altijd vriendelijk. Het is er schoon, netjes en verzorgd. je kunt je d'r echt thuis voelen.
Ik ben bij 2 sauna's van de Thermen groep geweest (zie eerste post) en die zijn zeker de moeite waard.
Let wel even op de voorwaarden he
quote:Tot ziens
Op dinsdag 30 april 2002 23:22 schreef miss_sly het volgende:
Gisteren zijn we dus, op aanraden van MOonah (bedankt!) naar de Keizersthermen in Veghel geweest.
Sauna Leeuwarden: in de binnenstad, lekker klein en gezellig. 2 Sauna's, 1 stoombad, 1 romeinse kamer (moet je 45 minuten inliggen en ga je op een gegeven moment erg van zweten), klein binnenzwembad, lekker bubbelbad en aardige bediening. Studententarief!
quote:En die luiden
Op woensdag 01 mei 2002 13:25 schreef Keroppi het volgende:Let wel even op de voorwaarden he
quote:Goh
Op woensdag 01 mei 2002 23:49 schreef snoeki het volgende:
Sauna Soesterberg in (jawel) Soesterberg vlakbij Amersfoort: fantastische sauna, midden in een bosrijke omgeving. Erg luxe. Zeer groot complex, meer dan 6 Finse sauna's (binnen en buiten), verschillende stoombaden met geurtjes, romeinse tempel (mijn favoriet), erg groot buitenzwembad en in de zomer heerlijk zonnen op de grote zonweide. Komt wel veel elitair publiek aangezien de sauna in een villa wijk staat.Sauna Leeuwarden: in de binnenstad, lekker klein en gezellig. 2 Sauna's, 1 stoombad, 1 romeinse kamer (moet je 45 minuten inliggen en ga je op een gegeven moment erg van zweten), klein binnenzwembad, lekker bubbelbad en aardige bediening. Studententarief!
quote:Even uit m'n hoofd (ze staan ook duidelijk op de bon zelf hoor
Op donderdag 02 mei 2002 06:41 schreef DIGGER het volgende:[..]
En die luiden
- Geldig van maandag tot donderdag
- Niet geldig op feestdagen
- Geldt alleen voor de saunafacaliteiten
- Bonnen moeten correct ingevuld zijn (adres enzo... dus reken maar dat je op een mailing list komt)
Vorige week geweest. Op zich geen onaardige sauna qua inrichting. We vonden het voetenbadje echter extreem heet (je moest echt heel voorzichtig je voet er in laten zakken en wennen aan de warmte; dat ben ik niet gewend, misschien in andere sauna's te koud dan? dit is immers pas mijn derde ). De sauna's waren goed van temperatuur, evenals het Turks stoombad. In het Turks stoombad deed het koud water het echter bijna niet. Het scrubzout stond in mijn ogen ook op een verkeerde plek, namelijk bij de koude douches ipv bij de gewone douches.
Ze hadden wel een goede kaart en heerlijke salades! niet te goedkoop, maar goed. Beetje raar was wel dat je voor een karaf met een liter kraanwater en en paar schijfjes citroen € 0.50 moest betalen!
Kortom, niet echt een aanrader.
quote:Ja Thermen in Nijmegen is zeker OK. Hoewel me daar ook wel iets geks gebeurde. D'r werd een bruiloft gehouden (raar, vind ik ook)en terwijl ik nakend van het toilet kwam, liep ij de oma (geheel als oma gekleed) van die bruiloft tegen het lijf. Voel je je toch net iets bloter. ;0
Op woensdag 17 april 2002 21:26 schreef alisbutterfly het volgende:[..]
Ik sluit me helemaal hierbij aan, maar lieverd de sauna ligt nog in nijmegen hoor, aan de panovenlaan.
quote:is ook mijn favourite sauna.
Krijg gelijk weer zin
Heb 1 korte review gelezen over de Sauna in Houten, zijn er nog meer mensen die daar een mening over willen geven, evenals over de (ik geloof redelijk nieuwe) Sauna in Oosterhout?
quote:Da's bij mij om de hoek
Op dinsdag 16 april 2002 16:00 schreef Joene het volgende:
http://www.saunavanegmond.nl/
Ga ik dus niet heen, zit ik met miin buren in de sauna
Centre du lac -pijnacker
en Elysium zijun mijn favoriete sauna''s, echt heerlijk verwend voel ik me daar, echt geweldig!
Voor een wat meer kneuterige sauna kun je ook naar de 5 mei SAUNA in leiden gaan,echt prima sauna, heel gezellig, mooie sauna's en extra's, hoewel ik het eten daar niet aanraad
quote:Het Elysium ga ik zeer regelmatig heen, heerlijke sauna
Op dinsdag 11 maart 2003 13:46 schreef Bolletje... het volgende:[..]
Da's bij mij om de hoek
Centre du lac -pijnacker
en Elysium zijun mijn favoriete sauna''s, echt heerlijk verwend voel ik me daar, echt geweldig!Voor een wat meer kneuterige sauna kun je ook naar de 5 mei SAUNA in leiden gaan,echt prima sauna, heel gezellig, mooie sauna's en extra's, hoewel ik het eten daar niet aanraad
quote:All Sports
Op woensdag 17 april 2002 11:17 schreef T_R_I_P het volgende:
Dat ik nog geen review gelezen heb van de sauna bij All Sports in Amstelveen verbaasd me een beetje. Ik dacht nl. dat daar in de buurt veel Fokkers woonden?All Sports is een groot sportcentrum www.allsports.nl in Amstelveen. Groot, ruim, modern en gezellig. Ik kwam er regelmatig met een vriend die daar in de buurt woont. Eerst even een uurtje uitsloven in de fitnesszaal en daarna lekker de rest van de avond de sauna in.
Die sauna was niet echt super groot, maar is ondertussen verbouwd dus hij zou zomaar iets groter kunnen zijn tegenwoordig. Er waren binnen twee sauna's en buiten in een soort van klein binnentuintje ook nog eentje. Vevolgens een heel goed stoombad, jacuzzi, uiteraard dompelbad en zo'n relaxbadje waar je met je voeten in kan zitten.
Het restaurant vind ik persoonlijk erg goed en niet superduur. Vooral de salades en de kipsaté zijn
de bediening is prima; aardig en vlot en ook
(voor de heren die van dames houden dan
)
Het publiek is redelijk divers, weinig lila trainingspakken, wel hier en daar een gouden schakelarmband. Maar het leukste vind ik dat je er af en toe ook bekende Nederlanders tegenkomt. Heb zelf een keer met Irene van der Laar in de sauna gezeten
. En niet dat het daarom ineens een wereld-sauna is, maar ik vind dat gewoon wel grappig. Overigens komen die BN'ers 10 keer meer in de sportschool dan in de sauna, dus wie wil gaan BN-kijken moet er wel wat voor over hebben.
Ik ga waarschijnlijk dit weekend weer eens een keertje, dus als er dingen niet kloppen die ik hier heb neergezet pas ik dat wel ff aan!
Ben een tijd lang aan het sporten geweest bij All Sports, maar kan nou niet zeggen dat de sauna (en het sporten) nou echt wat leuks is daar.
De douche- en sauna) fasciliteiten zijn niet echt schoon, ook niet na de verbouwing. Vriend van me heeft er schimmel op zijn voet gekregen, eerste dat de dokter vroeg is of hij bij All Sports kwam
Een vriendin heeft heeft er kalknagel opgelopen, schoon is het dus niet.
Naast het schoon deel is het gemiddelde publiek behoorlijk patserig (in het sport deel) en enorm verwaard (in het sauna deel). Als je niet tot de vaste clan behoort, scheer je dan maar weg.
Restaurant in de sauna is leuk, los restaurant is wat drukker en minder gezellig. Best wel prijzig.
De buitensauna kan trouwens wel gezellig worden, afhankelijk van het tijdstip dat je gaat en de dag.
Ruime openingstijden, van 07.00h tot 23.00h.
Mooie ambiance, misschien beetje kitscherig voor sommigen. Opgezet in Romeinse lusthof stijl. Bad met golfslag en waterval. Klein terras er omheen.
Beneden de saunaruimte met 80 en 90 graden sauna, stoombaden, neveltuin, whirlpools, koudwaterbadje, stortbaden in alle vormen en een paar zonnebanken. Ik ben er één keer geweest maar van een andere bezoekster daar begreep ik dat het er eigenlijk nooit druk was en nooit onprettig.
quote:Inderdaad helemaal toppie. Je vergeet nog allerlei andere dingen te noemen, maar die moet je maar gewoon gaan uittesten, (of eerst even lezen op de site).
Op zaterdag 30 maart 2002 07:11 schreef IllOgical het volgende:
Thermae 2000. Geweldig. Met Zweedse sauna's en Turks stoombad, zwembad binnen en buiten, ligweide, koudwaterbad en nogkouderwaterbad, restaurant, en hotelOpties: modderbaden, massages, zonnebaden en andere verzorgende activiteiten.
Oja, ook niet echt goedkoop.
(ja, ik weet het, een beetje flauw, maar om dan toch een bijdrage te leveren aan het vergelijkend waren onderzoek: Van Egmond in Haarlem schijnt erg goed te zijn)
quote:'
Op dinsdag 5 maart 2002 01:07 schreef EvilPlatypus het volgende:[..]
Zodra we van 200 centraal gelegen saunas een review hebben en een mooie deal hebben weten te sluiten voor de toegangsprijs in groepsverband
en we een groepsdeal hebben weten te maken voor de plaatselijke parenclub
Elyssium in Bleiswijk: Niks op aan te merken. Prima! Alleen voor ons iets te ver weg.
Kastelenplein Eindhoven: Als ze die flat neerhalen, de inrichting wat moderniseren en de helft van het patserige publiek eruit flikkeren wordt het weer wat. Het was zo goed tien jaar terug, nu is het afgezakt naar een bedenkelijk peil.
Prinsenjagt: Klein maar fijn. Inderdaad een heet voetenbadje. Maar twee ruime buitensauna's. Veel privacy in de tuin, een buiten- en binnenzwembad, prima restaurant en vooral rust....
Veenendaal daaraantegen is veel groter waardoor dus ook veel rumoeriger...
Onze sauna hebben we dus gevonden Sauna de Veluwe in Lunteren.
Als jullie nog meer sauna's weten waar het niet druk is en lekker rustig daan hoor ik dit graag
quote:ik vind het een van de betere sauna's van nederland
Op dinsdag 11 maart 2003 13:46 schreef Bolletje... het volgende:[..]
Da's bij mij om de hoek
Centre du lac -pijnacker
en Elysium zijun mijn favoriete sauna''s, echt heerlijk verwend voel ik me daar, echt geweldig!Voor een wat meer kneuterige sauna kun je ook naar de 5 mei SAUNA in leiden gaan,echt prima sauna, heel gezellig, mooie sauna's en extra's, hoewel ik het eten daar niet aanraad
De sauna in Houten is wat kleiner, maar wel knus. De sauna in Houten vind ik persoonlijk ideaal voor een half dagje sauna, niet langer.
De sauna in Pijnacker is voor ons de dichtsbijzijnde (Centre du Lac). Een uitstekende sauna, maar helaas ook niet al te groot. Ik mis de aparte sauna's daar een beetje.
Morgen ga ik voor het eerst naar Elysium in Bleiswijk, ik ben benieuwd!
Op sauna gebied ben ik helaas gruwelijk verwend door een aantal sauna bezoeken in Keulen. In Keulen wordt van een sauna-dag een bijzonder verzorgde gebeurtenis gemaakt. De sauna complexen zijn dusdanig groot dat je een volle dag nodig hebt om alles te doen. Geen 2 sauna's zijn hetzelfde, ze hebben allemaal iets aparts.
Om de zoveel minuten komt er in de sauna een soort van special. Er mogen geen nieuwe mensen in de sauna en een sauna medewerker gaat met een handdoek rondzwiepen door de loeihete lucht. Er gaan schalen met vers fruit en ijs rond om af te koelen, anders is het echt te heet. Je weet niet wat je meemaakt, super!
Dus bij een bezoek aan Keulen........vergeet de sauna niet, het is de moeite waard!
quote:Nou ik zou er zo gauw niet een weten, ja meestal de sauna's bij zwembaden in parken a la Centre Parks, daar wil men wel eens gewoon in zwemkleding verschijnen.
Op zaterdag 3 mei 2003 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok erg domme vraag natuurlijk en ik weet dat ik me dr niet druk om zou moeten maken maar dat doe ik wel, dus ga daar niet over beginnen, maar weet iemand misschien ook een sauna waar het gebruikelijk is dat je niet in den blote bipz hoeft? Want het lijkt me nl super lekker, maar ik zou me gewoon way uncomfy voelen als ik daar dus in mn blootje tussen de blootjes zit.
Misschien vind je het nog eng, maar er zijn vaak speciale 'vrouwendagen' voor vrouwen die ook wat drempelvrees hebben en dus niet allemaal strak in het vel zitten
quote:Hmm daar gaat het me niet hoofdzakelijk om hoor, ook al zit ik idd niet strak int vel
Op zaterdag 3 mei 2003 20:37 schreef Keroppi het volgende:[..]
Nou ik zou er zo gauw niet een weten, ja meestal de sauna's bij zwembaden in parken a la Centre Parks, daar wil men wel eens gewoon in zwemkleding verschijnen.
Misschien vind je het nog eng, maar er zijn vaak speciale 'vrouwendagen' voor vrouwen die ook wat drempelvrees hebben en dus niet allemaal strak in het vel zitten
Ik zou me gewoon niet prettig voelen tussen de blooterikken, als ik in de kleedkamer van de sportschool ineens met een bloterik word geconfronteerd die doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je alles maar ziet dan voel ik me daar ook uncomfy bij en dan ben ik zelf gewoon gekleed, nahja ik kan het niet goed uitleggen, maar ik zou niet in de blote bipz daar gaan zitten. Dus vandaar dat een bikini sauna me wel wat lijkt, maar die schijnen er maar weinig te zijn.
Vrouwendagen lijkt me dan weer niets omdat het me juist zo leuk lijkt met mn vriend.
Fijne relaxte sfeer hangt er , de sauna's zijn mooi vooral de eucalyptus sauna vond ik zelf erg lekker...
De finse sauna is ook toppie Alles is er netjes en schoon...
Kruidenbad was fijn op temperatuur evenals het bubbelbad...
nadeel vond ik geen bubbelbad buiten ... maar het zwembad compenseert dat eigenlijk wel.
Het was wel vrij prijzig tenminste een dagtotaal van meer dan 120 euro voor 2 personen vind ik niet echt goedkoop
quote:Dat is idd een heerlijke sauna. Lekker doordeweeks in het voorjaar dan is het het lekker rustig. Dat in combinatie met een voorjaarszonnetje, echt genieten...
Op zaterdag 5 april 2003 09:05 schreef Formula het volgende:
De eerste keer was naar Lunteren dat is een naar ons idee een kleine sauna maar wel erg gezellig en rustig. De rustruimte heeft veel lekkere stoelen en banken. De kaart is ook goed en dit alles is niet zo heel duur. De sauna's zijn goed 2 binnen en twee buiten een buitenzwembad, whirlpool binnen en buiten en een kruidenbad.
[...]
Onze sauna hebben we dus gevonden Sauna de Veluwe in Lunteren.
F*cking groot saunacomplex met beautyfarm erin. www.elysium.nl voor uitgebreide info. Toegang is niet goedkoop, maar dan kan je echt de hele dag sauna's in en uit zonder er eentje dubbel te doen (8 verschillende types geloof ik). Zeer veer verschillende sauna's, baden en relaxmogelijkheden. Ik ga er ongeveer eens per 5 a 6 weken naar toe als het even kan. Super!
Nieuwe deel, Byzantijnse tuin
Lekker groot zwembad binnen ook.
Het klinkt nogal als Saunadrome in Putten. Zijn ze vergelijkbaar?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:32 schreef mj_the_best het volgende:
De Zwaluwhoeve in Hierden (bij Harderwijk)
Het is eigenlijk een oude boerderij en dat straalt het uit. Het is er heel gezellig en knus, realxe sfeer. Het is best groot. Ze hebben diverse sauna's zoals een ruime finse panorama sauna, infrarood en lichttherapie saunaturksstoombad, houtgestookte kruiden sauna, muzieksauna en meer.
verder hebben ze koude dompelbaden, whirlpools, ijsgrot, verwarmd zwembad, scrubruimte en kruidenbad.
Daarnaast een beautyfarm, relaxruimte en restaurant.
Persoonlijk vind ik het gewoon een hele mooi en ook gezellige sauna.
www.zwaluwhoeve.nl/
Yep, fijne sauna.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:07 schreef miss_sly het volgende:
Een hele goede sauna vind ik de Thermen in Geldrop!
quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yep, fijne sauna.
Heerlijk, ik ga morgen weer met mijn zussie lekker poedelen, luieren, eten, slapen, bijkletsen....
Ja, weet ik! Have fun!quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:34 schreef Hihat het volgende:
[offtopic]
En ik ga komend weekend met jouw zwager zuipen, roken, achtbanen, stappen, uitslapen en zonnen op het strand...
[/offtopic]
Son ben ik ook eens geweest ivm goede berichten. ik weet niet meer precies waarom, maar ik vond het daar tegenvallen.quote:Ik hoor meerdere goede berichten over Thermen Geldrop. Binnenkort ga ik maar eens naar Thermae Son. Moet ook een keer uitgeprobeerd worden.
Veul plezier manneke, ik ga naar Veghel!quote:En misschien morgen maar eens naar Geldrop.... ;-)
Oh, dan ga ik wel weer gewoon werrukku.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:42 schreef Moonah het volgende:
Veul plezier manneke, ik ga naar Veghel!
Ik ben daar nog niet geweest, maar ik heb gehoord dat er niet zo veel buitenfaciliteiten zijn, klopt dat?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:10 schreef Joene het volgende:
Zondag maar weer is een dagje sauna doen! Oss ?
Geen idee , in oss ben ik ook nooit geweest .quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben daar nog niet geweest, maar ik heb gehoord dat er niet zo veel buitenfaciliteiten zijn, klopt dat?
Ik ben zelf ook nog nooit bij kastelenplein geweest, maar dat was een bewuste keus. Nogal wat mensen die ik daarover hebben gehoord waren neit erg te spreken over de hygiene en over het dakterras midden tussen de flats! De renovatie van de omliggende flats heeft langer geduurd dan gepland, omdat de bouwvakkers met hun gedachten (en hun ogen en aandacht) heel ergens anders waren!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen idee , in oss ben ik ook nooit geweest .
Ik ga wel regelmatig naar dethermen in rosmalen ,en een aantal keer bij deshima in den bosch geweest en we willen nu dus in oss gaan kijken , heb wel gehoord dat het 1 van de meest hygienische Sauna's in nederland is.
kastelenplein eindhoven lijkt me ook wel wat *gezien de website* maar volgens saunagids.nl is het niet geweldig
Ja idd als je niet naar buiten kan is niet echt fijn , toch wel fijn om even in een tuin te kunnen liggen of lopen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nog nooit bij kastelenplein geweest, maar dat was een bewuste keus. Nogal wat mensen die ik daarover hebben gehoord waren neit erg te spreken over de hygiene en over het dakterras midden tussen de flats! De renovatie van de omliggende flats heeft langer geduurd dan gepland, omdat de bouwvakkers met hun gedachten (en hun ogen en aandacht) heel ergens anders waren!
Als je in die buurt een sauna zoekt, zou ik Geldrop aanraden! erg goed!
Ook de thermen in Nijmegen vond ik goed, alleen was de rustruimte daar niet zo.
Ik heb over Oss inderdaad wel hele goede dingen gehoord, maar dat niet of nauwelijks naar buiten kunnen houdt me tegen om er eens heen te gaan...ik hoor het dus graag
Kastelenplein in Eindhoven is vergane glorie. Ooit was het heel goed, maar de wet van de remmende voorsprong is daar in werking getreden. Ik woon er nog geen 500 meter vandaag, maar ga er nooit meer naar toe (of ze moeten de boel grondig aanpassen).quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nog nooit bij kastelenplein geweest, maar dat was een bewuste keus. Nogal wat mensen die ik daarover hebben gehoord waren neit erg te spreken over de hygiene en over het dakterras midden tussen de flats! De renovatie van de omliggende flats heeft langer geduurd dan gepland, omdat de bouwvakkers met hun gedachten (en hun ogen en aandacht) heel ergens anders waren!
Thnx! voor de info!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:03 schreef Hihat het volgende:
[..]
Kastelenplein in Eindhoven is vergane glorie. Ooit was het heel goed, maar de wet van de remmende voorsprong is daar in werking getreden. Ik woon er nog geen 500 meter vandaag, maar ga er nooit meer naar toe (of ze moeten de boel grondig aanpassen).
Rustiger? Ik kan natuurlijjk alleen maar voor mezelf spreken, maar ik vond het de laatste paar jaar juist te druk. Is het voetbal stilte?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:22 schreef baggyelmo het volgende:
(...)
eh.. ja... ik kom er redelijk vaak..
(ik werk er..in het restaurant..
de laatste weken is het wat rustiger.. (waarom?) dus als je van lekker in een stille sauna zitten houdt, moet je nu komen...
(...)
Neej hoor, had ik al genoemd, heerlijke sauna, alleen qua personeel en hun kleding is het net een bloemetjes sekte, en het eten is vreselijk, maar wel goedkoop. De sauna faciliteiten zijn echt superquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:14 schreef kweetgeennaam het volgende:
Welke ik nog mis is de 5 mei sauna uit Leiden: http://www.saunathermen5mei.nl/
Vele kabines, zonnebanken en rustruimtes, vriendelijk personeel en alles heerlijk.
Alles? Hun kaasplankjes (inclusief glas port) zijn niet te versmaden, maar de rest van het menu is minder...
Ik kan mijn kinderen in Putten altijd meenemen, op voorwaarde dat ze voor 7 uur weer uit de sauna zijn. De mijne zijn vrij rustig, en spelen vooral met zijn tweeën in de bubbelbaden en het zwembad. Daarnaast hou ik een oogje in het zeil, vooral om ze niet te veel hinder te laten veroorzaken. Over het algemeen zijn er niet veel kinderen, en als ze er zijn zijn ze meestal rustig aan het spelen. Maar er zijn ook kinderen die overlast veroorzaken, meestal omdat de ouders ze aan hun lot overlaten.quote:Op zondag 27 juni 2004 12:23 schreef miss_sly het volgende:
Joene, ik las dat jij op zondag gaat. Dat is toch vaak een dag dat kinderen ook binnen mogen.
Heb je daar wel eens last van gehad?
Soms komt de zondag eigenlijk best goed uit om naar de sauna te gan, maar de gedachte aan (te drukke en aanwezige) kinderen houdt me altijd tegen...iemand daar ervaring mee?
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:04 schreef IlseV het volgende:
Hoi Mensen,
Aangezien dit mijn eerste topic is, hoop ik in ieder geval dat hij op de juiste plaats staat...
Ik ben op zoek naar een sauna in (zowel Belgisch als Nederlands) limburg die men privaat kan afhuren. Dit voor een gezelschap van 4 personen.
Weten jullie misschien waar ik terecht kan...Ervaringen en links zijn absoluut welkom.
Groetjes,
Ilse
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:14 schreef IlseV het volgende:
Misschien iemand ervaring met deze sauna:
Sauna Raven-Geurts in Munstergeleen....
Ilse
In het saunagedeelte moet je zwemkleding uit, in het zwemgedeelte weer aanquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:20 schreef meXXmo het volgende:
Ik hoor vooral positieve verhalen over thermea 2000, maar ik meen toch dat 't juist die locatie was waar je in sommige gedeeltes ineens je zwemkleding aan moet doen? Steeds dat aan/uit doen van (natte) badkleding vond ik niks.
Veenendaal is niet zo vind ik, ik kom er wel regelmatig omdat het in de buurt is. Misschien moet ik maar een keer in lunteren gaan kijken danquote:Op zaterdag 5 april 2003 09:05 schreef Formula het volgende:
Inderdaad is dat weer een zweetmeet met de dieetclub! Het was erg gezellig zaterdag, dus zeker een aanrader om mee te gaan! Je had trouwens wat ons betref nog wel meegekund, want op het allerlaatst hadden we nog een afzegger! Kom maar naar het meet-topic!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:45 schreef Merisse het volgende:
Miss_sly, tot 3 jaar geleden woonde in Eindhoven, nu in Utrecht. Uit eerdere posts in dit topic dacht ik al op te maken dat jij ook uit de buurt van Eindhoven komt. Naar het Kastelenplein ging ik 10 jaar geleden veel. Toen gingen we met een hele club vrijgezelle meiden o.a. op 2e kerstdag. Goede herinneringen.
Dat bezoek aan Vitalizee binnenkort is dat weer met de meiden uit het dieettopic? Zo ja dan wil ik mee! Ik was te laat voor de afgelopen Soesterberg sauna meeting.
Weet niet of t al gemeld is....maar in Nijmegen heb je het Sanadome. T lijkt wel een beetje op de Thermen maar dan is het met badkleding aan en hebben ze minder sauna's (lees: 1) maar wel weer echte kruidenbaden en die heb je in de Thermen weer niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2003 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben er in de kerstvakantie geweest. Het is een erg mooi, maar ook erg groot complex. Maar het was er vooral erg.....druk. Het begon al met 15 minuten wachttijd vóór de ingang van de parkeergarage. Daarna in de rij bij de receptie voor een chiparmband, waarmee je binnen in het complex alles kan betalen en je kluisje kunt openen en sluiten. Je kleedt je om in een centraal deel, waar je dus ook je badkleding aan moet houden, want je komt in een soort subtropisch zwemparadijs binnen. Vandaar neem je de trap naar boven, gaat weer door een poortje en belandt zo in het thermendeel van het complex.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:20 schreef meXXmo het volgende:
Een hele grote net over de grens in Duitsland is deze: http://www.carolus-thermen.de
Zelf ben ik er (nog) niet geweest. M'n moeder al wel met een vriendin. Na een dag hadden ze nog lang niet alles gezien. Sfeer was fijn, attente medewerkers, schoon enz. Alleen maar enthousiaste verhalen over gehoord!
Ah Akenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:20 schreef meXXmo het volgende:
Een hele grote net over de grens in Duitsland is deze: http://www.carolus-thermen.de
Zelf ben ik er (nog) niet geweest. M'n moeder al wel met een vriendin. Na een dag hadden ze nog lang niet alles gezien. Sfeer was fijn, attente medewerkers, schoon enz. Alleen maar enthousiaste verhalen over gehoord!
Deshima...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:09 schreef Barb het volgende:
die ene waarvan ik de naam niet kan onthouden in 's-Hertogenbosch.
Ik was zelf aangenaam verrastquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
Isabeau, die in Zuidwolde ziet er wel heel goed uit zeg!
ik vind deshima wel meevallen , nadeel vind ik vooral de onvriendelijkheid van het personeel en dat er een heel hoop dingen slecht schoongemaakt cq smerig zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Deshima...
Als je niet van groot houdt geen aanrader hoor. Ik ben er een aantal keren geweest, vind het echt niets.
Veghel is ook niet uit de richting, die is wmb wél aan te bevelen!
Je kan wel naar buiten maar er is geen ligweide ofzo er staan gewoon wat stretchertjes en zoals ik het bekeek kan je zomers daar gewoon bediend worden en dergelijke ook is er geen buitenzwembad of dompelbaden of iets buiten.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:47 schreef miss_sly het volgende:
Klopt het dat je in Oss niet naar buiten kunt, Joene?
zou ik niet doen met een handdoek.quote:Op maandag 4 april 2005 13:56 schreef kaputwiehund het volgende:
ga je dan ook met een handdoek om in het dompelbad zitten?
iedereen loopt daar in zn blote kont, who caresquote:Op maandag 4 april 2005 12:53 schreef NeOTM het volgende:
Goedendag mensen, kennen jullie een sauna in de buurt van Rotterdam.
Waarbij je gewoon met een handdoek kan gaan zitten?
Aangezien ik en een vriendin het niet echt zien zitten (zonder handdoek)
Niet in een bad gaan zitten?quote:Op maandag 4 april 2005 13:56 schreef kaputwiehund het volgende:
ga je dan ook met een handdoek om in het dompelbad zitten?
Het is volgens mij ook meer het idee, het onbekende. En het zal vast wel wennen na een paar keer.quote:Op maandag 4 april 2005 13:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
iedereen loopt daar in zn blote kont, who cares
je kan wel je handdoek omhouden, maar als je gaat zwemmen enzo, is dat niet handig.
sowieso moet je een handdoek om op te zitten, anders verbrand je je kont, en fris is t ook niet echt
daar ga je toch niet voor naar de sauna.. je kan er lekker zwemmen enzo, naast in de sauna zitten.quote:Op maandag 4 april 2005 13:59 schreef NeOTM het volgende:
[..]
Niet in een bad gaan zitten?
Of is dat soms geen mogenlijkheid, ben nog nooit in een sauna geweest![]()
Als je dan bijvoorbeeld eens hier: www.saunagids.nl leest over de sauna, wat je er kunt doen, hoe men dat gewoonlijk doet, enz., dan kun je daarna eens bij een echte sauna gaan kijken.quote:Op maandag 4 april 2005 13:59 schreef NeOTM het volgende:
[..]
Niet in een bad gaan zitten?
Of is dat soms geen mogenlijkheid, ben nog nooit in een sauna geweest![]()
Plus dat je meer voor 'lul' staat als je je handdoekje aanhoudt. Toen ik paar jaar terug voor het eerst ging was ik ook nog redelijk preuts. Maar de sfeer daar was zo normaal en relaxed, dat ik met plezier nog een paar keer ben gegaan. Zelfs mn nog veel preutsere toenmalige vriendin vond het erg leuk en totaal niet erg zo naakt rond te dwarrelen.quote:Op maandag 4 april 2005 13:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
iedereen loopt daar in zn blote kont, who cares
je kan wel je handdoek omhouden, maar als je gaat zwemmen enzo, is dat niet handig.
sowieso moet je een handdoek om op te zitten, anders verbrand je je kont, en fris is t ook niet echt
de eerste keer had ik de eerste minuten zoiets van, oh jeequote:Op maandag 4 april 2005 14:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Plus dat je meer voor 'lul' staat als je je handdoekje aanhoudt. Toen ik paar jaar terug voor het eerst ging was ik ook nog redelijk preuts. Maar de sfeer daar was zo normaal en relaxed, dat ik met plezier nog een paar keer ben gegaan. Zelfs mn nog veel preutsere toenmalige vriendin vond het erg leuk en totaal niet erg zo naakt rond te dwarrelen.
Behalve de prijs, heb ik nu ook geen relatie meer. Mijn vrienden zijn niet zo open-minded helaas. Heb nog wel 3 tegoeden voor in Apeldoorn, zeker een leuke sauna. Nog geldig tot mei.quote:Op maandag 4 april 2005 14:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
de eerste keer had ik de eerste minuten zoiets van, oh jee
maar dat is idd zo weg.
wat is er nou lekkerder dan in je blote kont in een mooie omgeving rond te huppelen, lekker te zwemmen, bubbelen, en relaxen in de sauna's ?
ik zou wel iedere week willen gaan, als t niet zo bizar duur zou zijn
Moet je naakt in de saunaquote:Op maandag 4 april 2005 14:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Plus dat je meer voor 'lul' staat als je je handdoekje aanhoudt. Toen ik paar jaar terug voor het eerst ging was ik ook nog redelijk preuts. Maar de sfeer daar was zo normaal en relaxed, dat ik met plezier nog een paar keer ben gegaan. Zelfs mn nog veel preutsere toenmalige vriendin vond het erg leuk en totaal niet erg zo naakt rond te dwarrelen.
Helemaal zonder kledingquote:
Oh boy, i`ll have to ask my mother firstquote:Op maandag 4 april 2005 21:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Helemaal zonder kledingen iedereen kijkt naar je!
quote:
Gruwelijk late reactiequote:Op donderdag 3 maart 2005 09:26 schreef Merisse het volgende:
BE, hoe vond je Bleiswijk?
dat is shit joh.quote:Op maandag 4 april 2005 15:13 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Behalve de prijs, heb ik nu ook geen relatie meer. Mijn vrienden zijn niet zo open-minded helaas. Heb nog wel 3 tegoeden voor in Apeldoorn, zeker een leuke sauna. Nog geldig tot mei.
Helpt iemand me ervan af? Gaan er 2 mensen een keer met me mee? Saune meeting![]()
daar hebben wij nog een bon voor liggen geloof ik, staat wel op t lijstje nogquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:39 schreef hornage het volgende:
Beauty en Sauna de Leeuwerikhoeve te Burgum [fr]
Dit een aardige kleine sauna in het mooie plaatsje burgum. De sauna staat een beetje afgelegen waardoor het heerlijk rustig is. Binnen is er niet zoveel maar toen ik er was, was het ook niet zo druk waardoor dat niet zoveel uitmaakt. Buiten is echt een supermooie tuin waarin het heerlijk is om rond te lopen. De restauratie is een beetje klein en in de knoflookboter zaten gewoon halve teentjes knoflook maar voor de rest was het wel te eten. Leuke sauna die lekker klein en rustig is.
He,mijn broer en zus waren er ook met twee anderen zaterdag!quote:
Klopt, een leuke aanbieding is voor ons ook de reden er eens heen te gaan (met zn 2-en voor de prijs voor 1 dus als we delen wordt dat nog geen tientje per persoon voor entree)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:14 schreef bibi het volgende:
Ik ben een paar keer geweest in de Zwaluwhoeve, erg leuk daar. Alleen ontzettend druk altijd. Ze adverteren namelijk heel veel, vooral in de telegraaf dus het is er elke keer als ik er was heel druk. En reserveren zou ik zeker doen. Kijk ook even op hun site www.zwaluwhoeve.nl
Ze hebben namelijk altijd wel leuke aanbiedingen.
Tnx, graagquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:45 schreef MaLo het volgende:
Ik ben afgelopen zondag en maandag naar de Zwaluwhoeve geweest. Ik heb nu niet zoveel tijd, maar ik zal vanavond een uitgebreide review schrijven.
ik raad je aan toch even het topic door ste spitten.quote:
Die had ik ook al gezien, maar ik zal toch nog even mijn ervaringen van afgelopen weekend postenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik raad je aan toch even het topic door ste spitten.
ik weetd at er minimaal 1 recensie van instaat
Tnxquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die had ik ook al gezien, maar ik zal toch nog even mijn ervaringen van afgelopen weekend posten.
Zondag en maandag ben ik dus met een vriendin naar de Zwaluwhoeve geweest. We hadden een duo-arrangement met overnachting geboekt. Dit was inclusief brunch- en dinerbuffet. Op zondag was het heel erg druk; door het slechte weer bleef ook nog eens iedereen binnen. op maandag was het minder druk en omdat het toen veel mooier weer was verspreidden de mensen zich ook over de tuin.
Bij de ingang was het behoorlijk druk; we moesten ongeveer 10 minuten wachten voordat we geholpen werden. De kleedruimte was vrij klein en we moesten met ons tweetjes één niet zo groot kluisje delen. Omdat we dus ook nog overnachtingsspullen bij ons hadden, was dat behoorlijk krap.
Het welkomstdrankje met iets lekkers bestond uit koffie of thee met een plak hotelcake. Niet echt bijzonder dus.
Boven was het saunaplein. Er waren douches, een kleurensauna, een infraroodsauna, een stoombad, een panoramasauna, koude douches en een warm voetenbad. Het plein op zich was vrij klein; de sauna's zaten dicht op elkaar en 's middags krioelde het van de mensen. Het was (met name zondag) moeilijk een vrij plekje te vinden. Ik ben in de kleurensauna en de infraroodsauna geweest en die waren goed.
Buiten is een heel mooie, grote tuin. Hierin bevindt zich het zwembad, het caldarium / kruidenkamer / scrubruimte, een houtgestookte kruidensauna, een infraroodsauna, een muzieksauna, een ijsgrot en 2 bubbelbaden. Ook is hier nog een relaxruimte.
Het zwembad was voldoende groot en aangenaam van temperatuur. 2 Whirlpools vond ik nogal weinig voor het aantal gasten, maar ze waren wel fijn.
Het kruidenbad was heel lekker, maar helaas erg rumoerig. De scrubruimte was veel en veel te klein, je kon er hooguit met maar 2 mensen tegelijk fatsoenlijk scrubben. De infraroodsauna buiten was voor mijn gevoel heter dan die binnen, maar wel erg lekker.
het brunchbuffet was goed. Voldoende gevariëerd en lekker eten, niks op aan te merken. Het dinerbuffet vond ik van mindere kwaliteit. Er zat minder variatie in het eten en het was niet echt bijzonder. Het smaakte wel, maar daar was alles mee gezegd.
Als extra behandeling hadden we een lichaamsmassage van 45 minuten genomen. Deze was goed, maar niet de hele 45 minuten werden volgemaakt. Ook was er geen rustmoment aan het eind van de massage. Verder kon je letterlijk verstaan wat er in de naastgelegen hammamruimte werd gezegd; dat bevordert natuurlijk niet de ontspanning.
Het publiek was over het algemeen vrij rumoerig. Met name in het kruidenbad werd er verschrikkelijk luid gepraat toen wij er zaten. Ook de rustruimtes waren niet altijd even rustig.
Iets dat mij verder nog opviel, was dat in de föhnruimte deo's stonden van ..... het huismerk van de Lidl. Ook de luchtverfrissers op de wc waren van de Lidl. De Lidl heeft prima spul, maar het doet toch een beetje het luxe gevoel dat je wilt hebben in de sauna teniet.
Pluspunten vond ik
* de prachtige tuin met voldoende ligbedden
* de kwaliteit van de sauna's
* de kwaliteit van de baden
* dat het personeel over het algemeen erg vriendelijk was
Minpunten vond ik
* dat in de rustruimte er een dikke laag stof lag en er heel veel vliegen vlogen
* de drukte; met name op zondag waren er veel te veel mensen binnen
* de kwaliteit van het dinerbuffet
* het kleine saunaplein binnen
* geluidsoverlast tijdens massage
Zo lang mogelijk eigenlijk. Dus tot we eht zat zijn en dat is meestal na een uurtje of 8 WE gaan ook wel eens 's avonds dan eten we thuis snel een boterham oid en dan naar de sauna, maar echt ideaal is dat niet hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 13:29 schreef Riann het volgende:
wat ik me eigenlijk afvroeg hoelang zijn jullie in zo'n saunacomplex ik en mijn vriend zijn er meestal rond een uur of 1 tot een uur of 9 savonds wij maken er echt een hele dag van.
Het valt best mee hoor met dat afgelegenquote:Op maandag 12 september 2005 20:37 schreef Aventura het volgende:
Thermen La Mer in Almere
Iets minder vond ik dat sommige heren ons aanspraken. Ik ga een gezellig gesprekje niet vaak uit de weg, maar als ik poedelnaakt zit of lig te onstpannen, heb ik daaraan geen behoefte. Ander minpuntje, het ligt in Almere en dan ook nog eens vrij afgelegen. Niet heel makkelijk te bereiken met het OV.
Al met al wel een leuke ervaring, voel me heerlijk licht en ontspannen nu.
De site doet beter vermoeden dan het is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:00 schreef Isabeau het volgende:
De foto's zagen er heel mooi uit, Sweetsixteen, maar ja...die komen vast van hun site af en dan maak je de meest gunstige foto's uiteraard
Voor alle saunaliefhebers: Optimel heeft weer een actie t/m 14 november (!!) waarbij je zegeltjes kan sparen. Je kan dan met z'n tweeën naar de sauna voor de prijs van één persoon. Vorig jaar deden er heel erg veel sauna's mee verspreid over Nederland. Dat inwisselen kan tot ergens in maart trouwens, maar de zegeltjes zitten op de pakken tot half november. En op tijd reserveren, want als het maar een beetje loopt zoals de vorige keer zijn alle sauna's in no time volgeboekt!!
Ze moeten gewoon een goed functionerend pinapparaat hebben, en vragen, zodra je Nederlands bent, of je vantevoren ergens anders geld op kunt nemen. Ik spreek zeer duidelijk Nederlands dus er is gewoon een grote fout gemaakt, qua service zou het juist wel logisch zijn dat ze een rekening opsturen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:53 schreef Moonah het volgende:
Overigens moet ik wel een beetje lachen om je gemopper Sweetsixteen...
Zó gek is het toch niet dat een sauna geen rekeningen stuurt? Zeker niet als je ook nog eens in het buitenland woont.
Toch?
hoezo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:58 schreef Joene het volgende:
Elysium zuigt grote tijd IMHO
Te groot , Te druk , restaurant geeft te weinig aandacht , en de sauna's en het zwembad waren redelijk smerig toen ik er was. Was voor mij een 1 malig iets.quote:
Ho, stop maar! Ik zeg al niets meer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon een goed functionerend pinapparaat hebben, en vragen, zodra je Nederlands bent, of je vantevoren ergens anders geld op kunt nemen. Ik spreek zeer duidelijk Nederlands dus er is gewoon een grote fout gemaakt, qua service zou het juist wel logisch zijn dat ze een rekening opsturen.
Buitenland, buitenland, dat klinkt wel erg onwelkom, ik woon maximaal 80 km van dit complex vandaan en het is enorm logisch dat Nederlanders hier naartoe gaan.
Ik ben in ieder geval blij dat je moest lachen, wie ben ik om te zeggen dat ik dat niet fijn vind?
Dat klopt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Sorry.
Soms vind ik het moeilijk om digitaal te communiceren in verband met intonatie niet horen etc.
Ik heb dit nog niet meegemaakt, maar tot nu toe ben ik altijd samen met mijn vriend geweest en dan zal het niet snel gebeuren denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
kick
ik heb een vraagje..
ik kom net terug van de sauna, normaal heb ik het er altijd reuze naar mijn zin, maar nu niet.
ik heb 2 versierpogingen moeten ondergaan [van 2 aparte heren]
waarbij ze het ook nodig vonden mij aan te raken.
ze grepen me niet in mijn kruis of borsten ofzo, maar ik ben daar gewoon totaal niet van gediend als ik naar de sauna ga, ik wil gewoon een lekker dagje relaxen.
als iemand een poraatje begint zal ik altijd netjes terug praten, maar moet ik dan ook meteen aangeraakt worden
ik heb hier eigenlijk nooit eerder last van gehad, maar het zit me eigenlijk wel dwars.
overkomt jullie dit ook wel eens?
ik ben er al vaker geweest, en ook vaker alleen, daar vriendje niet altijd hier is. en had dit echt nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:12 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik heb dit nog niet meegemaakt, maar tot nu toe ben ik altijd samen met mijn vriend geweest en dan zal het niet snel gebeuren denk ik.
Was je al vaker in deze sauna geweest?
Ik zou het in ieder geval gemeld hebben bij het personeel, misschien kan dat nu alsnog. Je gaat naar de sauna voor ontspanning en niet om relaties op te doen, altans zo denk ik erover.
Welke sauna was het eigenlijk?
ik had ze net nog even gebeld, het knaagt nl. nog aan me.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:44 schreef kaputwiehund het volgende:
Dat is wel een hele slappe reactie van dat personeelslid.Ik zou er toch iets meer werk van werken. Stuur een briefje naar het management over de gang van zaken. Dat je word betast in een sauna kan absoluut niet. Het optreden van het personeel is echt schandelijk.
koe bij de horens vatten, spijker op de kop enz.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat ik het misschien zelf had uitgelokt(ik had alleen beleefd terug gepraat)
He getver, wat naar MM...quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb dit een aantal jaren terug wel eerder meegemaakt, en als het je dan og een keer gebeurt, is het wel een grote deuk in je zelfvertrouwen zeg maar.
bah.
hahaha..quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:34 schreef Moonah het volgende:
[..]
He getver, wat naar MM...
Laat het je niet belemmeren weer terug te gaan naar een sauna hoor... Hoewel, da's natuurlijk makkelijk gezegd.
Als ik te veel ongewenst aandacht krijg in de sauna, dan ga ik eerst opvallend in mijn neus peuteren. Schrikt dat niet voldoende af, dan krab ik ongegeneerd mijn kont.
Serieus, dat helpt!
Peize is na de brand nog steeds niet open.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:12 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een bon waarmee je met 2 personen voor de prijs van 1 een Welness arrangement kan boeken, die bon is geldig tot 31-12-2005. Je betaalt geloof ik ¤45,- voor 2 personen en het is alleen geldig in centres in; Amstelveen, Apeldoorn, braamt, Dronten, Joure, Leiden, nederassel, Nijmegen, Papendrecht, Peize, Rosmalen, Soesterberg, Tynaarlo en Veenendaal.
Ik kom voor december iig niet bij die plekken in de buurt, dus ik weet niet of iemand de bon wilt hebben? http://www.freeforone.nl/cards/verwencard.php
Ben een tijdje terug bij de Carolus Thermen in Aken geweest. Erg mooie en schone sauna. Twee verdiepingen, één met natte sauna's (stoombaden e.d.) en één met droge sauna's. Een boel verschillende sauna's dus je hebt keuze genoeg. Ook een aantal buitensauna's en een lekker buitenbad. Verder goede afkoelmogelijkheden met een aantal verschillende stortdouches en dompelbaden. Erg handig is ook het chipje dat je krijgt. Hier betaal je verder alles mee (eten, drinken enzo) en op het eind wordt je chipje gescand. Bij de Claudius Thermen nog niet geweest, wel binnenkort van plan, iemand hier daar al ervaring mee?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:37 schreef Merisse het volgende:
Vanavond naar de sauna in Warmond geweest. Leuk klein saunaatje voor een doordeweekse avond maar een beetje te eenvoudig en klein voor een hele dag naar mijn smaak.
Eind januari willen we naar een grote sauna in Duitsland en er een overnachting bij nemen. We zitten te denken aan Karolus Thermen bij Aken of Claudius Thermen bij Keulen. Kent iemand een van die sauna's?
Oh, daar ben ik ook wel eens geweest (heul lang gelee)!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:20 schreef Lempicka het volgende:
(ik heb zelf altijd wel erg lekker "gesaunaat" bij Tristar in Eindhoven klein niet zo druk maar wel erg knus..)
Waarom niet? Het is een sauna, geen peepshow...quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:05 schreef Moonah het volgende:
Bovendien voel ik me dan toch ook niet prettig als ik daar alleen lig en er komt een man alleen bij.
Joh.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:26 schreef Openminded het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is een sauna, geen peepshow...
de laatste 2 keer dat ik dat deed konden ze godver hun klauwen niet thuis houden dus wat scheelt het?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:26 schreef Openminded het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal realistischquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:26 schreef Openminded het volgende:
Kan zeker, vroeg me alleen af waarom.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:58 schreef Moonah het volgende:
Joh.![]()
Ik vind het gewoon niet fijn met een man alleen in mijn en zijn nakie in een afgesloten hokje te zitten.
Kan toch?
Is toch niet normaal meer? Direct aangeven bij het management zoiets. Worden ze er als het goed is meteen uitgegooid. Is toch erg dat als er ook maar ergens blote vrouwen te zien zijn (sauna, naaktstrand, etc) er mannen met verkeerde gedachten op af komen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
de laatste 2 keer dat ik dat deed konden ze godver hun klauwen niet thuis houden dus wat scheelt het?
Nee klopt, is misschien ook wel wat naief maar ik ga er allereerst vanuit dat mensen naar een sauna komen om te ontspannen en zich tijdens dat ontspannen fijn en schoon te voelen. Mijn vriendin is laatst ook lastig gevallen in de sauna door een man. En die begon gewoon aan haar te zitten terwijl er andere mensen bij zaten! Ze heeft aangegeven er niet van gediend te zijn maar er verder niets aan gedaan. Volgende keer zal ze dus wel zoiets melden omdat ik haar duidelijk heb gemaakt dat zoiets echt niet kan in een sauna. Ze dacht dat ze het misschien zelf had uitgelokt omdat de betreffende man haar iets had gevraagd en zij hem dat uitgelegd had. "En daarom mag ie met z'n vuile poten aan je zitten?!" Waarom zijn het altijd de mannen in een sauna die vrouwen lastig vallen? Andersom hoor je eigenlijk nooit...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Dat is niet helemaal realistischIk ben ook wel eens lastig gevallen in een sauna (door een man die alleen was) en ik ben vast niet de enige.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:45 schreef Openminded het volgende:
Waarom zijn het altijd de mannen in een sauna die vrouwen lastig vallen? Andersom hoor je eigenlijk nooit...
beetje jammer ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:45 schreef Openminded het volgende:
Is toch niet normaal meer? Direct aangeven bij het management zoiets. Worden ze er als het goed is meteen uitgegooid. Is toch erg dat als er ook maar ergens blote vrouwen te zien zijn (sauna, naaktstrand, etc) er mannen met verkeerde gedachten op af komen.![]()
hey, dat was ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:24 schreef Isabeau het volgende:
En melden bij het personeel heeft niet altijd nut, een tijdje terug schreef hier iemand dat ze te horen kreeg dat het een vaste klant was die dat soort dingen nooit zou doen...Tsja.
Ik was te lui om het terug te lezen om te kijken wie het ook al weer wasquote:
* op saunalijstje zet... *quote:Op maandag 16 januari 2006 17:37 schreef Kings het volgende:
Ik heb hier nog niet veel reviews over Saunadrome in Putten gezien, dus dan maar de mijne:
Ik heb in eerste instantie gekozen voor Saunadrome omdat ze heel vriendlijk waren aan de telefoon en ze aantrekelijke prijzen hebben!
Het wachten op iemand die ons een rondleiding en uitleg van ons arrangement zou geven duurde wel lang, maar toen we eenmaal de rondleiding hadden gehad kregen we er echt zin in!
Het is een grote boerderij, goed afgelegen, mooi onderhouden tuin! Het ziet er binnen allemaal wel een beetje oud uit, maar het heeft wel iets landelijks, bruin café-achtigs. Je kunt er lekker op banken hangen en hapjes bij de bar halen.
Er zit een klein meertje bij, waar ook een sauna overheen drijft en er lopen allemaal dieren in het water! Ik heb hertjes gezien en eendjes. Heel erg leuk!
De massages waren erg lekker, ook heel enthousiaste en spontane masseuses!
Vooral de sauna (ik weet niet meer welke het was) met de watervallen, open haard en stoom was echt heerlijk om in te zitten. Niet alleen om de warmte maar ook heel mooi om rond te kijken. Ik heb me de hele dag heerlijk op mn gemak gevoeld, zelfs nog even geslapen in de stilteruimte! Ik vind het echt een aanrader en in vergelijking met andere sauna's valt de prijs erg mee!
Ik zou alleen wel met de auto gaan, vanaf de bus lopen is echt te lang!
Waar was dit dan? Dat klinkt superrelaxtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:23 schreef MaLo het volgende:
Wij zijn vorige week op vakantie geweest en ons huisje had een privésauna, een zonnehemel en een bubbelbad. Dat is toch ook echt wel aan te raden, ik ben nog nooit zo uitgerust van vakantie teruggekomen.
De laatste keer dat ik in zo'n huisje zat, was bij landal op texel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waar was dit dan? Dat klinkt superrelaxt
Landal Hoog Vaalsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waar was dit dan? Dat klinkt superrelaxt
Marveldquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:45 schreef Isabeau het volgende:
En als je een goedkoop luxe huisje zoekt: www.marveld.nl
Stukken goedkoper als Landal en veel beter. We konden met bijna 7 man in de jaccuzi
Wij komen er al een jaar of 10quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:51 schreef Isabeau het volgende:
Marveld is echt de ontdekking van dit jaarSuperpark en echt veel goedkoper dan de 'standaard' parken.
Bij Marveld is dat type VWL5, weet ik nog uit mijn hoofdquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
welk huisje wasdat precies emt jacuzzi, en hebben ze ze ook voor 2 personen?
Er staan in die bungalows overigens 7 bedden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:36 schreef MaLo het volgende:
Bij Marveld is dat type VWL5, weet ik nog uit mijn hoofd![]()
Huisje voor max. 6 personen, maar qua prijs is het goed te doen!
Sanadome...Thermae 2000...quote:Op maandag 27 februari 2006 12:44 schreef kaputwiehund het volgende:
lekker handig als je iedere keer als je na een sauna eerst je badpak aan moet trekken.
Wat maakt het uit dat je in het zwembad ook naakt bent? Buiten de sauna en het zwembad kun je nog altijd een badjas aantrekken of een handdoek omslaan. Ik heb in mijn leven nog nooit een sauna gezien waar je in het zwembad je badkleding aan moest doen.
Thermen Tilburg is een heel leuk saunacomplex, dus ik zou me over de gene vanwege het niet dragen van badkleding heenzetten en daarheen gaan.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:41 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Sanadome...Thermae 2000...
Maar eigenlijk was dat de vraag niet...
Ik vind Sanadome niet vreselijk, maar het is geen sauna. Die mint- en stoomkamer is het enige sauna-achtige wat er isquote:Op maandag 27 februari 2006 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Sanadome was vreselijk(misschien ook òmdat je je badpak niet uit kon doen).
Ziet er leuk uit op de site! Alleen zijn we dan nog ongeveer een uur onderweg. Slechte verbinding er naartoe. Maar ik heb de site gebookmarked, het is wel het overwegen waard!quote:Op maandag 27 februari 2006 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Is Oosterhesselen niet te doen vanaf waar je woont, MaLo? Daar zit Sauna-Thermen De Brug en die was jaren geleden erg goed(tijdje niet geweest, maar ik neem aan dat ze niet heel erg achteruit zijn gegaan)
Wat is het adres van die site?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:34 schreef Baloetjuh het volgende:
Ik heb een weekendje weg gewonnuh![]()
Dus ga ik samen met Eliminator20 lekker de Sauna Spa uitproberen!
Wie is er wel eens in Spa geweest in de Belgische Ardennen?
Op de site ziet het er geweldig uit!
Maar hoe is het in het echt?
Ik denk dat we in April of Mei gaan.
Dus dan laat ik meteen hier weten hoe we het ervaren hebben!![]()
Pfff, eehhh ja hoor,quote:Op maandag 20 maart 2006 08:24 schreef miss_sly het volgende:
Ik zie hier wel wat positieve dingen over Sauna van Egmond, maar zonder veel details
Kan iemand eens vertellen waarom ik naar Sauna van Egmond zou moeten gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |