Oja? Daar ben ik een paar jaar geleden geweest toen we een weekendje Scheveningen deden. Ik vond het best een aardige sauna.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:45 schreef simmu het volgende:
*kuch*
vitalizee is failliet & dicht.....
Gisteren was ik in Centre Du Lac/Pijnacker, en daar zeiden ze dat ze denken dat Vitalizee binnenkort toch weer open gaat. Doorstart. M'n partners reactie: 'Ja, wat wil je anders met zo'n pand doen?!!'. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:45 schreef simmu het volgende:
*kuch*
vitalizee is failliet & dicht.....
Nee, ken ik niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:23 schreef kahlie het volgende:
[..]
Gisteren was ik in Centre Du Lac/Pijnacker, en daar zeiden ze dat ze denken dat Vitalizee binnenkort toch weer open gaat. Doorstart. M'n partners reactie: 'Ja, wat wil je anders met zo'n pand doen?!!'. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen.
Heeft er trouwens nog iemand behoefte aan een review over Pijnacker? Ik wil er op zich best wel eentje schrijven, geen probleem, maar ik dacht dat de meeste hier die sauna al kenden?
Vreemdquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:
Sylvana, ik heb wel interesse in die korting op arrangement spice van elysium denk ik, maar kan dat arrangement niet terug vinden op de site?
da's niet bepaald een aanbeveling voor de zwaluwhoeve......quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:31 schreef hetismijrobbert het volgende:
offtopic: Terror jaap al een paar keer gespot.
Heb ik nooit naar gekeken, hoogstens wel eens van gehoord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:15 schreef Sylvana het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft de Gouden Kooi gewonnen
die kun je rustig tegen komen in een sauna.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik Tatjana wel eens een keer willen tegenkomen.Hoewel: een sauna is dan niet helemaal optimaal.
Dat is balen inderdaad, nou ja dan maar je tip doen inderdaad ...... krijg wel vaker reclame ervoor ...enne in de veronica magazine zag ik ook al wat aanbiedingen staanquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:44 schreef simmu het volgende:
ik dacht dat er geen optimelactie komt dit jaar. tip; je inschrijven op (analoge) nieuwsbrieven levert ook bonnen op
Ik betwijfel het. Doe mij maar gewoon lekker stilte in ieder gevalquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:15 schreef heaven7 het volgende:
Dan zouden ze bij de helft van de sauna's een muziekje kunnen doen want ik vind het wel prettig. En met mij best meer mensen denk ik
Inderdaad, ik kom er voor mn rust en in 1 of 2 sauna's een muziekje vind ik prima, maar liever gewoon stilte.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:04 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Doe mij maar gewoon lekker stilte in ieder geval
wtf?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:25 schreef bigfoot1972 het volgende:
Muziek? Dan krijg je van die New Age muzak zeker, lijkt me niks. Sowieso heeft iedereen een andere smaak en ga je je snel ergeren.
Ik ben een keer bij de Veluwse Bron geweest, daar hadden ze opgieting met muziek. Maar dan allemaal liedjes van Frans Bauer en Jan Smit, en je moest 'verplicht' meezingen..... nou gezellig....
Idd, ik vind de grot erg fijn om in te liggen, maar die muziek is idd niks nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:14 schreef simmu het volgende:
mwach, in zuidwolde heeft die grotsauna van die zweefteefmuziek. voor mij hoeft het niet hoor.
ik ben er een keertje in slaap gevallenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, ik vind de grot erg fijn om in te liggen, maar die muziek is idd niks nee.
Heb ik ook wel eens gehad hoor, heerlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:16 schreef simmu het volgende:
[..]
ik ben er een keertje in slaap gevallen![]()
samen met pa. die ook. lagen we daar met zn tweeen te ronken.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |