Geen massage, wel etenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:09 schreef zesje het volgende:
[..]
Ja kan, zonder massage en zonder eten dan waarschijnlijk.
Hoe vond jij Devarana? Ik was er echt helemaal verrukt van. De meest luxe sauna waar ik ooit geweest ben.
Spuit11, zijn allang geweestquote:Op donderdag 3 september 2009 08:46 schreef bigfoot1972 het volgende:
[..]
Staat hier hoor! http://www.elysium.nl/nl/(...)lijst%20augustus.pdf
Geef ff seintje als je weer gaatquote:Op maandag 7 september 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen massage, wel eten
Ja, heerlijk! Vond het erg mooi. Mijn favorieten: de waterbedjesrustruimte, de panoramasauna, de zoutgrot, het buiten zoutbad en vooral het kruidenbad
Nog mensen die interesse hebben? Over 3 weken zijn de bonnen niet meer geldig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:00 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een aantal kortingsbonnen liggen die ik toch niet ga gebruiken, dus heb je belangstelling voor 1 of meerdere bonnen, stuur dan een pm met je adres en ik stuur ze op! Wie het eerst komt wie het eerst maalt!
Elysium, 2 voor de prijs van 1. Geldig tot en met 30 oktober 2009 +
Elysium Arrangement Spice van 121 euro voor 59,95 euro p.p. Geldig tot en met 30 oktober 2009
Elysium, 2e persoon 80% korting op de entree, maximaal 4 personen Geldig tot en met 30 september 2009
Veluwse Bron, gratis rasulkleibehandeling voor maximaal 4 personen. Geldig tot en met 30 september
Houten Sauna, 2e persoon gratis, maximaal 4 personen. Geldig tot en met 30 september 2009
De Zwaluwhoeve, 2e persoon gratis, maximaal 4 personen. Geldig tot en met 30 september 2009
Thermen Bussloo, 2e persoon 22,50 euro korting op Veronica Arrangement ( normaal 45 euro), maximaal 2 personen. Geldig tot en met 30 september 2009
Thermen Tilburg, 2e persoon 75% korting op de entree, maximaal 4 personen. Geldig tot en met 30 september 2009
Sanadrome, 2e persoon 50% korting op de entree, maximaal 4 personen. Geldig tot en met 30 september 2009
Wellness Centre de Thermen, 2e persoon 18 euro korting, maximaal 4 personen. Geldig tot en met 30 september 2009.
Thermen Holiday (Schiedam en Zuidwolde) 2e persoon gratis entree, maximaal 4 personen. Geldig tot en met 30 september 2009.
Thermae 2000, 2e persoon 50% korting op de entree, maximaal 2 personen. Geldig tot en met 30 september 2009.
Thermaalbad Arcen, 20 euro korting op Veronica-arrangement ( nu 67,50 euro), maximaal 4 personen. Geldig tot en met 30 september 2009.
Edit: die vanThermen Bussloo was een korting op een arrangement, later juist toegevoegd. Degene die ik doorgestreept heb is/zijn niet meer beschikbaar.
Bedoel je Sanadome of Saunadrome?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:51 schreef Sylvana het volgende:
Sanadrome, 2e persoon 50% korting op de entree, maximaal 4 personen. Geldig tot en met 30 september 2009
[..]
Nog mensen die interesse hebben? Over 3 weken zijn de bonnen niet meer geldig.
het is het hele jaar door saunaweer vind ikquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:17 schreef DaneV het volgende:
TVP, Het wordt binnenkort weer saunaweer
Koel je wel lekker snel van af. In geval van regenweer kun je beter naar een sauna met wat meer binnengebeuren gaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:37 schreef zesje het volgende:
Thanks Sylvana, gelezen! Ik ga ook het hele jaar door graag naar de saunaalleen als het echt hard regent is het wat minder
Is idd een mooie sauna, lekker rustig gelegen en mooi buitengebeuren. Wel zonde dat je de opgietingen niet aan durft zonder geregistreerd partner erbijquote:Op donderdag 10 september 2009 13:11 schreef simmu het volgende:
nog een achterstallige review van mij die (alleen) naar de waterlelie in zevenhuizen ging.
...
ik heb geen opgietingen gedaan, die bewaren sangdrax (mijn geregistreerd partner) en ik alijd voor enkel samen om nog iets speciaals voor ons te hebben.
Dat verbaast me, de 2 keer dat ik er was was het bijzonder schoon en netjesquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:36 schreef Joene het volgende:
ik heb over deverana alweer gehoord dat het slecht wordt schoongehouden. Zand in de bubbelbaden etc....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |