abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72516780
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:09 schreef zesje het volgende:

[..]

Ja kan, zonder massage en zonder eten dan waarschijnlijk.
Hoe vond jij Devarana? Ik was er echt helemaal verrukt van. De meest luxe sauna waar ik ooit geweest ben.
Geen massage, wel eten

Ja, heerlijk! Vond het erg mooi. Mijn favorieten: de waterbedjesrustruimte, de panoramasauna, de zoutgrot, het buiten zoutbad en vooral het kruidenbad
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_72517603
quote:
Op donderdag 3 september 2009 08:46 schreef bigfoot1972 het volgende:

[..]

Staat hier hoor! http://www.elysium.nl/nl/(...)lijst%20augustus.pdf
Spuit11, zijn allang geweest
  maandag 7 september 2009 @ 18:43:40 #78
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_72526225
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:

[..]

Geen massage, wel eten

Ja, heerlijk! Vond het erg mooi. Mijn favorieten: de waterbedjesrustruimte, de panoramasauna, de zoutgrot, het buiten zoutbad en vooral het kruidenbad
Geef ff seintje als je weer gaat
pi_72543908
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:00 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een aantal kortingsbonnen liggen die ik toch niet ga gebruiken, dus heb je belangstelling voor 1 of meerdere bonnen, stuur dan een pm met je adres en ik stuur ze op! Wie het eerst komt wie het eerst maalt!

Elysium, 2 voor de prijs van 1. Geldig tot en met 30 oktober 2009 +
Elysium Arrangement Spice van 121 euro voor 59,95 euro p.p. Geldig tot en met 30 oktober 2009
Elysium, 2e persoon 80% korting op de entree, maximaal 4 personen Geldig tot en met 30 september 2009
Veluwse Bron, gratis rasulkleibehandeling voor maximaal 4 personen. Geldig tot en met 30 september
Houten Sauna, 2e persoon gratis, maximaal 4 personen. Geldig tot en met 30 september 2009
De Zwaluwhoeve, 2e persoon gratis, maximaal 4 personen. Geldig tot en met 30 september 2009
Thermen Bussloo, 2e persoon 22,50 euro korting op Veronica Arrangement ( normaal 45 euro), maximaal 2 personen. Geldig tot en met 30 september 2009
Thermen Tilburg, 2e persoon 75% korting op de entree, maximaal 4 personen. Geldig tot en met 30 september 2009
Sanadrome, 2e persoon 50% korting op de entree, maximaal 4 personen. Geldig tot en met 30 september 2009
Wellness Centre de Thermen, 2e persoon 18 euro korting, maximaal 4 personen. Geldig tot en met 30 september 2009.
Thermen Holiday (Schiedam en Zuidwolde) 2e persoon gratis entree, maximaal 4 personen. Geldig tot en met 30 september 2009.
Thermae 2000, 2e persoon 50% korting op de entree, maximaal 2 personen. Geldig tot en met 30 september 2009.
Thermaalbad Arcen, 20 euro korting op Veronica-arrangement ( nu 67,50 euro), maximaal 4 personen. Geldig tot en met 30 september 2009.

Edit: die vanThermen Bussloo was een korting op een arrangement, later juist toegevoegd. Degene die ik doorgestreept heb is/zijn niet meer beschikbaar.
Nog mensen die interesse hebben? Over 3 weken zijn de bonnen niet meer geldig.
pi_72551123
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:51 schreef Sylvana het volgende:
Sanadrome, 2e persoon 50% korting op de entree, maximaal 4 personen. Geldig tot en met 30 september 2009
[..]

Nog mensen die interesse hebben? Over 3 weken zijn de bonnen niet meer geldig.
Bedoel je Sanadome of Saunadrome?

Overigens heb ik nog die 5x voor 25 euro kaart van Saunadrome die per 1okt op moet......
pi_72562669
Ow, idd schrijffoutje, ik bedoel Sanadome
pi_72565153
Kent iemand Ryokan?
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_72568231
Ja, zie mijn recensie:

Sauna Reviews Part III
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:17:50 #84
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_72568732
TVP, Het wordt binnenkort weer saunaweer
pi_72573602
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:17 schreef DaneV het volgende:
TVP, Het wordt binnenkort weer saunaweer
het is het hele jaar door saunaweer vind ik
pi_72574506
Thanks Sylvana, gelezen! Ik ga ook het hele jaar door graag naar de sauna alleen als het echt hard regent is het wat minder
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_72576524
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:37 schreef zesje het volgende:
Thanks Sylvana, gelezen! Ik ga ook het hele jaar door graag naar de sauna alleen als het echt hard regent is het wat minder
Koel je wel lekker snel van af. In geval van regenweer kun je beter naar een sauna met wat meer binnengebeuren gaan.
pi_72607284
Ik vind het juist heerlijk als het regent, dat is echt lekker afkoelen vind ik Maar dan ga ik idd wel naar een sauna met wat meer sauna's binnen, dat ik niet de hele tijd met mn badjas door de regen hoef te lopen
pi_72612056
nog een achterstallige review van mij die (alleen) naar de waterlelie in zevenhuizen ging.
tip: neem niet de anwb routeplanner, die stuurt je langs wegen die niet bestaan. desondanks arriveerde ik gewoon lekker ontspannen (kind- en manloos zo nu en dan doet dat automatisch ) dus ik had er zin in!

ik startte in de eucalyptussauna. die vond ik lekker. heerlijk donker en lekker warm. afgekoeld middels buiten lopen, buiten douchen en dan dompelen. daarna lekker ff rustig een glaasje sap en wat lezen gevolgd door de lavendelsauna. geen verschillende niveaus, een halve cirkel om te liggen (plaatjes op de site btw). dat vond ik ook wel wat hebben. je kan valt er zowat in slaap! weer buiten afgekoeld en gedoucht en toen ipv dompelbad het wisselbad genomen. nou dat was errug lekker!

toen geluncht. binnen wel lekker vlotte bediening buiten niet, eten was prima, wel een kleine en beperkte kaart. na de lunch het tylarium gedaan, ook erg fijn. ik heb geen opgietingen gedaan, die bewaren sangdrax (mijn geregistreerd partner ) en ik alijd voor enkel samen om nog iets speciaals voor ons te hebben.

en toen wilde ik buiten iets snacken. ik heb voor het eerst in mijn leven voedsel teruggestuurd. want wat gebeurde er? ik bestelde snacks. 5 minuten later werden er snacks op de lege tafel naast me gezet door twee serveersters die zeker wisten dat het daar moest. ik durfde niet zomaar te pakken (weetikveel wat het idee is). toen verdwenen alle serveersters. na een kwartiertje wist ik er eentje aan te wuiven en bleek het idd toch om mijn snacks te gaan. die kreeg ik vervolgens voor mijn neus. ik zei nog "maar dat is nu koud vies en vet!" waarop ze doodleuk zei: "nee hoor!". dus ik neem een hap. koud vies & vet. dus dat zei ik. met wat ge-*humph* kreeg ik dan nieuwe.

samenvatting: de sauna's zijn prima, het eten is prima (niet veel keus) en de bediening is raar. ligt er geloof ik maar net aan door wie je bediend wordt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_72635552
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:11 schreef simmu het volgende:
nog een achterstallige review van mij die (alleen) naar de waterlelie in zevenhuizen ging.
...
ik heb geen opgietingen gedaan, die bewaren sangdrax (mijn geregistreerd partner ) en ik alijd voor enkel samen om nog iets speciaals voor ons te hebben.

Is idd een mooie sauna, lekker rustig gelegen en mooi buitengebeuren. Wel zonde dat je de opgietingen niet aan durft zonder geregistreerd partner erbij dat vind ik altijd het lekkerste van de saunadag!
pi_72637828
oh, ik durf best hoor. het is gewoon dat we graag iets speciaals echt voor ons samen willen bewaren omdat we niet zo vaak samen naar de sauna kunnen (dit ivm oppas voor ons kleintje). bij de veluwse bron boden ze in het begin een oppasservice aan, maar dat schaften ze heel snel af (erg jammer dat)
pi_72637862
dat wisselbad vind ik trouwens helemaal geweldig! dat is echt superlekker
pi_72638194
laatst bij deverana geweest, zuch, wat geweldig....!
toen wij er waren was het enorm rustig, en dat op een zondag! is dat daar altijd zo?
wij vonden met name het zoutwaterbad en de steinsauna geweldig ( overigens al door filosoferend; steinsauna- harry potter- zweinstein, "de pijp"die er staat deed ons erg denken aan de vuurbeker uit de film, plus de naam... ;-0 )
erg mooi allemaal.
eerder kwamen wij veel in de zwaluwhoeve, daar was het nieuwe gedeelte ook schitterend van, en kijk nu, de eerste vieze barsten etc zijn al duidelijk zichtbaar, ik ben dan ook erg benieuwd hoe devarana zichzelf blijft onderhouden.
pi_72638252
ik heb over deverana alweer gehoord dat het slecht wordt schoongehouden. Zand in de bubbelbaden etc....
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_72638306
Ja Devarana is super he maaole Twee weken geleden was het ook al zo rustig op zondag. Die rustruimtes daar waren zo geweldig Ik wil weer...
pi_72638352
Als het echt zo cool is ga ik wel weer eens als ik toch bij mijn schoonfamilia in den bosch ben.

Maar ik heb al weer uit bronnen gehoord dat het net als bij het vroegere deshima hygienisch niet helemaal top is.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_72641183
De ene sauna zal best wat hygieenischer zijn dan de andere maar ik moet zeggen dat ik me er nooit zo aan stoor, tenzij het echt vies is natuurlijk.
pi_72698482
ik vond deverana echt een aanrader.... perfect geschikt voor een dagje, helaas is het voor ons ver rijden, even een avondje heen is echt niet haalbaar. idd de rustruimtes waren perfect, ik heb zelfs liggen slapen,dat lukt me anders echt niet! wat een heerlijk waterbed!

ik vond het echt heel netjes bij deverana, de laatste x zwaluwhoeve, stonk het bijv. enorm naar riool in de finse sauna, was er in het (binnen) kruiden bad een grote moderpoel op de bodem.
overal peuken op de vloer etc. andere keren was het overigens wel weer netjes bij de zwaluwhoeve, het is natuurlijk ook vaak een moment opname.....
pi_72724451
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:36 schreef Joene het volgende:
ik heb over deverana alweer gehoord dat het slecht wordt schoongehouden. Zand in de bubbelbaden etc....
Dat verbaast me, de 2 keer dat ik er was was het bijzonder schoon en netjes
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_72794238
Kan iemand mij helpen aan een sauna in de buurt van Baarn/Amersfoort. Ik wil nml. binnenkort met iemand naar de sauna die van boven Amsterdam komt. Ik zelf moet uit Zwolle komen, dus we willen een beetje eerlijke afstand allebei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')