Kun je dan combineren? Meestal niet namelijk (en zul je 1 keer op je groupon moeten gaan, en 1 keer op de bonnen uit dit topic).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:46 schreef Deetch het volgende:
Bij deze meld ik me voor 2 bonnen. Ik neem aan dat het één bon per persoon is?
Ik ga binnenkort daarheen op een groupon maar hij ziet er mooi uit en is in de buurt en dan is korting natuurlijk mooi meegenomen.
Ja, het is 1 bon per persoon en wij zijn ook via een Groupon geweest.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:46 schreef Deetch het volgende:
Bij deze meld ik me voor 2 bonnen. Ik neem aan dat het één bon per persoon is?
Ik ga binnenkort daarheen op een groupon maar hij ziet er mooi uit en is in de buurt en dan is korting natuurlijk mooi meegenomen.
Nee, 1 bon pp.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:11 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Hi Kahlie,
Ik heb wel interesse (is een bon geldig voor 2 personen?), maar val niet in de FHF doelgroep dus laat die vooral voorgaan.
Ja, mooi he? Eten is de sauna is altijd duur. In het westen is het erger. Meestal betaal ik ¤20 voor enkel een hoofdgerecht. Deze keer 3-gangen voor ¤33,50 dus dat vond ik goede deal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:28 schreef Deetch het volgende:
We zijn er zaterdag geweest, wat een mooie sauna zeg. Niet heel veel sauna's en niet zo groot maar wel een prachtige inrichting en tuin. Ik vond het eten wat duur en de salades bevatten vooral veel sla en weinig andere ingredienten (1 zongedroogd tomaatje en 2 olijven) en zijn imho de prijs niet waard.
De broodjes waren wel lekker net als de sapjes.
Wij willen graag nog wel een keertje heen.
Ik heb geloot daarnet en helaas was je uitgeloot. Fijn om te horen dat je dat zelf niet erg vindt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:53 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Geef maar aan de anderen dan. Hebben zij er ieder twee :-)
jeej!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:00 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik heb geloot daarnet en helaas was je uitgeloot. Fijn om te horen dat je dat zelf niet erg vindt.
Deetch en bigfoot1972 hebben zo PM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |