quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na de P&W raid hebben de VI Hooligans nu ook op succesvolle wijze SHO ontmanteld.
Ik moet zeggen: dat subforum had deze extra kwalitatieve input wel nodig, wat een onzin wordt daar verkondigd.
Inderdaad ja, die is ook zo nicht als een paard he, die staticquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:04 schreef Oliver23 het volgende:
Had net plezier in het afmaken van Jan Kooiemans, gooien ze het topicje dicht
Onsympathiekquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:04 schreef Oliver23 het volgende:
Had net plezier in het afmaken van Jan Kooiemans, gooien ze het topicje dicht
Is Babs weer bezwangerd door haar vriendin? Dat zou zeker stof doen oplaaien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:08 schreef Cara het volgende:
gaan we toch gewoon verder in beroemd en zwanger topic
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:08 schreef Cara het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respect voor je grap, Jan Boskamp in dat topic, omg LOLquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:08 schreef Cara het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:12 schreef Veerboot het volgende:
OK, volgende forum jongens! B&H is nu aan de beurt.
Halina ReijnZo'n vaart zal het niet lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:12 schreef Veerboot het volgende:
OK, volgende forum jongens! B&H is nu aan de beurt.
Halina ReijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie opent een B&H topic?
Graag gedaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, leuk, die kenden we nog niet.
Jij?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie opent een B&H topic?
Maar je vindt dit dus eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:07 schreef Veerboot het volgende:
Voor altijd zullen mensen nu dus denken dat ik Halina Reijn een lekker wijf vind. Google vergeet niets.
Beetje te ordinair.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je vindt dit dus eigenlijk niet?
LIF natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bestaat er ook iets van Fashion ofzo? Dan kunnen de daar aanwezige dames en static dan de jasjes die Hansie op de grond gooit keuren? Zijn Hans' jasjes wel bij de tijd? Of maakt hij een fashion-statement? Morgen meer.
Ik heb dit ook ergens op je blog (rara waar) gedeeld aan de SigaarSnor lezers, dat zullen ze leuk vinden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:07 schreef Veerboot het volgende:
Voor altijd zullen mensen nu dus denken dat ik Halina Reijn een lekker wijf vind. Google vergeet niets.
Okee leuk, weet je toevallig of die mensen ook open-minded zijn? In SHO vond ik bepaalde types namelijk nogal agressief uit de hoek komen.quote:
Was goed zoeken, maar ik heb het gevonden hoor!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dit ook ergens op je blog (rara waar) gedeeld aan de SigaarSnor lezers, dat zullen ze leuk vinden.
Je bent er 1 vergeten man, deze lui hebben we ook aangepakt nadat ze zomaar gebruik maakten van het woord 'Topshow' in de TT;quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na de P&W raid hebben de VI Hooligans nu ook op succesvolle wijze SHO ontmanteld.
Ik moet zeggen: dat subforum had deze extra kwalitatieve input wel nodig, wat een onzin wordt daar verkondigd.
2 ton.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Koert Westerman nu ook weer commentaar aan het geven bij poker op 7.
Volgens mij kan er nog wel wat bezuinigd worden op cultuur als ik dit zo zie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die Kooijemansdiscussie. Hilarisch!
[ afbeelding ]
Ja, die Messi-dans. Bij DWDD wat als een kikker springen. En dan allemaal kijken alsof het kunst is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Volgens mij kan er nog wel wat bezuinigd worden op cultuur als ik dit zo zie.
Pleurt toch op man! Wou jij je vriendje Kooijemans soms verdedigen? Ik word strondziek van je, waardeloze gozer!quote:
Hij vindt het gewoon leuk om gekloot te wordenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:21 schreef Symer het volgende:
Hansie nu bij Jinek op 1. Positioneert zichzelf meteen als derde wiel
Jinek: Goedemorgen Joke.
Joke: Goedemorgen.
Hans: Goedemorgen Hans, ook fijn dat jij er bent.
Alsof er iemand opbelt HAHAHAquote:
http://sigaarsnor.blogspo(...)han-derksen-kan.htmlquote:Hanni Hanna, de kapper van zo'n beetje het hele Nederlands Elftal (en naar verluidt heel goed met de tondeuse), is niet te spreken over de haardracht van Johan Derksen. Op radiozender FunX liet hij weten dat Derksen wat hem betreft wel toe is aan een make-over.
De huidige 'haararchitect' van Johan Derksen levert broddelwerk af, zo vindt Hanna. "Hij heeft gewoon echt een netter kapsel nodig. Het is nu gewoon niet fris. Je ziet dat hij van een lange coupe houdt, dan zou ik het goed bijknippen. Mooi in model, niet zo slordig."
"Ik krijg heel vaak tweets op Twitter van volgers die zeggen dat ik Johan Derksen onder handen moet nemen", gaat Hanna verder. "Hij praat altijd zo negatief over voetballers, ik vertel nu gewoon de waarheid over zijn kapsel. Zijn kapsel slaat totaal niet aan."
Nee die kapsels van het Nederlands Elftal zijn mooi.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)han-derksen-kan.html
Elia die hem meenam naar het WK, want die 3 mm in die 2 weken wordt hem te veel. Zo hard gelachen toenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee die kapsels van het Nederlands Elftal zijn mooi.
300 euro betalen om je kaal te laten scheren....
Hansquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:56 schreef Veerboot het volgende:
Terugkieken: http://www.omroepwnl.nl/v(...)rijdag-18-mei_180512 (deel 3 en 4).
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Veerboot het volgende:
Wilfred Genee zet mogelijk punt achter tv-carrière
(En als de Story het meldt, dan is het waar!)
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:01 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Wat moet ik vanavond gaan doen? Gaan ze een compilatie uitzending doen of helemaal niks?
quote:Death warrant, actiefilm, Jean-Claude Van Damme
De Royal Canadian Mountain Police laat Louis Burke als undercoveragent infiltreren in de gevangenis om erachter te komen hoe een moordende bende binnen de gevangenis te werk gaat. Zijn identiteit dreigt te worden onthuld door een vijand, die hij gemaakt heeft bij de Mounties.
ONZIN BULLSHIT LULKOEKquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Veerboot het volgende:
Volgens mij geniet Fred nog heel erg van dit succes...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Veerboot het volgende:
Doet me hier aan denken:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Veerboot het volgende:
Ik zal het doorgeven aan de blagen hier, bedankt meneer Van der Veer voor deze mededeling.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:32 schreef Netsplitter het volgende:
Aangezien ik zeer geliefd ben in VBL deze mededeling:
Geen topics verneuken in andere fora.
Gebeurd dat toch dan kunnen daar zeer vervelende consequenties aan hangen.
NO ONE LIKES US WE DONT CARE !!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:32 schreef Netsplitter het volgende:
Aangezien ik zeer geliefd ben in VBL deze mededeling:
Geen topics verneuken in andere fora.
Gebeurd dat toch dan kunnen daar zeer vervelende consequenties aan hangen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de blagen hier, bedankt meneer Van der Veer voor deze mededeling.
Fuck the system!! Against modern FOK! !!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:39 schreef DrDentz het volgende:
Zodra het onderwerp van zo'n topic enigszins gerelateerd is aan of over personen gaat besproken in VI is het de morele plicht van VI Hooligans om zich ook daar te laten gelden, daar kan geen popiejopie moderator wat aan veranderen.
Goede instelling.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:39 schreef DrDentz het volgende:
Zodra het onderwerp van zo'n topic enigszins gerelateerd is aan of over personen gaat besproken in VI is het de morele plicht van VI Hooligans om zich ook daar te laten gelden, daar kan geen popiejopie moderator wat aan veranderen.
Serious?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:49 schreef DrDentz het volgende:
Oppassen jongens, johannes_vermeer heeft wegens zijn verbale agressie richting de leiding al een stadionverbod van twee weken aan zijn broek hangen.
Hij denkt dat hij Mr. Bigstar is maar hij moet gewoon de bal inleveren bij iemand met het zelfde shirt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:50 schreef Grifte het volgende:
Weer zo'n boerenlul uit De Betuwe die denkt dat hij VBL heeft uitgevonden, wat een notoire domoor.
Je vergeet dat ik gewijzigde posts kan lezen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:50 schreef Typisch het volgende:
eddit nevermind, ik wil geen stadionverbod.
johannes_vermeer ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:52 schreef RensAjacied het volgende:
Harde Kern leider Veerboot heeft helaas een stadionverbod voor 2 weken gekregen.
Ik herzag mijn uitspattingen, bedankt voor uw begrip.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik gewijzigde posts kan lezen.
Maar ik zal je daarvoor niet bannen hoor.
Watquote:
Schijterd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik herzag mijn uitspattingen, bedankt voor uw begrip.
Against modern FOK!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:52 schreef RensAjacied het volgende:
Harde Kern leider Veerboot heeft helaas een stadionverbod voor 2 weken gekregen.
Beetje minachting van de kijker wel, maar ik ben alle schaamte voorbij.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:54 schreef Grifte het volgende:
Missen we die 2 wereldgozertjes, ongelofelijk zeg. Er wordt hier weer gemod als een appel
Wij staan boven alle regels en wetten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat
Wie z'n billen brand moet op de blaren zitten.
Zo simpel is het.
Wacht dacht je dan?
Dat jullie daarmee zouden weg komen?
Wij bepalen hier de regels!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wij staan boven alle regels en wetten.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wij staan boven alle regels en wetten.
Wat lief.quote:
DrDentz NSB olé olé.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat RensieRensie ook een klein stadionverbodje verdient met zijn opruiende woorden.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Netsplitter, RensAjacied had al een waarschuwing gehad hoor, stuur hem er nu maar af.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[..]
Wat lief.
Net een paar peutertjes die de grenzen van hun ouders willen opzoeken.
Waarom kreeg Gijpie dat topic niet? Denk je dat wij daar voor onze lol tussen al die bobo's gaan zitten. En dan verliezen van zo'n meneer Plakhaar zeker.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:59 schreef bascross het volgende:
Wat een paniek vanwege een paar reacties in een topic over Kooijemans. Who the hell is Kooijemans?
Als jij had moeten wachtlopen tijdens oud en nieuw ipv Gijpie...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Netsplitter, RensAjacied had al een waarschuwing gehad hoor, stuur hem er nu maar af.
Het is maar goed dat jij geen vriend was van Anne Frank, dan was haar dagboek een stuk korter.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:57 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij geen vriend was van Anne Frank, dan was haar dagboek een stuk korter.
Momentquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:03 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij is een banaanvraag zelf een ban ontvangen, die DrDentz spot met alle wetten.
Ga jij es studerenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:08 schreef ThaTim het volgende:
Zou toch wel mooi zijn als yvonne nu een flinke kutscheet laat.
VI Oranje topic daar? Of gewoon de TT veranderen, EK subforum is van een nog erger niveau. Mensen die alleen voetbal kijken als NL moet spelen, of nog erger, alleen als ze in een eindronde spelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:08 schreef Paul-89 het volgende:
Moeten we trouwens niet verhuizen naar EK ?
Ik zie het wel gebeuren dat ze deze net voor/tijdens het Ek gaan sluiten en dat iedereen naar het Ek subforum moetquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
VI Oranje topic daar? Of gewoon de TT veranderen, EK subforum is van een nog erger niveau. Mensen die alleen voetbal kijken als NL moet spelen, of nog erger, alleen als ze in een eindronde spelen.
Geen VI Oranje topics?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren dat ze deze net voor/tijdens het Ek gaan sluiten en dat iedereen naar het Ek subforum moet
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
VI Oranje topic daar? Of gewoon de TT veranderen, EK subforum is van een nog erger niveau. Mensen die alleen voetbal kijken als NL moet spelen, of nog erger, alleen als ze in een eindronde spelen.
ff zonder gein, waarom zouden we dit topic sluiten danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren dat ze deze net voor/tijdens het Ek gaan sluiten en dat iedereen naar het Ek subforum moet
Ik kom daar alleen als ik zin heb om mensen te dissen met mijn voetbalinzichten, je weet. Dat gebeurt denk ik niet, ze willen het caranvalpubliek daar houden en de hardcore hooligans hier. Wel begrijpelijk, kan alleen maar leiden tot ME ingrepen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo'n surrogaat voorzitster van De Graafschap is daar nog mod ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gebeurde bij 3fm forum meestal ook bij serious request.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
ff zonder gein, waarom zouden we dit topic sluiten dan
Ik zou niet weten waaromquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gebeurde bij 3fm forum meestal ook bij serious request.
Ik dacht dat dat hier ook wel zou gebeuren, maar niet dus ?
johannes_vermeer zit al lang in Amerika bij zijn favoriete bluesartiesten, voor hem is de hooligan uithangen gewoon werk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
Zonder Veerboot en Johannes is het wel erg dood binnen de harde kern. Waar bans komen en gaan, zullen de VI Hooligans nooit verloren gaan. Wij zijn nooit te verslaan!
Zolang jullie hier blijven zitten is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, kunnen we hier gewoon blijven rellen dus.
Dus omdat wij VI aanbidden hebben we geen recht om in andere topics buiten VBL reactie's te plaatsen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zolang jullie hier blijven zitten is er niks aan de hand.
Af en toe een bestorming van het Knevel en Van de Brink topic kan geen kwaad toch ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zolang jullie hier blijven zitten is er niks aan de hand.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:19 schreef DrDentz het volgende:
Nu zitten we gevangen in de VI reeks, de ME laat ons er niet uit.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Af en toe een bestorming van het Knevel en Van de Brink topic kan geen kwaad toch ?
Je wilt niet weten hoe druk Karina het heeft, die moet in elk topic van tong reageren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:24 schreef DrDentz het volgende:
EK subforum onder leiding van ene Karina en BrandX, die denken tussen het koken door even wat hooligans in toom te kunnen houden.
en terecht!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:32 schreef DrDentz het volgende:
Er was dus zo'n topic over Jan Kooijemans in SHO en toen gingen wat VI Hooligans met eigen vervoer daarheen en toen gingen die SHO'ers rennen in hun eigen stad en nu hebben ze dus een stadionverbod.
Impuls met veel VI Oranje topics.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:23 schreef Caland het volgende:
Ach, we blazen dat suffe EK forum over een paar weekjes wel even wat nieuw leven in.
Wij zijn de gekste niet.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:32 schreef DrDentz het volgende:
Er was dus zo'n topic over Jan Kooijemans in SHO en toen gingen wat VI Hooligans met eigen vervoer daarheen en toen gingen die SHO'ers rennen in hun eigen stad en nu hebben ze dus een stadionverbod.
Wie ben jij nou weer. Weer zo'n blauwe nobody die denkt het gemaakt te hebben. Ik walg van dat soort types.quote:
Veerboot vond Halina Reijn een lekker wijf, that's all.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:32 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:16 schreef DrDentz het volgende:
O dan heb ik niks gezegd en is die ban terecht.
Oh jij hebt dus ook nog een eigen mening?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:16 schreef DrDentz het volgende:
O dan heb ik niks gezegd en is die ban terecht.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:42 schreef Specularium het volgende:
Jan Kooijman: Powned maakt wanstaltige TV!
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:42 schreef Specularium het volgende:
Jan Kooijman: Powned maakt wanstaltige TV!
Eén of andere lul uit een soap.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:58 schreef tech4u het volgende:
Trouwens, wie ie eigenlijk Jan Kooikemans ofzo?
Ja, de opportunistquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:03 schreef tech4u het volgende:
Vind het maar een eng mannetje. Hij denkt dat hij Mr. Bigstar is, maar eigenlijk is hij niks meer dan een derde rangs B-acteur. Die Jan Kooyermans
Jean-Claude Vandamme is er wel. Geen vechtende dwergen, jammer genoeg.quote:
Als Johan naar Amerika vertrekt reist Wilfriet er gewoon achteraan. Lekker naast Johan wonen, is toch heerlijk man.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Veerboot het volgende:
Make mequote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:13 schreef ZuidGrens het volgende:
maar ze mogen van mij wel een paar toontjes lager zingen.
Ah jongen wie is die eikel dan? Moet ie een koek?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Netsplitter heeft Derksen, Gijpie en Genee een ban gegeven.
Ah joh yvette rot nou toch op jongen. HEY YVETTE! Hoe heet die meid? Yvonne, HEY YVONNE. Rot nou toch eens op met die pestpokkeposts ik word er strontziek van. Waar hebben jullie haar vandaan gehaald joh?quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ah joh yvette rot nou toch op jongen. HEY YVETTE! Hoe heet die meid? Yvonne, HEY YVONNE. Rot nou toch eens op met die pestpokkeposts ik word er strontziek van. Waar hebben jullie haar vandaan gehaald joh?
[..]
Ah joh yvette rot nou toch op jongen. HEY YVETTE! Hoe heet die meid? Yvonne, HEY YVONNE. Rot nou toch eens op met die pestpokkeposts ik word er strontziek van. Waar hebben jullie haar vandaan gehaald joh?
Dat is best ernstig ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet doorhebben waarom er zo gepraat wordt hier.
[..]
VI niet meer dit seizoen, alleen nog compilatie misschien maandag, maar weet niet zeker.quote:
Wat ben jij voor mannetje joh?quote:
Oke danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:27 schreef BobW het volgende:
[..]
VI niet meer dit seizoen, alleen nog compilatie misschien maandag, maar weet niet zeker.
Verder wachten op VI oranje.
[..]
[..]
Nee. Ik ga hier niet mee verder. Dat toontje van jou bevalt me niet.quote:
huilenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee. Ik ga hier niet mee verder. Dat toontje van jou bevalt me niet.
[..]
ja die yvette. zo zie je maar, vrouwen horen niet thuis bij het voetbal. Zo'n louche figuurtje uit de zakenwereld die denkt dat ze alles is, maar zeg dat maar niet tegen mijn vrouw hoor. gelukkig kijkt ze niet vanavondquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:52 schreef Oliver23 het volgende:
Beste Mede VI Hooligans
Ben net thuis van een drukke werkdag. Wie kan mij even vertellen wat er allemaal gaande is??????? Veeboot en johannes_vermeer een ban??????? Yvette's en Yvonne's????????
Er is maar één moment waarbij ik moet huilen en dat is wanneer Wilfred de Jupiler League presenteert. Verschrikkelijke flapdrol dat je d'r bent.quote:
grappig hahha xdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er is maar één moment waarbij ik moet huilen en dat is wanneer Wilfred de Jupiler League presenteert. Verschrikkelijke flapdrol dat je d'r bent.
Dit verandert alles.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Kijk Veerboot en Johannes Vermeer komen uit de Worp in Deventer en zijn streetwise. Dit zijn FA's overduidelijk niet
Nog ter informatie: de vete van deze topicreeks tegenover Jan Kooijman speelt zich al af sinds november 2010.quote:
Het was geen vraag ouwe reus.quote:
Vind ik inderdaad overdreven.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Sinds het bekend is dat VI de komende weken niet op TV is, gaat het echt los hier. Alles gaat kapot.
Ja, leuk. Kunnen we allemaal even lachen mensen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik ben niet lang en ik ben ook n iet oud
ben je er vandaag achtergekomen dat je geadopteerd bent ofzo?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, leuk. Kunnen we allemaal even lachen mensen?
Fijn, eest hadden we alleen johannes die leuk wilde doen, nu hebben we er twee!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ben je er vandaag achtergekomen dat je geadopteerd bent ofzo?
Zullen we anders een boom opzetten hoe jij geband werd en hier weken niet te zien was?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik word helemaal gek van johannes die claimt dat ik het de mensen niet goed uitleg, maar hij is dus niet verbannen omdat hij zijn ongezouten mening gaf over Jan Kooijemans, maar omdat hij die Netspitter op z'n pik trapte.
Dus hij heeft gezegd dat hij in kinderporno handelde en zijn vrouw slaat? Terecht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik word helemaal gek van johannes die claimt dat ik het de mensen niet goed uitleg, maar hij is dus niet verbannen omdat hij zijn ongezouten mening gaf over Jan Kooijemans, maar omdat hij die Netspitter op z'n pik trapte.
Leg het dan nog een keer uit, anders moet ik weer uitleggen aan deze mensen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Dat vind ik geen leuke opmerking want jij weet hoe dat zit ZuidGrens en dat heb ik je ook al eens eerder uitgelegd.
Oh, iemand is op zijn pik getrapt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
Het is hier opeens nog stiller dan wanneer ik zou vertellen dat Schelvis volgende week te gast is, ik kijk zelf wel even in de gids.
De actieve hooligans hebben jullie inmiddels verbannen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
Het is hier opeens nog stiller dan wanneer ik zou vertellen dat Schelvis volgende week te gast is, ik kijk zelf wel even in de gids.
dat is toch iets goeds!?!?!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Fijn, eest hadden we alleen johannes die leuk wilde doen, nu hebben we er twee!
Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ben je er vandaag achtergekomen dat je geadopteerd bent ofzo?
Kom op, het is maar een discussieprogramma.quote:
Als jij doodgaat, dan gaat de Mac Donalds faillietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop.
Mafkees!
Dorpsidioot!
Je probeert goedkoop te scoren, maar je loopt met je domheid te koop.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De actieve hooligans hebben jullie inmiddels verbannen.
Inderdaad, ze trekken de angel uit onze kern. Wanneer er nog een paar die-hards geband worden blijven er uitsluitend blagen over die alleen maar WHOP WHOP WHOP kunnen roepen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De actieve hooligans hebben jullie inmiddels verbannen.
Hij pakt gewoon een Texacootje. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als jij doodgaat, dan gaat de Mac Donalds failliet
Ik weet niet uit welke aflevering je dit quote, maar dat moet dan een aflevering met Boskamp geweest zijn. Die pakt overigens een Texacootje in Breda, geen McDonalds. Eigenwijze pikkentrekker dat je d'r bent.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als jij doodgaat, dan gaat de Mac Donalds failliet
Never Surrender.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad, ze trekken de angel uit onze kern. Wanneer er nog een paar die-hards geband worden blijven er uitsluitend blagen over die alleen maar WHOP WHOP WHOP kunnen roepen!
Ik zou best als hooligan kunnen fungeren, maar reken erop dat ik zowel op de man als op de bal speel. Tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad, ze trekken de angel uit onze kern. Wanneer er nog een paar die-hards geband worden blijven er uitsluitend blagen over die alleen maar WHOP WHOP WHOP kunnen roepen!
Ze slaan eerst ons hele honk kort en klein die ME en zijn dan verbaasd als niemand antwoordt op de vraag of er nog iets leuks op tv is vanavond.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Jan Kooijmans intens gehaat, maar om elk topic met hem in een hoofd- of bijrol te verzieken vind ik ook zielig en voorspelbaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:10 schreef HenkieVdV het volgende:
Trieste actie van Netsplitteren Yvonne. En Jan Kooijemansstra mag al helemaal de kanker krijgen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Jan Kooijmans intens gehaat, maar om elk topic met hem in een hoofd- of bijrol te verzieken vind ik ook zielig en voorspelbaar.
Ik moet derhalve de kant van de FA kiezen: zij zijn er niet alleen voor dit topic.
Ah joh je kan toch gewoon zeggen dat je voor ons bent of niet? Wat ben jij een waardeloze gozer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Jan Kooijmans intens gehaat, maar om elk topic met hem in een hoofd- of bijrol te verzieken vind ik ook zielig en voorspelbaar.
Ik moet derhalve de kant van de FA kiezen: zij zijn er niet alleen voor dit topic.
Ik had nooit de VI-hooligans willen verlinken als ik de positie had. Ik ben VI veel verschuldigd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die krijgt nog wel een keer een klap voor zijn eikel.
En dan denk je: ach, dan ga ik maar naar de Suriprofs - Groningen kijken, wat een kutwedstrijd zeg.quote:
Ik ben altijd voor jullie geweest.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ah joh je kan toch gewoon zeggen dat je voor ons bent of niet? Wat ben jij een waardeloze gozer.
Het is jammer dat ik heel weinig DVD's achter de hand heb.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik weet ff niet wat ik nu mot om 20.30 op vrijdag.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hollands got talent is een leuk alternatief voor VI
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Sorry, maar dan ben je geen echte VI-fan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik ben niet zo thuis in de scandinavische krimi's moet ik je heel eerlijk bekennenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik heel weinig DVD's achter de hand heb.
Houd je toevallig van detectives en Duitse/Scandinavische krimi's?
Ik dring het je niet op, ik pols.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ik ben niet zo thuis in de scandinavische krimi's moet ik je heel eerlijk bekennen
Nu begin ik toch aan je mening te twijfelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik kan die man onmogelijk serieus nemen weet je wel. Iedere speelronde komt hij weer met een derderangs speler aanzetten waarvan hij vind dattie in het nederlands elftal thuis hoort. Vervolgens hoor je hem er nooit meer over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |