quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na de P&W raid hebben de VI Hooligans nu ook op succesvolle wijze SHO ontmanteld.
Ik moet zeggen: dat subforum had deze extra kwalitatieve input wel nodig, wat een onzin wordt daar verkondigd.
Inderdaad ja, die is ook zo nicht als een paard he, die staticquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:04 schreef Oliver23 het volgende:
Had net plezier in het afmaken van Jan Kooiemans, gooien ze het topicje dicht
Onsympathiekquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:04 schreef Oliver23 het volgende:
Had net plezier in het afmaken van Jan Kooiemans, gooien ze het topicje dicht
Is Babs weer bezwangerd door haar vriendin? Dat zou zeker stof doen oplaaien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:08 schreef Cara het volgende:
gaan we toch gewoon verder in beroemd en zwanger topic
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:08 schreef Cara het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respect voor je grap, Jan Boskamp in dat topic, omg LOLquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:08 schreef Cara het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:12 schreef Veerboot het volgende:
OK, volgende forum jongens! B&H is nu aan de beurt.
Halina ReijnZo'n vaart zal het niet lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:12 schreef Veerboot het volgende:
OK, volgende forum jongens! B&H is nu aan de beurt.
Halina ReijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie opent een B&H topic?
Graag gedaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, leuk, die kenden we nog niet.
Jij?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie opent een B&H topic?
Maar je vindt dit dus eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:07 schreef Veerboot het volgende:
Voor altijd zullen mensen nu dus denken dat ik Halina Reijn een lekker wijf vind. Google vergeet niets.
Beetje te ordinair.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je vindt dit dus eigenlijk niet?
LIF natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bestaat er ook iets van Fashion ofzo? Dan kunnen de daar aanwezige dames en static dan de jasjes die Hansie op de grond gooit keuren? Zijn Hans' jasjes wel bij de tijd? Of maakt hij een fashion-statement? Morgen meer.
Ik heb dit ook ergens op je blog (rara waar) gedeeld aan de SigaarSnor lezers, dat zullen ze leuk vinden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:07 schreef Veerboot het volgende:
Voor altijd zullen mensen nu dus denken dat ik Halina Reijn een lekker wijf vind. Google vergeet niets.
Okee leuk, weet je toevallig of die mensen ook open-minded zijn? In SHO vond ik bepaalde types namelijk nogal agressief uit de hoek komen.quote:
Was goed zoeken, maar ik heb het gevonden hoor!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dit ook ergens op je blog (rara waar) gedeeld aan de SigaarSnor lezers, dat zullen ze leuk vinden.
Je bent er 1 vergeten man, deze lui hebben we ook aangepakt nadat ze zomaar gebruik maakten van het woord 'Topshow' in de TT;quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na de P&W raid hebben de VI Hooligans nu ook op succesvolle wijze SHO ontmanteld.
Ik moet zeggen: dat subforum had deze extra kwalitatieve input wel nodig, wat een onzin wordt daar verkondigd.
2 ton.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Koert Westerman nu ook weer commentaar aan het geven bij poker op 7.
Volgens mij kan er nog wel wat bezuinigd worden op cultuur als ik dit zo zie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die Kooijemansdiscussie. Hilarisch!
[ afbeelding ]
Ja, die Messi-dans. Bij DWDD wat als een kikker springen. En dan allemaal kijken alsof het kunst is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Volgens mij kan er nog wel wat bezuinigd worden op cultuur als ik dit zo zie.
Pleurt toch op man! Wou jij je vriendje Kooijemans soms verdedigen? Ik word strondziek van je, waardeloze gozer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |