Maar je vindt dit dus eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:07 schreef Veerboot het volgende:
Voor altijd zullen mensen nu dus denken dat ik Halina Reijn een lekker wijf vind. Google vergeet niets.
Beetje te ordinair.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je vindt dit dus eigenlijk niet?
LIF natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bestaat er ook iets van Fashion ofzo? Dan kunnen de daar aanwezige dames en static dan de jasjes die Hansie op de grond gooit keuren? Zijn Hans' jasjes wel bij de tijd? Of maakt hij een fashion-statement? Morgen meer.
Ik heb dit ook ergens op je blog (rara waar) gedeeld aan de SigaarSnor lezers, dat zullen ze leuk vinden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:07 schreef Veerboot het volgende:
Voor altijd zullen mensen nu dus denken dat ik Halina Reijn een lekker wijf vind. Google vergeet niets.
Okee leuk, weet je toevallig of die mensen ook open-minded zijn? In SHO vond ik bepaalde types namelijk nogal agressief uit de hoek komen.quote:
Was goed zoeken, maar ik heb het gevonden hoor!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dit ook ergens op je blog (rara waar) gedeeld aan de SigaarSnor lezers, dat zullen ze leuk vinden.
Je bent er 1 vergeten man, deze lui hebben we ook aangepakt nadat ze zomaar gebruik maakten van het woord 'Topshow' in de TT;quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na de P&W raid hebben de VI Hooligans nu ook op succesvolle wijze SHO ontmanteld.
Ik moet zeggen: dat subforum had deze extra kwalitatieve input wel nodig, wat een onzin wordt daar verkondigd.
2 ton.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Koert Westerman nu ook weer commentaar aan het geven bij poker op 7.
Volgens mij kan er nog wel wat bezuinigd worden op cultuur als ik dit zo zie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die Kooijemansdiscussie. Hilarisch!
[ afbeelding ]
Ja, die Messi-dans. Bij DWDD wat als een kikker springen. En dan allemaal kijken alsof het kunst is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Volgens mij kan er nog wel wat bezuinigd worden op cultuur als ik dit zo zie.
Pleurt toch op man! Wou jij je vriendje Kooijemans soms verdedigen? Ik word strondziek van je, waardeloze gozer!quote:
Hij vindt het gewoon leuk om gekloot te wordenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:21 schreef Symer het volgende:
Hansie nu bij Jinek op 1. Positioneert zichzelf meteen als derde wiel
Jinek: Goedemorgen Joke.
Joke: Goedemorgen.
Hans: Goedemorgen Hans, ook fijn dat jij er bent.
Alsof er iemand opbelt HAHAHAquote:
http://sigaarsnor.blogspo(...)han-derksen-kan.htmlquote:Hanni Hanna, de kapper van zo'n beetje het hele Nederlands Elftal (en naar verluidt heel goed met de tondeuse), is niet te spreken over de haardracht van Johan Derksen. Op radiozender FunX liet hij weten dat Derksen wat hem betreft wel toe is aan een make-over.
De huidige 'haararchitect' van Johan Derksen levert broddelwerk af, zo vindt Hanna. "Hij heeft gewoon echt een netter kapsel nodig. Het is nu gewoon niet fris. Je ziet dat hij van een lange coupe houdt, dan zou ik het goed bijknippen. Mooi in model, niet zo slordig."
"Ik krijg heel vaak tweets op Twitter van volgers die zeggen dat ik Johan Derksen onder handen moet nemen", gaat Hanna verder. "Hij praat altijd zo negatief over voetballers, ik vertel nu gewoon de waarheid over zijn kapsel. Zijn kapsel slaat totaal niet aan."
Nee die kapsels van het Nederlands Elftal zijn mooi.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)han-derksen-kan.html
Elia die hem meenam naar het WK, want die 3 mm in die 2 weken wordt hem te veel. Zo hard gelachen toenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee die kapsels van het Nederlands Elftal zijn mooi.
300 euro betalen om je kaal te laten scheren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |