Hij vindt het gewoon leuk om gekloot te wordenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:21 schreef Symer het volgende:
Hansie nu bij Jinek op 1. Positioneert zichzelf meteen als derde wiel
Jinek: Goedemorgen Joke.
Joke: Goedemorgen.
Hans: Goedemorgen Hans, ook fijn dat jij er bent.
Alsof er iemand opbelt HAHAHAquote:
http://sigaarsnor.blogspo(...)han-derksen-kan.htmlquote:Hanni Hanna, de kapper van zo'n beetje het hele Nederlands Elftal (en naar verluidt heel goed met de tondeuse), is niet te spreken over de haardracht van Johan Derksen. Op radiozender FunX liet hij weten dat Derksen wat hem betreft wel toe is aan een make-over.
De huidige 'haararchitect' van Johan Derksen levert broddelwerk af, zo vindt Hanna. "Hij heeft gewoon echt een netter kapsel nodig. Het is nu gewoon niet fris. Je ziet dat hij van een lange coupe houdt, dan zou ik het goed bijknippen. Mooi in model, niet zo slordig."
"Ik krijg heel vaak tweets op Twitter van volgers die zeggen dat ik Johan Derksen onder handen moet nemen", gaat Hanna verder. "Hij praat altijd zo negatief over voetballers, ik vertel nu gewoon de waarheid over zijn kapsel. Zijn kapsel slaat totaal niet aan."
Nee die kapsels van het Nederlands Elftal zijn mooi.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)han-derksen-kan.html
Elia die hem meenam naar het WK, want die 3 mm in die 2 weken wordt hem te veel. Zo hard gelachen toenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee die kapsels van het Nederlands Elftal zijn mooi.
300 euro betalen om je kaal te laten scheren....
Hansquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:56 schreef Veerboot het volgende:
Terugkieken: http://www.omroepwnl.nl/v(...)rijdag-18-mei_180512 (deel 3 en 4).
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Veerboot het volgende:
Wilfred Genee zet mogelijk punt achter tv-carrière
(En als de Story het meldt, dan is het waar!)
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:01 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Wat moet ik vanavond gaan doen? Gaan ze een compilatie uitzending doen of helemaal niks?
quote:Death warrant, actiefilm, Jean-Claude Van Damme
De Royal Canadian Mountain Police laat Louis Burke als undercoveragent infiltreren in de gevangenis om erachter te komen hoe een moordende bende binnen de gevangenis te werk gaat. Zijn identiteit dreigt te worden onthuld door een vijand, die hij gemaakt heeft bij de Mounties.
ONZIN BULLSHIT LULKOEKquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Veerboot het volgende:
Volgens mij geniet Fred nog heel erg van dit succes...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Veerboot het volgende:
Doet me hier aan denken:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Veerboot het volgende:
Ik zal het doorgeven aan de blagen hier, bedankt meneer Van der Veer voor deze mededeling.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:32 schreef Netsplitter het volgende:
Aangezien ik zeer geliefd ben in VBL deze mededeling:
Geen topics verneuken in andere fora.
Gebeurd dat toch dan kunnen daar zeer vervelende consequenties aan hangen.
NO ONE LIKES US WE DONT CARE !!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:32 schreef Netsplitter het volgende:
Aangezien ik zeer geliefd ben in VBL deze mededeling:
Geen topics verneuken in andere fora.
Gebeurd dat toch dan kunnen daar zeer vervelende consequenties aan hangen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de blagen hier, bedankt meneer Van der Veer voor deze mededeling.
Fuck the system!! Against modern FOK! !!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:39 schreef DrDentz het volgende:
Zodra het onderwerp van zo'n topic enigszins gerelateerd is aan of over personen gaat besproken in VI is het de morele plicht van VI Hooligans om zich ook daar te laten gelden, daar kan geen popiejopie moderator wat aan veranderen.
Goede instelling.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:39 schreef DrDentz het volgende:
Zodra het onderwerp van zo'n topic enigszins gerelateerd is aan of over personen gaat besproken in VI is het de morele plicht van VI Hooligans om zich ook daar te laten gelden, daar kan geen popiejopie moderator wat aan veranderen.
Serious?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:49 schreef DrDentz het volgende:
Oppassen jongens, johannes_vermeer heeft wegens zijn verbale agressie richting de leiding al een stadionverbod van twee weken aan zijn broek hangen.
Hij denkt dat hij Mr. Bigstar is maar hij moet gewoon de bal inleveren bij iemand met het zelfde shirt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:50 schreef Grifte het volgende:
Weer zo'n boerenlul uit De Betuwe die denkt dat hij VBL heeft uitgevonden, wat een notoire domoor.
Je vergeet dat ik gewijzigde posts kan lezen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:50 schreef Typisch het volgende:
eddit nevermind, ik wil geen stadionverbod.
johannes_vermeer ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:52 schreef RensAjacied het volgende:
Harde Kern leider Veerboot heeft helaas een stadionverbod voor 2 weken gekregen.
Ik herzag mijn uitspattingen, bedankt voor uw begrip.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik gewijzigde posts kan lezen.
Maar ik zal je daarvoor niet bannen hoor.
Watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |