Ik zal het doorgeven aan de blagen hier, bedankt meneer Van der Veer voor deze mededeling.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:32 schreef Netsplitter het volgende:
Aangezien ik zeer geliefd ben in VBL deze mededeling:
Geen topics verneuken in andere fora.
Gebeurd dat toch dan kunnen daar zeer vervelende consequenties aan hangen.
NO ONE LIKES US WE DONT CARE !!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:32 schreef Netsplitter het volgende:
Aangezien ik zeer geliefd ben in VBL deze mededeling:
Geen topics verneuken in andere fora.
Gebeurd dat toch dan kunnen daar zeer vervelende consequenties aan hangen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de blagen hier, bedankt meneer Van der Veer voor deze mededeling.
Fuck the system!! Against modern FOK! !!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:39 schreef DrDentz het volgende:
Zodra het onderwerp van zo'n topic enigszins gerelateerd is aan of over personen gaat besproken in VI is het de morele plicht van VI Hooligans om zich ook daar te laten gelden, daar kan geen popiejopie moderator wat aan veranderen.
Goede instelling.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:39 schreef DrDentz het volgende:
Zodra het onderwerp van zo'n topic enigszins gerelateerd is aan of over personen gaat besproken in VI is het de morele plicht van VI Hooligans om zich ook daar te laten gelden, daar kan geen popiejopie moderator wat aan veranderen.
Serious?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:49 schreef DrDentz het volgende:
Oppassen jongens, johannes_vermeer heeft wegens zijn verbale agressie richting de leiding al een stadionverbod van twee weken aan zijn broek hangen.
Hij denkt dat hij Mr. Bigstar is maar hij moet gewoon de bal inleveren bij iemand met het zelfde shirt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:50 schreef Grifte het volgende:
Weer zo'n boerenlul uit De Betuwe die denkt dat hij VBL heeft uitgevonden, wat een notoire domoor.
Je vergeet dat ik gewijzigde posts kan lezen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:50 schreef Typisch het volgende:
eddit nevermind, ik wil geen stadionverbod.
johannes_vermeer ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:52 schreef RensAjacied het volgende:
Harde Kern leider Veerboot heeft helaas een stadionverbod voor 2 weken gekregen.
Ik herzag mijn uitspattingen, bedankt voor uw begrip.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik gewijzigde posts kan lezen.
Maar ik zal je daarvoor niet bannen hoor.
Watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |