En al helemaal aangezien Ted twee kinderen krijgt en Robin nooit kinderen wil/uberhaupt geen kinderen kan krijgen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:15 schreef MacorgaZ het volgende:
De nieuwe aflevering was mooi ja, vraag me wel af waar dat met Ted en Robin weer naartoe gaat, sowieso aangezien ze 'aunt Robin' is.
Ik denk dat je doorgaat voor de koelkast.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ze willen Ted gewoon definitief laten afrekenen met z'n gevoelens voor Robin, zodat hij eindelijk helemaal klaar is voor een nieuwe liefde Zoals die Victoria al zei aan het begin van het seizoen
Dit is het probleem met de mensen in het HIMYM topic. Mensen veranderen. Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:49 schreef Rick_Castle het volgende:
Die schrijvers weten ook niet wat ze willen zeg. Toen Robin erachter kwam dat ze geen kinderen kon kregen besloot ze later toch dat ze wel dolgraag kinderen ooit wil op een andere manier. En dan zegt ze tegen Kevin dat ze nooit kinderen wil. Klopt weer niets van
Helaas, je zit mis. Ze heeft nooit gezegd toch kinderen te willen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:49 schreef Rick_Castle het volgende:
Die schrijvers weten ook niet wat ze willen zeg. Toen Robin erachter kwam dat ze geen kinderen kon kregen besloot ze later toch dat ze wel dolgraag kinderen ooit wil op een andere manier. En dan zegt ze tegen Kevin dat ze nooit kinderen wil. Klopt weer niets van
Verandering kan zowel positief als negatief zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is het probleem met de mensen in het HIMYM topic. Mensen veranderen. Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan.
Ook al zijn de grapjes de laatste tijd wat minder, het verhaal klopt nog steeds. Ze heeft niet gezegd dat ze op een andere manier kinderen wil.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:49 schreef Rick_Castle het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Symphony_of_Illuminationquote:Continuity
The season 3 episode "Little Boys" established Robin's dislike for kids and that she would eventually make peace with children via Ted's kids.[4] Subsequently, the season 4 episode "Not a Father's Day" established that Robin was starting to change her mind about kids and starting a family, as she was confused on what to do with her life.
Bekentis? Hij zegt de hele tijd door dat 'ie met haar aan het daten was. Het is niet ineens een bekentis die uit de lucht komt vallen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik vraag me af hoe Ted's kinderen reageren op de bekentenis van hun vader dat hij acht jaar lang verliefd is geweest op "Aunt Robin"
Sure, hij heeft gezegd dat ie een jaar gedate heeft met d'r. Dat is niet erg. Daarna komt ie met het nieuws dat ie casual seks met d'r had. En vervolgens komt hij later in het verhaal met "oh ja, jaren later vertelde ik haar dat ik altijd van d'r ben blijven houden". Ik zou echt denken 'wat de neuk doe je dan met ma?'quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:22 schreef Mirel het volgende:
Ze hadden Robin gewoon nooit Aunt Robin moeten noemen. Dat ene detail zorgt ervoor dat iedereen weet dat deze verhaallijn een bepaald einde heeft.
[..]
Bekentis? Hij zegt de hele tijd door dat 'ie met haar aan het daten was. Het is niet ineens een bekentis die uit de lucht komt vallen.
Dat zeg ik ook. Ik bedoel, het is niet alsof hij al deze info ineens tijdens één anecdote heeft verteld.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sure, hij heeft gezegd dat ie een jaar gedate heeft met d'r. Dat is niet erg. Daarna komt ie met het nieuws dat ie casual seks met d'r had. En vervolgens komt hij later in het verhaal met "oh ja, jaren later vertelde ik haar dat ik altijd van d'r ben blijven houden". Ik zou echt denken 'wat de neuk doe je dan met ma?'
Nee, maar hij blijft wel steeds toevoegen, en steeds opnieuw bekennen "oh ja, na al die jaren had ik nog steeds gevoelens voor Robin".quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:36 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook. Ik bedoel, het is niet alsof hij al deze info ineens tijdens één anecdote heeft verteld.
Dit was duidelijk een aflevering om de rode draad weer vlot te trekken. Het kan niet altijd lachen, gieren, brullen zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:54 schreef Nihao het volgende:
Wat is iedereen positief opeens, het was weer een dramatisch slechte aflevering.
Alsof ik naar een soap zit te kijken in plaats van een comedy.
Tja je hebt gelijk, verhaalontwikkeling is niet verkeerd. Maar het verhaal maakt opeens wel rare wendingen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Dit was duidelijk een aflevering om de rode draad weer vlot te trekken. Het kan niet altijd lachen, gieren, brullen zijn![]()
En je kan natuurlijk niet iedereen tevreden houden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Not yet...''quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:36 schreef franklop het volgende:
Prima aflevering, minder gelachen, maar eindelijk de draad Robin doorgeknipt.
Victoriahad gelijk
Eensch wat Robin betreft, zonde!! De serie begint weer wat beter te worden, hopen, dat ze die lijn door kunnen zetten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:13 schreef ROFLOL het volgende:
Damn, die paar stukjes waar ze terug in de tijd gingen liet wel goed zien dat Robin achteruit is gegaan. Zag er echt nice uit eerste paar seizoen, kleding dat ze dit seizoen ook aan heeft is afschuwelijk.![]()
Toffe EP, hopelijk blijft het niveau ongeveer zo tot het einde van het seizoen.
Dit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:12 schreef d1ce het volgende:
Dit was eindelijk weer een aflevering waar ik het oude gevoel van de eerste seizoenen terug had.
Dit dus. En wat d1ce/Silv verkondigen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:16 schreef Sooph het volgende:
Florence and the Machine in HIMYM
Toffe aflevering weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
Dit..quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:43 schreef megamandy het volgende:
Eindelijk weer een leuke afleveringAlleen jammer van de Not yet op het laatste
Please hou op daarmee...
Dit topic gaat over de aflevering die in Amerika worden uitgezonden, vandaar dat er VS in de TT staat. Wanneer het huidige seizoen in Nederland wordt uitgezonden kan ik je niet vertellen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:21 schreef Rhalius het volgende:
Het is een goede serie, helaas soms wat slechtere stukken met te weinig humor.
Op welke zender en welke tijd zijn er eigenlijk nieuwe uitzendingen? momenteel zie ik alleen herhalingen op RTL5 om half acht.
Niets mis mee overigens, het blijft leuk om te zien.
De serie heeft gewoon een erg unieke eigen stijl. De flashbacks houden de vaart er in en geven veel ruimte om snel even een grap tussen door te laten zien zonder af te leiden, en de groep is gewoon veel meer een echte vriendengroep dan bijvoorbeeld de groep van Friends..
Sterk spel ook van de hele cast, ze werken goed samen en iedereen brengt weer andere humor in de serie.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 07:50 schreef Mirel het volgende:
Foto:Voor volgende week? Nice, Barney is lekker bezig de laatste afleveringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:35 schreef -Mo- het volgende:
http://teamcoco.com/video/neil-patrick-harris-conan-wins-auction
Vanaf 4:44.
Ik zou haar afwijzenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
die quinn is echt fucking lekker.
niet normaal
dat is absoluut waarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
die quinn is echt fucking lekker.
niet normaal
Klopt, ik vond het wel een leuke aflevering, maar zat niet echt een enorm sterk verhaal in, vind dat men een stuk beter stuk had kunnen schrijven om het gedoe van Ted met z'n vrije slaapkamer, ik vond dat bbqen en potten maken ontzettend flauw. En dat Robin ook half transparant naast hem stond als inbeelding vond ik ook een beetje... tjah.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:11 schreef franklop het volgende:
[..]
dat is absoluut waar
verder nou niet echt een superboeiende aflevering
Er is idd weinig meer van gehoord. Maar in die aflevering met die orkaan was het kennelijk bewoonbaar genoeg voor meer man.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Klopt, ik vond het wel een leuke aflevering, maar zat niet echt een enorm sterk verhaal in, vind dat men een stuk beter stuk had kunnen schrijven om het gedoe van Ted met z'n vrije slaapkamer, ik vond dat bbqen en potten maken ontzettend flauw. En dat Robin ook half transparant naast hem stond als inbeelding vond ik ook een beetje... tjah.
Verder het stukje van Quinn wel leuk, grappig dat Barney voor het eerst wordt afgewezen terwijl hij juist iemand erg leuk vind
Ben wel blij dat Ted uit z'n appartement is, hopelijk gaat hij naar zijn bouwval huis. Vond het hele gebeuren omtrent zijn huis en het GNB gebouw dat hij maakte altijd de leukste storylines van heel HIMYM.
Is dat gebouw nou eigenlijk al gemaakt? Ik weet het echt niet meer, je hoort er niets meer over.
OM NOM NOM.quote:
Ik vond dat dus wel meevallen, maar misschien komt dat omdat ik tausend afleveringen achter elkaar keek, daardoor in een flow zat. Misschien dat als je een week/weken wacht op een aflevering dat de verwachtingen dan hoger zijn ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik mag hopen dat seizoen 8 de laatste is, de rek is er nu wel uit eigenlijk (al waren de laatste aflevering wel weer echt leuk).
Aangezien 'de verteller' in 2030 leeft, en praat met zijn kinderen die zeker 12 jaar oud zijn (zo te zien), denk ik dat de serie qua tijdsindeling tot maximaal 2015 geloofwaardig door kan gaanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:03 schreef ejiraM het volgende:
Zo, ik heb in een week of 3 alle afleveringen gekeken, en ben me nu heeel hard aan t afvragen waarom ik er niet eerder aan begonnen ben![]()
Is trouwens al bekend wanneer er een eind aan de serie komt? Want door zo'n bewust tijdsbeeld aan de serie te geven werken de schrijvers zichzelf natuurlijk ook enigszins tegen en heeft de serie geen eindeloos leven..
Nou ik vind ze niet echt twaalfjarigen hoor.. Eerder 14/15. Maargoed, het is een serie hèquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Aangezien 'de verteller' in 2030 leeft, en praat met zijn kinderen die zeker 12 jaar oud zijn (zo te zien), denk ik dat de serie qua tijdsindeling tot maximaal 2015 geloofwaardig door kan gaan.
Die scenes zijn natuurlijk ook al bijna 7 jaar geleden opgenomen he.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef MacorgaZ het volgende:
13-15? Die dochter (Lyndsy Fonseca) is 25 in het echt gelukkig, werd al bang dat ik efebofiel was![]()
Lijkt me dat ze in de serie wel minstens 16 moet voorstellen eigenlijk.
En wat een verassing zal dat zijn...quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:56 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Die scenes zijn natuurlijk ook al bijna 7 jaar geleden opgenomen he.
Volgens mij zijn toen trouwens de laatste scenes met de kids, waarin ze "reageren" op wie de moeder is, ook opgenomen.
Liever niet, ik wil haar graag nog levend zien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:20 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
En wat een verassing zal dat zijn...
Is het al bekend dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Liever niet, ik wil haar graag nog levend zien.
Had m al door. Alhoewel, dacht eerst een typo, maar toen kwam de tweede postquote:
Dat de moeder verbrand is? Of iig iets met vuur?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:14 schreef shiznuts het volgende:
Hoe haal jij daaruit op dat iemand iets weet wat jij niet weet?![]()
Is ook niet zoquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:36 schreef Rhalius het volgende:
die kinderen moeten toch wel weten wie hun eigen moeder is, lijkt mij erg dramatisch als ze kort na hun geboorte gestorven is, dat zou niet bij de serie passen.
Klopt, was een scenario waarin Ted getrouwd zou zijn met Stella, met twee blonde kinderen...quote:
Dan moet de episode eerst nog online gezet worden heh.quote:En de volgende episode komt volgende week dinsdag (NL) weer.
Of voor de die hards, maandag nacht rond een uur of 2-3 's nachts.
quinntervention...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:46 schreef Nihao het volgende:
Een intervention!Was alweer een tijdje geleden.
Legen, i can't wait for it ...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:46 schreef Djieluh het volgende:
De nieuwste aflevering was weer Legen wait for it DARY
Ik kende haar al wel van Ugly Betty en het is moeilijk haar dan wel te scheiden van deze seriequote:
Precies dit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:23 schreef Kingside het volgende:
Wel een leuke aflevering en Quin is zeker een goeie toevoeging.
Alleen Lily en Marshall worden met de aflevering irritanter en dan met name Lily.
Ze ging toch een tijd naar het buitenland?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Precies dit.Alles rondom Barney is altijd
.
Lily is gewoon vervelend telkens en Robin heeft altijd gedoe.
Maar Ted gaat haar een hele tijd niet zien? Wij dus ook niet?
("After that, I didn't see Robin for a long time, but I'll get back to that...")
Dit jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:31 schreef Femm2 het volgende:
Die kus van Ted en Marshal.Je hoort 'm ook zo heel zachtjes haha. Leuke aflevering weer.
Welnee. Dat is zoals altijd gewoon in mei. Sweeps maand.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:55 schreef Rick_Castle het volgende:
Ja duurt nog evenDat is ook meteen de season finale toch?
Dát vroeg ik me ook af.quote:
Was het niet 17 april pas weer of iets? Google-search ertegenaan, dan weet je het zeker.quote:
quote:S07E19 - 19/Mar/12 - The Broath [v]
S07E20 - 09/Apr/12 - Trilogy Time
S07E21 - 16/Apr/12 - Now We're Even
Wtf zijn ze toch aan het doen met die series. Laat gewoon eens een paar maanden lekker doorlopen, met daarna in de zomer een goede lange pauze.quote:
Dat zijn dan ook cable shows.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:50 schreef shiznuts het volgende:
Superbowl, college basketball, onzin, nog meer onzin.
Ik heb inderdaad liever langere tijd wat pauze en dan bam-bam-bam, dan dit halfbakken gedoe.
Laat ze een voorbeeld nemen aan Californication. Of Dexter ofzo. Die doen dat wel aardig heb ik het idee.
Is die serie een beetje aan te raden, ja? Why do I bother? Een spin-off van How I met your mother?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook cable shows.
Why do I bother?
Ik vind dit HIMYM dit jaar ivm met de voorgaande seizoenen toch wel een kutuitzendschema hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
Zucht. Het is ook iedere keer hetzelfde.
Iemand anders die deze keer het televisieseizoen in de VS wil uitleggen?
Goed opgedroogd jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:00 schreef jcdragon het volgende:
Ted's dochter is wel inmiddels lekker groot gewordenZe speelt in de tv-serie Nikita.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kids zijn ook al lang niet meer in beeld gekomen. Ik ben benieuwd hoe het einde dan eruit zal gaan zien nu ze groot zijn.
Opgedroogd? Wat is dat voor een vreemde slang?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:06 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Goed opgedroogd ja![]()
De scenes met de kids zijn allemaal tegelijkertijd opgenomen, zie http://www.beawesomeinste(...)-talks-himym-ending/
Kids zullen dus niet opeens een x aantal jaar ouder zijn.
Dat is toch wel een bekend gezegde?quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:27 schreef Mirel het volgende:
[..]
Opgedroogd? Wat is dat voor een vreemde slang?
Das een gangbare uitdrukkingquote:Op woensdag 28 maart 2012 07:27 schreef Mirel het volgende:
[..]
Opgedroogd? Wat is dat voor een vreemde slang?
Ze komen vaak in beeld, is allang opgenomen, incl reactie op t eindquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:00 schreef jcdragon het volgende:
T
De kids zijn ook al lang niet meer in beeld gekomen. Ik ben benieuwd hoe het einde dan eruit zal gaan zien nu ze groot zijn.
8 seizoen in totaal toch?quote:
Volgens mij zegt hij iets in de richting van 'I knew you would find love'. Richting Ted dus. Het is me inderdaad pas door jouw opmerking pas opgevallen dat zijn linlerhand niet te zien is!quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:01 schreef Gamer_V het volgende:
Iemand goed in liplezen? In dat laatste shot van 2015 wordt de audio even weggehaald en dan zie je Barney nog wat mompelen. Ik kom niet verder dan 'I hope I find love' of iets zoetsappigs
(Google zegt me niet meer dan dat Barney de hele scené op zijn ringhand zat)
Gek genoeg is dat ding ook vaak genoeg een clone trooper pak geweestquote:
Ok, de vrouw van Ted.quote:
ietwat langdradig jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef HIMYMBlog het volgende:
Redelijke ep. Vond het begin wel leuk, maar op den duur had ik de flash-backs/forwards wel gehad.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:41 schreef alf89 het volgende:
Idee van de aflevering was leuk, toch viel hij mij een beetje tegen.
Toch vaak moeten glimlachen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
Het spijt me om te zeggen, maar rond aub dit programma af...
Mee eens.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef HIMYMBlog het volgende:
Redelijke ep. Vond het begin wel leuk, maar op den duur had ik de flash-backs/forwards wel gehad.
Ik denk dat de schrijvers snel naar de bruiloft van Barney willen. Die richting gaan ze al een tijdje op.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:09 schreef Mirel het volgende:
De hele Quinn verhaallijn komt best wel uit het niets vallen, en nu is het gelijk zo serieus. Wat is er met Robin gebeurd? Horen we niks van.
Dat is toch gewoon de laatste aflevering van dit seizoen lijkt me.quote:Op woensdag 11 april 2012 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk dat de schrijvers snel naar de bruiloft van Barney willen. Die richting gaan ze al een tijdje op.
O ja, wacht... Daar ontmoet Ted eindelijk zijn vrouw. Of ik haal nu alles door elkaar.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:43 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de laatste aflevering van dit seizoen lijkt me.
Denk het ook. Zal wel een shot zijn dat Ted iets zegt van "daar zag ik haar staan" en dan bam einde aflevering en een paar maanden wachten tot we erachter zijn wie het is.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, wacht... Daar ontmoet Ted eindelijk zijn vrouw. Of ik haal nu alles door elkaar.
Boom op z'n huis.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef Stefan het volgende:
Waarom Ted een duur appartement huurt in zn eentje terwijl hij een huis heeft is me een raadsel
Ja dan lijkt t me logisch dat ie een appartement deelt met iemandquote:
Hoeft niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja dan lijkt t me logisch dat ie een appartement deelt met iemand
Huis wordt gewoon weer opgeknapt.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Stefan het volgende:
Ja want je huurt een appartement op een A locatie en betaalt hypotheek aan een huis waarin je niet woont
Quinn zei in de vorige aflevering toch dat haar appartement door rent-control heel goedkoop was en dat het dus ook goedkoop onderverhuurd zou worden. Wel is het raar dat we Ted zijn huis al zo lang niet meer hebben gezien/gehoord.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef Stefan het volgende:
Waarom Ted een duur appartement huurt in zn eentje terwijl hij een huis heeft is me een raadsel
Marshall krijgt dit seizoen een baby, die zal ook vast wel willen spelen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:25 schreef 2Mini het volgende:
Niet zijn dochter, maar van Marshall.. gezien ook alle babyspullen in Marshall zn huis.. maar dat hadden jullie al door toch?
Als Lily inderdaad nog drie jaar zwanger blijft, zou dat maar zo eens kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:25 schreef 2Mini het volgende:
Niet zijn dochter, maar van Marshall.. gezien ook alle babyspullen in Marshall zn huis.. maar dat hadden jullie al door toch?
tijd zat om toch nog een keer zwanger te worden?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als Lily inderdaad nog drie jaar zwanger blijft, zou dat maar zo eens kunnen inderdaad.
Moet die baby er niet eens uit intussen?
quote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef DUK het volgende:
Vond deze laatste ep ook best ok.
HIMYM staat hoog op mijn nominatielijst van series waarmee ik wil stoppen maar ik blijf ze voorlopig toch nog kijken.
Waarschijnlijk is die van volgende week weer ruk en begint het dilemma weer opnieuw..
Ik vind het anders een prima reminder in myATquote:Op maandag 16 april 2012 22:23 schreef Mirel het volgende:
DUK, hou eens op met een dag van te voren te reageren op de aflevering van vorige week. Ik zit telkens te denken dat de nieuwe al uit is
spoiler alertquote:Op maandag 16 april 2012 22:35 schreef Tegan het volgende:
Nou, dat Marshall en Lily in Ted's appartement gingen wonen kwam hier best wel als een verrassing.
Gewoon wegblijven uit dit topic als je de laatste aflevering nog niet hebt gezien, zo simpel is het.quote:Op maandag 16 april 2012 22:42 schreef Re.active het volgende:
Ja ok, maar wel heel kortzichtig.
Iets wat vorig seizoen gebeurd is is inderdaad geen spoiler, maar vind wel iets wat nu speelt, als in: dit seizoen. Dat mag best in spoiler tags als het voor het verhaal belangrijk is.
Een leuk grapje of momentje is geen spoiler maar iets waardoor alles anders wordt moet in spoilers als je het mij vraagt
Precies. Je moet zelf maar zorgen dat je weet dat je bij bent. Dat is niet onze taak. Zo werkt het in alle USA-serie topics hier. Er is geen reden om dat bij topic nummer 34 van tv-serie nummer heelveel deze discussie weer te beginnen en er was dus niemand die ernaar vroeg.quote:Op maandag 16 april 2012 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon wegblijven uit dit topic als je de laatste aflevering nog niet hebt gezien, zo simpel is het.
Het probleem met deze redenatie is dat die grens voor iedereen anders is. Uitgezonden is geen spoiler meer is voor iedereen gelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 22:42 schreef Re.active het volgende:
Ja ok, maar wel heel kortzichtig.
Iets wat vorig seizoen gebeurd is is inderdaad geen spoiler, maar vind wel iets wat nu speelt, als in: dit seizoen. Dat mag best in spoiler tags als het voor het verhaal belangrijk is.
Een leuk grapje of momentje is geen spoiler maar iets waardoor alles anders wordt moet in spoilers als je het mij vraagt
Haha. Heb deze pas vandaag gekeken. Niet eerder aan toegekomen.quote:Op maandag 16 april 2012 22:23 schreef Mirel het volgende:
DUK, hou eens op met een dag van te voren te reageren op de aflevering van vorige week. Ik zit telkens te denken dat de nieuwe al uit is
Maar het is een dag voordat de ep uitkomt, niet op het moment dat het al uit isquote:Op maandag 16 april 2012 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind het anders een prima reminder in myAT
Sluit ik me bij aan. Dat wat een aangrijpend stuk moest zijn met Robin in die heli vond ik maar dodelijk saaiquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:14 schreef Tegan het volgende:
Ik vond deze ep tegenvallen. Itt de afgelopen paar.
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:59 schreef Mirel het volgende:
vanwaar die obsessie met die Becki Newton?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:13 schreef Tegan het volgende:
Het is al bevestigd dat in de seizoensfinaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op maandag 23 april 2012 18:46 schreef Seam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bron?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:01 schreef larry_flynt het volgende:
Producers have announced that Ted's wife is introduced at Barney's wedding.
Misschien false alarm? Het kindje is 5 weken te vroeg als ik het goed begreep..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:27 schreef Mss het volgende:
Leuke ep! Dronken Marshall.
Het Robin-Ted drama begint wel vermoeiend te worden nu, dus ik hoop dat ze dat nu snel afronden.
Had eigenlijk wel verwacht dat de bevalling pas in de laatste ep zou zijn, maar ze beginnen er nu al mee.
Robin heeft toch het nieuws dat Lily aan het bevallen is?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:41 schreef zoem het volgende:
De laatste twee eps worden pas op de 15e uitgezonden.
Robin heeft (slecht) nieuws; ben benieuwd wat dat gaat zijn. De relatie van Barney staat op de tocht, dus ik zie hem voorlopig nog niet trouwen.
Dat lijkt me ook ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Robin heeft toch het nieuws dat Lily aan het bevallen is?
Dat Ted zijn vrouw ontmoette op een bruiloft was iig al een tijdje bekend, maar nu weten we dus dat het die van Barney is. Het is alleen de vraag of Quinn Barney vergeeft voor het aanbieden van de baan bij de bank, maar het lijkt me van wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:01 schreef larry_flynt het volgende:
Producers have announced that Ted's wife is introduced at Barney's wedding.
SPOILER: 7x23 How I Met Your Mother: The Magician's Code (1)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 7x24 How I Met Your Mother: The Magician's Code (2)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou wel eens goed kunnen jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Robin heeft toch het nieuws dat Lily aan het bevallen is?![]()
Wel publiek? Het is alleen nog maar ingeblikt gelach het afgelopen seizoen. Ga maar eens naar die aflevering waar Robin flauwvalt nadat ze Barney 2 keer KO sloeg. "I'm gonna be a daddy!", daar hoorde ik voor de zoveelste keer die apenlach tussen het publiek door.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:15 schreef larry_flynt het volgende:
Het publiek was in de laatste aflevering echt irritant.
Heb The Playbook ook maar besteld gisteren en vandaag binnengekregenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:20 schreef Djieluh het volgende:
Ik heb Barney's boeken gekocht via bol
Bro on the go, the bro code en the playbook. Geweldig om te lezen.
Ik heb laatst The Bro Code en The Playbook besteld, maar gecancelled toen ik op Bol merkte dat voor één euro extra een exemplaar met 20-30 extra bladzijdes meer kon krijgen. Vond het nogal vreemd, maargoed, sindsdien eigenlijk niet meer besteld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:03 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Heb The Playbook ook maar besteld gisteren en vandaag binnengekregen
Lange tijd geleden dat ik een boek heb gelezen die niet ging over accountancy
Die boekjes zijn vast ook te vinden op dezelfde plek als waar je je afleveringen vandaan haalt. Ik vond vooral The Bro Code de moeite waard, die hoort gewoon in je boekenkast.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:46 schreef Mirel het volgende:
Wat zit er eigenlijk in die boekjes? Ze trekken me totaal niet, maar andere gekkigheid zoals Maddox' Alphabet of Manliness of Children's Artwork dan weer wel
Het erge is dat dezelfde lachband door wel meerdere comedies wordt gebruikt. Er zit één lach bij van een man die ik inmiddels wel in vier verschillende comedies heb gehoord.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wel publiek? Het is alleen nog maar ingeblikt gelach het afgelopen seizoen. Ga maar eens naar die aflevering waar Robin flauwvalt nadat ze Barney 2 keer KO sloeg. "I'm gonna be a daddy!", daar hoorde ik voor de zoveelste keer die apenlach tussen het publiek door.
Dus toch! Ik heb hem geloof ik al eens in iCarly gehoord.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:14 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Het erge is dat dezelfde lachband door wel meerdere comedies wordt gebruikt.
Hahaha HUI HUI HUIquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:14 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Het erge is dat dezelfde lachband door wel meerdere comedies wordt gebruikt. Er zit één lach bij van een man die ik inmiddels wel in vier verschillende comedies heb gehoord.
Overigens, die apenlach zal deze wel zijn:
Zit ook de lach in die ik wel vaker opmerkt, de man die 'haaaaah' doet. Moeilijk uit te leggen via het internet eigenlijk.
Echt leuk ja. The Playbook vind ik ook tof.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:41 schreef Seam het volgende:
Bro Code is wel baas, die opvolger vond ik wel wat minder.
Misschien even kijken? De finale duurt een uur, net als die van 2 Broke Girls.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:15 schreef loezzzje het volgende:
Volgende week de finale. Waarom ze die niet gewoon deze week uitzenden is me een raadsel
Waarvandaan haal je dat Barney en Robin samen eindigen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:44 schreef Mss het volgende:
Ah, niet weer Victoria. Maar dat Barney en Robin toch samen zouden eindigen zag je idd van ver aankomen. Die verhalen waren wel leuk trouwens.
En Marvin Wait For It Eriksen
Laatste shot? Ted wordt weggeroepen bij Barney omdat de bruid hem wil zien. En dan zie je Robin in een trouwjurk. Tenzij het shots van 2 verschillende bruiloften zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:47 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Waarvandaan haal je dat Barney en Robin samen eindigen?
Oja je bedoeld dat shot met Barney wat al eerder is uitgezonden? Zit iig niet in deze aflevering. Ik zou niet uitsluiten dat het 2 bruiloften zijn als ik jou was.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Laatste shot? Ted wordt weggeroepen bij Barney omdat de bruid hem wil zien. En dan zie je Robin in een trouwjurk. Tenzij het shots van 2 verschillende bruiloften zijn.
Aan het begin van aflevering 2 van die dubbele zie je Ted en Marshall zitten bij Barney. Ze hebben het over 'Uncle Barney is getting Married'. Lily komt binnen en roept Ted omdat de bruid hem wil zien. Aan het einde van de aflevering zie je Ted en Marshall praten over hoe ze dit toch zo had kunnen lopen, Ted gaat naar Robin en zegt dat de bruid hem wilde zien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:54 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Oja je bedoeld dat shot met Barney wat al eerder is uitgezonden? Zit iig niet in deze aflevering. Ik zou niet uitsluiten dat het 2 bruiloften zijn als ik jou was.
Nee, Barney zijn vrouw zou deze aflevering bekend worden. Dat kan dus Quinn zijn, omdat hij haar ten huwelijk heeft gevraagd. Maar het kan dus ook Robin zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:56 schreef theodoor9 het volgende:
Het was toch zeker dat Ted zijn vrouw zou ontmoeten in de deze aflevering he? Dus 100% zeker dat Victoria het is? Zei is dan ook die huisgenoot van dat meisje in seizoen 4 ofzo?
Ik dacht dat Ted juist deze aflevering zijn vrouw zou ontmoeten op een bruiloft. Zou kunnen kloppen als het Victoria was, technisch gezien niet op een bruiloft maar toch..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, Barney zijn vrouw zou deze aflevering bekend worden. Dat kan dus Quinn zijn, omdat hij haar ten huwelijk heeft gevraagd. Maar het kan dus ook Robin zijn.
Ted zou zijn vrouw ontmoeten op een bruiloft. Dit kan dus Barney's bruiloft zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |