abonnement Unibet Coolblue
pi_54751421


Welkom bij het topic van How I Met Your Mother

How I Met Your Mother is een comedy serie dat wordt uitgezonden op het Amerikaanse CBS. Elke dinsdag valt de nieuwste aflevering te downloaden. De serie gaat over Ted Mosby die zijn kinderen in het jaar 2030 vertelt over hoe hij hun moeder heeft ontmoet. In den beginne zagen we de kinderen van Ted op een bank zitten, waarna 'old' Ted (voice-over van Bob Saget) hen een verhaal vertelde wat wij zagen middels flashbacks. Naar mate de serie vorderde waren de kinderen minder te zien en hoorden we alleen nog 'old' Ted de flashbacks becommentari�ren. De rode draad van de flashbacks ging over Ted die naarstig op zoek was naar de liefde van zijn leven.

De cast van How I Met Your Mother



Hi, have you met Ted?
Ted Mosby, architect
Josh Radnor

Ted is het centrale karakter in de serie. Ted is op zoek naar de liefde van zijn leven, maar denkt te veel na. Is erg romantisch maar probeert alles te plannen. Heeft een thing voor Robin, maar zij wil niet meteen trouwen en kinderen krijgen. Krijgt ��n zoon en ��n dochter, maar de moeder is nog onbekend.



Suit up!
Barney Stinson, legendary.
Neil Patrick Harris

Deze womanizer, die ook bekend staat onder de naam Swarley, is altijd strak in het pak. Verdient veel geld, maar waarmee precies is niet bekend. Bekend van de Lemon Law, en de high fives.




That's just how I Roland
Robin Scherbatsky. Metro One News reporter.
Cobie Smulders

Robin vindt Ted ook leuk, maar wil niet meteen trouwen en kinderen krijgen. Ze besluiten toch om vrienden te worden. Werkt als journalist voor Metro News One, waarvan het twijfelachtig is, of daar �berhaupt mensen naar kijken.



Marshmellow
Marshall Eriksen, lawyered.
Jason Segel
Marshall is de beste vriend van Ted (ook al denkt Barney daar anders over) en de verloofde van Lily. Is een student 'Rechten' maar werkt voor hetzelfde bedrijf als Barney, na financi�le problemen. Daarmee zijn zijn plannen om te werken bij Natural Resources Defense Council van de baan.



Lilypad
Lily Aldrin
Alyson Hannigan


Lily Aldrin is de verloofde van Marshall Eriksen.
Ze was een lerares op een basisschool (onderbouw klas) en probeert dat weer op te pikken. Ze kent Marshall al vanaf hun studententijd. Ze heeft wat problemen er mee dat ze niet heeft kunnen doen wat ze vanaf college al wilde omdat ze zich al meteen verloofde.


How I Met Your Mother websites:

TV.com
Engelse Wikipedia
IMDb.com
CBS site met Barneys blog
How I Met Your Mother Online
How I Met Your Mother seizoen ��n op dvd

Vorige topic:
How I Met Your Mother
How I Met Your Mother VS#2 This topic is gonna be legendary!
How I Met Your Mother VS#3 | Suit up for this new topic!

De OP is hier te vinden!

jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_54751528
Fornuis aanstekers zijn veiliger. En jij kan het weten.
pi_54751568
Hm, geen rokers/freaks hier in huis en wel een paar aanstekers hoor!
pi_54753881
Vanavond de laatste twee afleveringen kijken.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_54754031
tvp
  woensdag 21 november 2007 @ 09:29:30 #6
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_54754315
tvp
A.F.C. Ajax
  woensdag 21 november 2007 @ 10:39:49 #7
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_54755468
quote:
Op woensdag 21 november 2007 00:06 schreef Tegan het volgende:
Hm, geen rokers/freaks hier in huis en wel een paar aanstekers hoor!
Ik heb ook een aansteker liggen en ben noch roker noch freak.
Hoe krijg ik anders m'n bier open?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_54756344
volgens mij waren die aanstekers er alleen maar om duideljik te maken hoe hip bob eigenlijk wel niet is. Hij was de enige als ware breezahslet die met z'n mobieltje ging mee dansen.
pi_54756457
het kan ook symbolisch zijn voor dat die 2 (ik weet de naam niet) bij elkaar horen omdat ze beide aanstekers horen en bob kwam er later bij (mobieltjes kwamen later dan aanstekers) en die hoort er niet echt bij. maarja dit slaat nergens op. maar het is een leuke serie
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  woensdag 21 november 2007 @ 15:14:38 #10
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_54761753
awesome!
The more debt, the better
pi_54766308
de (echte) klok zat er dus uiteindelijk 30s naast
pi_54767317
Nog maar een nieuwe aflevering trouwens. Daarna pas weer afleveringen als de staking voorbij is.
And there was much rejoicing.
  woensdag 21 november 2007 @ 21:11:29 #13
30560 2Mini
Official Logo
pi_54768735
I like halloween!
he he Barney als Borat
Camera 1... 1!
pi_54773339
de videoclip van You just got slapped: http://nl.youtube.com/watch?v=pzpYeHTiEGY
Your ego's writing checks your body can't cash
pi_54773456
Mooi hoe de producers wat verder denken dat het enkel op TV uitbrengen van media.
  donderdag 22 november 2007 @ 00:44:04 #16
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_54774466
leuk gedaan, al vind ik hem in de aflevering zelf leuker als barney ook meezingt
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 22 november 2007 @ 09:58:20 #17
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_54777449
Ik vond de aflevering zelf maar matig eigenlijk.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  vrijdag 23 november 2007 @ 09:12:56 #18
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_54795709
Ik ook.
2000 light years from home
pi_54795828
Ik heb beter gehad.
pi_54799385
Vind de serie sowieso een stuk minder dan seizoen 1. De verhaallijn is aardig verwaterd, wat ik persoonlijk wel jammer vind. Daarnaast hebben personages als Barney niet meer hun eigen typerende opmerkingen die typisch zijn voor hen. Desalniettemin wel het kijken waard.
pi_54799994
Ik kwam er gister achter dat ik nog vier afleveringen te kijken had. Ik heb me goed vermaakt gister en vind het eigenlijk niet achteruit gegaan t.o.v. seizoen één hoor.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_54806875
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:28 schreef mrkanarie het volgende:
Vind de serie sowieso een stuk minder dan seizoen 1. De verhaallijn is aardig verwaterd, wat ik persoonlijk wel jammer vind. Daarnaast hebben personages als Barney niet meer hun eigen typerende opmerkingen die typisch zijn voor hen. Desalniettemin wel het kijken waard.
Mee eens, er zit ook eigenlijk weinig verhaal meer tussen Marshall en Lilly, en tussen Robin en Ted. Dat was toch een beetje het speerpunt van de eerste 2 seizoenen. Het is gelukkig nog steeds kijkbaar allemaal
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:25:11 #23
30560 2Mini
Official Logo
pi_54808765
http://nl.youtube.com/watch?v=hYxKXlJMihA&feature=user

Nog 31 dagen... hij zegt last hour.. weer een andere tijd dan in de serie
Camera 1... 1!
pi_54821763
Hij was vermakelijk, maar ik mis de briljantheid van afleveringen als Swarley en The World's Greatest Couple
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  Redactie Games dinsdag 27 november 2007 @ 14:47:05 #25
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_54870103
Leuk dat deze aflevering de popjes van Victoria's Secret mochten opdraven, maar dat was het eigenlijk ook wel het "hoogtepunt" van de aflevering
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')