quinntervention...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:46 schreef Nihao het volgende:
Een intervention!Was alweer een tijdje geleden.
Legen, i can't wait for it ...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:46 schreef Djieluh het volgende:
De nieuwste aflevering was weer Legen wait for it DARY
Ik kende haar al wel van Ugly Betty en het is moeilijk haar dan wel te scheiden van deze seriequote:
Precies dit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:23 schreef Kingside het volgende:
Wel een leuke aflevering en Quin is zeker een goeie toevoeging.
Alleen Lily en Marshall worden met de aflevering irritanter en dan met name Lily.
Ze ging toch een tijd naar het buitenland?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Precies dit.Alles rondom Barney is altijd
.
Lily is gewoon vervelend telkens en Robin heeft altijd gedoe.
Maar Ted gaat haar een hele tijd niet zien? Wij dus ook niet?
("After that, I didn't see Robin for a long time, but I'll get back to that...")
Dit jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:31 schreef Femm2 het volgende:
Die kus van Ted en Marshal.Je hoort 'm ook zo heel zachtjes haha. Leuke aflevering weer.
Welnee. Dat is zoals altijd gewoon in mei. Sweeps maand.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:55 schreef Rick_Castle het volgende:
Ja duurt nog evenDat is ook meteen de season finale toch?
Dát vroeg ik me ook af.quote:
Was het niet 17 april pas weer of iets? Google-search ertegenaan, dan weet je het zeker.quote:
quote:S07E19 - 19/Mar/12 - The Broath [v]
S07E20 - 09/Apr/12 - Trilogy Time
S07E21 - 16/Apr/12 - Now We're Even
Wtf zijn ze toch aan het doen met die series. Laat gewoon eens een paar maanden lekker doorlopen, met daarna in de zomer een goede lange pauze.quote:
Dat zijn dan ook cable shows.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:50 schreef shiznuts het volgende:
Superbowl, college basketball, onzin, nog meer onzin.
Ik heb inderdaad liever langere tijd wat pauze en dan bam-bam-bam, dan dit halfbakken gedoe.
Laat ze een voorbeeld nemen aan Californication. Of Dexter ofzo. Die doen dat wel aardig heb ik het idee.
Is die serie een beetje aan te raden, ja? Why do I bother? Een spin-off van How I met your mother?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook cable shows.
Why do I bother?
Ik vind dit HIMYM dit jaar ivm met de voorgaande seizoenen toch wel een kutuitzendschema hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
Zucht. Het is ook iedere keer hetzelfde.
Iemand anders die deze keer het televisieseizoen in de VS wil uitleggen?
Goed opgedroogd jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:00 schreef jcdragon het volgende:
Ted's dochter is wel inmiddels lekker groot gewordenZe speelt in de tv-serie Nikita.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kids zijn ook al lang niet meer in beeld gekomen. Ik ben benieuwd hoe het einde dan eruit zal gaan zien nu ze groot zijn.
Opgedroogd? Wat is dat voor een vreemde slang?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:06 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Goed opgedroogd ja![]()
De scenes met de kids zijn allemaal tegelijkertijd opgenomen, zie http://www.beawesomeinste(...)-talks-himym-ending/
Kids zullen dus niet opeens een x aantal jaar ouder zijn.
Dat is toch wel een bekend gezegde?quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:27 schreef Mirel het volgende:
[..]
Opgedroogd? Wat is dat voor een vreemde slang?
Das een gangbare uitdrukkingquote:Op woensdag 28 maart 2012 07:27 schreef Mirel het volgende:
[..]
Opgedroogd? Wat is dat voor een vreemde slang?
Ze komen vaak in beeld, is allang opgenomen, incl reactie op t eindquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:00 schreef jcdragon het volgende:
T
De kids zijn ook al lang niet meer in beeld gekomen. Ik ben benieuwd hoe het einde dan eruit zal gaan zien nu ze groot zijn.
8 seizoen in totaal toch?quote:
Volgens mij zegt hij iets in de richting van 'I knew you would find love'. Richting Ted dus. Het is me inderdaad pas door jouw opmerking pas opgevallen dat zijn linlerhand niet te zien is!quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:01 schreef Gamer_V het volgende:
Iemand goed in liplezen? In dat laatste shot van 2015 wordt de audio even weggehaald en dan zie je Barney nog wat mompelen. Ik kom niet verder dan 'I hope I find love' of iets zoetsappigs
(Google zegt me niet meer dan dat Barney de hele scené op zijn ringhand zat)
Gek genoeg is dat ding ook vaak genoeg een clone trooper pak geweestquote:
Ok, de vrouw van Ted.quote:
ietwat langdradig jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef HIMYMBlog het volgende:
Redelijke ep. Vond het begin wel leuk, maar op den duur had ik de flash-backs/forwards wel gehad.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:41 schreef alf89 het volgende:
Idee van de aflevering was leuk, toch viel hij mij een beetje tegen.
Toch vaak moeten glimlachen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
Het spijt me om te zeggen, maar rond aub dit programma af...
Mee eens.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef HIMYMBlog het volgende:
Redelijke ep. Vond het begin wel leuk, maar op den duur had ik de flash-backs/forwards wel gehad.
Ik denk dat de schrijvers snel naar de bruiloft van Barney willen. Die richting gaan ze al een tijdje op.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:09 schreef Mirel het volgende:
De hele Quinn verhaallijn komt best wel uit het niets vallen, en nu is het gelijk zo serieus. Wat is er met Robin gebeurd? Horen we niks van.
Dat is toch gewoon de laatste aflevering van dit seizoen lijkt me.quote:Op woensdag 11 april 2012 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk dat de schrijvers snel naar de bruiloft van Barney willen. Die richting gaan ze al een tijdje op.
O ja, wacht... Daar ontmoet Ted eindelijk zijn vrouw. Of ik haal nu alles door elkaar.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:43 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de laatste aflevering van dit seizoen lijkt me.
Denk het ook. Zal wel een shot zijn dat Ted iets zegt van "daar zag ik haar staan" en dan bam einde aflevering en een paar maanden wachten tot we erachter zijn wie het is.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, wacht... Daar ontmoet Ted eindelijk zijn vrouw. Of ik haal nu alles door elkaar.
Boom op z'n huis.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef Stefan het volgende:
Waarom Ted een duur appartement huurt in zn eentje terwijl hij een huis heeft is me een raadsel
Ja dan lijkt t me logisch dat ie een appartement deelt met iemandquote:
Hoeft niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja dan lijkt t me logisch dat ie een appartement deelt met iemand
Huis wordt gewoon weer opgeknapt.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Stefan het volgende:
Ja want je huurt een appartement op een A locatie en betaalt hypotheek aan een huis waarin je niet woont
Quinn zei in de vorige aflevering toch dat haar appartement door rent-control heel goedkoop was en dat het dus ook goedkoop onderverhuurd zou worden. Wel is het raar dat we Ted zijn huis al zo lang niet meer hebben gezien/gehoord.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef Stefan het volgende:
Waarom Ted een duur appartement huurt in zn eentje terwijl hij een huis heeft is me een raadsel
Marshall krijgt dit seizoen een baby, die zal ook vast wel willen spelen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:25 schreef 2Mini het volgende:
Niet zijn dochter, maar van Marshall.. gezien ook alle babyspullen in Marshall zn huis.. maar dat hadden jullie al door toch?
Als Lily inderdaad nog drie jaar zwanger blijft, zou dat maar zo eens kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:25 schreef 2Mini het volgende:
Niet zijn dochter, maar van Marshall.. gezien ook alle babyspullen in Marshall zn huis.. maar dat hadden jullie al door toch?
tijd zat om toch nog een keer zwanger te worden?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als Lily inderdaad nog drie jaar zwanger blijft, zou dat maar zo eens kunnen inderdaad.
Moet die baby er niet eens uit intussen?
quote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef DUK het volgende:
Vond deze laatste ep ook best ok.
HIMYM staat hoog op mijn nominatielijst van series waarmee ik wil stoppen maar ik blijf ze voorlopig toch nog kijken.
Waarschijnlijk is die van volgende week weer ruk en begint het dilemma weer opnieuw..
Ik vind het anders een prima reminder in myATquote:Op maandag 16 april 2012 22:23 schreef Mirel het volgende:
DUK, hou eens op met een dag van te voren te reageren op de aflevering van vorige week. Ik zit telkens te denken dat de nieuwe al uit is
spoiler alertquote:Op maandag 16 april 2012 22:35 schreef Tegan het volgende:
Nou, dat Marshall en Lily in Ted's appartement gingen wonen kwam hier best wel als een verrassing.
Gewoon wegblijven uit dit topic als je de laatste aflevering nog niet hebt gezien, zo simpel is het.quote:Op maandag 16 april 2012 22:42 schreef Re.active het volgende:
Ja ok, maar wel heel kortzichtig.
Iets wat vorig seizoen gebeurd is is inderdaad geen spoiler, maar vind wel iets wat nu speelt, als in: dit seizoen. Dat mag best in spoiler tags als het voor het verhaal belangrijk is.
Een leuk grapje of momentje is geen spoiler maar iets waardoor alles anders wordt moet in spoilers als je het mij vraagt
Precies. Je moet zelf maar zorgen dat je weet dat je bij bent. Dat is niet onze taak. Zo werkt het in alle USA-serie topics hier. Er is geen reden om dat bij topic nummer 34 van tv-serie nummer heelveel deze discussie weer te beginnen en er was dus niemand die ernaar vroeg.quote:Op maandag 16 april 2012 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon wegblijven uit dit topic als je de laatste aflevering nog niet hebt gezien, zo simpel is het.
Het probleem met deze redenatie is dat die grens voor iedereen anders is. Uitgezonden is geen spoiler meer is voor iedereen gelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 22:42 schreef Re.active het volgende:
Ja ok, maar wel heel kortzichtig.
Iets wat vorig seizoen gebeurd is is inderdaad geen spoiler, maar vind wel iets wat nu speelt, als in: dit seizoen. Dat mag best in spoiler tags als het voor het verhaal belangrijk is.
Een leuk grapje of momentje is geen spoiler maar iets waardoor alles anders wordt moet in spoilers als je het mij vraagt
Haha. Heb deze pas vandaag gekeken. Niet eerder aan toegekomen.quote:Op maandag 16 april 2012 22:23 schreef Mirel het volgende:
DUK, hou eens op met een dag van te voren te reageren op de aflevering van vorige week. Ik zit telkens te denken dat de nieuwe al uit is
Maar het is een dag voordat de ep uitkomt, niet op het moment dat het al uit isquote:Op maandag 16 april 2012 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind het anders een prima reminder in myAT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |