Onoplettendheid van mijn kant, hij was wel erg duidelijk eigenlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 10:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe kan je dat níét opvallen vraag ik me af.
Inderdaadquote:Op woensdag 4 november 2009 10:41 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Onoplettendheid van mijn kant, hij was wel erg duidelijk eigenlijk
Hij heeft er nu 3 gehad, vorig seizoen is er geen geweest, dus ik verwacht er dit seizoen wel 1.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef LeonH het volgende:
Hoeveel slaps moet Barney eigenlijk nog krijgen? Zitten toch pas bij 3 ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
jaquote:Op woensdag 4 november 2009 13:03 schreef Asgard het volgende:
In die skilift als argument voor zijn gelijk:
Barney:" She's shorter than him"![]()
Ja is jammer. Tijdens het kijken dacht ik ook ff YESSS weer een slapbet, maar hij ook zo weer over hehequote:Op woensdag 4 november 2009 10:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, daarom vond ik het ook maar een matige Slap bet. Zoiets moeten ze weer gaan spreiden over meerdere afleveringen.
Ik vind dat eigenlijk niet zo erg. een slapbet werd toen geintroduceerd als een vaak voorkomend verschijnsel. Ik vind eigenlijk dat we wel vaker korte slapbets zouden moeten zien.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:38 schreef Parvus het volgende:
Uit vorig topic:
[..]
Ja is jammer. Tijdens het kijken dacht ik ook ff YESSS weer een slapbet, maar hij ook zo weer over hehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist niet, het was weer zo'n referentie naar eerdere gebeurtenissen wat deze serie zo uniek maakt. Hoe mensen het voor elkaar krijgen om over zoiets weer te gaan zeiken...quote:Op woensdag 4 november 2009 14:10 schreef Mirel het volgende:
Die korte slapbet was ook gewoon pesterij van de makers natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |