En al helemaal aangezien Ted twee kinderen krijgt en Robin nooit kinderen wil/uberhaupt geen kinderen kan krijgen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:15 schreef MacorgaZ het volgende:
De nieuwe aflevering was mooi ja, vraag me wel af waar dat met Ted en Robin weer naartoe gaat, sowieso aangezien ze 'aunt Robin' is.
Ik denk dat je doorgaat voor de koelkast.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ze willen Ted gewoon definitief laten afrekenen met z'n gevoelens voor Robin, zodat hij eindelijk helemaal klaar is voor een nieuwe liefde Zoals die Victoria al zei aan het begin van het seizoen
Dit is het probleem met de mensen in het HIMYM topic. Mensen veranderen. Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:49 schreef Rick_Castle het volgende:
Die schrijvers weten ook niet wat ze willen zeg. Toen Robin erachter kwam dat ze geen kinderen kon kregen besloot ze later toch dat ze wel dolgraag kinderen ooit wil op een andere manier. En dan zegt ze tegen Kevin dat ze nooit kinderen wil. Klopt weer niets van
Helaas, je zit mis. Ze heeft nooit gezegd toch kinderen te willen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:49 schreef Rick_Castle het volgende:
Die schrijvers weten ook niet wat ze willen zeg. Toen Robin erachter kwam dat ze geen kinderen kon kregen besloot ze later toch dat ze wel dolgraag kinderen ooit wil op een andere manier. En dan zegt ze tegen Kevin dat ze nooit kinderen wil. Klopt weer niets van
Verandering kan zowel positief als negatief zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is het probleem met de mensen in het HIMYM topic. Mensen veranderen. Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan.
Ook al zijn de grapjes de laatste tijd wat minder, het verhaal klopt nog steeds. Ze heeft niet gezegd dat ze op een andere manier kinderen wil.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:49 schreef Rick_Castle het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Symphony_of_Illuminationquote:Continuity
The season 3 episode "Little Boys" established Robin's dislike for kids and that she would eventually make peace with children via Ted's kids.[4] Subsequently, the season 4 episode "Not a Father's Day" established that Robin was starting to change her mind about kids and starting a family, as she was confused on what to do with her life.
Bekentis? Hij zegt de hele tijd door dat 'ie met haar aan het daten was. Het is niet ineens een bekentis die uit de lucht komt vallen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik vraag me af hoe Ted's kinderen reageren op de bekentenis van hun vader dat hij acht jaar lang verliefd is geweest op "Aunt Robin"
Sure, hij heeft gezegd dat ie een jaar gedate heeft met d'r. Dat is niet erg. Daarna komt ie met het nieuws dat ie casual seks met d'r had. En vervolgens komt hij later in het verhaal met "oh ja, jaren later vertelde ik haar dat ik altijd van d'r ben blijven houden". Ik zou echt denken 'wat de neuk doe je dan met ma?'quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:22 schreef Mirel het volgende:
Ze hadden Robin gewoon nooit Aunt Robin moeten noemen. Dat ene detail zorgt ervoor dat iedereen weet dat deze verhaallijn een bepaald einde heeft.
[..]
Bekentis? Hij zegt de hele tijd door dat 'ie met haar aan het daten was. Het is niet ineens een bekentis die uit de lucht komt vallen.
Dat zeg ik ook. Ik bedoel, het is niet alsof hij al deze info ineens tijdens één anecdote heeft verteld.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sure, hij heeft gezegd dat ie een jaar gedate heeft met d'r. Dat is niet erg. Daarna komt ie met het nieuws dat ie casual seks met d'r had. En vervolgens komt hij later in het verhaal met "oh ja, jaren later vertelde ik haar dat ik altijd van d'r ben blijven houden". Ik zou echt denken 'wat de neuk doe je dan met ma?'
Nee, maar hij blijft wel steeds toevoegen, en steeds opnieuw bekennen "oh ja, na al die jaren had ik nog steeds gevoelens voor Robin".quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:36 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook. Ik bedoel, het is niet alsof hij al deze info ineens tijdens één anecdote heeft verteld.
Dit was duidelijk een aflevering om de rode draad weer vlot te trekken. Het kan niet altijd lachen, gieren, brullen zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:54 schreef Nihao het volgende:
Wat is iedereen positief opeens, het was weer een dramatisch slechte aflevering.
Alsof ik naar een soap zit te kijken in plaats van een comedy.
Tja je hebt gelijk, verhaalontwikkeling is niet verkeerd. Maar het verhaal maakt opeens wel rare wendingen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Dit was duidelijk een aflevering om de rode draad weer vlot te trekken. Het kan niet altijd lachen, gieren, brullen zijn![]()
En je kan natuurlijk niet iedereen tevreden houden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Not yet...''quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:36 schreef franklop het volgende:
Prima aflevering, minder gelachen, maar eindelijk de draad Robin doorgeknipt.
Victoriahad gelijk
Eensch wat Robin betreft, zonde!! De serie begint weer wat beter te worden, hopen, dat ze die lijn door kunnen zetten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:13 schreef ROFLOL het volgende:
Damn, die paar stukjes waar ze terug in de tijd gingen liet wel goed zien dat Robin achteruit is gegaan. Zag er echt nice uit eerste paar seizoen, kleding dat ze dit seizoen ook aan heeft is afschuwelijk.![]()
Toffe EP, hopelijk blijft het niveau ongeveer zo tot het einde van het seizoen.
Dit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:12 schreef d1ce het volgende:
Dit was eindelijk weer een aflevering waar ik het oude gevoel van de eerste seizoenen terug had.
Dit dus. En wat d1ce/Silv verkondigen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:16 schreef Sooph het volgende:
Florence and the Machine in HIMYM
Toffe aflevering weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
Dit..quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:43 schreef megamandy het volgende:
Eindelijk weer een leuke afleveringAlleen jammer van de Not yet op het laatste
Please hou op daarmee...
Dit topic gaat over de aflevering die in Amerika worden uitgezonden, vandaar dat er VS in de TT staat. Wanneer het huidige seizoen in Nederland wordt uitgezonden kan ik je niet vertellen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:21 schreef Rhalius het volgende:
Het is een goede serie, helaas soms wat slechtere stukken met te weinig humor.
Op welke zender en welke tijd zijn er eigenlijk nieuwe uitzendingen? momenteel zie ik alleen herhalingen op RTL5 om half acht.
Niets mis mee overigens, het blijft leuk om te zien.
De serie heeft gewoon een erg unieke eigen stijl. De flashbacks houden de vaart er in en geven veel ruimte om snel even een grap tussen door te laten zien zonder af te leiden, en de groep is gewoon veel meer een echte vriendengroep dan bijvoorbeeld de groep van Friends..
Sterk spel ook van de hele cast, ze werken goed samen en iedereen brengt weer andere humor in de serie.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 07:50 schreef Mirel het volgende:
Foto:Voor volgende week? Nice, Barney is lekker bezig de laatste afleveringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:35 schreef -Mo- het volgende:
http://teamcoco.com/video/neil-patrick-harris-conan-wins-auction
Vanaf 4:44.
Ik zou haar afwijzenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
die quinn is echt fucking lekker.
niet normaal
dat is absoluut waarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
die quinn is echt fucking lekker.
niet normaal
Klopt, ik vond het wel een leuke aflevering, maar zat niet echt een enorm sterk verhaal in, vind dat men een stuk beter stuk had kunnen schrijven om het gedoe van Ted met z'n vrije slaapkamer, ik vond dat bbqen en potten maken ontzettend flauw. En dat Robin ook half transparant naast hem stond als inbeelding vond ik ook een beetje... tjah.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:11 schreef franklop het volgende:
[..]
dat is absoluut waar
verder nou niet echt een superboeiende aflevering
Er is idd weinig meer van gehoord. Maar in die aflevering met die orkaan was het kennelijk bewoonbaar genoeg voor meer man.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Klopt, ik vond het wel een leuke aflevering, maar zat niet echt een enorm sterk verhaal in, vind dat men een stuk beter stuk had kunnen schrijven om het gedoe van Ted met z'n vrije slaapkamer, ik vond dat bbqen en potten maken ontzettend flauw. En dat Robin ook half transparant naast hem stond als inbeelding vond ik ook een beetje... tjah.
Verder het stukje van Quinn wel leuk, grappig dat Barney voor het eerst wordt afgewezen terwijl hij juist iemand erg leuk vind
Ben wel blij dat Ted uit z'n appartement is, hopelijk gaat hij naar zijn bouwval huis. Vond het hele gebeuren omtrent zijn huis en het GNB gebouw dat hij maakte altijd de leukste storylines van heel HIMYM.
Is dat gebouw nou eigenlijk al gemaakt? Ik weet het echt niet meer, je hoort er niets meer over.
OM NOM NOM.quote:
Ik vond dat dus wel meevallen, maar misschien komt dat omdat ik tausend afleveringen achter elkaar keek, daardoor in een flow zat. Misschien dat als je een week/weken wacht op een aflevering dat de verwachtingen dan hoger zijn ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik mag hopen dat seizoen 8 de laatste is, de rek is er nu wel uit eigenlijk (al waren de laatste aflevering wel weer echt leuk).
Aangezien 'de verteller' in 2030 leeft, en praat met zijn kinderen die zeker 12 jaar oud zijn (zo te zien), denk ik dat de serie qua tijdsindeling tot maximaal 2015 geloofwaardig door kan gaanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:03 schreef ejiraM het volgende:
Zo, ik heb in een week of 3 alle afleveringen gekeken, en ben me nu heeel hard aan t afvragen waarom ik er niet eerder aan begonnen ben![]()
Is trouwens al bekend wanneer er een eind aan de serie komt? Want door zo'n bewust tijdsbeeld aan de serie te geven werken de schrijvers zichzelf natuurlijk ook enigszins tegen en heeft de serie geen eindeloos leven..
Nou ik vind ze niet echt twaalfjarigen hoor.. Eerder 14/15. Maargoed, het is een serie hèquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Aangezien 'de verteller' in 2030 leeft, en praat met zijn kinderen die zeker 12 jaar oud zijn (zo te zien), denk ik dat de serie qua tijdsindeling tot maximaal 2015 geloofwaardig door kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |