Schijterd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik herzag mijn uitspattingen, bedankt voor uw begrip.
Against modern FOK!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:52 schreef RensAjacied het volgende:
Harde Kern leider Veerboot heeft helaas een stadionverbod voor 2 weken gekregen.
Beetje minachting van de kijker wel, maar ik ben alle schaamte voorbij.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:54 schreef Grifte het volgende:
Missen we die 2 wereldgozertjes, ongelofelijk zeg. Er wordt hier weer gemod als een appel
Wij staan boven alle regels en wetten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat
Wie z'n billen brand moet op de blaren zitten.
Zo simpel is het.
Wacht dacht je dan?
Dat jullie daarmee zouden weg komen?
Wij bepalen hier de regels!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wij staan boven alle regels en wetten.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wij staan boven alle regels en wetten.
Wat lief.quote:
DrDentz NSB olé olé.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat RensieRensie ook een klein stadionverbodje verdient met zijn opruiende woorden.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Netsplitter, RensAjacied had al een waarschuwing gehad hoor, stuur hem er nu maar af.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[..]
Wat lief.
Net een paar peutertjes die de grenzen van hun ouders willen opzoeken.
Waarom kreeg Gijpie dat topic niet? Denk je dat wij daar voor onze lol tussen al die bobo's gaan zitten. En dan verliezen van zo'n meneer Plakhaar zeker.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:59 schreef bascross het volgende:
Wat een paniek vanwege een paar reacties in een topic over Kooijemans. Who the hell is Kooijemans?
Als jij had moeten wachtlopen tijdens oud en nieuw ipv Gijpie...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Netsplitter, RensAjacied had al een waarschuwing gehad hoor, stuur hem er nu maar af.
Het is maar goed dat jij geen vriend was van Anne Frank, dan was haar dagboek een stuk korter.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:57 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij geen vriend was van Anne Frank, dan was haar dagboek een stuk korter.
Momentquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:03 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij is een banaanvraag zelf een ban ontvangen, die DrDentz spot met alle wetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |