Dat is best ernstig ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet doorhebben waarom er zo gepraat wordt hier.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ah joh yvette rot nou toch op jongen. HEY YVETTE! Hoe heet die meid? Yvonne, HEY YVONNE. Rot nou toch eens op met die pestpokkeposts ik word er strontziek van. Waar hebben jullie haar vandaan gehaald joh?
VI niet meer dit seizoen, alleen nog compilatie misschien maandag, maar weet niet zeker.quote:
Wat ben jij voor mannetje joh?quote:
Oke danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:27 schreef BobW het volgende:
[..]
VI niet meer dit seizoen, alleen nog compilatie misschien maandag, maar weet niet zeker.
Verder wachten op VI oranje.
[..]
Ah joh yvette rot nou toch op jongen. HEY YVETTE! Hoe heet die meid? Yvonne, HEY YVONNE. Rot nou toch eens op met die pestpokkeposts ik word er strontziek van. Waar hebben jullie haar vandaan gehaald joh?
[..]
Nee. Ik ga hier niet mee verder. Dat toontje van jou bevalt me niet.quote:
huilenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee. Ik ga hier niet mee verder. Dat toontje van jou bevalt me niet.
[..]
ja die yvette. zo zie je maar, vrouwen horen niet thuis bij het voetbal. Zo'n louche figuurtje uit de zakenwereld die denkt dat ze alles is, maar zeg dat maar niet tegen mijn vrouw hoor. gelukkig kijkt ze niet vanavondquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:52 schreef Oliver23 het volgende:
Beste Mede VI Hooligans
Ben net thuis van een drukke werkdag. Wie kan mij even vertellen wat er allemaal gaande is??????? Veeboot en johannes_vermeer een ban??????? Yvette's en Yvonne's????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |