Eén of andere lul uit een soap.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:58 schreef tech4u het volgende:
Trouwens, wie ie eigenlijk Jan Kooikemans ofzo?
Ja, de opportunistquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:03 schreef tech4u het volgende:
Vind het maar een eng mannetje. Hij denkt dat hij Mr. Bigstar is, maar eigenlijk is hij niks meer dan een derde rangs B-acteur. Die Jan Kooyermans
Jean-Claude Vandamme is er wel. Geen vechtende dwergen, jammer genoeg.quote:
Als Johan naar Amerika vertrekt reist Wilfriet er gewoon achteraan. Lekker naast Johan wonen, is toch heerlijk man.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Veerboot het volgende:
Wilfred Genee zet mogelijk punt achter tv-carrière
(En als de Story het meldt, dan is het waar!)
Make mequote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:13 schreef ZuidGrens het volgende:
maar ze mogen van mij wel een paar toontjes lager zingen.
Ah jongen wie is die eikel dan? Moet ie een koek?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Netsplitter heeft Derksen, Gijpie en Genee een ban gegeven.
Ah joh yvette rot nou toch op jongen. HEY YVETTE! Hoe heet die meid? Yvonne, HEY YVONNE. Rot nou toch eens op met die pestpokkeposts ik word er strontziek van. Waar hebben jullie haar vandaan gehaald joh?quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ah joh yvette rot nou toch op jongen. HEY YVETTE! Hoe heet die meid? Yvonne, HEY YVONNE. Rot nou toch eens op met die pestpokkeposts ik word er strontziek van. Waar hebben jullie haar vandaan gehaald joh?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ah joh yvette rot nou toch op jongen. HEY YVETTE! Hoe heet die meid? Yvonne, HEY YVONNE. Rot nou toch eens op met die pestpokkeposts ik word er strontziek van. Waar hebben jullie haar vandaan gehaald joh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |