Ga jij es studerenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:08 schreef ThaTim het volgende:
Zou toch wel mooi zijn als yvonne nu een flinke kutscheet laat.
VI Oranje topic daar? Of gewoon de TT veranderen, EK subforum is van een nog erger niveau. Mensen die alleen voetbal kijken als NL moet spelen, of nog erger, alleen als ze in een eindronde spelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:08 schreef Paul-89 het volgende:
Moeten we trouwens niet verhuizen naar EK ?
Ik zie het wel gebeuren dat ze deze net voor/tijdens het Ek gaan sluiten en dat iedereen naar het Ek subforum moetquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
VI Oranje topic daar? Of gewoon de TT veranderen, EK subforum is van een nog erger niveau. Mensen die alleen voetbal kijken als NL moet spelen, of nog erger, alleen als ze in een eindronde spelen.
Geen VI Oranje topics?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren dat ze deze net voor/tijdens het Ek gaan sluiten en dat iedereen naar het Ek subforum moet
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
VI Oranje topic daar? Of gewoon de TT veranderen, EK subforum is van een nog erger niveau. Mensen die alleen voetbal kijken als NL moet spelen, of nog erger, alleen als ze in een eindronde spelen.
ff zonder gein, waarom zouden we dit topic sluiten danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren dat ze deze net voor/tijdens het Ek gaan sluiten en dat iedereen naar het Ek subforum moet
Ik kom daar alleen als ik zin heb om mensen te dissen met mijn voetbalinzichten, je weet. Dat gebeurt denk ik niet, ze willen het caranvalpubliek daar houden en de hardcore hooligans hier. Wel begrijpelijk, kan alleen maar leiden tot ME ingrepen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo'n surrogaat voorzitster van De Graafschap is daar nog mod ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gebeurde bij 3fm forum meestal ook bij serious request.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
ff zonder gein, waarom zouden we dit topic sluiten dan
Ik zou niet weten waaromquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gebeurde bij 3fm forum meestal ook bij serious request.
Ik dacht dat dat hier ook wel zou gebeuren, maar niet dus ?
johannes_vermeer zit al lang in Amerika bij zijn favoriete bluesartiesten, voor hem is de hooligan uithangen gewoon werk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
Zonder Veerboot en Johannes is het wel erg dood binnen de harde kern. Waar bans komen en gaan, zullen de VI Hooligans nooit verloren gaan. Wij zijn nooit te verslaan!
Zolang jullie hier blijven zitten is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, kunnen we hier gewoon blijven rellen dus.
Dus omdat wij VI aanbidden hebben we geen recht om in andere topics buiten VBL reactie's te plaatsen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zolang jullie hier blijven zitten is er niks aan de hand.
Af en toe een bestorming van het Knevel en Van de Brink topic kan geen kwaad toch ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zolang jullie hier blijven zitten is er niks aan de hand.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:19 schreef DrDentz het volgende:
Nu zitten we gevangen in de VI reeks, de ME laat ons er niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |