Staat gewoon in de OP, net boven die roze kaartquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:11 schreef Jum het volgende:
Waar (of hoe) kan ik de OP wiki vinden? Dan zet ik die andere online kaartenwinkels er ook bij.
Dan nog een verzoekje aan iedereen om het ID-nummer van je kaart die je laat zien er bij te vermelden zodat we hem makkelijker kunnen faven! : -)
De Jumbo heeft ze ook. Daar heb ik de kaart gehaald die het meest ge-faved is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Winkels als Primera en de Bruna verkopen nog wel ansichtkaarten.
En de C1000!
Nee klopt, Ik heb ze daar al bij gezet, we moeten alleen even de TS of een mod vragen om de huidige wiki in de OP te zetten...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:46 schreef Jum het volgende:
@ Bos: Huh, daar staan ze wel maar niet in de OP zelf.
Haha die 3D kaarten heb ik ook! Komen steeds weer nieuw bij, ikzelf vind ze geweldig!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:22 schreef janeway het volgende:
Kaartjes koop ik hier in de stad. Lekker toeristisch hier dus kaarten genoeg.. Niet altijd even goedkoop. Laatst bij Action fantastisch lelijke 3d kaarten gekocht.. Mooi van lelijkheid dus. Die waren 6 voor 99 ct. flink aantal van gekocht.. Ook kijk ik wel eens bij kringloop winkels, en bij de hema.. Of ik maak ze zelf, bv via kruidvat een foto aflaten drukken als ansicht kaart..Is ook niet al te duur. Van de herfst bij kinderpostzegels kaartjes gekocht enz enz.. Zo sprokkel ik wel wat kaarten bij elkaar en heb ik een voorraadje liggen..
Hm, niet handig... Maar je kan bij het registreren toch een berichtje achterlaten, had je daar niet gevraagd wat er precies op stond?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:32 schreef Jum het volgende:
Ik kreeg een kaartje uit Wit-Rusland... totaal in het Witrussisch geschreven :-(
Geen flauw idee wat er staat. Google translate is ook geen optie vanwege het handschrift.....
Jammer is dat he? Ik vind het zonde dat mensen niet de tijd nemen om een persoonlijk bedankje te sturen als je zelf duidelijk moeite hebt gedaan op je kaart.... Ik schrijf hele lappen tekst op die dingen omdat ik het leuk vind, en dan krijg je niks terug bij de registratie... Maarja, doe je niks aan, er zijn gelukkig genoeg mensen die wel leuk reageren!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:12 schreef Poesopstokje het volgende:
Kaartje naar een oudere mevrouw in the USA is ook aangekomen.
Had netjes de kaart voor haar ingescant, omdat ze zelf geen scanner heeft.
Kon ook geen bedankje van af, helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop