Nee, dat is LuckyLife. Daar begon ie mee aan het begin van het seizoen maar toen hij aidsnegertjes ging dissen hield dat al snel op.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:24 schreef Specularium het volgende:
Lees net op die Luckysite dat ze binnenkort niet meer vast op het eind zitten.
Hoeven ze ook niet meer te skippen omdat Cheque zo nodig met zijn hoofd een minuut langer in beeld wil.
Ja, die gaat misschien ook wel wat ver voor DWDDquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, dat is LuckyLife. Daar begon ie mee aan het begin van het seizoen maar toen hij aidsnegertjes ging dissen hield dat al snel op.
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2011/09/luckylife-testdrive/
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2011/11/mauro/ dezequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, die gaat misschien ook wel wat ver voor DWDD
Ik moet hier dan wel om grinniken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, dat is LuckyLife. Daar begon ie mee aan het begin van het seizoen maar toen hij aidsnegertjes ging dissen hield dat al snel op.
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2011/09/luckylife-testdrive/
Ik ook. Sander van de Pavert is een koning.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:39 schreef Specularium het volgende:
Ik moet hier dan wel om grinniken.
'De Leeuw moet iets anders gaan doen'quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Veerboot het volgende:
De VARA dacht waarschijnlijk die nieuwe show van Paul de Leeuw goed te pluggen in DWDD, trappen Sonja Barend en Rick Nieman het gewoon even nog verder de afgrond in
Is er eindelijk een interessante discussie op gang begint die TERING chef special erdoorheen te jengelen met die kut-muziek. Godverdomme zeg, klote DWDDquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:37 schreef MilaNL het volgende:
Ik kijk nu terug. Het zal vast al gezegd zijn maar het kan niet vaak genoeg:
Chef Special![]()
![]()
Ook leuk dat ze zeggen (behalve Nieman dan) "ja, hij probeert dit, hij probeert dat, hij probeert zus en hij probeert zo". Proberen!? De Leeuw verdient een fortuin. Het is geen nieuwe werknemer in een proefperiode of zo, deze man heeft niets te "proberen".quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
'De Leeuw moet iets anders gaan doen'
Dat ging niet bepaald goed idd. Er vielen stiltes van hier tot Tokio. Alsof iedereen geshockeerd was dat De Leeuw niet meer zo goed is als vroeger.
De Leeuw probeert helemaal niets, hij doet hetzelfde als altijd, maar dan met een iets ander decor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:28 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Ook leuk dat ze zeggen (behalve Nieman dan) "ja, hij probeert dit, hij probeert dat, hij probeert zus en hij probeert zo". Proberen!? De Leeuw verdient een fortuin. Het is geen nieuwe werknemer in een proefperiode of zo, deze man heeft niets te "proberen".
wasquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:04 schreef Specularium het volgende:
Jullie vergeten hoe uniek hij als talent is.
Paul is not amused:quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
'De Leeuw moet iets anders gaan doen'
Dat ging niet bepaald goed idd. Er vielen stiltes van hier tot Tokio. Alsof iedereen geshockeerd was dat De Leeuw niet meer zo goed is als vroeger.
FP: De Leeuw: DWDD stak dolk in mijn rugquote:Op zondag 4 december 2011 20:29 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Paul is not amused:
[ afbeelding ]
(via)
En ik denk niet dat de Sint er elke week is om Pauls uitzendingen te redden.quote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef Gattaca het volgende:
Paul
Wat een jankerd. Gelijk in de verdediging ook. En Matthijs heeft het nu ook opeens allemaal gedaan.![]()
Joep zal wel op z'n donder hebben gehad dat hij niet wat feller reageerde op Nieman en Barend.
Het zit je wel dwarsquote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef Specularium het volgende:
Wat is dat voor een achterlijk conservatieve houding?
Er komt een nieuwe Sint voor iedereen.
Maar Paul, met zijn talent dat uniek is, gaat als een of ander kutkind dwarsliggen.
Kanker dan maar gelijk naar SBS met je veel te unieke smoel.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:01 schreef pberends het volgende:
[..]
FP: [Upd] Paul de Leeuw woest op DWDD
quote:Update 11.05 uur - De Leeuw woest
De Leeuw heeft maandagochtend op Radio 538 bij Edwin Evers wederom gereageerd op de DWDD-uitzending. "Ik was vrijdagavond totaal in de war. Ik begrijp het gewoon niet, hoe ik vrijdag gewoon 'kalt gesteld' word. Ik ben eigenlijk afgeschoten in mijn eigen clubhuis, de VARA. Ik heb er een flinke tik van gekregen", aldus de VARA-presentator over de uitspraken van Barend.
De Leeuw trok eerder dit jaar de stekker uit de MaDiWoDoVrijdagshow vanwege tegenvallende kijkcijfers. Met hem gaat het qua kijkcijfers echter weer de goede kant op. "Ik lag op mijn rug en ik ben weer aan het opkrabbelen. Ik heb heel veel energie, ik heb het ontzettend naar mijn zin. En nu lig ik weer op mijn rug door sommige mensen", bekritiseert De Leeuw.
Hij is woest op de DWDD-presentator Matthijs van Nieuwkerk: "Sonja Barend, die ik hoog heb zitten, heeft mijn programma niet goed bekeken en ziet de vernieuwing niet. Zo ook Rick Nieman, terwijl hij zei mijn programma eigenlijk nooit te hebben gezien. En Matthijs greep niet in."
Als hij niet tegen kritiek kan, moet hij niet op televisie komen. Het zou onzin zijn als gasten bij een compleet ander programma geen commentaar mogen geven, alleen omdat het dezelfde omroep is. Trouwens, zo erg was de kritiek niet eens. Er meerdere malen op in gaan is alleen maar triest.quote:Op maandag 5 december 2011 11:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik snap het toch wel, er werd gezegd dat hij eens wat anders moest doen of een jaar niks doen. Is niet leuk om te horen als je net weer met iets nieuws, ook al is het dan wel hetgeen je eerder hebt gedaan, aan de gang bent en net flink stijgende kijkcijfers hebt.
Matthijs dacht, we doen maar een DWDD Recordings, dan hoeven we het niet over Paul de Leeuw te hebben.quote:Komende DWDD-uitzending
Te gast in de uitzending van maandag 5 december zijn o.a. Gijs Scholten van Aschat, Ton Hoenselaars, in DWDD Recordings Paul de Munnik en Selah Sue. Ook is er muziek van Ellen ten Damme en Jan Mulder is tafelheer. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Wat zijn geroemde 'unieke talent' precies is weet ik ook nog steeds nietquote:Op maandag 5 december 2011 11:23 schreef Norrage het volgende:
Wat een aansteller
Sonja was nog best subtiel.
Paul de Leeuw mag wel kritiek geven.quote:Op zondag 4 december 2011 21:01 schreef pberends het volgende:
[..]
FP: [Upd] Paul de Leeuw woest op DWDD
quote:
Tsja, bruggetjes he? Jan -> weinig licht -> hol -> Cruijffquote:
welke nerd?quote:Op maandag 5 december 2011 19:38 schreef SwiffMeister het volgende:
Zit er nou een lookalike van die nerd rechts achter Matthijs? Die jongen in die grijze trui.
Haha, dat wilde ik net zeggen.quote:
Die kerel die ze altijd uitnodigen als er iets in gadget(apple)-land aan de gang is. En die altijd met zijn mac aan tafel zit.quote:
Dat ook iddquote:
Alexander Klöppingquote:Op maandag 5 december 2011 19:40 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Die kerel die ze altijd uitnodigen als er iets in gadget(apple)-land aan de gang is. En die altijd met zijn mac aan tafel zit.
[..]
Dat ook idd
quote:Op maandag 5 december 2011 19:44 schreef Strani het volgende:
Het meisje links achter de gast Mathijs heeft ook wel wat trouwens. Niet zo overtuigend als het meisje links achter Matthijs, maar toch.
Over welke Matthijs heb je het nu?quote:
Prem wint de wedstrijd niet, hij zit alleen maar te schreeuwenquote:
In eerste instantie over de presentator en in de 2e post over de gast, maar die heet Mathijs met 1 t.quote:Op maandag 5 december 2011 19:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Over welke Matthijs heb je het nu?
Oke, het meisje achter Mathijs is hotquote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
In eerste instantie over de presentator en in de 2e post over de gast, maar die heet Mathijs met 1 t.
Ah, okay. Ik twijfel nog tussen het meisje achter Mathijs en het meisje achter Matthijsquote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Oke, het meisje achter Mathijs is hot
Selah Sue komt nogquote:Op maandag 5 december 2011 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, okay. Ik twijfel nog tussen het meisje achter Mathijs en het meisje achter Matthijs
Ik heb niet op de kleding gelet eigenlijk. Daar kijk ik meestal doorheen.quote:Op maandag 5 december 2011 19:47 schreef SwiffMeister het volgende:
Gaat het nou over dat meisje in dat streepjespak?
ja vroeger waren ze witquote:Op maandag 5 december 2011 19:48 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zag ik net een witte hoofdpiet.
Ik hoop dat we ooit een premier krijgen die Piet heet, en dat ie dan altijd Hoofdpiet wordt genoemd.quote:Op maandag 5 december 2011 19:48 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zag ik net een witte hoofdpiet.
Die brunettequote:Op maandag 5 december 2011 19:48 schreef alors het volgende:
Serieus heren, welk meisje? Ik vind geen van allen nou echt bijzonder knap...
Toch vreemd, ik denk dat het mij ongetwijfeld zou zijn opgevallen. Niet in de zin van neger of niet, maar gewoon dat hij niet donker is.quote:Op maandag 5 december 2011 19:49 schreef Karina het volgende:
Die kinderen zien niet eens dat de Sint zwart is
Zijn ze ook niet.quote:Op maandag 5 december 2011 19:48 schreef alors het volgende:
Serieus heren, welk meisje? Ik vind geen van allen nou echt bijzonder knap...
't Is net wat je opvalt natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 19:52 schreef Karina het volgende:
Ik zie alleen maar mannen steeds en geen leuke ook nog.
1: 7.5quote:Op maandag 5 december 2011 19:52 schreef Strani het volgende:
Voor de duidelijkheid, de besproken meisjes zijn:
1. Meisje links achter de linkergast.
2. Meisje links achter matthijs.
Jullie mogen NU cijfers geven.
Haha ja, moeten we vaker doen.quote:Op maandag 5 december 2011 19:54 schreef SwiffMeister het volgende:
Op deze manier (ranking the audience) word zo'n saai item toch nog best leuk
Ja, de items verder zijn niet bepaald boeiend vandaag.quote:Op maandag 5 december 2011 19:54 schreef SwiffMeister het volgende:
Op deze manier (ranking the audience) word zo'n saai item toch nog best leuk
Ja die is klassiek mooi vind ik. Hele fijne gezichtsbouw.quote:Op maandag 5 december 2011 19:54 schreef alors het volgende:
Dat meisje met donker haar achter Gijs (man met streepjesshirt) vind ik wel mooi
Volgens mij slaapt Prem altijd en wordt hij alleen voor DWDD af en toe wakkergemaakt. En al die opgespaarde energie komt er dan meteen uit.quote:
Over haar hadden we het.quote:Op maandag 5 december 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
Dat jonge meisje met donker haar en donker truitje ziet er wel leuk uit.
Ja, die wel.quote:Op maandag 5 december 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
Dat jonge meisje met donker haar en donker truitje ziet er wel leuk uit.
quote:Op maandag 5 december 2011 19:58 schreef Strani het volgende:
Conclusie: Het meisje achter de linkergast krijgt momenteel de meeste stemmen maar laten we nog even wachten tot TVDD voor een beter beeld van het andere meisje.
Zelfs DWDD is je gezeik zat. Ze hebben hebben speciaal matthijs er voor verwijderd.quote:Op maandag 5 december 2011 20:01 schreef Strani het volgende:
Ik vind 'r nog steeds leuk, het meisje achter Matthijs, maar ze is zo bang voor de camera.
Ik wilde net zeggenquote:Op maandag 5 december 2011 20:01 schreef koemleit het volgende:
meisje achter jan heeft een vriend zoals je ziet... ze zaten hand in hand!
quote:Op maandag 5 december 2011 20:01 schreef koemleit het volgende:
dude, een keer is leuk, maar om nu een heel topic te vullen. Jij beheert die site zeker ofzo? Ga facebookmeisjes stalken ofzoquote:Op maandag 5 december 2011 20:01 schreef Strani het volgende:
Ik vind 'r nog steeds leuk, het meisje achter Matthijs, maar ze is zo bang voor de camera.
Daarom houdt ze ook zo angstig de hand van haar vriendje vast...quote:Op maandag 5 december 2011 20:01 schreef Strani het volgende:
Wat een HOER!!quote:Op maandag 5 december 2011 20:01 schreef koemleit het volgende:
Haha..moeten ze maar leukere items maken hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 20:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfs DWDD is je gezeik zat. Ze hebben hebben speciaal matthijs er voor verwijderd.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:01 schreef Karina het volgende:
Matthijs is zich als Sinterklaas gaan verkleden.
Nee joh, dat zou hij Jan laten doen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Matthijs is dus een sinterklaaspak aan het aantrekken.
Denk het ook.quote:Op maandag 5 december 2011 20:04 schreef Yi-Long het volgende:
Paul de Leeuw is de studio ingebroken en heeft nu Matthijs een dolk terug in zijn rug gestoken....
Een 5 dan maarquote:Op maandag 5 december 2011 20:01 schreef koemleit het volgende:
net als die streakerquote:Op maandag 5 december 2011 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
Om zo'n glazen deur moet ik toch weer lachen.
Die is onder het bureau met jan bezigquote:Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef Felagund het volgende:
Volgens mij hoorde ik Matthijs lachen.
Hij ziet er wat pipjes uit ja.quote:
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 5 december 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heeft hij even een vluggertje gehad.
Dat is z'n shirt.quote:
Matthijs is ook gewoon een product van de illuminatie, en net ingewisseld voor een vernieuwde versie.quote:
Dan maar zoquote:Op maandag 5 december 2011 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
Recordings alleen.maar het is beide 1 minuut toch
Beetje jammer voor Matthijs dat het zo makkelijk is...quote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook netjes geïmproviseerd van Jan trouwens...
Idd nice.quote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook netjes geïmproviseerd van Jan trouwens...
Valt me inderdaad tegen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
Niemand die daar zit die even wat op Twitter knalt?
Inderdaad, flauwe gimmickquote:Op maandag 5 december 2011 20:10 schreef Specularium het volgende:
Selah is erg lekker, maar dat haar he?
Ja idd. Ik had het in ieder geval wel gezegd.quote:Op maandag 5 december 2011 20:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als Matthijs gewoon even zegt dat ie niet lekker is zodat de kijker weet wat er speelt zou het al een stuk schelen
Inderdaad, lekker moeilijk doen zoquote:Op maandag 5 december 2011 20:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als Matthijs gewoon even zegt dat ie niet lekker is zodat de kijker weet wat er speelt zou het al een stuk schelen
Yep.quote:Op maandag 5 december 2011 20:10 schreef MaxMark het volgende:
Nou, dat wordt weer een FP-item door pberends of Stefan
Matthijs houdt van aandacht en nu krijgt ie 'tquote:Op maandag 5 december 2011 20:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Iedereen zou het liedje over Herman moeten kennen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
Ze kent Acda en de Munnik niet? Die zijn in Belgie toch ook best bekend?
Maar goed ookquote:Op maandag 5 december 2011 20:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Hij komt ook nauwelijks in beeld.
Tsja, veel mensen kennen de dunne ook niet zonder de dikke.quote:Op maandag 5 december 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
Ze kent Acda en de Munnik niet? Die zijn in Belgie toch ook best bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |