Nee, dat is LuckyLife. Daar begon ie mee aan het begin van het seizoen maar toen hij aidsnegertjes ging dissen hield dat al snel op.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:24 schreef Specularium het volgende:
Lees net op die Luckysite dat ze binnenkort niet meer vast op het eind zitten.
Hoeven ze ook niet meer te skippen omdat Cheque zo nodig met zijn hoofd een minuut langer in beeld wil.
Ja, die gaat misschien ook wel wat ver voor DWDDquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, dat is LuckyLife. Daar begon ie mee aan het begin van het seizoen maar toen hij aidsnegertjes ging dissen hield dat al snel op.
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2011/09/luckylife-testdrive/
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2011/11/mauro/ dezequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, die gaat misschien ook wel wat ver voor DWDD
Ik moet hier dan wel om grinniken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, dat is LuckyLife. Daar begon ie mee aan het begin van het seizoen maar toen hij aidsnegertjes ging dissen hield dat al snel op.
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2011/09/luckylife-testdrive/
Ik ook. Sander van de Pavert is een koning.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:39 schreef Specularium het volgende:
Ik moet hier dan wel om grinniken.
'De Leeuw moet iets anders gaan doen'quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Veerboot het volgende:
De VARA dacht waarschijnlijk die nieuwe show van Paul de Leeuw goed te pluggen in DWDD, trappen Sonja Barend en Rick Nieman het gewoon even nog verder de afgrond in
Is er eindelijk een interessante discussie op gang begint die TERING chef special erdoorheen te jengelen met die kut-muziek. Godverdomme zeg, klote DWDDquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:37 schreef MilaNL het volgende:
Ik kijk nu terug. Het zal vast al gezegd zijn maar het kan niet vaak genoeg:
Chef Special![]()
![]()
Ook leuk dat ze zeggen (behalve Nieman dan) "ja, hij probeert dit, hij probeert dat, hij probeert zus en hij probeert zo". Proberen!? De Leeuw verdient een fortuin. Het is geen nieuwe werknemer in een proefperiode of zo, deze man heeft niets te "proberen".quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
'De Leeuw moet iets anders gaan doen'
Dat ging niet bepaald goed idd. Er vielen stiltes van hier tot Tokio. Alsof iedereen geshockeerd was dat De Leeuw niet meer zo goed is als vroeger.
De Leeuw probeert helemaal niets, hij doet hetzelfde als altijd, maar dan met een iets ander decor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:28 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Ook leuk dat ze zeggen (behalve Nieman dan) "ja, hij probeert dit, hij probeert dat, hij probeert zus en hij probeert zo". Proberen!? De Leeuw verdient een fortuin. Het is geen nieuwe werknemer in een proefperiode of zo, deze man heeft niets te "proberen".
wasquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:04 schreef Specularium het volgende:
Jullie vergeten hoe uniek hij als talent is.
Paul is not amused:quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
'De Leeuw moet iets anders gaan doen'
Dat ging niet bepaald goed idd. Er vielen stiltes van hier tot Tokio. Alsof iedereen geshockeerd was dat De Leeuw niet meer zo goed is als vroeger.
FP: De Leeuw: DWDD stak dolk in mijn rugquote:Op zondag 4 december 2011 20:29 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Paul is not amused:
[ afbeelding ]
(via)
En ik denk niet dat de Sint er elke week is om Pauls uitzendingen te redden.quote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef Gattaca het volgende:
Paul
Wat een jankerd. Gelijk in de verdediging ook. En Matthijs heeft het nu ook opeens allemaal gedaan.![]()
Joep zal wel op z'n donder hebben gehad dat hij niet wat feller reageerde op Nieman en Barend.
Het zit je wel dwarsquote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef Specularium het volgende:
Wat is dat voor een achterlijk conservatieve houding?
Er komt een nieuwe Sint voor iedereen.
Maar Paul, met zijn talent dat uniek is, gaat als een of ander kutkind dwarsliggen.
Kanker dan maar gelijk naar SBS met je veel te unieke smoel.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:01 schreef pberends het volgende:
[..]
FP: [Upd] Paul de Leeuw woest op DWDD
quote:Update 11.05 uur - De Leeuw woest
De Leeuw heeft maandagochtend op Radio 538 bij Edwin Evers wederom gereageerd op de DWDD-uitzending. "Ik was vrijdagavond totaal in de war. Ik begrijp het gewoon niet, hoe ik vrijdag gewoon 'kalt gesteld' word. Ik ben eigenlijk afgeschoten in mijn eigen clubhuis, de VARA. Ik heb er een flinke tik van gekregen", aldus de VARA-presentator over de uitspraken van Barend.
De Leeuw trok eerder dit jaar de stekker uit de MaDiWoDoVrijdagshow vanwege tegenvallende kijkcijfers. Met hem gaat het qua kijkcijfers echter weer de goede kant op. "Ik lag op mijn rug en ik ben weer aan het opkrabbelen. Ik heb heel veel energie, ik heb het ontzettend naar mijn zin. En nu lig ik weer op mijn rug door sommige mensen", bekritiseert De Leeuw.
Hij is woest op de DWDD-presentator Matthijs van Nieuwkerk: "Sonja Barend, die ik hoog heb zitten, heeft mijn programma niet goed bekeken en ziet de vernieuwing niet. Zo ook Rick Nieman, terwijl hij zei mijn programma eigenlijk nooit te hebben gezien. En Matthijs greep niet in."
Als hij niet tegen kritiek kan, moet hij niet op televisie komen. Het zou onzin zijn als gasten bij een compleet ander programma geen commentaar mogen geven, alleen omdat het dezelfde omroep is. Trouwens, zo erg was de kritiek niet eens. Er meerdere malen op in gaan is alleen maar triest.quote:Op maandag 5 december 2011 11:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik snap het toch wel, er werd gezegd dat hij eens wat anders moest doen of een jaar niks doen. Is niet leuk om te horen als je net weer met iets nieuws, ook al is het dan wel hetgeen je eerder hebt gedaan, aan de gang bent en net flink stijgende kijkcijfers hebt.
Matthijs dacht, we doen maar een DWDD Recordings, dan hoeven we het niet over Paul de Leeuw te hebben.quote:Komende DWDD-uitzending
Te gast in de uitzending van maandag 5 december zijn o.a. Gijs Scholten van Aschat, Ton Hoenselaars, in DWDD Recordings Paul de Munnik en Selah Sue. Ook is er muziek van Ellen ten Damme en Jan Mulder is tafelheer. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Wat zijn geroemde 'unieke talent' precies is weet ik ook nog steeds nietquote:Op maandag 5 december 2011 11:23 schreef Norrage het volgende:
Wat een aansteller
Sonja was nog best subtiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |