Zeker.. fijntjes idd!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Top gezellig!![]()
[offtopic]
Kuedo album al gecheckt?
[/offtopic]
I Beg to differ..quote:
Dat is de uitzondering die de regel bevestigt.quote:
not mequote:Op woensdag 30 november 2011 22:35 schreef haakon het volgende:
Degene die mijn nummer dus hebben en nog geen sms hebbem gestuurd op verzoek, wil je mij een sms sturen? BVD, Mr. Hoem
een mooie herinnering, niets meer, niets minder.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben aan het filosoferen, hoe zal hardstyle over 20 jaar zijn?
Jij weet het beter te brengen dan ik in mijn hoofd had.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:40 schreef de_huig het volgende:
[..]
een mooie herinnering, niets meer, niets minder.
quote:Op donderdag 1 december 2011 08:40 schreef de_huig het volgende:
[..]
een mooie herinnering, niets meer, niets minder.
Dit kaas noemen.. Feel The Rythm remix is dikquote:Op woensdag 30 november 2011 22:36 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik word dus gewoon zo vrolijk van kazige tracks als TT
Hoeveel moet je ervoor hebben?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb een VIP ticket voor Focus, kan er echter niet naar toe wegens andere verplichtingen (en het feit dat de muziek allang niet meer mijn muziek is). Wie wil 'm? Ophalen kan in Enschede vandaag en morgen.
Ik heb hem voor niets gekregen dus hij mag ook voor niets weg. Zolang het mij geen tijd, moeite of geld kost.quote:
Ja, gisterenavond al.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:00 schreef stoeltafel het volgende:
Zien jullie de nieuwe HWS al op iTunes ?
Ja, Feel the rhytm vind ik ook dik!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dit kaas noemen.. Feel The Rythm remix is dik.
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Saaie line-up, maar ik zou toch al niet gaan
Inderdaad. Ben ook wel blij dat ik er geen kaartje voor heb gehaald. Ik riep de afgelopen maanden dat ik dit écht niet zou gaan missen. Enige die me kunnen bekoren zijn Isaac, Wildstylez, Adaro en Ran-D & B-Front. Maar om daar nou ¤60(?) voor te betalen. Nah...quote:Op donderdag 1 december 2011 12:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
quote:
Eigenlijk hoop ik op een (paar) nieuwe gezichten op het Digital Age label. Zou natuurlijk ontzettend vet zijn om die te presenteren op XQ (eventueel in de zaal boven).quote:
Hij wil graag naar Amerika he, daar ligt toch het grote geldquote:Op donderdag 1 december 2011 13:06 schreef eQuaL het volgende:
Waarom kan Hhz niet gewoon stil zijn tijdens z'n show? Af en toe een track aankondigen prima, maar iedere uitzending moet hij weer uitgebreid vertellen hoe hij zo'n stijve lul krijgt van zijn fans
x2. Ben inmiddels ook wel gewend aan zijn stem en dat helpt ook wel een beetje. Voorderest niks dan lof hoe hij de laatste tijd zich presenteert als bekend persoon, artiest, en als DJ. Is daar wat mij betreft een prima voorbeeld mee voor andere artiesten die alle moderne media vooral 1 richting op gebruiken. Hij laat eigenlijk de laatste tijd fiws zien dat het contact tussen volgers en artiesten nog steeds mogelijk is ondanks de enorme groei van de scene en dat daar hele mooie dingen uit voort kunnen komen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe Hard with Style is er ook weer, HHZ is wat mij betreft goed bezig met zijn show.
Kaartjes zojuist aangeschaftquote:Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Levitas het volgende:
Zit ook erg te twijfelen over XQ: Noisecontrollers. Weet zeker dat dat een prachtig feest gaat worden. Maar weet ook dat het me al snel ¤160-170 gaat kosten. Net iets wat ik net zo graag in m`n zak houd om i.p.v 5 maanden Sydney 8 maanden te doen en DQ mee te pakken.
Volgens mij wordt minstens de helft van die CD's op die manier verkocht...quote:Op donderdag 1 december 2011 01:14 schreef Zweefkaak het volgende:
Qlimax CD is best aardig vind ik, heb die heeel impulsief gekocht op het feest zelf, omdat ik 10 minuten voor tijd nog 8 munten over had
Interessante vraag.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben aan het filosoferen, hoe zal hardstyle over 20 jaar zijn?
serieus?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef StM het volgende:
Q-Dance en B2S hebben gewoon hetzelfde moederbedrijf hoorZo verschillend zijn ze niet, ze richten zich alleen op andere delen van de markt.
Nope, hoewel het niet echt met zekerheid te zeggen is door de wirwar van holdings, is Q als het goed is de eigenaar van ID&T doordat die op het randje van de afgrond kwamen oa door hun ID&T Radio avontuur en nog een aantal dingen die zakelijk nogal mis zijn gegaan.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:01 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Sterker nog, hun moederbedrijf is ID&T, bekend van o.a. Sensation
Aaah wat een hoop holdings man, dat is toch niet meer bij te houden zoquote:Op donderdag 1 december 2011 14:11 schreef StM het volgende:
[..]
Nope, hoewel het niet echt met zekerheid te zeggen is door de wirwar van holdings, is Q als het goed is de eigenaar van ID&T doordat die op het randje van de afgrond kwamen oa door hun ID&T Radio avontuur en nog een aantal dingen die zakelijk nogal mis zijn gegaan.
Wil je het echt weten moet je alles opvragen bij de KVK maar dat kost geld
Het is niet voor niks dat de feestfabriek vorig jaar ook zomaar in de Arena plaats kon vinden, dat kon enkel omdat ze de 2e nachtlicentie van ID&T er voor gebruikt hebben.
Om je een klein idee te geven: http://www.openkvk.nl/adres:%20De%20entree%20300 dat is wat er op het adres van Q HQ zit. En dan heb je nog holdings als B2Q op het B2S adres en ID&Q in landgraaf.
Ik denk dat je de documentaire over Mysteryland bedoelt?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef Zweefkaak het volgende:
Maar een x-aantal jaren geleden werd er ergens op tv een jonge gast besproken (toentertijd 24 ofzo), die was begonnen met kleine feesten te organiseren en op een gegeven moment feesten organiseerden voor 30.000 man.
Was hij dan van Q-Dance of ID&T? Het is echt heel lang geleden, ik denk echt al 10 jaar geleden ofzo dat dat op tv kwam...
Want die had het aardig voor elkaar
https://nl.wikipedia.org/wiki/Duncan_Stutterheimquote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef Zweefkaak het volgende:
Maar een x-aantal jaren geleden werd er ergens op tv een jonge gast besproken (toentertijd 24 ofzo), die was begonnen met kleine feesten te organiseren en op een gegeven moment feesten organiseerden voor 30.000 man.
Was hij dan van Q-Dance of ID&T? Het is echt heel lang geleden, ik denk echt al 10 jaar geleden ofzo dat dat op tv kwam...
Want die had het aardig voor elkaar
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:55 schreef mstx het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Duncan_Stutterheim
Nee het was toen echt een fragmentje in het nieuws ofzo, ik weet het allemaal niet meer, maar de naam is inmiddels bekendquote:Op donderdag 1 december 2011 14:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik denk dat je de documentaire over Mysteryland bedoelt?
Commercial Manager staat er op LinkedIn, niet meteen eigenaar dus...quote:Op donderdag 1 december 2011 15:47 schreef Levitas het volgende:
Maar, is Duncan nu ook de "eigenaar" van Q-Dance? Want het gezicht wat wij allemaal hebben achter Q-Dance, is Ibo. En die heeft het ook heul goed voor elkaar, te zien aan de foto's op z`n Twitter.
Luister, gaquote:Op donderdag 1 december 2011 16:27 schreef Zweefkaak het volgende:
Is die HWS ergens te downloaden toevallig?
iTunes, youtube en het heeft zelf zn eigen website, http://hardwithstyle.nl/quote:Op donderdag 1 december 2011 16:27 schreef Zweefkaak het volgende:
-knip-quote:Op donderdag 1 december 2011 16:27 schreef Zweefkaak het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Luister, ga
Snel naar
Die ene website en
Beluister hem
quote:
Da mag heulemaal nie hierquote:
Aah oke, ik wist dat D een broer had en dat die was overleden, maar de witte kleding komt dus omdat..spoiler?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:41 schreef Treces het volgende:
Er is ook een documantaire over Duncan, God is not a DJ geloof ik. Daarin wordt ook uitgelegd hoe Sensation White en Black ooit zijn ontstaan en waarom iedereen in witte en zwarte kleren ging.
EDIT: God is my DJ: http://www.amazon.com/God-My-DJ-Reg-2/dp/B001HSR6KQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hijs fijn ja!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:00 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Da mag heulemaal nie hier
/NSBmodus
Music is the answer! To your problems!
Echt weer een lekker nummer van Tuneboy
Zoals NLS04 al aangaf, sommige artiesten doen hun best om te veranderen en te verbeteren. Tuneboy hoort daar wat mij betreft zeker wel bij![]()
Jammer weer van die Zatox kicksquote:Op donderdag 1 december 2011 20:14 schreef eQuaL het volgende:
Kan er niets aan doen, moet deze gewoon posten:
Heerlijke euforische melodie
Ga ik doenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef StM het volgende:
De Fear.FM Top 40 & Awards zijn er weer!Je kan de komende weken stemmen en rond eindjaar is er dan weer de jaarlijkse uitzending. Wie weet kunnen we een klein beetje tegenwicht bieden
http://www.fear.fm/magazi(...)-by-hardstylecom/862
For your convenience, alle releases van 2011 tot dusver.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef StM het volgende:
De Fear.FM Top 40 & Awards zijn er weer!Je kan de komende weken stemmen en rond eindjaar is er dan weer de jaarlijkse uitzending. Wie weet kunnen we een klein beetje tegenwicht bieden
http://www.fear.fm/magazi(...)-by-hardstylecom/862
Correctie, tot 9 juni 2011quote:Op donderdag 1 december 2011 22:03 schreef robuust89 het volgende:
[..]
For your convenience, alle releases van 2011 tot dusver.
http://www.hardtraxx.nl/f(...)ses-2011-t12302.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*edit
Zie net dat het een winrar is met 2 sets erin. Blijkt ook nog een hs setje in te zitten... Toen draaide ik nog niet heel lang... dus geen idee of 't mixen ook ergens op lijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yo(sander), er mogen geen dl-links in MUZ, vandaar;)quote:
ik vind bartman wel geschikt daarvoor.. kan ie alles wat gepost is en wat hem niet aanstaat wegmodden en vervangen door geestige plaatjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 07:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Yo(sander), er mogen geen dl-links in MUZ, vandaar;)
Lang geleden dat ik mn mod-powerz hier moest gebruiken :p.
Iemand hier interesse om dit in de toekomst te gaan doen?
Verder even een bedankje richting DLTJSVRSNLLR voor de mix!
Tja lijkt me wel leuk maar dit is het enige MUZ topic waar ik rond hangquote:Op vrijdag 2 december 2011 07:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel awesomequote:Op vrijdag 2 december 2011 09:00 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik vind bartman wel geschikt daarvoor.. kan ie alles wat gepost is en wat hem niet aanstaat wegmodden en vervangen door geestige plaatjes
Ik voel me vereerd, maar ik zeg toch neequote:Op vrijdag 2 december 2011 09:00 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik vind bartman wel geschikt daarvoor.. kan ie alles wat gepost is en wat hem niet aanstaat wegmodden en vervangen door geestige plaatjes
Valt me van je tegen...quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd, maar ik zeg toch nee(en hier heb ik dan zo 1,2,3 weer geen plaatje bij)
Ik wilde niets met bans doen, zo voorspelbaarquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:15 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Valt me van je tegen...
[ afbeelding ]
Daarbij kan Rippert ook niet bannenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik wilde niets met bans doen, zo voorspelbaar
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef Mind.Illusion het volgende:
Aangezien hier een aantal een tijdje geleden vroegen voor nog een Trance mix... Ik wist dat ik ergens lang lang lang geleden ooit nog 1 gemaakt (blijkt 2008 te zijn) had en ik heb hem zowaar weer gevonden op het internet![]()
Mensen moeten maar ff pb sturen als ze link willenFijn setje, kende ook alle nummersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die die nummers niet kennen.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://soundcloud.com/tuneboy/houzenzation-preview
en weer een classic geraped door dongs
Is dit door Tuneboy zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Welk setje heb jij op staan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:09 schreef Sc0tTy het volgende:
Intractable One - Ginger (Black edit) ,ook een beest van een track
Ik ben bang dat het antwoord het tegenovergestelde van nee is...quote:
Aii dus toch, had gelukkig zelf al wel een kaartje...quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef T_Killer het volgende:
Kut, Loudness uitverkocht![]()
Wilde net een kaartje gaan kopen. Iemand kaartje over?
Alphaverb & Intractable One @ Envy Our Style (Fear FM) van paaar dagen geleden, heerlijk setjequote:Op vrijdag 2 december 2011 13:25 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Is dit door Tuneboy zelf gemaakt?
[..]
Welk setje heb jij op staan?
www.watbenjedan.comquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef T_Killer het volgende:
Kut, Loudness uitverkocht![]()
Wilde net een kaartje gaan kopen. Iemand kaartje over?
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef Mind.Illusion het volgende:
Aangezien hier een aantal een tijdje geleden vroegen voor nog een Trance mix... Ik wist dat ik ergens lang lang lang geleden ooit nog 1 gemaakt (blijkt 2008 te zijn) had en ik heb hem zowaar weer gevonden op het internet![]()
Mensen moeten maar ff pb sturen als ze link willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*edit
Zie net dat het een winrar is met 2 sets erin. Blijkt ook nog een hs setje in te zitten... Toen draaide ik nog niet heel lang... dus geen idee of 't mixen ook ergens op lijkt
PM met beide linkjes graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Denk dat ik niet al die nummers heb, en ik ben te slecht in mixen om die onbekendere dingen te doen. Achteraf gezien zit de 1e mix ook vol met overgangfouten maar die lekkere tracklist compenseert het watquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:08 schreef Sc0tTy het volgende:
Deeltjesversneller waar is de tweede mix trouwens ?Eens, trance was deel van je opvoeding vroegerquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Mensen die die nummers niet kennen.Dan heb je iets gemist in je leven.
Volgens mij zijn m'n laptopspeakers kapot, hoor alleen maar gekraak bij de kicks.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.. de creativiteit begint te dalen
De prijs wordt deze maand geheel verzorgd door onze beste dj Mind.Illusion: een gesigneerde vinyl van dj Promo!
De origineelste (maar correcte) inzending wint
Antwoord mag per pm aan mij, sluitingstijd = woensdag 7 december 2011.
haha wat een figuren komen er voorbijquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:00 schreef T-Force het volgende:
Hahaha, KrullieWullie, wat ben je toch een camerageil ding he
Excuses, was ik niet van op de hoogtequote:Op vrijdag 2 december 2011 07:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Roze top geloof ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
haha wat een figuren komen er voorbij
krullie niet gezien trouwens?
Over welke andere mix heb je 't?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:32 schreef Sc0tTy het volgende:
Hmm tbh nouwelijks fouten gehoord, maar mss is het omdat de TL zo heerlijk is dat ik aan het wegdromen ben
M.I. kan jij daar niets mee ? De andere mix
Hhehe krullie gaat lekkah loschquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
DRIE keerquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
krullie niet gezien trouwens?
- Losgaan shot van zijkantquote:
Qlubtempo 2001-2007 cdquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wie kan mij wat leuke early hardstyle tips geven?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[Hardstyletopic december 2011 prijsvraag]
Ik heb op m'n laptop met de touchpad een paar dj's gepaint, aan de hand van echte foto's. De vraag is niet wie ze zijn, maar wat ze gemeen hebben
Pics:OMG mag ik die niet gewoon kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.. de creativiteit begint te dalen
De prijs wordt deze maand geheel verzorgd door onze beste dj Mind.Illusion: een gesigneerde vinyl van dj Promo!
[ afbeelding ]
De origineelste (maar correcte) inzending wint
Antwoord mag per pm aan mij, sluitingstijd = woensdag 7 december 2011.The Outside Agency
Hoe heet dat 1e nummer?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:00 schreef T-Force het volgende:
Dankuquote:
whehehequote:Op vrijdag 2 december 2011 15:00 schreef T-Force het volgende:
Rippert is oplettendquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:18 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Zal wel Alphaverb & Intractable One @ Envy Our Style (Fear FM) zijn
Thnx, was het bijna vergeten. Kaartjes in de pocket!quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:06 schreef NLS04 het volgende:
nog ff een heads-up voor iedereen die toch wel van plan is om naar emporium te gaan. Tot maandag kan je nog kaarten met 10 euro korting halen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:06 schreef NLS04 het volgende:
nog ff een heads-up voor iedereen die toch wel van plan is om naar emporium te gaan. Tot maandag kan je nog kaarten met 10 euro korting halen
Is allebei voor mij te verquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
Iemand eventueel zin om hier vanavond heen te gaan? https://partyflock.nl/party/212778:Penoze.html
Heb nog wat GL over... moet je wel 21.30 voor de deur staan als ik naar binnen ga
is een goed anthem de reden om naar een feest te gaan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:36 schreef Sc0tTy het volgende:
Zooo , maar eens Headhunterz @ Qlimax 2011 luisteren, hoor iedereen daar lovend over praten.
Headhunterz - Eternalize (Hard Bass 2012 Anthem)... BAAS!![]()
Had ik niet van hem verwacht zeg! Nu begin ik wel beetje te twijfelen over me keuze om niet te gaan.
Inderdaad een goeie set van HHZHij is bezig in de goede richting te gaan ( hij hoeft natuurlijk niet meer popieopie te doen, dit is hij al ) dus ik denk nu dat ie zich een beetje meer op kwaliteit kan focussen. Z'n producties zijn ook niet verkeerd die ik hoor.
Zie je wel, ik was ff in de war toen ik on the go hoorde bij hhz maar nc's daarna draaide em dus ook, beetje erg slordig
x2quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:36 schreef Sc0tTy het volgende:
Zooo , maar eens Headhunterz @ Qlimax 2011 luisteren, hoor iedereen daar lovend over praten.
and again ... x2quote:Headhunterz - Eternalize (Hard Bass 2012 Anthem)... BAAS!![]()
Had ik niet van hem verwacht zeg!
x2quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Belle nie![]()
maar een picca van de begaaierij daar is altijd lache
Nope maar, als HHZ zo draait, dan is de lineup ietsjebeter gewordenquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
is een goed anthem de reden om naar een feest te gaan?
Vind het ook een mega dikke plaat, sowieso een super goede HWS. Die F8trix - Game Is Mine vind ik ook lekker!
Dan loop je we erg langzaam, 20 min tops is mijn ervaring...quote:Op zondag 4 december 2011 01:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
station zaandam, dan half uur lopen of taxi
ja maar jij bent dan ook een pure atleetquote:Op zondag 4 december 2011 02:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dan loop je we erg langzaam, 20 min tops is mijn ervaring...
Ik kwam er laatst achter dat F8trix de resident-DJ is van de Time Out. Voor de mensen die er wel eens komen/kwamen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die F8trix - Game Is Mine vind ik ook lekker!
Je kent me...quote:Op zondag 4 december 2011 09:34 schreef de_huig het volgende:
[..]
ja maar jij bent dan ook een pure atleet
Baseer jij de keuze van het al dan niet kopen van een kaartje op een anthem?quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:36 schreef Sc0tTy het volgende:
Headhunterz - Eternalize (Hard Bass 2012 Anthem)... BAAS!![]()
Had ik niet van hem verwacht zeg! Nu begin ik wel beetje te twijfelen over me keuze om niet te gaan.
doe maar fff naar boven scrollenquote:Op zondag 4 december 2011 12:15 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Baseer jij de keuze van het al dan niet kopen van een kaartje op een anthem?
Pfff, goedemorgen... My badquote:
Stomme kind had een hele genomenquote:Op zondag 4 december 2011 12:37 schreef haakon het volgende:
Pandemonium. Wat een bazenfeest eersteklas!
Kut voor Menno, die door omstandigheden er niet bij kon zijn.
Zeer zeer naisquote:Op zondag 4 december 2011 14:56 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.matrixx.nl/news.asp?ne_id=210
Hmmm, nais!
Naais! Jammergenoeg ist voor mij te verquote:Op zondag 4 december 2011 14:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Hmmm, nais!
https://partyflock.nl/party/214401:XXlerator_Raw.htmlquote:Op zondag 4 december 2011 14:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Hmmm, nais!
First time everquote:Pieter DjThera Heijnen
For the first time ever: THERA Live! Don't miss it! January 28, 2012 at XXlerator Raw @ClubMatrixx #XXlerator
Kom nu maar weer 's naar een FOK!-meet, daar zie je genoeg bazenquote:Op zondag 4 december 2011 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
had ik bedacht dat ik naar Pinkpop wilde (alleen zondag dan waarschijnlijk) om een keer The Boss te aanschouwen, schiet het me te binnen dat die dag ook Freshtival isdat is op fietsafstand, dikke thuiswedstrijd, dus daar uiteraard van de partij
![]()
en Bruce, die ga ik dan wel zien met z'n concert in Duitsland ofzo O^
ik ga niet meer zoveel naar feestjes, dat weet je toch Harmquote:Op zondag 4 december 2011 15:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kom nu maar weer 's naar een FOK!-meet, daar zie je genoeg bazen
Dat weet ik zeker, je mallootig gespring wordt ook zeer gemistquote:Op zondag 4 december 2011 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga niet meer zoveel naar feestjes, dat weet je toch Harm
daar heb je Krullie en Forceje toch voor?quote:Op zondag 4 december 2011 15:50 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker, je mallootig gespring wordt ook zeer gemist![]()
![]()
Beetje jammer dat je dan surrogaat bazen in DLD gaat opzoeken![]()
Ain't nobody party like you do ...quote:Op zondag 4 december 2011 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
daar heb je Krullie en Forceje toch voor?
Mooi, tot Q-base dan maarquote:en voor The Boss durf ik de grens wel over te steken, jeweetz![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 16:04 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ain't nobody party like you do ...![]()
![]()
![]()
quote:Mooi, tot Q-base dan maar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De link gaat weer de lucht in via PM
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Ja.. Jammer is dat! Verkoop een kaartje of 100(?) minder zodat we allemaal iets meer ruimte hebben. Fijne tent: Bar gaat altijd snel, geluid is goed enzo, maar die hitte en drukte altijd is echt een minpuntje.quote:Op zondag 4 december 2011 18:39 schreef mstx het volgende:
Hoera, rauwe hardstylo in de Matrixx, dat wordt weer proppen.
Wat een toevalquote:Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef Baronpilsener het volgende:
Luister nu die fok #250 mix pas echt (evenals bovenstaand), maar vind hem erg vet geworden!
Stijltje van Avicii bevalt me sowieso wel. Ook al is 't merendeel van z`n nummers opgebouwd uit presets uit Sylenth.1 en Nexusquote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef mstx het volgende:
Ik ben de laatste dagen verslaafd aan het setje van Avicii @ Super Glow Washington DC.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je de hele zondag door hebt getrokken he?
Zoals iemand op Facebook zei: haakon, op een dag betrap ik je op moeheid!quote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Keerl hoe hou je dat toch iedere keer weer vol!
D-Clear - Midnight Skiesquote:
Ik aan de set van AVIOquote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef mstx het volgende:
Ik ben de laatste dagen verslaafd aan het setje van Avicii @ Super Glow Washington DC.
quote:Op zondag 4 december 2011 18:34 schreef RiKe het volgende:
Dames en heren, het is weer zo ver.
Na lange tijd heb ik weer eens tijd gehad om een mix op te nemen.
En ach, ik ben daar best mee los gegaan (2uur 17min).
De tracklist in de spoiler:gewaagde TL, maar ik zal hem checken, btw ooit gedacht aan soundcloud ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De link gaat weer de lucht in via PM
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Soundcloud is niet zo heel lastig hoor.. Simpelweg je set selecteren voor uploaden, titel enzo veranderen, et voila: Je kan overal de link droppen naar je set op Souncloudquote:Op maandag 5 december 2011 00:50 schreef RiKe het volgende:
In mijn ogen is elke set op safe spelen saai, neem eens wat risico, wie weet pakt het goed uit!
Zo denk ik maar weer
Ik heb wel gedacht aan soundcloud maar heb me er nog niet echt in verdiept, misschien toch eens doen (tijd er voor hebben is de grootste uitdaging).
Hij is geen mens, maar een machine.quote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
PEPquote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Een knoopquote:Op maandag 5 december 2011 12:58 schreef haakon het volgende:
Ik zou je eerlijk zeggen: alleen in de bus terug nog een knoop gehad en redelijk stevig ontbeten. Rest van de dag gewoon tv gekeken, bier gedronken en geouwehoert met degene die nog wakker was.
Same here.. Na een feest heb ik 't ook echt gehad. Het bekende "lege maar voldane" gevoelquote:Op maandag 5 december 2011 14:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Na een feest wil ik niets liever als een lekkere douche om vervolgens mn bed in te kruipen.
Moet er niet aan denken dan nog een hele dag door te halen![]()
Maar wel mijn respect naar Haakon, die vent is inderdaad een machine
Ik werk altijd voor feesten de hele dag van 7 - 18.00 en ben dan vanaf 6.15 mijn nest uit. Na het feest trok ik vroeger ook wel eens door (zonder hulpmiddelen), maar tegenwoordig wil me dat vaak niet meer lukken.quote:Op maandag 5 december 2011 14:50 schreef haakon het volgende:
Voor het feest eerst gaan werken is btw wel vermoeiender
quote:Op maandag 5 december 2011 14:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Na een feest wil ik niets liever als een lekkere douche om vervolgens mn bed in te kruipen.
quote:Omegatypez
Hey guys,
Many people are still asking which label we joined.
We are now a member of the Fusion family! At the moment we are preparing for the first releases and previews!
Ztaat niet ztoerquote:Op maandag 5 december 2011 17:29 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Wat is er toch mis met de letter s?
Jep na ZZZZany ging het helemaal misquote:Op maandag 5 december 2011 18:52 schreef 16meter het volgende:
Een paar jaar geleden was het ondenkbaar dat er dj's met zo'n naamZzzzzzZ bij Fusion kwamen.
Lol in Harkema dus, ken wel aantal van die gastenquote:
Weet ik maar was een slechte trollquote:Op maandag 5 december 2011 19:00 schreef 16meter het volgende:
Zzz aan het eind bedoel ik dan. Zany is een prima dj naam.
x2quote:Op maandag 5 december 2011 14:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Herkenbaar dit. Moet zelf dan om 6 uur beginnen en ben om 2 uur klaar. Probeer daarna altijd nog ff een middagdutje te doen als de buurt het toelaat..quote:Op maandag 5 december 2011 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik werk altijd voor feesten de hele dag van 7 - 18.00 en ben dan vanaf 6.15 mijn nest uit. Na het feest trok ik vroeger ook wel eens door (zonder hulpmiddelen), maar tegenwoordig wil me dat vaak niet meer lukken.
nicequote:Op maandag 5 december 2011 20:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Over een uurtje begint trouwens de album showcase set van Frontliner op Q-Dance radio, eerst setje van Koldsa die voornamelijk 2007-2008 spul gaat draaien volgens de host
Dit! Hoewel ik niet eens meer kan douchen, zou tijdens het douchen in slaap vallen! Soms nog wat eten als ik suuuperveel honger heb maar dat was het wel.quote:Op maandag 5 december 2011 14:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
UH-OH.......quote:Op maandag 5 december 2011 19:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Decibel dvd maar eens aan het kijken, in de Loudness area weer een aantal shots van Fok!-ers
Ik zou ff rondvragenquote:Op maandag 5 december 2011 20:35 schreef T_Killer het volgende:
Ik wil even een oproep doen aan mijn beste mede Fokkers:
Is er iemand die zelf, of via via iemand kent die van zijn Loudness kaartje af wil? Anders ben ik genoodzaakt om via PF of marktplaats naar een kaartje te zoeken en daar heb ik het op een of andere manier niet zo op.
Dus als jullie jullie netwerk willen raadplegen, zou mijn dank groot zijn.
Janine heeft er volgens mij nog 1 te koopquote:Op maandag 5 december 2011 20:35 schreef T_Killer het volgende:
Ik wil even een oproep doen aan mijn beste mede Fokkers:
Is er iemand die zelf, of via via iemand kent die van zijn Loudness kaartje af wil? Anders ben ik genoodzaakt om via PF of marktplaats naar een kaartje te zoeken en daar heb ik het op een of andere manier niet zo op.
Dus als jullie jullie netwerk willen raadplegen, zou mijn dank groot zijn.
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar.quote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Janine heeft er volgens mij nog 1 te koop
http://www.facebook.com/p(...)9&id=100000703356875
berichtje sturen kan ook niet?quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar.
Moet ik een groupie zijn van een Fusion groupie? Naaaaahhh...
bedoel je zou of zal?quote:
Doet t idd niet. Maar ik kan wel op dr PF een berichtje achterlaten dat er hier op het forum een paar stalkers van haar zitten, en dat ik via jullie weet dat ze een kaartje over heeftquote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Janine heeft er volgens mij nog 1 te koop
http://www.facebook.com/p(...)9&id=100000703356875
ga je gangquote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef T_Killer het volgende:
Doet t idd niet. Maar ik kan wel op dr PF een berichtje achterlaten dat er hier op het forum een paar stalkers van haar zitten, en dat ik via jullie weet dat ze een kaartje over heeft
Zal. Excuse moiquote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef T_Killer het volgende:
[..]
bedoel je zou of zal?
[..]
Doet t idd niet. Maar ik kan wel op dr PF een berichtje achterlaten dat er hier op het forum een paar stalkers van haar zitten, en dat ik via jullie weet dat ze een kaartje over heeft
Ah oke, in dat geval stuur ik een berichtjequote:Op maandag 5 december 2011 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga je gangik ben gewoon vriendjes op Facebook, dus dan komt dat voorbij...
Ik hoorde dat ik bij Headhunterz erop stond. Geinig!quote:Op maandag 5 december 2011 19:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Decibel dvd maar eens aan het kijken, in de Loudness area weer een aantal shots van Fok!-ers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4x Geck-o/Geck-e![]()
6x Theracords/Therabyte![]()
4x een track die eigenlijk geen Hardstyle is![]()
Zegt wel iets over hoe poep ik de 'standaard' hardstyle in 2011 vond
[ Bericht 0% gewijzigd door Krulliewullie op 05-12-2011 21:24:38 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op maandag 5 december 2011 21:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Iedereen al de Fear top 10 van 2011 al ingevuld? Ikke welWie is Phrantid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4x Geck-o/Geck-e![]()
6x Theracords/Therabyte![]()
4x een track die eigenlijk geen Hardstyle is![]()
Zegt wel iets over hoe poep ik de 'standaard' hardstyle in 2011 vond
Leuk lijstje verder, verschilt wel erg van die van mij alleen "Realization of a Dream" had ik er ook in
Weet verder niet precies meer welke ik heb gekozen maar dezen zaten er wel in:
- Realization of a dream
- It's what we are
- Sound of the machine
- Fear no more
- Everything starts
- No turning back (Machine remix)
[ Bericht 1% gewijzigd door em-dee-em-aa op 05-12-2011 21:23:17 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstjes zonder een geck-o plaat of Discorecord tel ik eigenlijk niet eens mee, want dat kan niet serieus zijn![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 21:38 schreef T-Force het volgende:
Lijstjes zonder Discorecord tel ik eigenlijk niet eens mee, want dat kan niet serieus zijn![]()
Ik kan niet ontkennen dat Discorecord een goeie plaat is, maar ik heb 'm zoooooooooooooooooo belachelijk vaak gehoord (denk het meeste van alle platen in 2010/2011 ) dat ik 'm tegenwoordig echt niet meer aan kan horenquote:Op maandag 5 december 2011 21:41 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn nummer 1 is denk ik Discorecordde rest telt gewoon niet...
ik heb Like Thiz ook belachelijk vaak gehoord en wil hem graag nog belachelijk vaak horenquote:Op maandag 5 december 2011 21:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet ontkennen dat Discorecord een goeie plaat is, maar ik heb 'm zoooooooooooooooooo belachelijk vaak gehoord (denk het meeste van alle platen in 2010/2011 ) dat ik 'm tegenwoordig echt niet meer aan kan horenBovendien komt die toch wel in de top100 dus ik zet dan liever een meer ondergewaardeerde en originelere plaat in m'n lijstje
Inderdaad vaak gedraaid, maar dat kan die plaat wel aardig hebben moet ik zeggen. Misshcien wel een kandidaat voor mijn top 10.quote:Op maandag 5 december 2011 21:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet ontkennen dat Discorecord een goeie plaat is, maar ik heb 'm zoooooooooooooooooo belachelijk vaak gehoord (denk het meeste van alle platen in 2010/2011 ) dat ik 'm tegenwoordig echt niet meer aan kan horenBovendien komt die toch wel in de top100 dus ik zet dan liever een meer ondergewaardeerde en originelere plaat in m'n lijstje
niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 5 december 2011 21:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik denk niet dat ik een top10 zou kunnen maken, ik geloof niet dat er 10 platen zijn uitgekomen die ik niet na een paar keer luisteren beu was. En discorecord is overrated.
geld ook voor mij, hihiquote:Op maandag 5 december 2011 21:56 schreef haakon het volgende:
Ik kan geen top10 maken, omdat ik de laatste al een aardige tijd de nieuwe releases niet meer volg
quote:Op maandag 5 december 2011 21:41 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn nummer 1 is denk ik Discorecordde rest telt gewoon niet...
Onzin en onzin!quote:Op maandag 5 december 2011 21:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik denk niet dat ik een top10 zou kunnen maken, ik geloof niet dat er 10 platen zijn uitgekomen die ik niet na een paar keer luisteren beu was. En discorecord is overrated.
Die plaat zit gewoon echt heel strak in mekaar en die melodie is echt geweldig! Wat een energiequote:Op maandag 5 december 2011 22:07 schreef 16meter het volgende:
Discorecord is zwaar overrated met die poing poing kicks. Leuk feestplaatje, maar als zulks het allerbeste moet zijn dat dit genre te bieden heeft...
quote:Op maandag 5 december 2011 22:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die plaat zit gewoon echt heel strak in mekaar en die melodie is echt geweldig! Wat een energie
Kwestie van smaak, laten we het daar op houden?
Nou nou nou, Dennisquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 22:15 schreef 16meter het volgende:
3. Jon The Baptist & DJ Chuck-E ft. MC Shocker - The Greatest Show On Earth (Alphaverb Remix)
Vanaf hier gaat het topic over dit nummer.
Alphaverb stond afgelopen zomer bijna overalquote:Op maandag 5 december 2011 22:21 schreef StM het volgende:
Het is gewoon een schande hoe weinig men AVIO boekt
Zeker! En dat terwijl het eigenlijk best wel toegankelijke Hardstyle is, alleen met een kleine twist.quote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef haakon het volgende:
Maar nu eigenlijk nergens meer.
Hij maakt ook meer 'zomerse' hardstyle vind ik, maar dat neemt niet weg dat ie gewoon te weinig geboekt wordt, want die gast is een baas.
1 of 2 keer op feestengquote:Op maandag 5 december 2011 22:16 schreef T-Force het volgende:
[..]![]()
Die is goed! Man man man man, te weinig gehoord die plaat. Maar een keer of 4/5
Misschien toch te 'moeilijk' voor de meeste feestgangers?quote:Op maandag 5 december 2011 22:25 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zeker! En dat terwijl het eigenlijk best wel toegankelijke Hardstyle is, alleen met een kleine twist.
Lijkt me niet, maar het feit dat zijn platen eigenlijk (bijna) alleen door hem worden gedraaid doet ook een hoop volgens mij..quote:Op maandag 5 december 2011 22:29 schreef 16meter het volgende:
Misschien toch te 'moeilijk' voor de meeste feestgangers?
Als je het zo bekijkt, dan is de plaat dus gewoon te saai en inderdaad overrated?quote:Op maandag 5 december 2011 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb Like Thiz ook belachelijk vaak gehoord en wil hem graag nog belachelijk vaak horen
quote:Op maandag 5 december 2011 21:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
Onzin, gewoon ff via gabba en/of discogs een overzichtslijstje aanklikken/maken, heb ik ook gedaan want ik had hetzelfde 'probleem'quote:
Nee joh!! Ik heb zowat op ieder feest AVIO, dan wel een AVIO-artiest (zowat dezelfde tracklist) gezien!! Wat mij betreft mag het wel wat minder. Laatste keer op Euphoria deed het me helaas niet zoveel omdat ik ze zo vaak had gehoord en ben toen maar ff gaan chillen in de hal.quote:Op maandag 5 december 2011 22:21 schreef StM het volgende:
Het is gewoon een schande hoe weinig men AVIO boekt
Ja, weinig support van z'n collega's...quote:Op maandag 5 december 2011 22:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Lijkt me niet, maar het feit dat zijn platen eigenlijk (bijna) alleen door hem worden gedraaid doet ook een hoop volgens mij..![]()
http://www.fear.fm/releases/genre/hardstyle/2011quote:Op maandag 5 december 2011 22:32 schreef Krulliewullie het volgende:
Onzin, gewoon ff via gabba en/of discogs een overzichtslijstje aanklikken/maken, heb ik ook gedaan want ik had hetzelfde 'probleem'We moeten wel ff proberen de top100 een positieve boost te geven jongens
Dat is het meer denk ik. Platen als die Overdrive Your Woofah zijn rete orgineel. Ik hoop eigenlijk wel dat ze wat meer gedraaid gaan worden.quote:Op maandag 5 december 2011 22:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Lijkt me niet, maar het feit dat zijn platen eigenlijk (bijna) alleen door hem worden gedraaid doet ook een hoop volgens mij..![]()
Balen, want de meeste platen die op AVIO records uitkomen zijn toch gewoon heel vet en helemaal niet zo anders dan de normale 'mainstream' Hardstyle
hater :Squote:Op maandag 5 december 2011 21:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 23:25 schreef em-dee-em-aa het volgende:
BassBoom op 1 dan neem ik hardstyle gelijk al niet meer serieus
je tool werkt niet helemaal goed, hij laat wel meer oudere platen zien. ik heb mijn inzending niet bevestigd trouwens, wil dat niet op mijn geweten hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef StM het volgende:
BassBoom is alleen uit 2010Hij stond vorig jaar ook op 1 in de Top 100....
Komt door de compilatie albums, is ook even snel in elkaar gezetquote:Op maandag 5 december 2011 23:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
klagen blijft leuk
[..]
je tool werkt niet helemaal goed, hij laat wel meer oudere platen zien. ik heb mijn inzending niet bevestigd trouwens, wil dat niet op mijn geweten hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R3belz addict
[ Bericht 20% gewijzigd door eQuaL op 06-12-2011 01:38:27 ]
quote:Op maandag 5 december 2011 14:50 schreef haakon het volgende:
Voor het feest eerst gaan werken is btw wel vermoeiender
quote:Op maandag 5 december 2011 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik werk altijd voor feesten de hele dag van 7 - 18.00 en ben dan vanaf 6.15 mijn nest uit. Na het feest trok ik vroeger ook wel eens door (zonder hulpmiddelen), maar tegenwoordig wil me dat vaak niet meer lukken.
Iedereen werkt zijn kont eraf gedurende de week en wordt helemaal gestressed,quote:Op maandag 5 december 2011 19:58 schreef NLS04 het volgende:
Herkenbaar dit. Moet zelf dan om 6 uur beginnen en ben om 2 uur klaar. Probeer daarna altijd nog ff een middagdutje te doen als de buurt het toelaat..Komende zaterdag is het weer zover maar heb het er met alle liefde voor over
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:15 schreef haakon het volgende:
Mensen, een pijnlijke mededeling:
Ik denk dat ik Loudness laat schieten..
Hardstyle kan me gewoon echt niet meer boeien, en weet bijna zeker dat ik er spijt van krijg als ik ga..
Dus T-Killer, bij deze mag je mijn kaartje wel overnemen.
¤40,-
Dramaqueenquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik presenteer u de kampioenen van de armoede:
quote:
Gewoon leuke nummers, hoor. Of kun je het zelf beter?quote:Op maandag 5 december 2011 23:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
hater :S
mijn lijstjuh:)
[ afbeelding ]
Ken dat hele nummer nietquote:
Lekkere track, maar een house nummer voor de Hardstyle top 100? Is dit een proteststem?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:17 schreef robuust89 het volgende:
Isaac - Bring The Club Down (Organ Donors Remix)
Korte compilatie awakenings weekender:quote:
Het is dat die trollface erbij zit anders was ik er serieus nog op ingegaan, wat een slaapverwekkende aftermovie...awakenings is ook niet meer wat het ooit wasquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Korte compilatie awakenings weekender:
zit beter in elkaar
[ afbeelding ]
Not sure if serious? Ziet er gruwelijk uit, montage is veel vetter.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Het is dat die trollface erbij zit anders was ik er serieus nog op ingegaan, wat een slaapverwekkende aftermovie...awakenings is ook niet meer wat het ooit was
Dit is slechts een korte compilatie van het weekend (een extraatje), de aftermovies per artiest staan op hun kanaalquote:
Deze man is een party machine, dus hij kan het weten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:03 schreef haakon het volgende:
En het feest lijkt me ook 10839128x vetter
Nouja hij is wel mooi hoor, ziet er zeker vet uit. Maar de hele aftermovie is opgenomen uit 3 of 4 vaste camera standpunten met af en toe een Fish eye lens. Dat is 1 minuutje leuk, maar als er verder niets beweegt, en het publiek wordt alleen van grote afstand gefilmd, vind ik het maar een saaie aftermovie, ook al wordt zo wel de sfeer heel realistisch over gebracht.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:01 schreef 16meter het volgende:
[..]
Not sure if serious? Ziet er gruwelijk uit, montage is veel vetter.
Dat wist ik natuurlijk ook niet, kan ze zo snel alleen niet vinden op YTquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dit is slechts een korte compilatie van het weekend (een extraatje), de aftermovies per artiest staan op hun kanaal
Nou, ik kan je vertellen dat Qlimax heel hard was en de sfeer uitermate goedquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:22 schreef eQuaL het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nouja hij is wel mooi hoor, ziet er zeker vet uit. Maar de hele aftermovie is opgenomen uit 3 of 4 vaste camera standpunten met af en toe een Fish eye lens. Dat is 1 minuutje leuk, maar als er verder niets beweegt, en het publiek wordt alleen van grote afstand gefilmd, vind ik het maar een saaie aftermovie, ook al wordt zo wel de sfeer heel realistisch over gebracht.
Die Qlimax aftermovie (Qlimax) geeft ook een (wellicht onrealistisch) beeld van hoe de sfeer daar was, maar door die bewegende camera's neemt het je echt eventjes mee naar het feest. Een soort van trailer zeg maar. Dat gevoel heb ik niet bij de Awakenings aftermovie...hangt er eigenlijk een beetje vanaf wat je zelf terug wil zien in een aftermovie
[..]
Dat wist ik natuurlijk ook niet, kan ze zo snel alleen niet vinden op YT
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Deze man is een party machine, dus hij kan het weten.
Dat komt door de compilatiecd's uit 2011. Op dit moment kunnen we geen onderscheid maken tussen albums en releases. Dit hopen we volgend jaar opgelost te hebben. Heb je toch op zo'n track gestemd zal hij niet mee geteld worden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:19 schreef robuust89 het volgende:
Hoezo staat er bijvoorbeeld Max Enforcer - Gold in deze lijst? Is toch een 2010 plaat?
Hardstyle.com kan geen ENKELE manier invloed uitoefenen op de stemming en dat is ook iets wat ze niet geprobeerd hebben of zullen proberen. De stemming is volledig in handen van de luisteraars van Fear.FM wat een diverse en wereldwijde groep is. De enigste manier waarop de stemming te beïnvloeden is, is door jouw persoonlijke top 10 in te dienen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:27 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten waar ik op moet stemmen en echt geen zin+tijd om nummers te gaan zoeken Sowieso verwacht ik geen objectieve lijst van Hardstyle.com
Datquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:25 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen dat Qlimax heel hard was en de sfeer uitermate goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |