Zeker.. fijntjes idd!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Top gezellig!![]()
[offtopic]
Kuedo album al gecheckt?
[/offtopic]
I Beg to differ..quote:
Dat is de uitzondering die de regel bevestigt.quote:
not mequote:Op woensdag 30 november 2011 22:35 schreef haakon het volgende:
Degene die mijn nummer dus hebben en nog geen sms hebbem gestuurd op verzoek, wil je mij een sms sturen? BVD, Mr. Hoem
een mooie herinnering, niets meer, niets minder.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben aan het filosoferen, hoe zal hardstyle over 20 jaar zijn?
Jij weet het beter te brengen dan ik in mijn hoofd had.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:40 schreef de_huig het volgende:
[..]
een mooie herinnering, niets meer, niets minder.
quote:Op donderdag 1 december 2011 08:40 schreef de_huig het volgende:
[..]
een mooie herinnering, niets meer, niets minder.
Dit kaas noemen.. Feel The Rythm remix is dikquote:Op woensdag 30 november 2011 22:36 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik word dus gewoon zo vrolijk van kazige tracks als TT
Hoeveel moet je ervoor hebben?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb een VIP ticket voor Focus, kan er echter niet naar toe wegens andere verplichtingen (en het feit dat de muziek allang niet meer mijn muziek is). Wie wil 'm? Ophalen kan in Enschede vandaag en morgen.
Ik heb hem voor niets gekregen dus hij mag ook voor niets weg. Zolang het mij geen tijd, moeite of geld kost.quote:
Ja, gisterenavond al.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:00 schreef stoeltafel het volgende:
Zien jullie de nieuwe HWS al op iTunes ?
Ja, Feel the rhytm vind ik ook dik!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dit kaas noemen.. Feel The Rythm remix is dik.
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Saaie line-up, maar ik zou toch al niet gaan
Inderdaad. Ben ook wel blij dat ik er geen kaartje voor heb gehaald. Ik riep de afgelopen maanden dat ik dit écht niet zou gaan missen. Enige die me kunnen bekoren zijn Isaac, Wildstylez, Adaro en Ran-D & B-Front. Maar om daar nou ¤60(?) voor te betalen. Nah...quote:Op donderdag 1 december 2011 12:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
quote:
Eigenlijk hoop ik op een (paar) nieuwe gezichten op het Digital Age label. Zou natuurlijk ontzettend vet zijn om die te presenteren op XQ (eventueel in de zaal boven).quote:
Hij wil graag naar Amerika he, daar ligt toch het grote geldquote:Op donderdag 1 december 2011 13:06 schreef eQuaL het volgende:
Waarom kan Hhz niet gewoon stil zijn tijdens z'n show? Af en toe een track aankondigen prima, maar iedere uitzending moet hij weer uitgebreid vertellen hoe hij zo'n stijve lul krijgt van zijn fans
x2. Ben inmiddels ook wel gewend aan zijn stem en dat helpt ook wel een beetje. Voorderest niks dan lof hoe hij de laatste tijd zich presenteert als bekend persoon, artiest, en als DJ. Is daar wat mij betreft een prima voorbeeld mee voor andere artiesten die alle moderne media vooral 1 richting op gebruiken. Hij laat eigenlijk de laatste tijd fiws zien dat het contact tussen volgers en artiesten nog steeds mogelijk is ondanks de enorme groei van de scene en dat daar hele mooie dingen uit voort kunnen komen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe Hard with Style is er ook weer, HHZ is wat mij betreft goed bezig met zijn show.
Kaartjes zojuist aangeschaftquote:Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Levitas het volgende:
Zit ook erg te twijfelen over XQ: Noisecontrollers. Weet zeker dat dat een prachtig feest gaat worden. Maar weet ook dat het me al snel ¤160-170 gaat kosten. Net iets wat ik net zo graag in m`n zak houd om i.p.v 5 maanden Sydney 8 maanden te doen en DQ mee te pakken.
Volgens mij wordt minstens de helft van die CD's op die manier verkocht...quote:Op donderdag 1 december 2011 01:14 schreef Zweefkaak het volgende:
Qlimax CD is best aardig vind ik, heb die heeel impulsief gekocht op het feest zelf, omdat ik 10 minuten voor tijd nog 8 munten over had
Interessante vraag.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben aan het filosoferen, hoe zal hardstyle over 20 jaar zijn?
serieus?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef StM het volgende:
Q-Dance en B2S hebben gewoon hetzelfde moederbedrijf hoorZo verschillend zijn ze niet, ze richten zich alleen op andere delen van de markt.
Nope, hoewel het niet echt met zekerheid te zeggen is door de wirwar van holdings, is Q als het goed is de eigenaar van ID&T doordat die op het randje van de afgrond kwamen oa door hun ID&T Radio avontuur en nog een aantal dingen die zakelijk nogal mis zijn gegaan.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:01 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Sterker nog, hun moederbedrijf is ID&T, bekend van o.a. Sensation
Aaah wat een hoop holdings man, dat is toch niet meer bij te houden zoquote:Op donderdag 1 december 2011 14:11 schreef StM het volgende:
[..]
Nope, hoewel het niet echt met zekerheid te zeggen is door de wirwar van holdings, is Q als het goed is de eigenaar van ID&T doordat die op het randje van de afgrond kwamen oa door hun ID&T Radio avontuur en nog een aantal dingen die zakelijk nogal mis zijn gegaan.
Wil je het echt weten moet je alles opvragen bij de KVK maar dat kost geld
Het is niet voor niks dat de feestfabriek vorig jaar ook zomaar in de Arena plaats kon vinden, dat kon enkel omdat ze de 2e nachtlicentie van ID&T er voor gebruikt hebben.
Om je een klein idee te geven: http://www.openkvk.nl/adres:%20De%20entree%20300 dat is wat er op het adres van Q HQ zit. En dan heb je nog holdings als B2Q op het B2S adres en ID&Q in landgraaf.
Ik denk dat je de documentaire over Mysteryland bedoelt?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef Zweefkaak het volgende:
Maar een x-aantal jaren geleden werd er ergens op tv een jonge gast besproken (toentertijd 24 ofzo), die was begonnen met kleine feesten te organiseren en op een gegeven moment feesten organiseerden voor 30.000 man.
Was hij dan van Q-Dance of ID&T? Het is echt heel lang geleden, ik denk echt al 10 jaar geleden ofzo dat dat op tv kwam...
Want die had het aardig voor elkaar
https://nl.wikipedia.org/wiki/Duncan_Stutterheimquote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef Zweefkaak het volgende:
Maar een x-aantal jaren geleden werd er ergens op tv een jonge gast besproken (toentertijd 24 ofzo), die was begonnen met kleine feesten te organiseren en op een gegeven moment feesten organiseerden voor 30.000 man.
Was hij dan van Q-Dance of ID&T? Het is echt heel lang geleden, ik denk echt al 10 jaar geleden ofzo dat dat op tv kwam...
Want die had het aardig voor elkaar
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:55 schreef mstx het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Duncan_Stutterheim
Nee het was toen echt een fragmentje in het nieuws ofzo, ik weet het allemaal niet meer, maar de naam is inmiddels bekendquote:Op donderdag 1 december 2011 14:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik denk dat je de documentaire over Mysteryland bedoelt?
Commercial Manager staat er op LinkedIn, niet meteen eigenaar dus...quote:Op donderdag 1 december 2011 15:47 schreef Levitas het volgende:
Maar, is Duncan nu ook de "eigenaar" van Q-Dance? Want het gezicht wat wij allemaal hebben achter Q-Dance, is Ibo. En die heeft het ook heul goed voor elkaar, te zien aan de foto's op z`n Twitter.
Luister, gaquote:Op donderdag 1 december 2011 16:27 schreef Zweefkaak het volgende:
Is die HWS ergens te downloaden toevallig?
iTunes, youtube en het heeft zelf zn eigen website, http://hardwithstyle.nl/quote:Op donderdag 1 december 2011 16:27 schreef Zweefkaak het volgende:
-knip-quote:Op donderdag 1 december 2011 16:27 schreef Zweefkaak het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Luister, ga
Snel naar
Die ene website en
Beluister hem
quote:
Da mag heulemaal nie hierquote:
Aah oke, ik wist dat D een broer had en dat die was overleden, maar de witte kleding komt dus omdat..spoiler?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:41 schreef Treces het volgende:
Er is ook een documantaire over Duncan, God is not a DJ geloof ik. Daarin wordt ook uitgelegd hoe Sensation White en Black ooit zijn ontstaan en waarom iedereen in witte en zwarte kleren ging.
EDIT: God is my DJ: http://www.amazon.com/God-My-DJ-Reg-2/dp/B001HSR6KQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hijs fijn ja!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:00 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Da mag heulemaal nie hier
/NSBmodus
Music is the answer! To your problems!
Echt weer een lekker nummer van Tuneboy
Zoals NLS04 al aangaf, sommige artiesten doen hun best om te veranderen en te verbeteren. Tuneboy hoort daar wat mij betreft zeker wel bij![]()
Jammer weer van die Zatox kicksquote:Op donderdag 1 december 2011 20:14 schreef eQuaL het volgende:
Kan er niets aan doen, moet deze gewoon posten:
Heerlijke euforische melodie
Ga ik doenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef StM het volgende:
De Fear.FM Top 40 & Awards zijn er weer!Je kan de komende weken stemmen en rond eindjaar is er dan weer de jaarlijkse uitzending. Wie weet kunnen we een klein beetje tegenwicht bieden
http://www.fear.fm/magazi(...)-by-hardstylecom/862
For your convenience, alle releases van 2011 tot dusver.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef StM het volgende:
De Fear.FM Top 40 & Awards zijn er weer!Je kan de komende weken stemmen en rond eindjaar is er dan weer de jaarlijkse uitzending. Wie weet kunnen we een klein beetje tegenwicht bieden
http://www.fear.fm/magazi(...)-by-hardstylecom/862
Correctie, tot 9 juni 2011quote:Op donderdag 1 december 2011 22:03 schreef robuust89 het volgende:
[..]
For your convenience, alle releases van 2011 tot dusver.
http://www.hardtraxx.nl/f(...)ses-2011-t12302.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*edit
Zie net dat het een winrar is met 2 sets erin. Blijkt ook nog een hs setje in te zitten... Toen draaide ik nog niet heel lang... dus geen idee of 't mixen ook ergens op lijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yo(sander), er mogen geen dl-links in MUZ, vandaar;)quote:
ik vind bartman wel geschikt daarvoor.. kan ie alles wat gepost is en wat hem niet aanstaat wegmodden en vervangen door geestige plaatjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 07:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Yo(sander), er mogen geen dl-links in MUZ, vandaar;)
Lang geleden dat ik mn mod-powerz hier moest gebruiken :p.
Iemand hier interesse om dit in de toekomst te gaan doen?
Verder even een bedankje richting DLTJSVRSNLLR voor de mix!
Tja lijkt me wel leuk maar dit is het enige MUZ topic waar ik rond hangquote:Op vrijdag 2 december 2011 07:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Yo(sander), er mogen geen dl-links in MUZ, vandaar;)
Lang geleden dat ik mn mod-powerz hier moest gebruiken :p.
Iemand hier interesse om dit in de toekomst te gaan doen?
Verder even een bedankje richting DLTJSVRSNLLR voor de mix!
Dat lijkt mij ook wel awesomequote:Op vrijdag 2 december 2011 09:00 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik vind bartman wel geschikt daarvoor.. kan ie alles wat gepost is en wat hem niet aanstaat wegmodden en vervangen door geestige plaatjes
Ik voel me vereerd, maar ik zeg toch neequote:Op vrijdag 2 december 2011 09:00 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik vind bartman wel geschikt daarvoor.. kan ie alles wat gepost is en wat hem niet aanstaat wegmodden en vervangen door geestige plaatjes
Valt me van je tegen...quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd, maar ik zeg toch nee(en hier heb ik dan zo 1,2,3 weer geen plaatje bij)
Ik wilde niets met bans doen, zo voorspelbaarquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:15 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Valt me van je tegen...
[ afbeelding ]
Daarbij kan Rippert ook niet bannenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik wilde niets met bans doen, zo voorspelbaar
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef Mind.Illusion het volgende:
Aangezien hier een aantal een tijdje geleden vroegen voor nog een Trance mix... Ik wist dat ik ergens lang lang lang geleden ooit nog 1 gemaakt (blijkt 2008 te zijn) had en ik heb hem zowaar weer gevonden op het internet![]()
Mensen moeten maar ff pb sturen als ze link willenFijn setje, kende ook alle nummersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die die nummers niet kennen.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://soundcloud.com/tuneboy/houzenzation-preview
en weer een classic geraped door dongs
Is dit door Tuneboy zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://soundcloud.com/tuneboy/houzenzation-preview
en weer een classic geraped door dongs
Welk setje heb jij op staan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:09 schreef Sc0tTy het volgende:
Intractable One - Ginger (Black edit) ,ook een beest van een track
Ik ben bang dat het antwoord het tegenovergestelde van nee is...quote:
Aii dus toch, had gelukkig zelf al wel een kaartje...quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef T_Killer het volgende:
Kut, Loudness uitverkocht![]()
Wilde net een kaartje gaan kopen. Iemand kaartje over?
Alphaverb & Intractable One @ Envy Our Style (Fear FM) van paaar dagen geleden, heerlijk setjequote:Op vrijdag 2 december 2011 13:25 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Is dit door Tuneboy zelf gemaakt?
[..]
Welk setje heb jij op staan?
www.watbenjedan.comquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef T_Killer het volgende:
Kut, Loudness uitverkocht![]()
Wilde net een kaartje gaan kopen. Iemand kaartje over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |