Zeker! En dat terwijl het eigenlijk best wel toegankelijke Hardstyle is, alleen met een kleine twist.quote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef haakon het volgende:
Maar nu eigenlijk nergens meer.
Hij maakt ook meer 'zomerse' hardstyle vind ik, maar dat neemt niet weg dat ie gewoon te weinig geboekt wordt, want die gast is een baas.
1 of 2 keer op feestengquote:Op maandag 5 december 2011 22:16 schreef T-Force het volgende:
[..]![]()
Die is goed! Man man man man, te weinig gehoord die plaat. Maar een keer of 4/5
Misschien toch te 'moeilijk' voor de meeste feestgangers?quote:Op maandag 5 december 2011 22:25 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zeker! En dat terwijl het eigenlijk best wel toegankelijke Hardstyle is, alleen met een kleine twist.
Lijkt me niet, maar het feit dat zijn platen eigenlijk (bijna) alleen door hem worden gedraaid doet ook een hoop volgens mij..quote:Op maandag 5 december 2011 22:29 schreef 16meter het volgende:
Misschien toch te 'moeilijk' voor de meeste feestgangers?
Als je het zo bekijkt, dan is de plaat dus gewoon te saai en inderdaad overrated?quote:Op maandag 5 december 2011 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb Like Thiz ook belachelijk vaak gehoord en wil hem graag nog belachelijk vaak horen
quote:Op maandag 5 december 2011 21:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik denk niet dat ik een top10 zou kunnen maken, ik geloof niet dat er 10 platen zijn uitgekomen die ik niet na een paar keer luisteren beu was. En discorecord is overrated.
Onzin, gewoon ff via gabba en/of discogs een overzichtslijstje aanklikken/maken, heb ik ook gedaan want ik had hetzelfde 'probleem'quote:
Nee joh!! Ik heb zowat op ieder feest AVIO, dan wel een AVIO-artiest (zowat dezelfde tracklist) gezien!! Wat mij betreft mag het wel wat minder. Laatste keer op Euphoria deed het me helaas niet zoveel omdat ik ze zo vaak had gehoord en ben toen maar ff gaan chillen in de hal.quote:Op maandag 5 december 2011 22:21 schreef StM het volgende:
Het is gewoon een schande hoe weinig men AVIO boekt
Ja, weinig support van z'n collega's...quote:Op maandag 5 december 2011 22:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Lijkt me niet, maar het feit dat zijn platen eigenlijk (bijna) alleen door hem worden gedraaid doet ook een hoop volgens mij..![]()
http://www.fear.fm/releases/genre/hardstyle/2011quote:Op maandag 5 december 2011 22:32 schreef Krulliewullie het volgende:
Onzin, gewoon ff via gabba en/of discogs een overzichtslijstje aanklikken/maken, heb ik ook gedaan want ik had hetzelfde 'probleem'We moeten wel ff proberen de top100 een positieve boost te geven jongens
Dat is het meer denk ik. Platen als die Overdrive Your Woofah zijn rete orgineel. Ik hoop eigenlijk wel dat ze wat meer gedraaid gaan worden.quote:Op maandag 5 december 2011 22:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Lijkt me niet, maar het feit dat zijn platen eigenlijk (bijna) alleen door hem worden gedraaid doet ook een hoop volgens mij..![]()
Balen, want de meeste platen die op AVIO records uitkomen zijn toch gewoon heel vet en helemaal niet zo anders dan de normale 'mainstream' Hardstyle
hater :Squote:Op maandag 5 december 2011 21:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik denk niet dat ik een top10 zou kunnen maken, ik geloof niet dat er 10 platen zijn uitgekomen die ik niet na een paar keer luisteren beu was. En discorecord is overrated.
quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 23:25 schreef em-dee-em-aa het volgende:
BassBoom op 1 dan neem ik hardstyle gelijk al niet meer serieus
je tool werkt niet helemaal goed, hij laat wel meer oudere platen zien. ik heb mijn inzending niet bevestigd trouwens, wil dat niet op mijn geweten hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef StM het volgende:
BassBoom is alleen uit 2010Hij stond vorig jaar ook op 1 in de Top 100....
Komt door de compilatie albums, is ook even snel in elkaar gezetquote:Op maandag 5 december 2011 23:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
klagen blijft leuk
[..]
je tool werkt niet helemaal goed, hij laat wel meer oudere platen zien. ik heb mijn inzending niet bevestigd trouwens, wil dat niet op mijn geweten hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R3belz addict
[ Bericht 20% gewijzigd door eQuaL op 06-12-2011 01:38:27 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |