quote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef Mind.Illusion het volgende:
Aangezien hier een aantal een tijdje geleden vroegen voor nog een Trance mix... Ik wist dat ik ergens lang lang lang geleden ooit nog 1 gemaakt (blijkt 2008 te zijn) had en ik heb hem zowaar weer gevonden op het internet![]()
Mensen moeten maar ff pb sturen als ze link willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*edit
Zie net dat het een winrar is met 2 sets erin. Blijkt ook nog een hs setje in te zitten... Toen draaide ik nog niet heel lang... dus geen idee of 't mixen ook ergens op lijkt
PM met beide linkjes graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Yo(sander), er mogen geen dl-links in MUZ, vandaar;)
Lang geleden dat ik mn mod-powerz hier moest gebruiken :p.
Iemand hier interesse om dit in de toekomst te gaan doen?
Verder even een bedankje richting DLTJSVRSNLLR voor de mix!
Denk dat ik niet al die nummers heb, en ik ben te slecht in mixen om die onbekendere dingen te doen. Achteraf gezien zit de 1e mix ook vol met overgangfouten maar die lekkere tracklist compenseert het watquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:08 schreef Sc0tTy het volgende:
Deeltjesversneller waar is de tweede mix trouwens ?Eens, trance was deel van je opvoeding vroegerquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Mensen die die nummers niet kennen.Dan heb je iets gemist in je leven.
Volgens mij zijn m'n laptopspeakers kapot, hoor alleen maar gekraak bij de kicks.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://soundcloud.com/tuneboy/houzenzation-preview
en weer een classic geraped door dongs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.. de creativiteit begint te dalen
De prijs wordt deze maand geheel verzorgd door onze beste dj Mind.Illusion: een gesigneerde vinyl van dj Promo!
De origineelste (maar correcte) inzending wint
Antwoord mag per pm aan mij, sluitingstijd = woensdag 7 december 2011.
haha wat een figuren komen er voorbijquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:00 schreef T-Force het volgende:
Hahaha, KrullieWullie, wat ben je toch een camerageil ding he
Excuses, was ik niet van op de hoogtequote:Op vrijdag 2 december 2011 07:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Yo(sander), er mogen geen dl-links in MUZ, vandaar;)
Lang geleden dat ik mn mod-powerz hier moest gebruiken :p.
Iemand hier interesse om dit in de toekomst te gaan doen?
Verder even een bedankje richting DLTJSVRSNLLR voor de mix!
Roze top geloof ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
haha wat een figuren komen er voorbij
krullie niet gezien trouwens?
Over welke andere mix heb je 't?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:32 schreef Sc0tTy het volgende:
Hmm tbh nouwelijks fouten gehoord, maar mss is het omdat de TL zo heerlijk is dat ik aan het wegdromen ben
M.I. kan jij daar niets mee ? De andere mix
Hhehe krullie gaat lekkah loschquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
DRIE keerquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
krullie niet gezien trouwens?
- Losgaan shot van zijkantquote:
Qlubtempo 2001-2007 cdquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wie kan mij wat leuke early hardstyle tips geven?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[Hardstyletopic december 2011 prijsvraag]
Ik heb op m'n laptop met de touchpad een paar dj's gepaint, aan de hand van echte foto's. De vraag is niet wie ze zijn, maar wat ze gemeen hebben
Pics:OMG mag ik die niet gewoon kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.. de creativiteit begint te dalen
De prijs wordt deze maand geheel verzorgd door onze beste dj Mind.Illusion: een gesigneerde vinyl van dj Promo!
[ afbeelding ]
De origineelste (maar correcte) inzending wint
Antwoord mag per pm aan mij, sluitingstijd = woensdag 7 december 2011.The Outside Agency
Hoe heet dat 1e nummer?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:00 schreef T-Force het volgende:
Dankuquote:
whehehequote:Op vrijdag 2 december 2011 15:00 schreef T-Force het volgende:
Rippert is oplettendquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:18 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Zal wel Alphaverb & Intractable One @ Envy Our Style (Fear FM) zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |