Thnx, was het bijna vergeten. Kaartjes in de pocket!quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:06 schreef NLS04 het volgende:
nog ff een heads-up voor iedereen die toch wel van plan is om naar emporium te gaan. Tot maandag kan je nog kaarten met 10 euro korting halen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:06 schreef NLS04 het volgende:
nog ff een heads-up voor iedereen die toch wel van plan is om naar emporium te gaan. Tot maandag kan je nog kaarten met 10 euro korting halen
Is allebei voor mij te verquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
Iemand eventueel zin om hier vanavond heen te gaan? https://partyflock.nl/party/212778:Penoze.html
Heb nog wat GL over... moet je wel 21.30 voor de deur staan als ik naar binnen ga
is een goed anthem de reden om naar een feest te gaan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:36 schreef Sc0tTy het volgende:
Zooo , maar eens Headhunterz @ Qlimax 2011 luisteren, hoor iedereen daar lovend over praten.
Headhunterz - Eternalize (Hard Bass 2012 Anthem)... BAAS!![]()
Had ik niet van hem verwacht zeg! Nu begin ik wel beetje te twijfelen over me keuze om niet te gaan.
Inderdaad een goeie set van HHZHij is bezig in de goede richting te gaan ( hij hoeft natuurlijk niet meer popieopie te doen, dit is hij al ) dus ik denk nu dat ie zich een beetje meer op kwaliteit kan focussen. Z'n producties zijn ook niet verkeerd die ik hoor.
Zie je wel, ik was ff in de war toen ik on the go hoorde bij hhz maar nc's daarna draaide em dus ook, beetje erg slordig
x2quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:36 schreef Sc0tTy het volgende:
Zooo , maar eens Headhunterz @ Qlimax 2011 luisteren, hoor iedereen daar lovend over praten.
and again ... x2quote:Headhunterz - Eternalize (Hard Bass 2012 Anthem)... BAAS!![]()
Had ik niet van hem verwacht zeg!
x2quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Belle nie![]()
maar een picca van de begaaierij daar is altijd lache
Nope maar, als HHZ zo draait, dan is de lineup ietsjebeter gewordenquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
is een goed anthem de reden om naar een feest te gaan?
Vind het ook een mega dikke plaat, sowieso een super goede HWS. Die F8trix - Game Is Mine vind ik ook lekker!
Dan loop je we erg langzaam, 20 min tops is mijn ervaring...quote:Op zondag 4 december 2011 01:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
station zaandam, dan half uur lopen of taxi
ja maar jij bent dan ook een pure atleetquote:Op zondag 4 december 2011 02:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dan loop je we erg langzaam, 20 min tops is mijn ervaring...
Ik kwam er laatst achter dat F8trix de resident-DJ is van de Time Out. Voor de mensen die er wel eens komen/kwamen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die F8trix - Game Is Mine vind ik ook lekker!
Je kent me...quote:Op zondag 4 december 2011 09:34 schreef de_huig het volgende:
[..]
ja maar jij bent dan ook een pure atleet
Baseer jij de keuze van het al dan niet kopen van een kaartje op een anthem?quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:36 schreef Sc0tTy het volgende:
Headhunterz - Eternalize (Hard Bass 2012 Anthem)... BAAS!![]()
Had ik niet van hem verwacht zeg! Nu begin ik wel beetje te twijfelen over me keuze om niet te gaan.
doe maar fff naar boven scrollenquote:Op zondag 4 december 2011 12:15 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Baseer jij de keuze van het al dan niet kopen van een kaartje op een anthem?
Pfff, goedemorgen... My badquote:
Stomme kind had een hele genomenquote:Op zondag 4 december 2011 12:37 schreef haakon het volgende:
Pandemonium. Wat een bazenfeest eersteklas!
Kut voor Menno, die door omstandigheden er niet bij kon zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |