quote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Wir gehen die deutschers kapoet machen!!
Adem in, adem uit...quote:Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef inZanity het volgende:
MLSBelediging voor het voetbal die competitie.
Dat is toch dinsdag?quote:Op maandag 7 november 2011 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja, niet erg. Aangezien dan een groep duitsers geslacht worden
Is dat niet dinsdag?quote:Op maandag 7 november 2011 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2011 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
viel me geeneens opquote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef Oliver23 het volgende:
Wat een kneusjes (die Sjors en Sjimmie) achter Genee met hun gebaartjes
Zwitsers ja, feestquote:Op maandag 7 november 2011 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt? Royalquote:Op maandag 7 november 2011 22:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die floormanagers bij VI hadden het niet in de hand vandaag.
Eerst die irritante gasten achter JD, en tijdens de aftiteling een kerel die pijpbewegingen doet achter Genee.
Zowiezoquote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Anno2012 het volgende:
Zowiezo vraag ik me af waarom je als jongen pijpbewegingen gaat maken op de nederlandse televisie
Eindbaas was datquote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef Evertjan het volgende:
dacht dat er altijd van die harde floormanagers rondliepen bij VI. Ze moeten gewoon die Steve van de Jerry Springer show er bij zetten
De barvrouwquote:Op maandag 7 november 2011 22:07 schreef pberends het volgende:
Maar wie was die blonde del achter de bar?
Dat soort mongolen moet je er tijdens een commercial break meteen uitflikkeren, anders heb je een week later weer een stel nieuwe mongolen die grappig denken te zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef Evertjan het volgende:
dacht dat er altijd van die harde floormanagers rondliepen bij VI.
In notabene een voetbalprogramma. Hoe gay wil je dan zijnquote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Anno2012 het volgende:
Zowiezo vraag ik me af waarom je als jongen pijpbewegingen gaat maken op de nederlandse televisie
Gewoon een gifje ervan maken, en dan showen op metershoge billboards. Dan pakken we dat tuig wel.quote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Anno2012 het volgende:
Ditquote:Op maandag 7 november 2011 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een gifje ervan maken, en dan showen op metershoge billboards. Dan pakken we dat tuig wel.
Sodeju ja, die was niet verkeerdquote:Op maandag 7 november 2011 22:07 schreef pberends het volgende:
Maar wie was die blonde del achter de bar?
Inderdaad een aantal vervelende ventjes in het publiek vandaag.quote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef Oliver23 het volgende:
Wat een kneusjes (die Sjors en Sjimmie) achter Genee met hun gebaartjes
Vorige week vrijdag zaten er ook al van die rioolratten.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Inderdaad een aantal vervelende ventjes in het publiek vandaag.
[ afbeelding ]
nee die zijn van een zwakker rasquote:Op maandag 7 november 2011 22:26 schreef Anno2012 het volgende:
En 3 van de 4 zijn weer nieuwe nederlanders![]()
[/wildersmode]
Derksen is i.t.t. Gijpie en Genee onvervangbaar.quote:Op maandag 7 november 2011 22:27 schreef BechirPSV het volgende:
Wat zal ik treuren over 3 jaar als jOhan niet meer te zien is op de tv. Elke week geniet ik van zijn aanwezigheid. Wat een held.
Genee is ook onvervangbaar in mijn ogen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Derksen is i.t.t. Gijpie en Genee onvervangbaar.
Dit.quote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Genee is ook onvervangbaar in mijn ogen.
Hier maak jij gewoon een FP bericht van. Ik bedoel, in dit geval steunt iedereen je volledigquote:Op maandag 7 november 2011 22:23 schreef pberends het volgende:
wat een droeftoeters... volgende keer krijgen ze KOEK van Boskamp!
Absoluut. Genee is echt een regelrechte held en toch een erg ondergewaardeerde troef van het programma.quote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Genee is ook onvervangbaar in mijn ogen.
Je bent zijn geweldige tijd bij Feyenoord vergeten?quote:Op maandag 7 november 2011 22:29 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat Ruud Gullit zichzelf een hele goede trainer vindt?
Dom van me, excuus.quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent zijn geweldige tijd bij Feyenoord vergeten?
Welnee. Dat zijn veel te nette mannen. Genee is een intelligent zuigertje, die keer op keer uitstekend weet te prikkelen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Ten tijden van Ruud ter Weijden en Barbera Barend was VI (of hoe het toen ook heette) ook een prima programma. Een Schelvis, Tan of Van Gangelen zou ook kunnen groeien in de Genee-rol.
Inderdaad, en soms gaat het iets te ver. Maar dat hoort erbijquote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Welnee. Dat zijn veel te nette mannen. Genee is een intelligent zuigertje, die keer op keer uitstekend weet te prikkelen.
Dank.quote:Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef Olep het volgende:
MP4 maandag 7 november.
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)b038fd493ac49dac.mp4
Oh, vond ik niet. In het begin praatten ze veeeeeeeel te lang over boerrigter en vertonghen. Goed dat Genee ze wat korter hield, volkomen terecht. Geen leuk begin, maar uiteindelijk vond ik het juist wel een goede aflevering.quote:Op maandag 7 november 2011 22:49 schreef Wolbo het volgende:
Genee was bijzonder irritant vanavond (dwz meer als normaal) en Everse had gelijk met zijn opmerking op het eind. Matige uitzending vanavond.
quote:Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef Olep het volgende:
MP4 maandag 7 november.
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)b038fd493ac49dac.mp4
Vooral ook hoe Arno Vermeulen elke week achter elkaar wordt aangepaktquote:
Goed interview inderdaad, heb ook respect gekregen voor Sven Kockelmann na het Peter R de Vries interview.quote:Op maandag 7 november 2011 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Interviewtje Derksen-Kokkelmeijer nog 's teruggekeken. Is hier waarschijnlijk al 1000x gepost, maar het blijft indrukwekkend hoe verbaal vaardig Johan is...
Mailtje is aangekomen dus?quote:Op maandag 7 november 2011 11:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Redactie,
Kan u niet al het licht uit doen, de eredivisie negeren, en de halve uitzending vullen met 'de Grote Johan Derksen quiz'?
Namens de fans op FOK!
Helaas geen quiz, maar wel een parodie, dus ik ben niet ontevreden met het resultaatquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Mailtje is aangekomen dus?
Straks even terugkijken
ik moets wel aan die reactie denken toen ik het zagquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas geen quiz, maar wel een parodie, dus ik ben niet ontevreden met het resultaat
Genee is ook irritant en dat is ook niet erg, maar hij overdrijft het wel een beetje de laatste tijd.quote:Op maandag 7 november 2011 23:54 schreef Cara het volgende:
teruggekeken, ik vond genee maar irritant vanavond
Nee manquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:19 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat een gelul over Willems trouwens van Derksen. Vorige week riep hij nog dat het zo normaal was dat je je werkgever op de eerste plaats moet zetten. En eigenlijk zei hij dat ook over Huntelaar vandaag. Willems is 17, dan moet je ook voorzichtig zijn met je lichaam. Er zijn tal van voorbeelden van spelers die vroeg op topniveau moesen spelen, en voor hun 30e al uitgeblust waren.
Mja.. gaat over boksen, doet me dan weer helemaal niks.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:33 schreef marcodej het volgende:
Good old Ruud Terweijden nu bij DWDD.
Zooooo serieus.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef Veerboot het volgende:
Jack van Gelder: Wij verlagen ons niet tot het doen van een persiflage
[ afbeelding ]
Maar zij verlagen zich wel tot een halfuur zelfbevlekking in hun uitzending.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef Veerboot het volgende:
Jack van Gelder: Wij verlagen ons niet tot het doen van een persiflage
[ afbeelding ]
Ja, die uitzending van SV duurt al zo kort, en dan gaan ze ook nog 20 minuten afkappen. Ze waren net klaar met Ajax en FC Twente ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 07:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar zij verlagen zich wel tot een halfuur zelfbevlekking in hun uitzending.
Het lijkt wel een lijk op die foto...quote:Op woensdag 9 november 2011 10:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik voel een 'Ik zeg, doen!' gif aankomen
[ afbeelding ]
ja dit is gewoon hoereren wat hij doet, jammerquote:Op woensdag 9 november 2011 11:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jammer dat ie z'n ziel zo verkoopt. Al kan hij het wat mij betreft wel goedmaken door Nederland Energie een keer goed af te kraken tijdens VI, zoals hij ook altijd met de sponsoren van het programma doet.
Want dat heeft hij nooit eerder gedaan natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jammer dat ie z'n ziel zo verkoopt.
Hahahahahahahahahahahahaquote:
Hij had het tot nu toe nog aardig ontweken. Reclame maken voor KPN is nog te overzien, en overduidelijke sponsoren van VI worden wekelijks afgekraakt. Maar NL Energie en op zo'n manier.. dat is gewoon tè fout.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Want dat heeft hij nooit eerder gedaan natuurlijk.
Zoals ik al zei, hij heeft nota bene zelf toegegeven dat Dirk Scheringa een geruime tijd de inhoud van zijn blaadje heeft bepaalt (geen negatieve stukjes over hem of AZ) omdat DSB een grote sponsor van de VI was. Dat is pas je ziel verkopen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij had het tot nu toe nog aardig ontweken. Reclame maken voor KPN is nog te overzien, en overduidelijke sponsoren van VI worden wekelijks afgekraakt. Maar NL Energie en op zo'n manier.. dat is gewoon tè fout.
Dat blijf je iig zeggen, maar het ging om 1 artikel van een speler over Scheringa waar hij idd over heeft toegeven er absoluut niet trots op te zijn, maar het omwille van het geld voor zijn gevoel niet anders kon.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, hij heeft nota bene zelf toegegeven dat Dirk Scheringa een geruime tijd de inhoud van zijn blaadje heeft bepaalt (geen negatieve stukjes over hem of AZ) omdat DSB een grote sponsor van de VI was. Dat is pas je ziel verkopen.
quote:
Ging volgens mij niet om 1 artikel hoor. Dat was een voorbeeld dat ie gaf bij de uitspraak dat zuivere journalistiek niet kan bestaan in het voetbal.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat blijf je iig zeggen, maar het ging om 1 artikel van een speler over Scheringa waar hij idd over heeft toegeven er absoluut niet trots op te zijn, maar het omwille van het geld voor zijn gevoel niet anders kon.
Dat is de Amerikaanse regisseur sukkels. Het is David Cameron.quote:Woede in Engeland om 'poppies-verbod' van de FIFA
09/11/2011 11:44
Zaterdag oefent de Engelse nationale ploeg op Wembley tegen Spanje. De gastheren wilden graag spelen met poppies op het shirt omdat het daags na de interland herdenkingsdag is in Engeland en de gevallenen in de Eerste Wereldoorlog herdacht worden middels het dragen van een klaproos. De FIFA heeft dit verboden.
'Dergelijke initiatieven openen de deur voor soortgelijke initiatieven over de hele wereld en dat brengt schade aan de neutraliteit van het voetbal', was de uitleg van de FIFA. De wereldvoetbalbond verbiedt het dragen van politieke, religieuze of commerciële boodschappen op het shirt van de nationale elftallen.
Hugh Robertson, de Engelse minister van Sport, stuurde inmiddels al een brief aan de FIFA. 'Een poppy dragen is een teken van nationale trots, net als het dragen van het voetbalshirt van je land', luidde de strekking van zijn schrijven. 'Het Britse volk heeft een sterk gevoel bij het dragen van de poppies en het heeft op geen enkele manier religieuze of politieke bedoelingen.'
Zelfs minister-president James Cameron voelde zich genoodzaakt zijn onvrede te uiten. 'Dit is belachelijk. Het idee dat het dragen van een poppy, voor degenen die hun leven hebben gegeven voor onze vrijheid, een politieke daad is, is absurd. Het is slechts een teken van het tonen van respect. Ik hoop dat de FIFA zijn beslissing zal heroverwegen.'
De FIFA lijkt zich echter niets aan te trekken van de boosheid en verbazing in Engeland. De wereldvoetbalbond heeft wel toestemming gegeven om voorafgaand aan de wedstrijd een minuut stilte in acht te nemen, maar heeft tevens de scheidsrechter (het duel wordt geleid door de Belg Franck de Bleeckere, red.) geïnstrueerd direct in te grijpen mocht de Engelse ploeg alsnog een poppy op het shirt dragen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:32 schreef Tarado het volgende:
Slechte reclame en ook dom van Derksen om zich hier voor te lenen
idd, zo slecht dit. De neppe versie van Danny Vera op het eind ookquote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ging een beetje dood van binnen.
Gaan we dan VI in het buitenland doen?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:46 schreef Morendo het volgende:
Ach, Derksen is over 5 jaar uit Nederland verdwenen. Ik begrijp dat bijbeunen wel.
Hij zal als hoofdredacteur van VI toch wel met pensioen gaan over een jaar of 3, of hij dan nog wel tv blijft doen is dan de vraagquote:Op woensdag 9 november 2011 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaan we dan VI in het buitenland doen?
Zal dan toch wel wennen zijn, Niet de VI afsluiten met de column van Johanquote:Op woensdag 9 november 2011 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal als hoofdredacteur van VI toch wel met pensioen gaan over een jaar of 3, of hij dan nog wel tv blijft doen is dan de vraag
Als je het een column mag noemen dan. De man kan veel dingen, maar het is een belabberde columnist.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal dan toch wel wennen zijn, Niet de VI afsluiten met de column van Johan
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:24 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als je het een column mag noemen dan. De man kan veel dingen, maar het is een belabberde columnist.
Meer een klein verhaaltje..quote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef Morendo het volgende:
Het is inderdaad meer een 'stukje' dan een column.
idd en ook vaak dezelfde opbouw. Introductie, dan de volledige naam van de persoon die centraal staat met zijn volledige geschiedenis met alle scholen etcquote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef Morendo het volgende:
Het is inderdaad meer een 'stukje' dan een column.
Bedroevend slecht, geen humor, en extreem doorzichtig. Als ik Derksen was liet ik de spot van de buis halenquote:
Vrijdag is er geen aflevering.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:08 schreef tjoptjop het volgende:
Nu maar hopen dat genee het vrijdag flink afbrandt
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik voel een 'Ik zeg, doen!' gif aankomen
[ afbeelding ]
Ja, van Johan valt het te verwachten, maar Vera afrippen... Das ist nicht aukéey!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:23 schreef marcodej het volgende:
Het ergste aan die reclame is nog wel dat ze een nep-Danny Vera gebruiken.
Absoluut meer.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar goed, misschien vangt hij er wel een ton voor,
dit zal hij contractueel wel niet mogen lijkt mequote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef Falco het volgende:
Derksen kan het goedmaken door bij de eerstkomende VI-aflevering die hele NEM tot op het bot af te kraken (inclusief ervaringen bij het opnemen van die dieptragische spot).
Hopelijk is Genee in een extreme troll-bui.quote:Vindt u het niet bijzonder hypocriet dat u net als Dick Advocaat uw principes laat varen voor het geld?
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef pberends het volgende:
Zullen we in december Johan Derksen de Loden Leeuw bezorgen?
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef pberends het volgende:
Goed plan.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef pberends het volgende:
Nah, niet overdrijven. Gezien de historie van NEM is dit lang niet de slechtste.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef pberends het volgende:
Natuurlijk zijn er slechtere, maar het zou wel een leuke fuck you van de kijkers naar Derksen zijn. Plus een hilarische VI-uitzending.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nah, niet overdrijven. Gezien de historie van NEM is dit lang niet de slechtste.
Ik denk dat Wilfred dat zou kunnen waarderen, ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er slechtere, maar het zou wel een leuke fuck you van de kijkers naar Derksen zijn. Plus een hilarische VI-uitzending.
"Dan raakt mijn prijzenkast op mijn 62e toch nog vol." gaat Johan dan 100% zeker zeggenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er slechtere, maar het zou wel een leuke fuck you van de kijkers naar Derksen zijn. Plus een hilarische VI-uitzending.
Die moet de Gouden Loeki winnen van 2011! Niks loden leeuwquote:
1 | http://www.youtube.com/watch?v=bs3GVl57S8s |
JD kon Advocaat juist wel begrijpen, hij vond alleen dat 'ie er open over moest zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:14 schreef GGMM het volgende:
Vraag gesteld:
[..]
Hopelijk is Genee in een extreme troll-bui.
Donequote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef pberends het volgende:
http://www.trosradar.nl/lodenleeuw/ Loden Leeuw 2011: Welke reclame wilt u voordragen?
Allemaal innvullen:
NLEnergie
Johan Derksen zit in een talkshow-achtige omgeving en adviseert de kijker om over te stappen op NLEnergie.
Slecht geacteerd, ongeloofwaardig, misbruik makend van een nagemaakte Voetbal International-setting, slechte imitatie Danny Very-band en NLEnergie is een beroerde energieleverancier.
Johan Derksen
[ code verwijderd ]
Oh.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
JD kon Advocaat juist wel begrijpen, hij vond alleen dat 'ie er open over moest zijn.
Zeker na al dat geruzie dat Wilfred voor het geld naar Talpa gingquote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilfred dat zou kunnen waarderen, ja.
want hij ging niet voor het geld?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeker na al dat geruzie dat Wilfred voor het geld naar Talpa ging.
Dat is het puntquote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
want hij ging niet voor het geld?
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:38 schreef ThaTim het volgende:
Maar is er ook al een 'WAKKER WORDEN, MENSEN' gif?
Derksen vond alleen dat Genee hypocriet was door het gedrag van Advocaat te veroordelen, terwijl hij zelf iets soortgelijks had gedaan.quote:
Dat is het punt, al geloof ik wel dat Genee ook zeker ging omdat het voetbal op zondag presenteren gewoon het hoogst haalbare is binnen het voetbal tvjournalist en altijd al zei dat dit een droom van hem was.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
want hij ging niet voor het geld?
Neequote:Op woensdag 9 november 2011 23:21 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wáát!? Mag ik je handtekening, Dj_Day-V?
Was hij bij Talpa niet de Chef Sport oid?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het punt, al geloof ik wel dat Genee ook zeker ging omdat het voetbal op zondag presenteren gewoon het hoogst haalbare is binnen het voetbal tvjournalist en altijd al zei dat dit een droom van hem was.
Misschien ook, het was iig een grote sportieve vooruitgang wat een transfer naar het Midden Oosten niet is en veel voetballers wel beweren.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was hij bij Talpa niet de Chef Sport oid?
en dan nu het gifje dat Johan het zegtquote:
Geneequote:
Dat credit compenseert zijn bankrekening wel, al snap ik nog steeds niet waarom ze er geen humor in hebben gestopt.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:48 schreef heloef het volgende:
Johan verliest wel credits door die reclame.
Met moeite hoor, want die hele Plusmarkt reclamecampagne werkt mij 100x erger op mijn zenuwen. Overigens verdiend Derksen de prijs wel volkomen omdat het voor hem een bijverdienste en het script best had kunnen aanpassen daar waar het voor de Plus acteurs gewoon hun baan is.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef pberends het volgende:
http://www.trosradar.nl/lodenleeuw/ Loden Leeuw 2011: Welke reclame wilt u voordragen?
Allemaal innvullen:
NLEnergie
Johan Derksen zit in een talkshow-achtige omgeving en adviseert de kijker om over te stappen op NLEnergie.
Slecht geacteerd, ongeloofwaardig, misbruik makend van een nagemaakte Voetbal International-setting, slechte imitatie Danny Very-band en NLEnergie is een beroerde energieleverancier.
Johan Derksen
[ code verwijderd ]
Ik kan dat niet zo mooi als Dj_Day-V met zo'n ingemonteerde tekst, dus dat laat ik aan hem overquote:Op donderdag 10 november 2011 11:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
en dan nu het gifje dat Johan het zegt
ditquote:Op donderdag 10 november 2011 12:26 schreef Veerboot het volgende:
Eigenlijk, bedenk ik me nu, zou het veel leuker zijn om hem te nomineren voor een Gouden Loeki en dat wij, legioen van analfabetische cultuurbarbaren, hem vervolgens naar die trofee stemmen. Of is dat een Bert van der Veer-achtige juryprijs?
Beide tegelijk: De Loden én de Goudenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:26 schreef Veerboot het volgende:
Eigenlijk, bedenk ik me nu, zou het veel leuker zijn om hem te nomineren voor een Gouden Loeki en dat wij, legioen van analfabetische cultuurbarbaren, hem vervolgens naar die trofee stemmen. Of is dat een Bert van der Veer-achtige juryprijs?
Is niks nieuws voor hem, in een onderzoek door VI werd hij volgens mij ook al gekozen als zowel leukste als slechtste analistquote:Op donderdag 10 november 2011 12:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Beide tegelijk: De Loden én de Gouden
Dan maar voor de loden!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:40 schreef Veerboot het volgende:
Zie http://www.ster.nl/consumenten/uitleg_en_spelregels.html. Ingewikkeld gedoe, maar het komt er op neer dat eerst een of ander Intomart GfK-panel de commercial met nomineren en dat wij daarna pas ons ding kunnen doen.
Inderdaad mensen willen dat op de kaffer zien, anders verkoopt het niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is niks nieuws voor hem, in een onderzoek door VI werd hij volgens mij ook al gekozen als zowel leukste als slechtste analist
LoL!quote:'Bezorg Johan Derksen de Loden Leeuw'
De nieuwe commercial van de Nederlandse Energie Maatschappij met een hoofdrol voor Gouden Televizier-Ring winnaar Johan Derksen is niet bij iedereen in goede aarde gevallen.
Website FOK! is een actie gestart om de omstreden reclame te nomineren voor een Loden Leeuw. Deze jaarlijkse prijs van het TROS-consumenteprogramma Radar gaat naar de meest irritante tv-commercial en de de meest irritante BN-er in een reclamespotje.
Via de website van de verkiezing kan een reclame worden voorgedragen aan de redactie van Radar. Aan het einde van het jaar kan er op de door de redactie van Radar genomineerde reclames gestemd worden.
Vorig jaar werd de Loden Leeuw gewonnen door Postal Gold. Tot Meest irritante BN-er in een reclame werd in 2010 cabaretier Arie Koomen uitgeroepen met zijn spotje voor Mediamarkt.
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)de-Loden-Leeuw.dhtml
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:53 schreef msnk het volgende:
Serieus? Is Veerboot zijn post in dit topic, en zijn daaropvolgende entry op zijn blog, aanleiding voor het AD om een nieuwsartikel te schrijven
? Of mis ik iets?
Echte journalistiek je weet zelf.
Journalistiek bestaat niet meer, daar heeft Derksen gelijk in. Het gaat om omzet draaien en advententiegelden binnen halen.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:53 schreef msnk het volgende:
Serieus? Is Veerboot zijn post in dit topic, en zijn daaropvolgende entry op zijn blog, aanleiding voor het AD om een nieuwsartikel te schrijven
? Of mis ik iets?
Echte journalistiek je weet zelf.
Scherp als altijd pberends! Daar doelde ik op inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2011 16:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Journalistiek bestaat niet meer, daar heeft Derksen gelijk in.
Het is vrij simpel, van onderwerpen die populair zijn wordt meer geproduceerd, omdat het meer kijkers/lezers trekt. Dus bij populaire dingen wordt de grens van het journalistieke verlaagt.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Scherp als altijd pberends! Daar doelde ik op inderdaad
Oh jaquote:
Play-offs heb je natuurlijk ook, die vind ik eigenlijk interessanter, worden die nog live uitgezonden op tv?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh jaVriendschappelijke wedstrijden
net alsof alle mensen die in een reclame spelen achter het product staan wat ze aan te prijzenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:12 schreef pberends het volgende:
HP/De Tijd doet er nog een schepje bovenop: volgens berekeningen van het tijdschrift kloppen de bedragen die NLEnergie in haar papieren advertenties met Derksen zet van geen kant: NLEnergie blijkt in de eerste drie jaar altijd duurder uit te zijn dan de concurrentie, omdat NLEnergie wel erg creatief omgaat met bepaalde bedragen en belastingen.
http://www.hpdetijd.nl/20(...)ng-klopt-van-geen-ka
Johan.
Geen idee, maar ik vind ze niet zo interessant om eerlijk te zijn. Chauvinisme ftwquote:Op donderdag 10 november 2011 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Play-offs heb je natuurlijk ook, die vind ik eigenlijk interessanter, worden die nog live uitgezonden op tv?
Het is een ludieke actie natuurlijk. Ik denk dat Derksen zo trots als een hond met 7 staarten zou zijn met de Loden Leeuw.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
net alsof alle mensen die in een reclame spelen achter het product staan wat ze aan te prijzen
Pberends![]()
Johan Derksen is een held door gewoon eerlijk zijn dat hij zijn zakken keihard vult voordat hij met pensioen gaat
Ten koste ván dan toch. Wat is eerlijk als uit de cijfers blijkt dat het een malafide bedrijf is die bewust liegt, althans halve waarheden laat verkondigen door personen die bij hun doelgroep een bepaalde autoriteit hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
net alsof alle mensen die in een reclame spelen achter het product staan wat ze aan te prijzen
Pberends![]()
Johan Derksen is een held door gewoon eerlijk zijn dat hij zijn zakken keihard vult voordat hij met pensioen gaat
gedaan!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef pberends het volgende:
Allemaal innvullen:
NLEnergie
Johan Derksen
[ code verwijderd ]
Dat zei die ook als hij 65 wordtquote:Derksen, op de vraag hoelang hij nog hoofdredacteur van Voetbal International zal blijven: "Over twee jaar stop ik ermee. Tot 1 februari 2017 blijf ik vervolgens functioneren als boegbeeld voor de tv en een column voor het blad maken. Daarna ben ik weg en zien jullie me nooit meer terug.
Nah, volgens mij heeft hij altijd het woordje "pensioen" gebruikt. Dus technisch gezien klopt het nog steeds. Hij gaat nu alleen dus pas op zijn 68e met pensioenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zei die ook als hij 65 wordt
Tenzij hij tv maken als hobby ziet en hoofdredacteur als werk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:48 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nah, volgens mij heeft hij altijd het woordje "pensioen" gebruikt. Dus technisch gezien klopt het nog steeds. Hij gaat nu alleen dus pas op zijn 68e met pensioen
Nee hij zegt wel vaker 'daarna ben ik weg en zien jullie me nooit meer terug'.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:48 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nah, volgens mij heeft hij altijd het woordje "pensioen" gebruikt. Dus technisch gezien klopt het nog steeds. Hij gaat nu alleen dus pas op zijn 68e met pensioen
Als je op fok kunt posten zijn de playoffs ook beschikbaarquote:Op donderdag 10 november 2011 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Play-offs heb je natuurlijk ook, die vind ik eigenlijk interessanter, worden die nog live uitgezonden op tv?
Wat een gelul inderdaad, Derksen gaat gewoon door tot zijn dood. Hij is een workaholic-verslaafde.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zei die ook als hij 65 wordt
http://www.nu.nl/column-vrijdag/2665247/wij-johan.htmlquote:Wij zijn Johan
Zap. Johan Derksen op tv. Zap. Johan Derksen op tv. Zap. Johan Derksen op tv. Zap. Johan Derksen op tv. Zap. Johan Derksen op tv. Zap. Johan Derksen op tv. Zap. Johan Derksen op tv. Zap Johan Derksen op tv. Hoeveel Johan Derksens zijn er eigenlijk? Door Thijs Zonneveld.Er schijnen nog tv-programma's te bestaan zonder Johan Derksen, maar ik ken ze niet. De Snor is overal, met een priemende wijsvinger en een mond vol spijkers. Of het nu op RTL, de publieke omroep of een lokaal zendertje is: Johan Derksen heeft een mening.
Het ene moment heeft hij het over een voetballer ('Nou, deze meneer denkt dat hij heel wat kan, maar hij overschat zichzelf schromelijk'), het andere over een politicus ('Nou, deze meneer denkt dat hij er heel wat van kan, maar hij overschat zichzelf schromelijk') of over een tv-recensent ('Nou, deze meneer denkt dat hij er heel wat van kan, maar hij overschat zichzelf schromelijk').
Als er ergens wordt gepraat, dan is Johan Derksen erbij. Dat kan hij namelijk heel goed, praten. Zó goed dat de rest van de tafel meestal stil wordt.
Reclameblokken
Sinds kort heeft Johan Derksen zichzelf zelfs naar binnen gepraat in de reclameblokken. Hij oreert er op los namens een energiemaatschappij die bekend staat om z'n Frans Bauerreclames en z'n telefoonterreur.
Voor geld is blijkbaar alles te koop – ook de pratende snor die voetbaltrainers om hun oren slaat als ze kiezen voor een zak geld van een oliesjeik of een Tsjetsjeense dictator. En het rare is: hij komt er nog mee weg ook. Ik moet eigenlijk vooral lachen om die reclame; het is zo slecht dat het mooi wordt.
Succes
Zelf zegt hij dat hij niet snapt waar zijn succes vandaan komt. Hij doet niks bijzonders, vindt hij. Maar daar gaat het juist om. Johan Derksen is de ultieme Nederlander. Mondig. Nurks. Een tikje zuur.
Niet te beroerd om zelf te graaien – maar als iemand anders iets teveel verdient, dan is het een schande. Hij heeft overal commentaar op, behalve op Johan Cruijff. Dat schijn je nu eenmaal niet te doen als je zo oud bent dat je JC hebt zien voetballen.
Vroeger
Johan Derksen is de oom die op ieder verjaardagsfeestje vertelt dat het vroeger beter was. Johan Derksen is hutspot met een bal gehakt en een laagje jus. Johan Derksen is kekke groene schoenen met een C&A-overhemd.
Johan Derksen is op de tribune van je favoriete club klagen dat het weer niks is. Johan Derksen is met een boterhamtrommeltje onder je snelbinders tegen de wind in naar je werk fietsen.
Johan Derksen is balen dat je buurman de loterij heeft gewonnen. Johan Derksen is zeggen dat je nuchter bent en tegelijkertijd met een oranje onderbroek aan zitten hopen dat we winnen.
Johan Derksen, dat zijn wij
© NU.nl/Thijs Zonneveldquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:29 schreef Gert het volgende:
Die columnist heeft niet zo veel talent.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thijs_Zonneveldquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:45 schreef pberends het volgende:
[..]
© NU.nl/Thijs Zonneveld
Was dat niet die nieuwe jakhals? Kan hij niet aanschuiven in VI?
Hij schrijft echt hele goede stukken of over wielrennen, deze column vind ik niet geweldig maar ook niet heel slecht, hij zet Johan wel leuk neer eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:29 schreef Gert het volgende:
Die columnist heeft niet zo veel talent.
Denk dat er weinig mensen zijn die dat gezien hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2011 04:25 schreef Perico het volgende:
Ook allemaal Waldis Club gekeken op ARD, nu VI er niet op was? De veel te weinig frequent geprogrammeerde Duitse voetbal talkshow, met Waldi als host in een Beiers jasje.
Met Matze Knop als Beckenbauer, de enige die Louis van Gaal zo uitmuntend imiteert. Alle Nederlandse imitators vonden van Gaal "te moeilijk"...
Ja, denk dat ik de enige benquote:Op zaterdag 12 november 2011 04:29 schreef chufi het volgende:
Denk dat er weinig mensen zijn die dat gezien hebben
Ik dus niet
"Johan is hutspot met een gehaktbal en een laagje jus". Nog los van dat ik de typering totaal niet raak vind: het is vooral ook zo onorigineel om met een dergelijke metafoor aan te komen. De column is niet scherp, niet leuk, niet creatief en dus saai. Maar smaken verschillen, en misschien had-ie z'n dag niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:45 schreef zlakto het volgende:
[..]
Hij schrijft echt hele goede stukken of over wielrennen, deze column vind ik niet geweldig maar ook niet heel slecht, hij zet Johan wel leuk neer eigenlijk.
Oh, die pipo van die berg in Nederlandquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thijs_Zonneveld
Hij denkt dat Genee jaloers op hem is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:43 schreef vandermar het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)r-wilfred-genee.html![]()
![]()
Jack van Gelder moet niet zo janken. Studio voetbal is gewoon het ajax verheerlijk uurtje en daar heeft het gros gewoon de pest van in. Misschien zou hij eens wat meer objectieve tv moeten maken, krijgt hij ook minder plaagstootjes.
Wat een enorm zielige vent.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:43 schreef vandermar het volgende:
![]()
Jack van Gelder moet niet zo janken. Studio voetbal is gewoon het ajax verheerlijk uurtje en daar heeft het gros gewoon de pest van in. Misschien zou hij eens wat meer objectieve tv moeten maken, krijgt hij ook minder plaagstootjes.
FP: Jack: Genee achterbaks onderkruipselquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:43 schreef vandermar het volgende:
![]()
Ik word onderhand niet goed van die verrekte feyenoorders met hun doorlopende calimero-gezeik op Fokquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:43 schreef vandermar het volgende:
![]()
Vorige keer was er wel een audio fragment hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer een uitspraak op de radio en weer geen audio fragment?
Jack heeft wel een punt natuurlijk.quote:Gevraagd naar de exacte reden voor zijn boosheid, zegt Van Gelder: "Ik hoef er geen voorbeeld van te geven. Je hoeft alleen maar naar zijn gezicht te kijken en dan denk ik dat je genoeg weet."
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik word onderhand niet goed van die verrekte feyenoorders met hun doorlopende calimero-gezeik op Fok
Dat het (te) veel over Ajax gaat ben ik wel met je eens maar ik heb juist vaak het idee dat ze hun best doen om anti Ajax te zijn terwijl we weten dat dat in het geval van Jack, Jan Mulder en van het Hek niet zo is, daarom komt het heel geforceerd en onecht over. Die Vermeulen is gewoon een omhoog gevallen commentatortje die denkt dat hij speciale bronnen heeft. Het was inderdaad met Borst nog af en toe nog het kijken waard.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk dan welke droeftoeters er elke keer zitten bij studio voetbal. Waterreus die geen mening heeft, Jan Mulder die alles wat niet ajax is loopt af te kraken. Arno vermeulen die lekker Jan Mulder in de reet kruipt, Tom van het hek die ajax in de reet kruipt en Jack van Gelder die stilaan de hele uitzending op ajax zit te fappen. Toen Hugo Borst er zat was het nog enigzins een aardig programma maar die voorzag dit probleem al.
derksen maakt van gelder afquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:15 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd wat hierover gezegd gaat worden maandag.
zal eerder dit wordenquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:46 schreef Piles het volgende:
Ach, kan Johan maandag weer melden dat hij het helemaal eens is met Jack.
Deksen kan het niet anders dan eens zijn, anders verloochent hij zijn eigen Genee-naar-Talpa-overstap theorie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |