Oh.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
JD kon Advocaat juist wel begrijpen, hij vond alleen dat 'ie er open over moest zijn.
Zeker na al dat geruzie dat Wilfred voor het geld naar Talpa gingquote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilfred dat zou kunnen waarderen, ja.
want hij ging niet voor het geld?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeker na al dat geruzie dat Wilfred voor het geld naar Talpa ging.
Dat is het puntquote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
want hij ging niet voor het geld?
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:38 schreef ThaTim het volgende:
Maar is er ook al een 'WAKKER WORDEN, MENSEN' gif?
Derksen vond alleen dat Genee hypocriet was door het gedrag van Advocaat te veroordelen, terwijl hij zelf iets soortgelijks had gedaan.quote:
Dat is het punt, al geloof ik wel dat Genee ook zeker ging omdat het voetbal op zondag presenteren gewoon het hoogst haalbare is binnen het voetbal tvjournalist en altijd al zei dat dit een droom van hem was.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
want hij ging niet voor het geld?
Neequote:Op woensdag 9 november 2011 23:21 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wáát!? Mag ik je handtekening, Dj_Day-V?
Was hij bij Talpa niet de Chef Sport oid?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het punt, al geloof ik wel dat Genee ook zeker ging omdat het voetbal op zondag presenteren gewoon het hoogst haalbare is binnen het voetbal tvjournalist en altijd al zei dat dit een droom van hem was.
Misschien ook, het was iig een grote sportieve vooruitgang wat een transfer naar het Midden Oosten niet is en veel voetballers wel beweren.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was hij bij Talpa niet de Chef Sport oid?
en dan nu het gifje dat Johan het zegtquote:
Geneequote:
Dat credit compenseert zijn bankrekening wel, al snap ik nog steeds niet waarom ze er geen humor in hebben gestopt.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:48 schreef heloef het volgende:
Johan verliest wel credits door die reclame.
Met moeite hoor, want die hele Plusmarkt reclamecampagne werkt mij 100x erger op mijn zenuwen. Overigens verdiend Derksen de prijs wel volkomen omdat het voor hem een bijverdienste en het script best had kunnen aanpassen daar waar het voor de Plus acteurs gewoon hun baan is.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef pberends het volgende:
http://www.trosradar.nl/lodenleeuw/ Loden Leeuw 2011: Welke reclame wilt u voordragen?
Allemaal innvullen:
NLEnergie
Johan Derksen zit in een talkshow-achtige omgeving en adviseert de kijker om over te stappen op NLEnergie.
Slecht geacteerd, ongeloofwaardig, misbruik makend van een nagemaakte Voetbal International-setting, slechte imitatie Danny Very-band en NLEnergie is een beroerde energieleverancier.
Johan Derksen
[ code verwijderd ]
Ik kan dat niet zo mooi als Dj_Day-V met zo'n ingemonteerde tekst, dus dat laat ik aan hem overquote:Op donderdag 10 november 2011 11:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
en dan nu het gifje dat Johan het zegt
ditquote:Op donderdag 10 november 2011 12:26 schreef Veerboot het volgende:
Eigenlijk, bedenk ik me nu, zou het veel leuker zijn om hem te nomineren voor een Gouden Loeki en dat wij, legioen van analfabetische cultuurbarbaren, hem vervolgens naar die trofee stemmen. Of is dat een Bert van der Veer-achtige juryprijs?
Beide tegelijk: De Loden én de Goudenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:26 schreef Veerboot het volgende:
Eigenlijk, bedenk ik me nu, zou het veel leuker zijn om hem te nomineren voor een Gouden Loeki en dat wij, legioen van analfabetische cultuurbarbaren, hem vervolgens naar die trofee stemmen. Of is dat een Bert van der Veer-achtige juryprijs?
Is niks nieuws voor hem, in een onderzoek door VI werd hij volgens mij ook al gekozen als zowel leukste als slechtste analistquote:Op donderdag 10 november 2011 12:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Beide tegelijk: De Loden én de Gouden
Dan maar voor de loden!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:40 schreef Veerboot het volgende:
Zie http://www.ster.nl/consumenten/uitleg_en_spelregels.html. Ingewikkeld gedoe, maar het komt er op neer dat eerst een of ander Intomart GfK-panel de commercial met nomineren en dat wij daarna pas ons ding kunnen doen.
Inderdaad mensen willen dat op de kaffer zien, anders verkoopt het niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is niks nieuws voor hem, in een onderzoek door VI werd hij volgens mij ook al gekozen als zowel leukste als slechtste analist
LoL!quote:'Bezorg Johan Derksen de Loden Leeuw'
De nieuwe commercial van de Nederlandse Energie Maatschappij met een hoofdrol voor Gouden Televizier-Ring winnaar Johan Derksen is niet bij iedereen in goede aarde gevallen.
Website FOK! is een actie gestart om de omstreden reclame te nomineren voor een Loden Leeuw. Deze jaarlijkse prijs van het TROS-consumenteprogramma Radar gaat naar de meest irritante tv-commercial en de de meest irritante BN-er in een reclamespotje.
Via de website van de verkiezing kan een reclame worden voorgedragen aan de redactie van Radar. Aan het einde van het jaar kan er op de door de redactie van Radar genomineerde reclames gestemd worden.
Vorig jaar werd de Loden Leeuw gewonnen door Postal Gold. Tot Meest irritante BN-er in een reclame werd in 2010 cabaretier Arie Koomen uitgeroepen met zijn spotje voor Mediamarkt.
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)de-Loden-Leeuw.dhtml
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:53 schreef msnk het volgende:
Serieus? Is Veerboot zijn post in dit topic, en zijn daaropvolgende entry op zijn blog, aanleiding voor het AD om een nieuwsartikel te schrijven
? Of mis ik iets?
Echte journalistiek je weet zelf.
Journalistiek bestaat niet meer, daar heeft Derksen gelijk in. Het gaat om omzet draaien en advententiegelden binnen halen.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:53 schreef msnk het volgende:
Serieus? Is Veerboot zijn post in dit topic, en zijn daaropvolgende entry op zijn blog, aanleiding voor het AD om een nieuwsartikel te schrijven
? Of mis ik iets?
Echte journalistiek je weet zelf.
Scherp als altijd pberends! Daar doelde ik op inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2011 16:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Journalistiek bestaat niet meer, daar heeft Derksen gelijk in.
Het is vrij simpel, van onderwerpen die populair zijn wordt meer geproduceerd, omdat het meer kijkers/lezers trekt. Dus bij populaire dingen wordt de grens van het journalistieke verlaagt.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Scherp als altijd pberends! Daar doelde ik op inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |