Als je het een column mag noemen dan. De man kan veel dingen, maar het is een belabberde columnist.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal dan toch wel wennen zijn, Niet de VI afsluiten met de column van Johan
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:24 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als je het een column mag noemen dan. De man kan veel dingen, maar het is een belabberde columnist.
Meer een klein verhaaltje..quote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef Morendo het volgende:
Het is inderdaad meer een 'stukje' dan een column.
idd en ook vaak dezelfde opbouw. Introductie, dan de volledige naam van de persoon die centraal staat met zijn volledige geschiedenis met alle scholen etcquote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef Morendo het volgende:
Het is inderdaad meer een 'stukje' dan een column.
Bedroevend slecht, geen humor, en extreem doorzichtig. Als ik Derksen was liet ik de spot van de buis halenquote:
Vrijdag is er geen aflevering.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:08 schreef tjoptjop het volgende:
Nu maar hopen dat genee het vrijdag flink afbrandt
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik voel een 'Ik zeg, doen!' gif aankomen
[ afbeelding ]
Ja, van Johan valt het te verwachten, maar Vera afrippen... Das ist nicht aukéey!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:23 schreef marcodej het volgende:
Het ergste aan die reclame is nog wel dat ze een nep-Danny Vera gebruiken.
Absoluut meer.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar goed, misschien vangt hij er wel een ton voor,
dit zal hij contractueel wel niet mogen lijkt mequote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef Falco het volgende:
Derksen kan het goedmaken door bij de eerstkomende VI-aflevering die hele NEM tot op het bot af te kraken (inclusief ervaringen bij het opnemen van die dieptragische spot).
Hopelijk is Genee in een extreme troll-bui.quote:Vindt u het niet bijzonder hypocriet dat u net als Dick Advocaat uw principes laat varen voor het geld?
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef pberends het volgende:
Zullen we in december Johan Derksen de Loden Leeuw bezorgen?
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef pberends het volgende:
Goed plan.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef pberends het volgende:
Nah, niet overdrijven. Gezien de historie van NEM is dit lang niet de slechtste.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef pberends het volgende:
Natuurlijk zijn er slechtere, maar het zou wel een leuke fuck you van de kijkers naar Derksen zijn. Plus een hilarische VI-uitzending.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nah, niet overdrijven. Gezien de historie van NEM is dit lang niet de slechtste.
Ik denk dat Wilfred dat zou kunnen waarderen, ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er slechtere, maar het zou wel een leuke fuck you van de kijkers naar Derksen zijn. Plus een hilarische VI-uitzending.
"Dan raakt mijn prijzenkast op mijn 62e toch nog vol." gaat Johan dan 100% zeker zeggenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er slechtere, maar het zou wel een leuke fuck you van de kijkers naar Derksen zijn. Plus een hilarische VI-uitzending.
Die moet de Gouden Loeki winnen van 2011! Niks loden leeuwquote:
| 1 | http://www.youtube.com/watch?v=bs3GVl57S8s |
JD kon Advocaat juist wel begrijpen, hij vond alleen dat 'ie er open over moest zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:14 schreef GGMM het volgende:
Vraag gesteld:
[..]
Hopelijk is Genee in een extreme troll-bui.
Donequote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef pberends het volgende:
http://www.trosradar.nl/lodenleeuw/ Loden Leeuw 2011: Welke reclame wilt u voordragen?
Allemaal innvullen:
NLEnergie
Johan Derksen zit in een talkshow-achtige omgeving en adviseert de kijker om over te stappen op NLEnergie.
Slecht geacteerd, ongeloofwaardig, misbruik makend van een nagemaakte Voetbal International-setting, slechte imitatie Danny Very-band en NLEnergie is een beroerde energieleverancier.
Johan Derksen
[ code verwijderd ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |