Goed interview inderdaad, heb ook respect gekregen voor Sven Kockelmann na het Peter R de Vries interview.quote:Op maandag 7 november 2011 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Interviewtje Derksen-Kokkelmeijer nog 's teruggekeken. Is hier waarschijnlijk al 1000x gepost, maar het blijft indrukwekkend hoe verbaal vaardig Johan is...
Mailtje is aangekomen dus?quote:Op maandag 7 november 2011 11:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Redactie,
Kan u niet al het licht uit doen, de eredivisie negeren, en de halve uitzending vullen met 'de Grote Johan Derksen quiz'?
Namens de fans op FOK!
Helaas geen quiz, maar wel een parodie, dus ik ben niet ontevreden met het resultaatquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Mailtje is aangekomen dus?
Straks even terugkijken
ik moets wel aan die reactie denken toen ik het zagquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas geen quiz, maar wel een parodie, dus ik ben niet ontevreden met het resultaat
Genee is ook irritant en dat is ook niet erg, maar hij overdrijft het wel een beetje de laatste tijd.quote:Op maandag 7 november 2011 23:54 schreef Cara het volgende:
teruggekeken, ik vond genee maar irritant vanavond
Nee manquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:19 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat een gelul over Willems trouwens van Derksen. Vorige week riep hij nog dat het zo normaal was dat je je werkgever op de eerste plaats moet zetten. En eigenlijk zei hij dat ook over Huntelaar vandaag. Willems is 17, dan moet je ook voorzichtig zijn met je lichaam. Er zijn tal van voorbeelden van spelers die vroeg op topniveau moesen spelen, en voor hun 30e al uitgeblust waren.
Mja.. gaat over boksen, doet me dan weer helemaal niks.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:33 schreef marcodej het volgende:
Good old Ruud Terweijden nu bij DWDD.
Zooooo serieus.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef Veerboot het volgende:
Jack van Gelder: Wij verlagen ons niet tot het doen van een persiflage
[ afbeelding ]
Maar zij verlagen zich wel tot een halfuur zelfbevlekking in hun uitzending.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef Veerboot het volgende:
Jack van Gelder: Wij verlagen ons niet tot het doen van een persiflage
[ afbeelding ]
Ja, die uitzending van SV duurt al zo kort, en dan gaan ze ook nog 20 minuten afkappen. Ze waren net klaar met Ajax en FC Twente ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 07:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar zij verlagen zich wel tot een halfuur zelfbevlekking in hun uitzending.
Het lijkt wel een lijk op die foto...quote:Op woensdag 9 november 2011 10:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik voel een 'Ik zeg, doen!' gif aankomen
[ afbeelding ]
ja dit is gewoon hoereren wat hij doet, jammerquote:Op woensdag 9 november 2011 11:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jammer dat ie z'n ziel zo verkoopt. Al kan hij het wat mij betreft wel goedmaken door Nederland Energie een keer goed af te kraken tijdens VI, zoals hij ook altijd met de sponsoren van het programma doet.
Want dat heeft hij nooit eerder gedaan natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jammer dat ie z'n ziel zo verkoopt.
Hahahahahahahahahahahahaquote:
Hij had het tot nu toe nog aardig ontweken. Reclame maken voor KPN is nog te overzien, en overduidelijke sponsoren van VI worden wekelijks afgekraakt. Maar NL Energie en op zo'n manier.. dat is gewoon tè fout.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Want dat heeft hij nooit eerder gedaan natuurlijk.
Zoals ik al zei, hij heeft nota bene zelf toegegeven dat Dirk Scheringa een geruime tijd de inhoud van zijn blaadje heeft bepaalt (geen negatieve stukjes over hem of AZ) omdat DSB een grote sponsor van de VI was. Dat is pas je ziel verkopen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij had het tot nu toe nog aardig ontweken. Reclame maken voor KPN is nog te overzien, en overduidelijke sponsoren van VI worden wekelijks afgekraakt. Maar NL Energie en op zo'n manier.. dat is gewoon tè fout.
Dat blijf je iig zeggen, maar het ging om 1 artikel van een speler over Scheringa waar hij idd over heeft toegeven er absoluut niet trots op te zijn, maar het omwille van het geld voor zijn gevoel niet anders kon.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, hij heeft nota bene zelf toegegeven dat Dirk Scheringa een geruime tijd de inhoud van zijn blaadje heeft bepaalt (geen negatieve stukjes over hem of AZ) omdat DSB een grote sponsor van de VI was. Dat is pas je ziel verkopen.
quote:
Ging volgens mij niet om 1 artikel hoor. Dat was een voorbeeld dat ie gaf bij de uitspraak dat zuivere journalistiek niet kan bestaan in het voetbal.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat blijf je iig zeggen, maar het ging om 1 artikel van een speler over Scheringa waar hij idd over heeft toegeven er absoluut niet trots op te zijn, maar het omwille van het geld voor zijn gevoel niet anders kon.
Dat is de Amerikaanse regisseur sukkels. Het is David Cameron.quote:Woede in Engeland om 'poppies-verbod' van de FIFA
09/11/2011 11:44
Zaterdag oefent de Engelse nationale ploeg op Wembley tegen Spanje. De gastheren wilden graag spelen met poppies op het shirt omdat het daags na de interland herdenkingsdag is in Engeland en de gevallenen in de Eerste Wereldoorlog herdacht worden middels het dragen van een klaproos. De FIFA heeft dit verboden.
'Dergelijke initiatieven openen de deur voor soortgelijke initiatieven over de hele wereld en dat brengt schade aan de neutraliteit van het voetbal', was de uitleg van de FIFA. De wereldvoetbalbond verbiedt het dragen van politieke, religieuze of commerciële boodschappen op het shirt van de nationale elftallen.
Hugh Robertson, de Engelse minister van Sport, stuurde inmiddels al een brief aan de FIFA. 'Een poppy dragen is een teken van nationale trots, net als het dragen van het voetbalshirt van je land', luidde de strekking van zijn schrijven. 'Het Britse volk heeft een sterk gevoel bij het dragen van de poppies en het heeft op geen enkele manier religieuze of politieke bedoelingen.'
Zelfs minister-president James Cameron voelde zich genoodzaakt zijn onvrede te uiten. 'Dit is belachelijk. Het idee dat het dragen van een poppy, voor degenen die hun leven hebben gegeven voor onze vrijheid, een politieke daad is, is absurd. Het is slechts een teken van het tonen van respect. Ik hoop dat de FIFA zijn beslissing zal heroverwegen.'
De FIFA lijkt zich echter niets aan te trekken van de boosheid en verbazing in Engeland. De wereldvoetbalbond heeft wel toestemming gegeven om voorafgaand aan de wedstrijd een minuut stilte in acht te nemen, maar heeft tevens de scheidsrechter (het duel wordt geleid door de Belg Franck de Bleeckere, red.) geïnstrueerd direct in te grijpen mocht de Engelse ploeg alsnog een poppy op het shirt dragen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:32 schreef Tarado het volgende:
Slechte reclame en ook dom van Derksen om zich hier voor te lenen
idd, zo slecht dit. De neppe versie van Danny Vera op het eind ookquote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ging een beetje dood van binnen.
Gaan we dan VI in het buitenland doen?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:46 schreef Morendo het volgende:
Ach, Derksen is over 5 jaar uit Nederland verdwenen. Ik begrijp dat bijbeunen wel.
Hij zal als hoofdredacteur van VI toch wel met pensioen gaan over een jaar of 3, of hij dan nog wel tv blijft doen is dan de vraagquote:Op woensdag 9 november 2011 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaan we dan VI in het buitenland doen?
Zal dan toch wel wennen zijn, Niet de VI afsluiten met de column van Johanquote:Op woensdag 9 november 2011 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal als hoofdredacteur van VI toch wel met pensioen gaan over een jaar of 3, of hij dan nog wel tv blijft doen is dan de vraag
Als je het een column mag noemen dan. De man kan veel dingen, maar het is een belabberde columnist.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal dan toch wel wennen zijn, Niet de VI afsluiten met de column van Johan
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:24 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als je het een column mag noemen dan. De man kan veel dingen, maar het is een belabberde columnist.
Meer een klein verhaaltje..quote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef Morendo het volgende:
Het is inderdaad meer een 'stukje' dan een column.
idd en ook vaak dezelfde opbouw. Introductie, dan de volledige naam van de persoon die centraal staat met zijn volledige geschiedenis met alle scholen etcquote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef Morendo het volgende:
Het is inderdaad meer een 'stukje' dan een column.
Bedroevend slecht, geen humor, en extreem doorzichtig. Als ik Derksen was liet ik de spot van de buis halenquote:
Vrijdag is er geen aflevering.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:08 schreef tjoptjop het volgende:
Nu maar hopen dat genee het vrijdag flink afbrandt
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik voel een 'Ik zeg, doen!' gif aankomen
[ afbeelding ]
Ja, van Johan valt het te verwachten, maar Vera afrippen... Das ist nicht aukéey!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:23 schreef marcodej het volgende:
Het ergste aan die reclame is nog wel dat ze een nep-Danny Vera gebruiken.
Absoluut meer.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar goed, misschien vangt hij er wel een ton voor,
dit zal hij contractueel wel niet mogen lijkt mequote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef Falco het volgende:
Derksen kan het goedmaken door bij de eerstkomende VI-aflevering die hele NEM tot op het bot af te kraken (inclusief ervaringen bij het opnemen van die dieptragische spot).
Hopelijk is Genee in een extreme troll-bui.quote:Vindt u het niet bijzonder hypocriet dat u net als Dick Advocaat uw principes laat varen voor het geld?
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef pberends het volgende:
Zullen we in december Johan Derksen de Loden Leeuw bezorgen?
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef pberends het volgende:
Goed plan.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef pberends het volgende:
Nah, niet overdrijven. Gezien de historie van NEM is dit lang niet de slechtste.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef pberends het volgende:
Natuurlijk zijn er slechtere, maar het zou wel een leuke fuck you van de kijkers naar Derksen zijn. Plus een hilarische VI-uitzending.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nah, niet overdrijven. Gezien de historie van NEM is dit lang niet de slechtste.
Ik denk dat Wilfred dat zou kunnen waarderen, ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er slechtere, maar het zou wel een leuke fuck you van de kijkers naar Derksen zijn. Plus een hilarische VI-uitzending.
"Dan raakt mijn prijzenkast op mijn 62e toch nog vol." gaat Johan dan 100% zeker zeggenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er slechtere, maar het zou wel een leuke fuck you van de kijkers naar Derksen zijn. Plus een hilarische VI-uitzending.
Die moet de Gouden Loeki winnen van 2011! Niks loden leeuwquote:
| 1 | http://www.youtube.com/watch?v=bs3GVl57S8s |
JD kon Advocaat juist wel begrijpen, hij vond alleen dat 'ie er open over moest zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:14 schreef GGMM het volgende:
Vraag gesteld:
[..]
Hopelijk is Genee in een extreme troll-bui.
Donequote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef pberends het volgende:
http://www.trosradar.nl/lodenleeuw/ Loden Leeuw 2011: Welke reclame wilt u voordragen?
Allemaal innvullen:
NLEnergie
Johan Derksen zit in een talkshow-achtige omgeving en adviseert de kijker om over te stappen op NLEnergie.
Slecht geacteerd, ongeloofwaardig, misbruik makend van een nagemaakte Voetbal International-setting, slechte imitatie Danny Very-band en NLEnergie is een beroerde energieleverancier.
Johan Derksen
[ code verwijderd ]
Oh.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
JD kon Advocaat juist wel begrijpen, hij vond alleen dat 'ie er open over moest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |