Filmpje hebben ze van FOK!?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit gebeurde in de wedstrijd tussen Afhaalchinees en Cpt.
Duidelijk een belchinees lijkt mij.
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:21 schreef Veerboot het volgende:
[..]Sterker trouwens: de redactie gebruikt het ook als een soort van archief voor als ze eens een oud momentje terug willen zoeken, vertelde de eindredacteur me onlangs.
Waar lees je dat? Is het weer ergens opnieuw in het nieuws ofzo?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:28 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoor nu pas dat er een cd komt van Johan en Wilfred met Oranje-hits.![]()
lachen tochquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:39 schreef zlakto het volgende:
Het is wel leuk dat ze die televizierring gewonnen hebben, maar het echte is er wel een beetje vanaf. Johan zit overal op televisie, en zit te cashen bij een louche maatschappij, en als die cd echt komt wordt het allemaal wel heel commercieel.
jij kent mensen daar? Kan je niet eens regelen dat er een afvaardiging van FOK erheen kan ofzo? Lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:21 schreef Veerboot het volgende:
[..]Sterker trouwens: de redactie gebruikt het ook als een soort van archief voor als ze eens een oud momentje terug willen zoeken, vertelde de eindredacteur me onlangs.
Ah, eens even checken of ik dat straks terug kan luisteren. Toen ik vorige maand dus bij Johan Derksen op audiëntie mocht, vertelde hij me al wel dat hij de week erna naar zo'n producer moest voor een stemtestquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:39 schreef Paul-89 het volgende:
Genee net bij 3fm, zijn deze week ook al in de studio geweest.
Worden 11 meezingers.![]()
En Genee verbaasde zich tijdens het repeteren/zingen over het enthousiasme van Derksen, Johan had stiekem zelfs al staan meezingen toen Genee bloed,zweet en tranen aan het inzingen was.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:42 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ah, eens even checken of ik dat straks terug kan luisteren. Toen ik vorige maand dus bij Johan Derksen op audiëntie mocht, vertelde hij me al wel dat hij de week erna naar zo'n producer moest voor een stemtest
Ze zitten volgens mij redelijk vol qua publiek. Je kunt je nu geloof ik niet eens meer aanmelden. Wordt dus lastig vrees ik, zeker met een grote groep.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij kent mensen daar? Kan je niet eens regelen dat er een afvaardiging van FOK erheen kan ofzo? Lijkt me wel leuk![]()
Weet ik niet eigenlijk. VI oranje was vorig jaar echt het hoogtepunt, maar ik vrees dat ze nu wel een beetje doorslaan. Zoals het eerst commercieel was, maakte dat het programma juist bijzonder, het had wel iets unieks.quote:
Waait wel weer over ...quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:47 schreef zlakto het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk. VI oranje was vorig jaar echt het hoogtepunt, maar ik vrees dat ze nu wel een beetje doorslaan. Zoals het eerst commercieel was, maakte dat het programma juist bijzonder, het had wel iets unieks.
Nu zit Johan bij spuiten en slikken, en is hij altijd op TV. Verder hoert hij zich uit voor een of andere energiemaatschappij. Dat snap ik wel voor dat geld, maar zijn image wordt nu wel heel erg ongeloofwaardig. Die CD vind ik ook nergens op slaan trouwens, dan word je echt een clown.
Dit is trouwens voor het eerst dat ik iets negatiefs zeg over VI
Ik wel eigenlijk. De GAMMA dugout was een sponsor voor het programma VI, en niet om de zakken van JD persoonlijk te vullen. Verder deed Johan niet mee aan de gamma dugout (behalve om het een beetje af te zeiken dan), en had de gamma dugout nog enige link met voetbal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd niet het verschil tussen een Gamma-dugout en een spotje bij de NEM...
Jij maakt een denkfout: Johan was altijd al op tv. ik heb hier zelfs nog een interview uit 2008 van tv gelderland door een of andere nobody uit de provincie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:47 schreef zlakto het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk. VI oranje was vorig jaar echt het hoogtepunt, maar ik vrees dat ze nu wel een beetje doorslaan. Zoals het eerst commercieel was, maakte dat het programma juist bijzonder, het had wel iets unieks.
Nu zit Johan bij spuiten en slikken, en is hij altijd op TV.
Eens. Is dit het begin van het einde?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:32 schreef DrDentzz het volgende:
Hij gaat gewoon muziek van Merle Haggard verkrachten. Dit kan niet waar zijn, de Johan die ik in de jaren dacht te hebben leren kennen vindt dit ronduit smakeloos en ordinair. Gijp is de enige verstandige in dat bericht.
Zoals zijn vrouw van de trap gooien? *quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:05 schreef DrDentzz het volgende:
De man heeft in z'n leven tot nu toe louter verstandige beslissingen genomen.
Maar dat was een interview over voetbal neem ik aan? Hij mag van mij best bij best zijn mening geven over de plaatselijke linksback zoals hij altijd zegt, maar als hij overal leuk gaat zitten doen en/of gaat zitten cashen, word je toch een beetje ongeloofwaardig vrees ik. Die CD zie ik ook helemaal niet zitten, dan word je echt een clownquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:21 schreef Trekrecord het volgende:
[..]
Jij maakt een denkfout: Johan was altijd al op tv. ik heb hier zelfs nog een interview uit 2008 van tv gelderland door een of andere nobody uit de provincie.
Luister alsjeblieft naar René, tering nu al plaatsvervangende schaamtequote:"We wilden ook één nummer maken met René, dat hij alleen maar zegt: 'laat toch gaan joh!'. Maar dat wil hij niet. Hij raadt het ons ook af hieraan te beginnen."
goede grapquote:Op zaterdag 5 november 2011 02:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zoals zijn vrouw van de trap gooien? *
*-dit betreft slechts een suggestie
Ja dames en heren, hij is niet dood: Fritz Korbach!quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zoals zijn vrouw van de trap gooien? *
*-dit betreft slechts een suggestie
Precies, lekker laten doen waar hij zin in heeft. Mensen hiet met allerlei adviezen wat hij wel/niet moet doen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:05 schreef DrDentzz het volgende:
Aan de andere kant, wat zijn wij voor een blagen om Johan te vertellen wat hij wel en niet moet doen? De man heeft in z'n leven tot nu toe louter verstandige beslissingen genomen.
quote:2029
VOETBAL INTERNATIONAL
3,1 6,5 466.000
Valt wel mee toch, Voice is op vrijdag ook altijd, rond de 500000 schommelt het toch wel vakerquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:02 schreef FireFox1 het volgende:
Kijkcijfers beginnen te droppen nu René langer afwezig blijkt te zijn...
[..]
Dat hoor ik elke week, maar volgens mij waren de kijkcijfers vrijwel even hoog/laag ten tijde van Gijp, maar met met minder concurrentie op andere zenders.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit was al aangekondigd toen Gijp nog aan tafel zat, iig dat ze het hoogst waarschijnlijk gingen doen. En fuck wat wordt er toch altijd een hoop gezeikt in dit topicquote:Op zaterdag 5 november 2011 02:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Eens. Is dit het begin van het einde?
Ze hadden die ring nooit moeten winnen
Of misschien komt het door teveel onzin als reclames, Televizierring en een cd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Er wachten circa 500.000 mensen op zijn terugkeer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:09 schreef macca728 het volgende:
Denk niet dat Rene nog terugkomt zo.
Uhm waarom niet?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mja al die PSV-ers en Twentenaren durfden niet te kijken gister
En Alkmaar heeft geen fans, dus dat was goed op te vangenquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mja al die PSV-ers en Twentenaren durfden niet te kijken gister
Cijfers zijn gewoon normaal hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Of misschien komt het door teveel onzin als reclames, Televizierring en een cd.
Denk niet dat Rene nog terugkomt zo.
Je bent fanboy of je bent het niet!quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:43 schreef Jmsls het volgende:
Alle mensen die JD nu blijven beschermen
Zijn pessimistische imago van vroeger is helemaal verdwenen en elke week doet ie wel iets geks
Afgelopen maandag was het nog bijna een record, met ruim 800kquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vroeger was er ook wat meer spanning tussen Derksen en Genee. Het lijkt nu alsof ze meer naar elkaar toe getrokken zijnquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:40 schreef andre347 het volgende:
Was weer niet een geweldige aflevering. Sowieso mist die seizoen iets. Rene natuurlijk maar eigenlijk nog wat. Vorig seizoen keek ik echt uit naar een aflevering. Dit seizoen kijk ik alleen als ik er echt tijd voor heb.
Het is echt vreselijk, ze hebben een soort vi parodie gemaakt onder de naam 'johan weet het beter'quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:39 schreef Type-R het volgende:
Net mini-preview van Derksen reclame bij Pownews, het zag er pijnlijk slecht uit.
link?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk, ze hebben een soort vi parodie gemaakt onder de naam 'johan weet het beter'
En dan zegt ie zo ineens in de camera 'ik zeg doen'
![]()
![]()
Mijn johan wat doe je
Effe pownews checken op uitzendinggemist.nl van gisterenquote:
Thanks.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Effe pownews checken op uitzendinggemist.nl van gisteren
Ergens rond minuut 8 ofzo
Het is maar heel kort, maar je snapt meteen het idee van de commercial.
Echt zooooo niet grappig
Ergens houdt Johan D. ook ontzettend van smartlappen. Amerikaanse smartlappen, wel te verstaan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:56 schreef J2T het volgende:
Ook grappig dat hij Genee altijd belachelijk maakt met zijn liefde voor de smartlappen.
Hij wil ook niet dat mensen hem gaan zien als een karikatuur of als een clown maar doet wel mee aan zo'n carnavals album. Ik vind JD echt de grootste baas die er maar is, maar zelfs ik vind dit te ver gaan. Leg de focus alsjeblieft op het voetbal en niet op dit soort circus schnabbels.
Welk boek, dat boek met al die columns? Dat zijn gewoon allemaal stukjes uit de viquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:39 schreef no1uknow het volgende:
Vandaag het boek van Derksen gekocht, ben benieuwd.
Niks mis mee met Everse...nu Derksen tegenwoordig zo hip en vrolijk is, moet er iemand de cynische zeikerd uithangen.quote:Op zondag 6 november 2011 18:38 schreef tjoptjop het volgende:
Weer Everse? Tjonge, de gastenpool droogt nu toch wel erg op
Nee, hij heeft geen stropdas om en in Oudewater rijdt geen metro .quote:
Klopt, maar Hilbert was wel grappigquote:Op zondag 6 november 2011 18:56 schreef Type-R het volgende:
Die look-a-like speurtocht wordt nu saai. Niet iedere baby-boomer met lang haar en snor is JD.
Dat lijken me gewoon papiersnippers.quote:Op zondag 6 november 2011 19:59 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Veld van Utrecht lag er goed bij.
quote:Op zondag 6 november 2011 21:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat lijken me gewoon papiersnippers.
Ze hadden het ehm te druk met andere bagger.quote:Op zondag 6 november 2011 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat ze dat Russische filmpje met een computeranimatie van Dick Advocaat (uit Studio Sport voor het voetbal) nog eens laten zien, ik heb echt enorm in een deuk gelegen
Dat was tenenkrommend slecht, zoals eigenlijk altijd.quote:
Eigenlijk moeten we nu vragen verzinnen en mailen naar RTL voor de uitzending van vanavond, ik bedoel zeker weten dat ze over die vGeldergeilerij iets gaan zeggen.quote:
Ik heb mij rechtstreeks gericht op de redactie:quote:Op maandag 7 november 2011 11:00 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we nu vragen verzinnen en mailen naar RTL voor de uitzending van vanavond, ik bedoel zeker weten dat ze over die vGeldergeilerij iets gaan zeggen.
quote:Redactie,
Kan u niet al het licht uit doen, de eredivisie negeren, en de halve uitzending vullen met 'de Grote Johan Derksen quiz'?
Namens de fans op FOK!
quote:Op maandag 7 november 2011 11:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voorspel alvast: halverwege gaan alle lichten uit, spot op Johan, en dan komen allerlei mensen die Johan ooit heeft beledigd aan het woord, die hem allerlei vragen stellen.
[..]
Ik heb mij rechtstreeks gericht op de redactie:
[..]
Omdat Ajax verloren heeft zeker?quote:Op maandag 7 november 2011 11:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb mij rechtstreeks gericht op de redactie:
[..]
Ik sta blijkbaar bekend als die-hard Ajacied?quote:
Oké, hij was leuk.quote:Op maandag 7 november 2011 12:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet ik veel voor wie jij bent. Het was maar een grapje hoor, verzuurde
quote:Op maandag 7 november 2011 12:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vanavond
(hoop ik, ik droomde tenminste dat ie er zat vannacht heel raar)
Helaas vanavond (weer) geen Gijppiequote:Op maandag 7 november 2011 12:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vanavond
(hoop ik, ik droomde tenminste dat ie er zat vannacht heel raar)
Ik krijg sterk het idee dat we Gijp dit jaar niet meer in actie zienquote:Op maandag 7 november 2011 15:11 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Helaas vanavond (weer) geen Gijppie. Wel Hansie Hansie
en Jan Everse
quote:Op maandag 7 november 2011 15:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik krijg sterk het idee dat we Gijp dit jaar niet nooit meer in actie zien
2x per maand max, en dat haalt hij absoluut niet?quote:Op maandag 7 november 2011 15:20 schreef Yi-Long het volgende:
HansieHansie vind ik geen reet aan. Schuift de laatste tijd weer veels te vaak aan
Altijd prima.quote:Op maandag 7 november 2011 15:27 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind Hansie de laatste tijd een prima gast
Ik had alleen, bij het horen van die oude fragmenten, het idee dat dat schreeuwen een beetje een truukje is geworden. In die oudere fragmenten klonk het op één of andere manier veel oprechter.quote:Op maandag 7 november 2011 13:48 schreef Jivis het volgende:
Vond die quiz in Studio Voetbal wel leuk eigenlijk, niet zo tenenkrommend als het meestal is en leuk om die fragmenten terug te zien. Van Gelder als radioverslaggever kan ik ook altijd wel waarderen, als interviewer kruipt die in ieders hol en issie onuitstaanbaar.
Heui, Leo heeft wel De Meeste Dromen Zijn Bedrog geschreven hč.quote:Op maandag 7 november 2011 14:03 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind Leo Driessen een verschrikkelijk figuur, en Van Gelder een volgevreten verwende VVD-vlerk, dus ik vond de quiz niet zo heel boeiend.
Ik had liever gezien dat het gewoon over voetbal bleef gaan.
dit dus.quote:Op maandag 7 november 2011 15:27 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind Hansie de laatste tijd een prima gast
twitter:VI_nl twitterde op maandag 07-11-2011 om 15:47:25Vanavond weer een uitzending van #VITV (20.30 uur op RTL7). Te gast aan tafel bij Wilfred en Johan zijn Hans Kraay jr. en Jan Everse. reageer retweet
Mart zou een keer moeten aanschuiven, dat zou geweldige televisie opleverenquote:Op maandag 7 november 2011 16:55 schreef Evertjan het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op maandag 07-11-2011 om 15:47:25Vanavond weer een uitzending van #VITV (20.30 uur op RTL7). Te gast aan tafel bij Wilfred en Johan zijn Hans Kraay jr. en Jan Everse. reageer retweet
dat zou het zeker worden jaquote:Op maandag 7 november 2011 16:56 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Mart zou een keer moeten aanschuiven, dat zou geweldige televisie opleveren
De Nederlandse versie dan.quote:Op maandag 7 november 2011 16:51 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heui, Leo heeft wel De Meeste Dromen Zijn Bedrog geschreven hč.
Het was ook wishful thinking, 'mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen'!quote:Op maandag 7 november 2011 16:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat zou het zeker worden ja
en dan nico dijkshoorn er ook nog bij...
maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Mart gaat nergens zitten waar hij niet als koning behandeld wordt
Ik mis Boskampquote:Op maandag 7 november 2011 17:04 schreef J2T het volgende:
Genee-Sierd-Hansie-Derksen met een ontspannen Gijpie aan de bar met een biertje.
topshow!
Je hebt gelijk. Boskamp erin voor Hansie. Hansie mag naast Gijpie zitten aan de bar en af en toe zijn vestje op de grond gooien als hij weer eens te weinig spreektijd krijgt omdat Sierd nog even wat kwijt wilt over de Feria.quote:
Toen er nog geen digitale HD televisie was en het tv-beeld nog gelijk liep met de radio i.p.v. de 4 seconden verschil van tegenwoordig was het heel gewoon om het commentaar van Jack bij de tv aan te zetten.quote:Op maandag 7 november 2011 16:47 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik had alleen, bij het horen van die oude fragmenten, het idee dat dat schreeuwen een beetje een truukje is geworden. In die oudere fragmenten klonk het op één of andere manier veel oprechter.
botst 100% zeker met johanquote:Op maandag 7 november 2011 17:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
Jan Mulder als gast lijkt me ook leuk om eens te proberen.
Laat die linkse pipo maar mooi daar blijven.quote:Op maandag 7 november 2011 17:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
En dat vind jij een pluspunt?quote:Op maandag 7 november 2011 16:51 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heui, Leo heeft wel De Meeste Dromen Zijn Bedrog geschreven hč.
AlsjeBLIEFT niet. Wat een irritante kerel is dat bij DWDD en SV, bah.quote:Op maandag 7 november 2011 17:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
Johan Derksen veegt Jan moeiteloos onder tafel, doe ons dat niet aan...quote:Op maandag 7 november 2011 17:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
Dat gaat niet werken . Herman B. vliegt dan elke twee minuten met een boog onder tafel. Lichtgewicht..quote:Op maandag 7 november 2011 19:16 schreef tjoptjop het volgende:
Ik hoop nog steeds eens op Herman Brusselmans, en dan samen met Boskamp
Mja, ik zie hem niet in een clash met Derksen komen. En ik vermoed dat hij Genee op den duur zal negerenquote:Op maandag 7 november 2011 19:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken . Herman B. vliegt dan elke twee minuten met een boog onder tafel. Lichtgewicht..
Teveel uit de muur gegeten.quote:
Johan jojoot al jaren op en neer. Al dan niet met behulp van een pilletje.quote:
Op den duur? Vanaf minuut 1.quote:Op maandag 7 november 2011 19:21 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Mja, ik zie hem niet in een clash met Derksen komen. En ik vermoed dat hij Genee op den duur zal negeren
Wat een topgast trouwensquote:
Maar even afgezien van het passen, Brusselmans is geweldig om zijn voetbalmening, zie bovestaand filmpje voor een paar highlights, past prima bij het niveau van VIquote:Op maandag 7 november 2011 19:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Op den duur? Vanaf minuut 1.
Om 19.22u?quote:Op maandag 7 november 2011 19:22 schreef Evertjan het volgende:
bitterballen liggen al the pruttelen in de pan
Dat is vrij lang hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 20:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Om 19.22u?![]()
Ik hoop dat je gewacht hebt, die hoeven echt maar 8 minuutjes in het vet te hangen.
Met Jan Everse aan tafel kan je maar beter te vroeg dan te laat zijn met bitterballen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Om 19.22u?![]()
Ik hoop dat je gewacht hebt, die hoeven echt maar 8 minuutjes in het vet te hangen.
Vond ik niet, zo irritant die man, dacht dat hij de presentator was met al z'n quasi-intelligente vragen aan johanquote:
Hij pakte Johan mooi aan. Er zijn niet veel die dat durven.quote:Op maandag 7 november 2011 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vond ik niet, zo irritant die man, dacht dat hij de presentator was met al z'n quasi-intelligente vragen aan johan
Las ergens in een interview met Wilfred dat hij dat mindere gast vond, omdat hij te aanwezig was.quote:Op maandag 7 november 2011 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vond ik niet, zo irritant die man, dacht dat hij de presentator was met al z'n quasi-intelligente vragen aan johan
Nu dus.quote:Op maandag 7 november 2011 20:26 schreef GGMM het volgende:
Ik ga ff koffie zetten, dus nog niet beginnen aub.
En voor jou.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 20:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Everse woar is oewe bril lillike natnek
Hij mist humor.quote:Op maandag 7 november 2011 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Die grapjes van Jan komen niet over
Serieus? Zou me niks verbazen, dat vind ik ook een enorme zak.quote:Op maandag 7 november 2011 20:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hij is familie van Maurice de Hond.
Nee man ik lul maar watquote:Op maandag 7 november 2011 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus? Zou me niks verbazen, dat vind ik ook een enorme zak.
Jij gelooft ook alles hequote:Op maandag 7 november 2011 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus? Zou me niks verbazen, dat vind ik ook een enorme zak.
Mertens kwam anders makkelijk langs die Heracles figuren...quote:Op maandag 7 november 2011 20:33 schreef Geo3kant het volgende:
Over 5 wedstrijden komt Boerigter er niet meer langs net als Mertens
Alleen wel buitenspelquote:Op maandag 7 november 2011 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mertens kwam anders makkelijk langs die Heracles figuren...
Robben? RvP kan er ook staan.quote:Op maandag 7 november 2011 20:37 schreef GGMM het volgende:
Echt hele goede linksbuitens hebben we idd niet.
quote:Op maandag 7 november 2011 20:39 schreef Geo3kant het volgende:
Vertonghen basheindelijk gaan ze het inzien ..
twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 07-11-2011 om 20:30:38Ook nog even een tweet met klikbare link naar wwwrtlvoetbal.nl: http://t.co/IgkySf4D (via @rubenmarissen) #VItv reageer retweet
True, maar het ging over Vertonghen nu.quote:Op maandag 7 november 2011 20:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Frank de Boer is beter dan Mourinho
Typo domeinnamenquote:Op maandag 7 november 2011 20:40 schreef rub3n het volgende:
twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 07-11-2011 om 20:30:38Ook nog even een tweet met klikbare link naar wwwrtlvoetbal.nl: http://t.co/IgkySf4D (via @rubenmarissen) #VItv reageer retweet
quote:Op maandag 7 november 2011 20:39 schreef HalvinCarris het volgende:
Ik dacht eerst dat Jochem van Gelder daar zat
Heerlijk filmpje.quote:
ALTIJD vergeet tie 'mquote:Op maandag 7 november 2011 20:42 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, Genee vergeet idd vaak de punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |