Haha, wat faal jij hard! Laatstequote:Op donderdag 3 november 2011 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik loop inmiddels rond met beveiliging. Als ik nog een keer verlies word ik ontslagen ben ik bang
Ik heb bij de voorzitter van Sevastopol geïnformeerd, hij vond jou de perfecte kandidaat, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 3 november 2011 03:24 schreef larry91 het volgende:
Is er nog een mogelijkheid voor mij om in te stappen bij Sevastopol? Heb gehoord dat hun coach op straat gegooid is en er een vacature vacant is!
Goede reeks, JV. Twee keer achter elkaar thuis, twee keer achter elkaar met 6 doelpunten verschil verliezen.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
0-6, thuis verloren?
Dat moet haast wel zwart geld zijn, Blatter, allemaal maffia.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Champions League groepswedstrijd 5
Shakhtar Donetsk 0-3 Manchester United
(Hérnandez, Carrick (pen), Berbatov)
Dinamo Zagreb 0-3 Dynamo Kyiv
(Zozulya, Vukojevic 2x)
[ Bericht 2% gewijzigd door Haarbal19 op 06-11-2011 20:39:24 ]
Da's wel een hele slechte scheids.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit gebeurde in de wedstrijd tussen Afhaalchinees en Cpt.
Duidelijk een belchinees lijkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Haarbal19 op 04-11-2011 22:14:10 ]
Beide ploegen 20 punten aftrek!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit gebeurde in de wedstrijd tussen Afhaalchinees en Cpt.
Duidelijk een belchinees lijkt mij.
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:05 schreef Haarbal19 het volgende:
[..]
Ik heb bij de voorzitter van Sevastopol geïnformeerd, hij vond jou de perfecte kandidaat, gefeliciteerd.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:06 schreef Haarbal19 het volgende:
Uitslagen speelronde 19
Metalist Kharkiv 1-0 Illichevets
Dynamo Kyiv 2-1 Dnipro Dnipropetrovsk
Karpaty 1-0 Kryvbas
Metalurg Zp 1-1 Volyn
Shakhtar 3-0 Tavria
Arsenal Kyiv 4-1 Metalurg Donetsk
Vorskla 1-0 Sevastopol
Zorya 2-0 Obolone
Speler van de week:Thuis maar 1-0 tegen het nietige KryvbasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelden een team met minder inzet zien spelen, dat worden extra rondjes op het trainingsveld.
Is er eigenlijk een tussenstand?
Ik zal de tussenstand vanavond posten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:45 schreef Cpt. het volgende:
Wat is de tussenstand eigenlijk?
[..]
Thuis maar 1-0 tegen het nietige KryvbasZelden een team met minder inzet zien spelen, dat worden extra rondjes op het trainingsveld.
Is er eigenlijk een tussenstand?
Voorbeeld:quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:44 schreef Haarbal19 het volgende:
We kunnen bij het volgende deel weddenschappen houden over de wedstrijden die gespeeld worden, beetje hetzelfde als dat wat bij Unibet gedaan wordt. Doen?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:30 schreef Haarbal19 het volgende:
[..]
Ik zal de tussenstand vanavond posten.
Dat je mij zelfs dat succesje niet gunt... gedeeld eerste m'kay!quote:Op zondag 6 november 2011 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het slechtste doelsaldo, maar toch staan we 11e!
Vind je het gek na die 2-8 en 0-6quote:Op zondag 6 november 2011 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het slechtste doelsaldo, maar toch staan we 11e!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |