Filmpje hebben ze van FOK!?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit gebeurde in de wedstrijd tussen Afhaalchinees en Cpt.
Duidelijk een belchinees lijkt mij.
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:21 schreef Veerboot het volgende:
[..]Sterker trouwens: de redactie gebruikt het ook als een soort van archief voor als ze eens een oud momentje terug willen zoeken, vertelde de eindredacteur me onlangs.
Waar lees je dat? Is het weer ergens opnieuw in het nieuws ofzo?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:28 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoor nu pas dat er een cd komt van Johan en Wilfred met Oranje-hits.![]()
lachen tochquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:39 schreef zlakto het volgende:
Het is wel leuk dat ze die televizierring gewonnen hebben, maar het echte is er wel een beetje vanaf. Johan zit overal op televisie, en zit te cashen bij een louche maatschappij, en als die cd echt komt wordt het allemaal wel heel commercieel.
jij kent mensen daar? Kan je niet eens regelen dat er een afvaardiging van FOK erheen kan ofzo? Lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:21 schreef Veerboot het volgende:
[..]Sterker trouwens: de redactie gebruikt het ook als een soort van archief voor als ze eens een oud momentje terug willen zoeken, vertelde de eindredacteur me onlangs.
Ah, eens even checken of ik dat straks terug kan luisteren. Toen ik vorige maand dus bij Johan Derksen op audiëntie mocht, vertelde hij me al wel dat hij de week erna naar zo'n producer moest voor een stemtestquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:39 schreef Paul-89 het volgende:
Genee net bij 3fm, zijn deze week ook al in de studio geweest.
Worden 11 meezingers.![]()
En Genee verbaasde zich tijdens het repeteren/zingen over het enthousiasme van Derksen, Johan had stiekem zelfs al staan meezingen toen Genee bloed,zweet en tranen aan het inzingen was.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:42 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ah, eens even checken of ik dat straks terug kan luisteren. Toen ik vorige maand dus bij Johan Derksen op audiëntie mocht, vertelde hij me al wel dat hij de week erna naar zo'n producer moest voor een stemtest
Ze zitten volgens mij redelijk vol qua publiek. Je kunt je nu geloof ik niet eens meer aanmelden. Wordt dus lastig vrees ik, zeker met een grote groep.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij kent mensen daar? Kan je niet eens regelen dat er een afvaardiging van FOK erheen kan ofzo? Lijkt me wel leuk![]()
Weet ik niet eigenlijk. VI oranje was vorig jaar echt het hoogtepunt, maar ik vrees dat ze nu wel een beetje doorslaan. Zoals het eerst commercieel was, maakte dat het programma juist bijzonder, het had wel iets unieks.quote:
Waait wel weer over ...quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:47 schreef zlakto het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk. VI oranje was vorig jaar echt het hoogtepunt, maar ik vrees dat ze nu wel een beetje doorslaan. Zoals het eerst commercieel was, maakte dat het programma juist bijzonder, het had wel iets unieks.
Nu zit Johan bij spuiten en slikken, en is hij altijd op TV. Verder hoert hij zich uit voor een of andere energiemaatschappij. Dat snap ik wel voor dat geld, maar zijn image wordt nu wel heel erg ongeloofwaardig. Die CD vind ik ook nergens op slaan trouwens, dan word je echt een clown.
Dit is trouwens voor het eerst dat ik iets negatiefs zeg over VI
Ik wel eigenlijk. De GAMMA dugout was een sponsor voor het programma VI, en niet om de zakken van JD persoonlijk te vullen. Verder deed Johan niet mee aan de gamma dugout (behalve om het een beetje af te zeiken dan), en had de gamma dugout nog enige link met voetbal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd niet het verschil tussen een Gamma-dugout en een spotje bij de NEM...
Jij maakt een denkfout: Johan was altijd al op tv. ik heb hier zelfs nog een interview uit 2008 van tv gelderland door een of andere nobody uit de provincie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:47 schreef zlakto het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk. VI oranje was vorig jaar echt het hoogtepunt, maar ik vrees dat ze nu wel een beetje doorslaan. Zoals het eerst commercieel was, maakte dat het programma juist bijzonder, het had wel iets unieks.
Nu zit Johan bij spuiten en slikken, en is hij altijd op TV.
Eens. Is dit het begin van het einde?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:32 schreef DrDentzz het volgende:
Hij gaat gewoon muziek van Merle Haggard verkrachten. Dit kan niet waar zijn, de Johan die ik in de jaren dacht te hebben leren kennen vindt dit ronduit smakeloos en ordinair. Gijp is de enige verstandige in dat bericht.
Zoals zijn vrouw van de trap gooien? *quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:05 schreef DrDentzz het volgende:
De man heeft in z'n leven tot nu toe louter verstandige beslissingen genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |