Ah, eens even checken of ik dat straks terug kan luisteren. Toen ik vorige maand dus bij Johan Derksen op audiëntie mocht, vertelde hij me al wel dat hij de week erna naar zo'n producer moest voor een stemtestquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:39 schreef Paul-89 het volgende:
Genee net bij 3fm, zijn deze week ook al in de studio geweest.
Worden 11 meezingers.![]()
En Genee verbaasde zich tijdens het repeteren/zingen over het enthousiasme van Derksen, Johan had stiekem zelfs al staan meezingen toen Genee bloed,zweet en tranen aan het inzingen was.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:42 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ah, eens even checken of ik dat straks terug kan luisteren. Toen ik vorige maand dus bij Johan Derksen op audiëntie mocht, vertelde hij me al wel dat hij de week erna naar zo'n producer moest voor een stemtest
Ze zitten volgens mij redelijk vol qua publiek. Je kunt je nu geloof ik niet eens meer aanmelden. Wordt dus lastig vrees ik, zeker met een grote groep.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij kent mensen daar? Kan je niet eens regelen dat er een afvaardiging van FOK erheen kan ofzo? Lijkt me wel leuk![]()
Weet ik niet eigenlijk. VI oranje was vorig jaar echt het hoogtepunt, maar ik vrees dat ze nu wel een beetje doorslaan. Zoals het eerst commercieel was, maakte dat het programma juist bijzonder, het had wel iets unieks.quote:
Waait wel weer over ...quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:47 schreef zlakto het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk. VI oranje was vorig jaar echt het hoogtepunt, maar ik vrees dat ze nu wel een beetje doorslaan. Zoals het eerst commercieel was, maakte dat het programma juist bijzonder, het had wel iets unieks.
Nu zit Johan bij spuiten en slikken, en is hij altijd op TV. Verder hoert hij zich uit voor een of andere energiemaatschappij. Dat snap ik wel voor dat geld, maar zijn image wordt nu wel heel erg ongeloofwaardig. Die CD vind ik ook nergens op slaan trouwens, dan word je echt een clown.
Dit is trouwens voor het eerst dat ik iets negatiefs zeg over VI
Ik wel eigenlijk. De GAMMA dugout was een sponsor voor het programma VI, en niet om de zakken van JD persoonlijk te vullen. Verder deed Johan niet mee aan de gamma dugout (behalve om het een beetje af te zeiken dan), en had de gamma dugout nog enige link met voetbal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd niet het verschil tussen een Gamma-dugout en een spotje bij de NEM...
Jij maakt een denkfout: Johan was altijd al op tv. ik heb hier zelfs nog een interview uit 2008 van tv gelderland door een of andere nobody uit de provincie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:47 schreef zlakto het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk. VI oranje was vorig jaar echt het hoogtepunt, maar ik vrees dat ze nu wel een beetje doorslaan. Zoals het eerst commercieel was, maakte dat het programma juist bijzonder, het had wel iets unieks.
Nu zit Johan bij spuiten en slikken, en is hij altijd op TV.
Eens. Is dit het begin van het einde?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:32 schreef DrDentzz het volgende:
Hij gaat gewoon muziek van Merle Haggard verkrachten. Dit kan niet waar zijn, de Johan die ik in de jaren dacht te hebben leren kennen vindt dit ronduit smakeloos en ordinair. Gijp is de enige verstandige in dat bericht.
Zoals zijn vrouw van de trap gooien? *quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:05 schreef DrDentzz het volgende:
De man heeft in z'n leven tot nu toe louter verstandige beslissingen genomen.
Maar dat was een interview over voetbal neem ik aan? Hij mag van mij best bij best zijn mening geven over de plaatselijke linksback zoals hij altijd zegt, maar als hij overal leuk gaat zitten doen en/of gaat zitten cashen, word je toch een beetje ongeloofwaardig vrees ik. Die CD zie ik ook helemaal niet zitten, dan word je echt een clownquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:21 schreef Trekrecord het volgende:
[..]
Jij maakt een denkfout: Johan was altijd al op tv. ik heb hier zelfs nog een interview uit 2008 van tv gelderland door een of andere nobody uit de provincie.
Luister alsjeblieft naar René, tering nu al plaatsvervangende schaamtequote:"We wilden ook één nummer maken met René, dat hij alleen maar zegt: 'laat toch gaan joh!'. Maar dat wil hij niet. Hij raadt het ons ook af hieraan te beginnen."
goede grapquote:Op zaterdag 5 november 2011 02:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zoals zijn vrouw van de trap gooien? *
*-dit betreft slechts een suggestie
Ja dames en heren, hij is niet dood: Fritz Korbach!quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zoals zijn vrouw van de trap gooien? *
*-dit betreft slechts een suggestie
Precies, lekker laten doen waar hij zin in heeft. Mensen hiet met allerlei adviezen wat hij wel/niet moet doen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:05 schreef DrDentzz het volgende:
Aan de andere kant, wat zijn wij voor een blagen om Johan te vertellen wat hij wel en niet moet doen? De man heeft in z'n leven tot nu toe louter verstandige beslissingen genomen.
quote:2029
VOETBAL INTERNATIONAL
3,1 6,5 466.000
Valt wel mee toch, Voice is op vrijdag ook altijd, rond de 500000 schommelt het toch wel vakerquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:02 schreef FireFox1 het volgende:
Kijkcijfers beginnen te droppen nu René langer afwezig blijkt te zijn...
[..]
Dat hoor ik elke week, maar volgens mij waren de kijkcijfers vrijwel even hoog/laag ten tijde van Gijp, maar met met minder concurrentie op andere zenders.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit was al aangekondigd toen Gijp nog aan tafel zat, iig dat ze het hoogst waarschijnlijk gingen doen. En fuck wat wordt er toch altijd een hoop gezeikt in dit topicquote:Op zaterdag 5 november 2011 02:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Eens. Is dit het begin van het einde?
Ze hadden die ring nooit moeten winnen
Of misschien komt het door teveel onzin als reclames, Televizierring en een cd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Er wachten circa 500.000 mensen op zijn terugkeer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:09 schreef macca728 het volgende:
Denk niet dat Rene nog terugkomt zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |