Dat lijken me gewoon papiersnippers.quote:Op zondag 6 november 2011 19:59 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Veld van Utrecht lag er goed bij.
quote:Op zondag 6 november 2011 21:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat lijken me gewoon papiersnippers.
Ze hadden het ehm te druk met andere bagger.quote:Op zondag 6 november 2011 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat ze dat Russische filmpje met een computeranimatie van Dick Advocaat (uit Studio Sport voor het voetbal) nog eens laten zien, ik heb echt enorm in een deuk gelegen
Dat was tenenkrommend slecht, zoals eigenlijk altijd.quote:
Eigenlijk moeten we nu vragen verzinnen en mailen naar RTL voor de uitzending van vanavond, ik bedoel zeker weten dat ze over die vGeldergeilerij iets gaan zeggen.quote:
Ik heb mij rechtstreeks gericht op de redactie:quote:Op maandag 7 november 2011 11:00 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we nu vragen verzinnen en mailen naar RTL voor de uitzending van vanavond, ik bedoel zeker weten dat ze over die vGeldergeilerij iets gaan zeggen.
quote:Redactie,
Kan u niet al het licht uit doen, de eredivisie negeren, en de halve uitzending vullen met 'de Grote Johan Derksen quiz'?
Namens de fans op FOK!
quote:Op maandag 7 november 2011 11:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voorspel alvast: halverwege gaan alle lichten uit, spot op Johan, en dan komen allerlei mensen die Johan ooit heeft beledigd aan het woord, die hem allerlei vragen stellen.
[..]
Ik heb mij rechtstreeks gericht op de redactie:
[..]
Omdat Ajax verloren heeft zeker?quote:Op maandag 7 november 2011 11:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb mij rechtstreeks gericht op de redactie:
[..]
Ik sta blijkbaar bekend als die-hard Ajacied?quote:
Oké, hij was leuk.quote:Op maandag 7 november 2011 12:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet ik veel voor wie jij bent. Het was maar een grapje hoor, verzuurde
quote:Op maandag 7 november 2011 12:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vanavond
(hoop ik, ik droomde tenminste dat ie er zat vannacht heel raar)
Helaas vanavond (weer) geen Gijppiequote:Op maandag 7 november 2011 12:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vanavond
(hoop ik, ik droomde tenminste dat ie er zat vannacht heel raar)
Ik krijg sterk het idee dat we Gijp dit jaar niet meer in actie zienquote:Op maandag 7 november 2011 15:11 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Helaas vanavond (weer) geen Gijppie. Wel Hansie Hansie
en Jan Everse
quote:Op maandag 7 november 2011 15:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik krijg sterk het idee dat we Gijp dit jaar niet nooit meer in actie zien
2x per maand max, en dat haalt hij absoluut niet?quote:Op maandag 7 november 2011 15:20 schreef Yi-Long het volgende:
HansieHansie vind ik geen reet aan. Schuift de laatste tijd weer veels te vaak aan
Altijd prima.quote:Op maandag 7 november 2011 15:27 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind Hansie de laatste tijd een prima gast
Ik had alleen, bij het horen van die oude fragmenten, het idee dat dat schreeuwen een beetje een truukje is geworden. In die oudere fragmenten klonk het op één of andere manier veel oprechter.quote:Op maandag 7 november 2011 13:48 schreef Jivis het volgende:
Vond die quiz in Studio Voetbal wel leuk eigenlijk, niet zo tenenkrommend als het meestal is en leuk om die fragmenten terug te zien. Van Gelder als radioverslaggever kan ik ook altijd wel waarderen, als interviewer kruipt die in ieders hol en issie onuitstaanbaar.
Heui, Leo heeft wel De Meeste Dromen Zijn Bedrog geschreven hè.quote:Op maandag 7 november 2011 14:03 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind Leo Driessen een verschrikkelijk figuur, en Van Gelder een volgevreten verwende VVD-vlerk, dus ik vond de quiz niet zo heel boeiend.
Ik had liever gezien dat het gewoon over voetbal bleef gaan.
dit dus.quote:Op maandag 7 november 2011 15:27 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind Hansie de laatste tijd een prima gast
twitter:VI_nl twitterde op maandag 07-11-2011 om 15:47:25Vanavond weer een uitzending van #VITV (20.30 uur op RTL7). Te gast aan tafel bij Wilfred en Johan zijn Hans Kraay jr. en Jan Everse. reageer retweet
Mart zou een keer moeten aanschuiven, dat zou geweldige televisie opleverenquote:Op maandag 7 november 2011 16:55 schreef Evertjan het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op maandag 07-11-2011 om 15:47:25Vanavond weer een uitzending van #VITV (20.30 uur op RTL7). Te gast aan tafel bij Wilfred en Johan zijn Hans Kraay jr. en Jan Everse. reageer retweet
dat zou het zeker worden jaquote:Op maandag 7 november 2011 16:56 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Mart zou een keer moeten aanschuiven, dat zou geweldige televisie opleveren
De Nederlandse versie dan.quote:Op maandag 7 november 2011 16:51 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heui, Leo heeft wel De Meeste Dromen Zijn Bedrog geschreven hè.
Het was ook wishful thinking, 'mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen'!quote:Op maandag 7 november 2011 16:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat zou het zeker worden ja
en dan nico dijkshoorn er ook nog bij...
maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Mart gaat nergens zitten waar hij niet als koning behandeld wordt
Ik mis Boskampquote:Op maandag 7 november 2011 17:04 schreef J2T het volgende:
Genee-Sierd-Hansie-Derksen met een ontspannen Gijpie aan de bar met een biertje.
topshow!
Je hebt gelijk. Boskamp erin voor Hansie. Hansie mag naast Gijpie zitten aan de bar en af en toe zijn vestje op de grond gooien als hij weer eens te weinig spreektijd krijgt omdat Sierd nog even wat kwijt wilt over de Feria.quote:
Toen er nog geen digitale HD televisie was en het tv-beeld nog gelijk liep met de radio i.p.v. de 4 seconden verschil van tegenwoordig was het heel gewoon om het commentaar van Jack bij de tv aan te zetten.quote:Op maandag 7 november 2011 16:47 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik had alleen, bij het horen van die oude fragmenten, het idee dat dat schreeuwen een beetje een truukje is geworden. In die oudere fragmenten klonk het op één of andere manier veel oprechter.
botst 100% zeker met johanquote:Op maandag 7 november 2011 17:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
Jan Mulder als gast lijkt me ook leuk om eens te proberen.
Laat die linkse pipo maar mooi daar blijven.quote:Op maandag 7 november 2011 17:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
En dat vind jij een pluspunt?quote:Op maandag 7 november 2011 16:51 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heui, Leo heeft wel De Meeste Dromen Zijn Bedrog geschreven hè.
AlsjeBLIEFT niet. Wat een irritante kerel is dat bij DWDD en SV, bah.quote:Op maandag 7 november 2011 17:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |