link?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk, ze hebben een soort vi parodie gemaakt onder de naam 'johan weet het beter'
En dan zegt ie zo ineens in de camera 'ik zeg doen'
![]()
![]()
Mijn johan wat doe je
Effe pownews checken op uitzendinggemist.nl van gisterenquote:
Thanks.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Effe pownews checken op uitzendinggemist.nl van gisteren
Ergens rond minuut 8 ofzo
Het is maar heel kort, maar je snapt meteen het idee van de commercial.
Echt zooooo niet grappig
Ergens houdt Johan D. ook ontzettend van smartlappen. Amerikaanse smartlappen, wel te verstaan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:56 schreef J2T het volgende:
Ook grappig dat hij Genee altijd belachelijk maakt met zijn liefde voor de smartlappen.
Hij wil ook niet dat mensen hem gaan zien als een karikatuur of als een clown maar doet wel mee aan zo'n carnavals album. Ik vind JD echt de grootste baas die er maar is, maar zelfs ik vind dit te ver gaan. Leg de focus alsjeblieft op het voetbal en niet op dit soort circus schnabbels.
Welk boek, dat boek met al die columns? Dat zijn gewoon allemaal stukjes uit de viquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:39 schreef no1uknow het volgende:
Vandaag het boek van Derksen gekocht, ben benieuwd.
Niks mis mee met Everse...nu Derksen tegenwoordig zo hip en vrolijk is, moet er iemand de cynische zeikerd uithangen.quote:Op zondag 6 november 2011 18:38 schreef tjoptjop het volgende:
Weer Everse? Tjonge, de gastenpool droogt nu toch wel erg op
Nee, hij heeft geen stropdas om en in Oudewater rijdt geen metro .quote:
Klopt, maar Hilbert was wel grappigquote:Op zondag 6 november 2011 18:56 schreef Type-R het volgende:
Die look-a-like speurtocht wordt nu saai. Niet iedere baby-boomer met lang haar en snor is JD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |